narednik
Čuven
- Učlanjen(a)
- 11.04.2005
- Poruke
- 400
- Poena
- 630
elem, sve je pocelo od toga da je moja devojka zelela da uzme po promotivnoj ponudi (50% pretplate i jedan fixni broj 0 dinara) telefon SE T715 ili K660i. Paket je trebao da bude MIX 750. Tu nastaju prvi problemi, tacnije ne vladanje stanjem i informacijama-
Zovem 788 (posto sam postpejd) ljubazna teta mi da info da jedan od telefona imaju u jednoj od poslovnica! Dan kad smo resili da odemo i potpise ugovor, ja rekoh da proverim da li je sve kao sto su mi rekli, nazovem 788 i dobijem info da preko tog broja telefona ne mogu da mi daju tu informaciju (dan pre toga mi je dali bez problema) i usmeri me na 789 (verovatno da zarade 10 dinara vise
) kad se tamo javi neki mladic koji kaze da je ta akcija zavrsena (?) ali da imaju taj telefon u jednoj poslovnici!
Zbunjen ga pitam kako sam dobio flajer uz racun da akcija jos traje sto on energicno negira! Na kraju nazovem 790 da i tamo proverim i tu dobijem info da akcija JOS traje ali da nemaju ni u jedno j poslovnici taj telefon (?) i da mi ne mogu dati broj poslovnice za koju su mi rekli da ga imaju (?).
1. na sva tri broja sam dobio razlicite informacije
2. sajt nije azuriran
3. na kraju sam i otisao do poslovnice i naravno da nisu imali taj telefon
E sad pozitivan deo,
posto sam bio iskreno besan zbog neprofesionalnosti u tom ternutku, napisem kulturan i fin email bez vredjanja i psovki i zamolim za objasnjenje i nista drugo. Navedem cinjenice i neke primere gde se ozbiljne firme ozbiljno ponasaju prema korisnicima i iskreno ocekivao sam makar odgovor na email ali ga nije bilo 3 dana, ja slao opet i na nekoliko adresa u nadi da ce se neko smilovati i makar izviniti...
Danas me nazvao (posle 4 dana) ljubazni gospodin iz odseka za zadrzavanje korisnika (kako je rekao) i to niko od zaposlenih vec shef licno, a u vezi sa emailom koji sam poslao. Covek objasni da je doslo do zabune i da mu je zao zbog toga bla bla kako vec to ide ali da zele da isprave gresku i da je kritika koja je upucena s moje strane prihvacena ozbiljno i da ce se u buduce potruditi da se takve stvari ne desavaju!
Kao izvinjenje zele da, sto me je veoma iznenadilo, poklone mojoj devojci telefon naravno uz ugovor, ali ne telefon koji je trazila (jer ga nemaju) vec nokiu X5-01 (nemaju je u ponudi)!
To me je iskreno zbunilo jer zaista nisam nesto tako ocekivao-verovatno je to praksa negde preko, ali ovde moram priznati da sam zatecen i mogu reci zadovoljan (bice i moja devojka jos vise)
eto ja mislim da je to ipak korak napred, kako god gledali na situaciju i moj primer, ka zadovoljnim korisnicima. Da je srece pa da ne moraju da uopste rade ovakve stvari! I da ne ispadne da se samo iznose negativna iskustva sa MTS-om evo i jednog pozitivnog
Zovem 788 (posto sam postpejd) ljubazna teta mi da info da jedan od telefona imaju u jednoj od poslovnica! Dan kad smo resili da odemo i potpise ugovor, ja rekoh da proverim da li je sve kao sto su mi rekli, nazovem 788 i dobijem info da preko tog broja telefona ne mogu da mi daju tu informaciju (dan pre toga mi je dali bez problema) i usmeri me na 789 (verovatno da zarade 10 dinara vise
Zbunjen ga pitam kako sam dobio flajer uz racun da akcija jos traje sto on energicno negira! Na kraju nazovem 790 da i tamo proverim i tu dobijem info da akcija JOS traje ali da nemaju ni u jedno j poslovnici taj telefon (?) i da mi ne mogu dati broj poslovnice za koju su mi rekli da ga imaju (?).
1. na sva tri broja sam dobio razlicite informacije
2. sajt nije azuriran
3. na kraju sam i otisao do poslovnice i naravno da nisu imali taj telefon
E sad pozitivan deo,
posto sam bio iskreno besan zbog neprofesionalnosti u tom ternutku, napisem kulturan i fin email bez vredjanja i psovki i zamolim za objasnjenje i nista drugo. Navedem cinjenice i neke primere gde se ozbiljne firme ozbiljno ponasaju prema korisnicima i iskreno ocekivao sam makar odgovor na email ali ga nije bilo 3 dana, ja slao opet i na nekoliko adresa u nadi da ce se neko smilovati i makar izviniti...
Danas me nazvao (posle 4 dana) ljubazni gospodin iz odseka za zadrzavanje korisnika (kako je rekao) i to niko od zaposlenih vec shef licno, a u vezi sa emailom koji sam poslao. Covek objasni da je doslo do zabune i da mu je zao zbog toga bla bla kako vec to ide ali da zele da isprave gresku i da je kritika koja je upucena s moje strane prihvacena ozbiljno i da ce se u buduce potruditi da se takve stvari ne desavaju!
Kao izvinjenje zele da, sto me je veoma iznenadilo, poklone mojoj devojci telefon naravno uz ugovor, ali ne telefon koji je trazila (jer ga nemaju) vec nokiu X5-01 (nemaju je u ponudi)!
To me je iskreno zbunilo jer zaista nisam nesto tako ocekivao-verovatno je to praksa negde preko, ali ovde moram priznati da sam zatecen i mogu reci zadovoljan (bice i moja devojka jos vise)
eto ja mislim da je to ipak korak napred, kako god gledali na situaciju i moj primer, ka zadovoljnim korisnicima. Da je srece pa da ne moraju da uopste rade ovakve stvari! I da ne ispadne da se samo iznose negativna iskustva sa MTS-om evo i jednog pozitivnog