Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Nema po dinar za mobilnu. To daju samo ako uzmes neki box paket. Ovako samo za mobilnu mrka kapa
 
Da li je uzimajuci u obzir stanje kod svih (vecih) operatera, pred istek ugovora u mts najbezbednije prijaviti se za prenos broja na prepaid u a1 ili y, pa ako mts ne ponudi nista prihvatljivo za ostanak ( sto se izgleda sve vise desava ), preci na prepaid a posle u drugoj mrezi ici sa prpaid na postpaid uz 50%?
 
Za yettel da. A1 ima dobar prepiad zbog popusta na mocnu tarifu. Kome odgovara da se slepa 3 meseca minimalno sa time pa, ako hoće da pokusa da se vrati na mts uz neki benefit kasnije. Ili neka treća varijanta. Sta bude kad bude
 
Ja ih zvao, javila se neka devojka ponudila omorika 12 za 1600 za 24 meseca. Ako hoću nešto više da tražim da im pošaljem email.
 
Zoveš njih, zatražiš da te pozovu iz službe za odobravanje benefita, kada te pozovu - njih pitaš za ponudu ako prelaziš u A1.
Sada i A1 daje 50% popusta ako pređeš kod nih. (samo da otkrijemo kako doći do koda)
 
Poslednja izmena:
I meni su na kraju dali tu Omoriku 12 za 1600 din mesečno tokom ugovorne obaveze od 24 meseca + dodatnih 50 GB neta mesečno.
Ugovorna obaveza mi je isticala 27.01. zvao sam jedno 2 nedelje ranije da pitam da li imaju da mi ponude nešto za produžetak - rekli su da će me zvati kolege.
25.01. sam ih pozvao opet, rekao da sam očekivao poziv, ali pošto me nisu zvali, raspitao sam se kako ide procedura za prebacivanje broja kod drugog operatera.
Nakon nepunih sat vremena dobio sam poziv sa 064733 i gospođa je počela da mi nudi za produženje sve ono što standardno nude i na sajtu, sve Omorika 50 i 25.
Rekoh - ja se izvinjavam, ali to sam i sam video online, očekivao sam ponudu koju ste dali i drugima sa fiksnim sniženim mesečnim iznosom i dodatnim gigabajtima za Omoriku 12.
Pita ona mene - da li znate tačno koja je to ponuda - rekoh - znam, ta i ta. Kaže - može, kada klijent zna šta želi, mi se potrudimo da mu izađemo u susret. :D :D
Eto, da nisam direktno zatražio, ne bi mi ponudili, pa možda još nekome bude od koristi.
 
Da li se možda nekome desilo da mu se promeni tarifa, a da ništa sam nije menjao kroz aplikaciju i slicno, niti je tražio putem telefona, poslovnice itd?

Uzeli smo majci box 3, potpisan ugovor 12.01. (sve sem mobilnog), a od 16.01. joj aktiviran soko max iako joj danas ističe UO (ima neku ugovorenu tarifu od 850din, nesto nalik senior tarifi). Niti ona to zna sama da menja, niti ima potrebe, a nema ni najmanje logike da bilo ko to radi, a povrh svega nikad ništa ne bi cackala bez mene. Iz mtsa uveravaju da kao nije niko od zaposlenih aktivirao, vec da je ili kroz aplikaciju ili 797.

Sad moram da vidim kako cu da njima da se obracunavam vezano za ovaj idiotluk. Moracu da cimam efektivu, da vidim imaju li oni neki predlog, pa da mozda i do ratela idem. Problem je što nije tek tako doći do bilo kakvih dokaza. Njima je mozda neko cackao po bazi, pa je omasio neke upite i promenio joj tarifu i to se naravno u sistemu kroz aplikaciju nece videti. Sa druge strane, kako da mi dokažemo da nismo preko npr aplikacije zahtevali prelazak? Pitao sam jel stiže sms potvrda kad se zahteva prelazak na drugu tarifu, kazu ne. Naravno, ne vidi se ni na koji tačno način je izvršena promena.

Uglavnom, da ne dužim više, ako neko ima iskustva sa ovim ili predlog sta raditi, bio bih zahvalan.
 
Nisam te baš najbolje razumeo, ali ako dobro skontah upravo joj je istekla UO za mobilni i sad je prebačena na neku drugu, novu tarifu?
Meni se to upravo desilo, bio sam na Omorika 2, kao što sam gore napisao dogovorio sam Omoriku 12, a danas sam uvidom u moj.mts portal video da mi UO ipak nije aktivirana (nisam ni dobio mejl koji je trebalo da potvrdim i tako da potvrdim ugovor), a tarifa mi je automatski prebačena na Omoriku 25.
To mi je inače rekao čovek iz kontakt centra, da sad po isteku UO po automatizmu prebacuju na sledeći veći paket, ukoliko trenutni paket nije više u ponudi.
 
Ako sam dobro razumeo a verovatno nisam... 🙂
Ako ste potpisali box 3 da li je sa mobilnom tarifom, mada ne znam da li ide Soko max ili lite.
Proveri prvo šta je potpisala, tj da li je mobilna u okviru box paketa.
Možda je tu objašnjenje i zašto je aktivirana ta tarifa.
Dešava se da naplate nešto tu i tamo ali nije baš da prebacuju svakog kako im dune.
 
Za koliko moze da se dobije senior tarifa , prilikom prelaska iz A1 u mts?
Sta nude? Sta je realno da trazim
 
Ocigledno sam previse detalja dao, pa je doslo do zabune, ali ajde da pojednostavim.

Potpisan je BOX3 (bez mobilnog), par dana nakon toga aktiviran Soko Max, a trenutna UO istice/istekla 2 nedelje nakon toga.

Ne mislim obavezno da potpisivanje Box paketa ima ikakve veze sa promenom tarife, ali se eto nekako sve desilo u nekoliko dana, pa sam dao i to kao podatak.
 
mts.png

Ovo sam dobio jutros, nakon nedelju dana. Ključna je verovatno ova rečenica "Напомињемо овом приликом да Телеком Србија задржава право измене услова postpaid промоција." Dakle to je to u principu, oni mogu da ne poštuju ugovor i da ga menjaju kad i kako im se ćefne, a mi naravno moramo da ćutimo i plaćamo. Mislim, tehnički ga "poštuju" ali ajde.
Ok, ispoštovaću ih do kraja, nije ni taj jul naredne godine toliko daleko. A1 ili Yettel, videću još.
 
Одвратни су. Данас ми истиче уговор, и планирао сам да баш данас поднесем захтев за пренос броја, да би ме ови звали да понуде неке боље услове као дугогодишњем кориснику, јер никако да добијем ону службу на 064733. Говоре ми већ два пута да сам на листи и да има пуно захтева као што је мој, па сам тако хтео да убрзам...

Буквално се будим јутрос, а они већ, брже-боље, стигли да ме пребаце на скупљу, а лошију тарифу, и то ми у поруци пишу шта имам "ОДАБРАНОЈ ТАРИФИ", коју нисам одабрао. Надреално...
 
Juce sam podneo zahtev za prenos u A1 na prepaid, danas zvali iz mts-a i trenutno samo ova standardna ponuda za O12, 1599din+50GB na 24meseca, nema sanse nista nize od tih 1599din...
 
Ok je to ponuda. Trsko da za manje para ima neograniceni pozivi plus toliki net.
 
"Odvratni" je blaga reč. 20 godina imam isti broj, od toga sam poslednjih 12-13 na postpejdu. Nisam ni sad mislio da prebacujem broj u drugu mrežu, ali to ih je izgleda baš pogodilo. Namera mi je bila da izvučem nešto, bilo šta, jer od trenutka potpisivanja novog ugovora do današnjeg dana tri servisa u okviru paketa su tek tako nestala (NBA, Apollon, Deezer)...i to u prvih 6 meseci, a ostalo je još tri četvrtine ugovora. Cena ostala ista, nema zamenskih servisa niti bilo kakvih "poklona". Nula razumevanja, nula bilo kakve nazovi ljudskosti, bahatost level 1000, za udžbenike.
Da imam viška para i vremena angažovao bih možda nekog advokata, ali sa druge strane toliko su jadni da prosto ne želim da gubim energiju na njih. Treba ih generalno ignorisati, ali gde god onako usput budem mogao ocrniću ih, od usta do usta je kako najbolja tako i najgora reklama. Kakva republika, takav i njen mobilni/kablovski/internet operater/provajder...banana na kvadrat.
 
Uhvatio poslednji voz za Zmaj sa stare Omorike 6, i to na 24 meseca jer sam znao da će podići cenu. Mesec dana po potpisivanju, vidim podigli na 1599. Jadno.
 
Poslednja izmena:
Ok je to ponuda. Trsko da za manje para ima neograniceni pozivi plus toliki net.
Pa, za trenutnu ponudu je ok, ne kazem, meni bi npr. vise odgovaralo, niza pretplata, a manje neta, ali toga vise nema...
Imam jedan broj za koji sam obnovio UO prosle godine u maju, O3 + 50GB za 1199, e to je prava ponuda, ali su sad ukinuli te tarife, najniza Omorika je 12, sa 12GB, samo da bi povecali cene paketa...
 
"Odvratni" je blaga reč. 20 godina imam isti broj, od toga sam poslednjih 12-13 na postpejdu. Nisam ni sad mislio da prebacujem broj u drugu mrežu, ali to ih je izgleda baš pogodilo. Namera mi je bila da izvučem nešto, bilo šta, jer od trenutka potpisivanja novog ugovora do današnjeg dana tri servisa u okviru paketa su tek tako nestala (NBA, Apollon, Deezer)...i to u prvih 6 meseci, a ostalo je još tri četvrtine ugovora. Cena ostala ista, nema zamenskih servisa niti bilo kakvih "poklona". Nula razumevanja, nula bilo kakve nazovi ljudskosti, bahatost level 1000, za udžbenike.
Da imam viška para i vremena angažovao bih možda nekog advokata, ali sa druge strane toliko su jadni da prosto ne želim da gubim energiju na njih. Treba ih generalno ignorisati, ali gde god onako usput budem mogao ocrniću ih, od usta do usta je kako najbolja tako i najgora reklama. Kakva republika, takav i njen mobilni/kablovski/internet operater/provajder...banana na kvadrat.
И ја баш дуго број код њих, срећом само за то - за кабловску и интернет су ми у СББ, па не морам и ту да се бакћем с њима.

Ово што раде је бахаћење класично. Знају да ће огромна већина људи једноставно прихватити ове пакете, не обраћајући пажњу на то што су поскупели и постали безобразно скупи и лоши, јер се не баве тиме. Немају времена за то због посла и свакодневних обавеза. Оду у пословницу и потпишу уговор на тарифу коју им понуде радници као "најбољу". Зато их боли уво што ће највише неколико стотина нас тражити нешто повољније и реаговати на овакве ствари. Иду на АПП систем, јер знају да ће им се исплатити.
 
Upravo tako, klasičan APP. Ja sam ako ništa bar jednog ortaka večeras (verujem) odvratio od toga da pređe na MTS, sa SBB-a. Imao je tu suludu ideju neko vreme, mislim da je više definitivno nema. Kad malo bolje sagledam situaciju, ja sam jedna od retkih budala, bar u svom nekom okruženju, koja je još uvek u MTS-u kad je u pitanju mobilna telefonija...95% kontakata mi je od 060 do 063. Naravno, u svojim matičnim mrežama.
Nije tema, ali jeste indirektan pokazatelj...SBB je nekad bio ono što je MTS sad, bahat i skup. Danas ta kompanija nije u mogućnosti da glumi kauboja kao ranije i sasvim su korektni, moje iskustvo bar. Kad je internet/kablovska u pitanju poslednjih godina za njih imam samo reči hvale, a nije bilo tako ranije, ni približno. Okej, drže cenu ali je kvalitet usluge ekvivalentan.
Bojim se da će MTS, kakva god vlast dođe i prođe, biti u tom položaju da glumi ludilo. Ne vidim da će ikad više biti u nekom podređenom položaju, da bi bili "fini". Ko god da sutra zajaše, držaće Telekom. Uvek će biti br.1 i prosto im se može. Zato pamet u glavu i samo alternativa.
 
Gde vam pisu u moj mts aplikaciji dodatni Gb koje ste dobili prilikom obnove? U mojoj mts aplikaciji mi pokazuje samo ono klasicno,neograniceno sve a za net pokazuje 12+ono sto mi je preostalo proslog meseca. Tek dole negde ispod aktivnih dodataka mi stoji 50Gb kao -mts te casti. Nije dotato gore u grafikonima kao za ostalo.
 
Poslednja izmena:
И ја баш дуго број код њих, срећом само за то - за кабловску и интернет су ми у СББ, па не морам и ту да се бакћем с њима.

Ово што раде је бахаћење класично. Знају да ће огромна већина људи једноставно прихватити ове пакете, не обраћајући пажњу на то што су поскупели и постали безобразно скупи и лоши, јер се не баве тиме. Немају времена за то због посла и свакодневних обавеза. Оду у пословницу и потпишу уговор на тарифу коју им понуде радници као "најбољу". Зато их боли уво што ће највише неколико стотина нас тражити нешто повољније и реаговати на овакве ствари. Иду на АПП систем, јер знају да ће им се исплатити.
Hah, malo ironicno obzirom da SBB za obnovu ugovora ne nudi nista, ili kako bese najskuplji paket po ceni prvog manjeg paketa.

MTS jeste smanjio promocije za mobilne usluge, verovatno zato sto za net i tv daju 12m za dinar..

Moj otac treba uskoro da obnovi, razmislja u telenor da predje na 50% popusta, total 10 ~1300din, razlika je 300din, i total 10 ima manje neta. Ceka jos uvek da vidi sta moze da izboksuje od MTS=a, na 50-50 je, nije velika razlika, bar on tako kaze.. 7200din za ceo ugovor, a mrzi ga da se bakce sa prelaskom.

Dok A1 zaista ima neke popuste, ali to je A1..

Mislim da su sada svi izjednaceni otprilike, ja sam u telenoru na 50% popusta, ne vidim da drugi nude nesto bolje, slicno je sve.. krastavac, monopol..
 
Hah, malo ironicno obzirom da SBB za obnovu ugovora ne nudi nista, ili kako bese najskuplji paket po ceni prvog manjeg paketa.
Nude iz prve za Eon Full Duo 5 meseci i za Eon Premium 6 meseci
 
Ccc, ladno ne daju da jedna osoba uzme 2 ugovora za Senior tarifu. Tako da sad za bzvz keva uzela Omoriku 12 (a ćale Senior kako je i planirano) i baca mesečno još 900 - 1000 din više zbog neta koji neće koristiti.
 
Nazad
Vrh Dno