Nije to toliko prosto, koliko ga cini da izgleda, samo.Tacno. Takodje je normalno da kad si dugo preko 5 godina kod operatera ocekujes odredjene beneficije .
ajde ti lepo u siriju idi pa vidi kako je tamo ,pa odande salji dobro jurtro
Voleo bih ja da ovde tako daju "stariji i slabiji telefon" iPhone5... A i verujem da će Švajcarac (ili svejedno, Nemac, npr.) da obraduje tome skoro kao i mi ovdeDzekson prica lepe price kako u Svajcarskoj daju iPhone 5 kada mu je sestra obnovila ugovor uz iPhone 6, ali dali su ga primarno jer su znali da ce im biti visak, a ne "jer vole stare korisnike" ili loyalty nesto. Da su hteli nesto da joj daju stvarno, ponudili bi i vise saobracaja, i nizu cenu, a ne samo stariji i slabiji telefon, koji Svajcarac verovatno ne bi ni koristio (to sto ce ga ona verovatno prodati nekom Crbinu, ili poslati rodbini je drugo)
Konstantno pravis istu pogresnu pretpostavku da su svi operateri isti i da je svakom korisniku svejedno kog operatera koristi i da je cena jedini parametar prilikom izbora davaoca usluga. Mozda je kod tebe takva situacija jer zivis u glavnom gradu i to u centru njegovog centra.Pogledajte i Telenor, i oni efektivno ne daju nista starim korisnicima. 50% ko se cima, ne svima, ili 25% na tarifu i telefon, isto ne svima i sa dosta vise cimanja (a obe su trenutno precenjene) - znaci efektivno nista ne daje, nego samo iluziju da daje nesto. (cim druga dva operatera efektivno to imaju u standardnoj ponudi)
Upravo tako. Vip je to imao ranije dodatnih 25% ako obnavljas ugovor ali nema viseTacno. Takodje je normalno da kad si dugo preko 5 godina kod operatera ocekujes odredjene beneficije .
Najveci operateri forsiraju loyalty dok najmanji forsiraju promo za nove korisnike .
Pa zato ti i kazem, dali su nesto sto im je visak, umesto da daju i 15chf mesecno popust, jer to njih vise kosta.Pa nema tu više saobraćaja i sl. Npr. cena paketa je 69chf za neograničene minute i MB. Za produženje ugovora poklonili su iPhone5 i to je to. Možda su im ti telefoni višak, ali svejedno je lep poklon.
Popust od ~30chf mesečno bi bio vredniji, ali oni nisu u poziciji da pošto-poto moraju da "nalove" što više ugovora kako bi se koliko-toliko normalno prodali.
Tu prestaje i svakakva potreba za bilo kakvim programom lojalnost onda, zar ne?Konstantno pravis istu pogresnu pretpostavku da su svi operateri isti i da je svakom korisniku svejedno kog operatera koristi i da je cena jedini parametar prilikom izbora davaoca usluga. Mozda je kod tebe takva situacija jer zivis u glavnom gradu i to u centru njegovog centra.
Mnogi nisu u takvoj mogucnosti jer nemaju zadovoljavajuci signal kod kuce/poslu i tu prestaje svaka blagodet trzisne konkurencije .
Odakle ti to? Ima slucaja da i novi korisnici dobiju nesto, pogotovu oni sa vecim dzepom.Kakva dobit korisnika... Cena je ta koja jeste, uzmi ili ostavi. Poklon mogu da daju ili ne. Naravno da nema i neće ni biti opcije da umanje račun za vrednost tog poklona, nevezano za prodavca. Onaj ko prvi put je tamo potpisao ugovor, platiće isto, a poklon neće dobiti.
To naravnoI naravno da je to sve uračunato u cenu i da prodavac nije na gubitku.
Slazem se, ali poenta je da to nije dobitak korisnika, vec bas marketing - korisniku bi vise znacilo i deo vrednosti tog telefona umanjenje na racunu, ali ko jos gleda matematikuTaj poklon i jeste marketing sa ciljem da korisnik i sledeći put bude njihova mušterija, što je opet i normalno.
Odem u Vodafone, kazem hocu to i to sa tim popustom,
vidi alfa ja otisao u telekom i pitam platicu celu ugovornu obavezu unapred (avansno) i sta dobijem i opet mi kazu nista hahah ,mts izgleda nista ne vredi,po kojim oni poslovnim principima rade,mora da su dosli sa jupiterada vidis da ne bi dobio isto sto i ti da si godinama kod njih?
vama je iPhone 5 bez veze poklon? i gubljenje vremena....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari