Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

A šta ste radili vi kojima oktobarski račun se ne vodi da je plaćen a pare skinute sa računa u banci? :D :D
 
imam neku staru prepaid karticu, na kojoj mi je povezan google nalog i jos neki profili, neki dan da dopunim kredit kaze ova sto radi nesto nece, na kraju skontam da su je ugasili.
na koji nacin to mogu povratiti ako moze uopste?
koliko sam negde video ako 3 meseca budes bez kredita oni je ugase?
 
sto je najgore ne znam kad je istekla kartica...
uvek sam se normalno logovao na profile, jer su nalozi pamtili ip adresu...
posle nestanka struje i neta ujedno, promenila se i ip adresa, iako znam korisnicko ime i sifru, ne mogu se ulogovati trazi potvrdu sms kodom, jer komp prepoznaje kao novi uredjaj 😬😬
najvise bih voleo da mogu vratiti broj
 
A šta ste radili vi kojima oktobarski račun se ne vodi da je plaćen a pare skinute sa računa u banci? :D :D
Mora da se kontaktira banka. Evo šta je odgovorio agent Mobi banke na chat-u:
"Zdravo, kako MTS ne vidi uplatu, a sredstva su rezervisana možeš poslati poruku putem apliakcije banke i internet bankarstva klikom na prijemno sanduče u gornjem desnom uglu na početnoj stranici/ ikonicu zvona, zatim na opciju Nova poruka/ ikonicu papira sa plusićem. Za tip poruke odaberi bilo šta, sem prigovora. Upišeš vreme plaćanja, iznos, način plaćanja, ime trgovca i da oni ne vide uplatu.
Druga opcija je da pozoveš 063/9005 sa prijavljenog broja u banci.
Nakon pozivanja ili slanja poruke banka prosleđuje upit banci trgovca kako bi se izvršila provera i sve regulisalo."

Novac je vraćen (oslobođen rezervacije) posle par dana.

Koliko je meni poznato i kod svih drugih banaka sam korisnik mora, na neki sličan način, da inicira oslobađanje rezervisanih sredstava, bez obzira što je problem bio na sajtu za plaćanje mts-a, a ne na strani korisnika.
 
Na koji način se pregovara? U poslovnici ili nekako drugačije?
Obratio sam se prvo preko chata i tražio nešto povoljnije od ponuđenog.
Nakon toga sam dobio poziv i standardnu ponudu.
Rekao sam da nisam zadovoljan i da kod konkurencije ima povoljnije.
Onda sam dobio drugi poziv (sa skrivenog broja) i sve smo se dogovorili.
O3 za 1.199 din
 
Par godina sam na Zmaj tarifi, bez ugovora, 1000rsd paket. Sad me zivkaju svaki dan i uslovljavaju ugovorenu obavezu za isti novac ili da im bez ugovora plaćam skoro 50% više. Pri tom umesto 10Gb za surf i 10Gb za yt sad su skratili na 15Gb sveukupno i dodali još 50min i 50 sms( za koje me zabole baš).

Pa da pitam upućene da li im je ovo APP fora ili ću ipak morati da se obavežem? Hvala.
 
Moj brat ima baš takvu Zmaj tarifu. Njega (za sada) ne smaraju. Međutim, to što su ti dodali po 50 minuta i poruka liči na neku od ovih Zmaj tarifa sa ugovorom.

Šteta. Beše lepo da možeš da imaš postpaid mogućnosti bez ugovorne obaveze.
 
Par godina sam na Zmaj tarifi, bez ugovora, 1000rsd paket. Sad me zivkaju svaki dan i uslovljavaju ugovorenu obavezu za isti novac ili da im bez ugovora plaćam skoro 50% više. Pri tom umesto 10Gb za surf i 10Gb za yt sad su skratili na 15Gb sveukupno i dodali još 50min i 50 sms( za koje me zabole baš).

Pa da pitam upućene da li im je ovo APP fora ili ću ipak morati da se obavežem? Hvala.
samo iskuliraj te pozive...imas prethodnog zmaja na neodredjeno po toj ceni... app fora, hoce da ti uvale novi zmaj.
 
E sad, posto sam ocigledno ispao majmun i juce jos rekao da posalje ugovor, da li mogu da ga izignorisem i vratim im ga nepotpisanog?
 
Pozdrav, jel imao neko problema da postpaid broj prekida posle dva sekunda? Covek pokusava da me dobije. Neka je tarifa sa neogrnicenim minutima prema svim mrezama. Ne znam koja je tarifa tacno ali problem je sto svaki 1-3 sekunda prekine poziv. Do pozivaoca je sto posto problem.
 
Postoji li neka promocija za nove korisnike za OM3 paket (i koja... tipa 6m/1din ili 12m/1din...) ili ja ne vidim? (svakako ne vidim pa zato i nosim naocare :) )
Nekako mi mnogo 1499 RSD mesecno :(
 
Mene je isto zvao lik,imam zmaj tarifu,i nudio mi novu za 999 dinara,15gb neta,10gb instagrama,i standarno minute i poruke,ja budala bio u žurbi,i rekao da pošalje ugovor..ako postoji neka caka,može neko da mi objasni?i šta savetujete?da ne potpišem to?i da li mogu da ne potpišem,iako sam uzeo os poštara već..?
 
Ја сам кеви скоро отказао, звали је два месеца пре истека уговора да потпише нови Морава 150, ја јој кажем да откаже и да пред крај тражимо неки бенефит,добили пре неки дан 2 месеца по 1 дин, јуче поштар донео уговор.
Звали смо да откажем, и рекли су да само не примимо уговор, уговор био у пошти, нисмо ни отишли по њега.
Мислим да ти не могу ништа све док не потпишеш.
 
Mene je isto zvao lik,imam zmaj tarifu,i nudio mi novu za 999 dinara,15gb neta,10gb instagrama,i standarno minute i poruke,ja budala bio u žurbi,i rekao da pošalje ugovor..ako postoji neka caka,može neko da mi objasni?i šta savetujete?da ne potpišem to?i da li mogu da ne potpišem,iako sam uzeo os poštara već..?
Jel to na godinu dana ugovor?
 
Al koja im to fora?msm zašto nude i cimaju npr za zmaj,isti novac a više neta..?žele da te stave kao pod ugovor?
 
Moj ćale otišao da promeni sim karticu jer je izgubio telefon, uvalili mu novi ugovor na 24 meseca pride i 200 dinara više jer je tarifa poskupela. Ja sam hteo da pređe na Senior tarifu jer ne koristi internet samo pozive i poruke, može li da poništi ugovor i pređe na jeftiniji? Kako da to najbolje izvede? Ugovor mu je stigao poštom.
 
@Stevcho upravo sam proverio na sajtu mts-a. Može samo sa više da pređe najniže na inicijalnu i prelazak na nižu košta 99 dinara. Poništavanje ugovora znači da će platiti penale.
 
Nema veze što su mu tek poslali ugovor i što nije potpisan u poslovnici? Nešto kao 14 dana da vrati robu?
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Stevcho Prevideo sam tu činjenicu, izvinjavam se. Pošto je ugovor zaključen na daljinu, ima to pravo u roku od 14 dana, kako i mts u opštim uslovima navodi, što je u skladu sa članom 28 zakona o zaštiti potrošača.
 
Kod mene je bilo problema da nisam dostupan na neki nacin. Otp failed call jer sam bio na VOLTE. Cim sam zagasio mogao sam primiti pozive.
 
Evo samo da razjasnim ovo sa Zmajem, jer su i mene zvali, dva puta.
Samo nude prelazak na ugovornu obavezu, nema nikakvog povećanja cene od 01.01., ko ima stari Zmaj može da ga gura i dalje bez ugovorne obaveze.
Mada, po meni, nova Zmaj tarifa nudi više za iste pare. Jedini "problem" je ugovorna obaveza, koja kad istekne moraće da se obnovi da bi zadržali cenu od 999 dinara.
Ovako stari Zmaj može da se tera i dalje za iste pare, bez UO.
 
Nazad
Vrh Dno