Šta je novo?

MTS - problem s korisničkim centrom

marmilosevic

Zapažen
Učlanjen(a)
05.04.2021
Poruke
1
Poena
11
Postovani, kupila sam stan pre par godina.

Treće lice koje je nekada živelo u stanu, koje se odjavilo sam
moje adrese, u medjuvremenu je napravilo dugovanje u MTS-u. Nije isplatilo mobilni uredjaj.

Meni ne prestaju da stizu opomene , a sada stizu pisma i od izvrsitelja. Zelim da tuzim MTS jer sam ih vise puta opomenula da to treće lice ne zivi
zvanicno na mojoj adresi. Poslala sam im dokumenta zvanicna iz Mup-a, izvrsila sam i pasivizaciju adrese.

Da li moze neko da mi kaze kako da krivicno gonim MTS zato sto svoju bazu podataka o korisnicimane azurira i ne odrzava blagovremeno? Pa mene sada boli glava zbog njihovog propusta.

Hvala na odgovorima.
 
Javite se efektiva.rs oni ce vam dati savet
 
Imao sam slicnu situaciju sa SBBom pre godinu i po dana.
Vodio se ugovor na adresi, otisao sam sa kupoprodajnim i ugovorm u SBB gde su taj ugovor raskinuli ali su pocele da stizu opomene.
Zvao vise puta, molio vise puta, slao dokaze i uveravali su me da vec od sledeceg meseca nece stizati. 6 meseci kasnije stize od agencije za uterivanje dugova kome su prodali dug.
Savet od efektive koji je urodio plodom je da napises mail prema njima sa zastitom potrosaca i efektivom u cc gde navodis da ces pokrenuti zakonski spor protiv njih ako ne prestanu da te uznemiravaju kao novog vlasnika stana.
Od tad ni jedan koverat vise nije stigao od njih.

Problem je sto ti za odrzavanje njigove baze ne mozes da pokrenes nikakav spor iz razloga sto niko od operatera nema informaciju da li je neko promenio adresu dok mu korisnik ne javi (dosta njih i ne promeni adresu po prodaji stana).
 
Nazad
Vrh Dno