Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Sporno je sto je popust bio 30 posto i dali su 50 posle razgovora.A danas stize poruka ostaje po staro sto znaci da ostaje 30 posto.A dobili smo sa zahtevom za rakid koji smo podneli u decembru
 
Ako su te prebacili na novi paket onda bi trebalo da je to to. Jedino da svratis do poslovnice da se raspitas kako je resen zahtev. Ili da probas preko podrske kako bi bio siguran da ti je ostala ista cena

U mom slucaju raskinuo sam ugovor i u petak na sajtu je stajalo resen zahtev, ali me niko nije obavestio kako je resen. U subotu u poslovnici su proverili i receno mi je da je odobren raskid. Raskinuo sam ugovor i prebacen je broj na postpaid bez ugovora kako bih mogao da prenesem broj u drugu mrezu. Odmah posle raskida podnet zahtev za prelazak u Yettel. A danas mi je stiglo postom da je zahtev za raskid resen i da odem do najblize poslovnice.

Ja sad bio da proverim u poslovnici šta se dešava.
Prigovor za boks paket rešen tako što ostaje ista cena.
Prigovor za postpaid broj još nije rešen. Ali sad tu nastaje novi problem, kaže mi ona na info pultu ili je opcija ostanak na starom ili raskid ugovora ali tad gase broj ?!

E sad dal je to njihova pretnja pretnja ili šta ne znam, kao ne postoji opcija da ostane broj bez ugovorne obaveze ili na prepaidu
 
Meni od 8.1 stoji da su zahtevi reseni, trazio sam raskid ugovorne obaveze za dva broja i citajuci danas ovde komentare, pozovem korisnicku sluzbu, gde mi kazu da je raskid odobren i da sam obavesten sms porukom, koju naravno, nisam dobio... :rolleyes:
Tog 8.1 me jeste zvala neka zena, pisao sam u ovom postu, ali uopste nije spomenula da je odobren raskid, niti bilo sta u vezi toga.
Jos mi danas rekose da treba da odem do poslovnice i da me oni tu oslobode ugovorne obaveze, to sam i uradio, sada u moj mts aplikaciji vidim da su brojevi prebaceni na nove tarife (O12 na Omorika S) i da je istekla UO.
 
Pozdrav ekipa, treba mi savet ko zna neka udeli :) u Yettelu mi istekao ugovor , i planiram da se prebacim u mts ( tacnije ne planiram ako mi ponude 50% na pakete kad im pripretim za prenos broj-a u mts) . Moje pitanje je da li neko od vas zna da li mogu da izvucem nesto vise od obicne ponude mts-a koji stoji na sajtu za nove korsnike ( 6,9,12 meseci po 2025din.... ) ili mozda mogu da izvucem nesto bolje i dal to moze u poslovici ili mozda postoji sansa da se cujem sa nekim od agenata da izboksujem nesto fino itd... ?
 
Update... :D
Danas u sanducetu dve koverte od mts-a sa obavestenjem o resenju zahteva o raskidu, dobro su i stigle, obzirom da su na obe koverte pogresni postanski adresni kodovi(PAK), na jednoj cak pise 11000 Valjevo...:LOL:
Ipak nisu poslali sms, koji nije ni stigao, vec obavestenje postom... Tu pise da odem do poslovnice radi regulisanja prava i obaveza iz ugovora tog i tog, sto sam ja vec juce i uradio.
U prethodnom postu nisam napisao da sam odmah iz mts poslovnice otisao u A1 da podnesem zahtev za prelazak, ali on je odmah odbijen, jer je potrebno da prodje neko vreme da se u mts-u broj oslobodi UO, to mi je i rekla radnica na pocetku da je veoma moguce da ce se desiti, pa da dodjem za dan-dva, ali hajde da probamo kad sam vec tu.
Danas mi stigne i sms da je prenos u drugu mrezu odbijen zbog postojanja UO, a kako je ona u medjuvremenu istekla mogu podneti nov zahtev. Znaci potrebno je sacekati, od posete mts poslovnice do odlaska u drugu zbog prenosa broja, bar par sati, popodne su vec brojevi bili bez UO, ja sam u A1 bio posle 15-20min.

Danas umesto da odem ponovo do A1, pozovem mts kontakt servis i kazem da hocu nove UO za dva broja, odmah mi je ponudila neke uslove, tipa 30% na Omoriku M, ja trazio 50% na Soko lite, ona prosledila i neko ce mi javiti da li je odobreno.
Tako da sam zavrsio sa dva nova otvorena zahteva, koji su vec promenili status sa prosledjen na preuzet i ocekujem poziv...:D
 
Ja sad bio da proverim u poslovnici šta se dešava.
Prigovor za boks paket rešen tako što ostaje ista cena.
Prigovor za postpaid broj još nije rešen. Ali sad tu nastaje novi problem, kaže mi ona na info pultu ili je opcija ostanak na starom ili raskid ugovora ali tad gase broj ?!

E sad dal je to njihova pretnja pretnja ili šta ne znam, kao ne postoji opcija da ostane broj bez ugovorne obaveze ili na prepaidu

Da se nadovežem, danas bio u drugoj MTS poslovnici, odobren raskid, kada se podnese zahtev mogu da me prebace na prepaid ili postpaid bez ugovorne obaveze. Komedija sa njima 😂
 
Da se nadovežem, danas bio u drugoj MTS poslovnici, odobren raskid, kada se podnese zahtev mogu da me prebace na prepaid ili postpaid bez ugovorne obaveze. Komedija sa njima 😂
Vidi imas tri opcije
1. da ugasis broj
2. da predjes na prepaid ali onda ne mozes da prenes broj u drugu mrezu (drze te jos 3 meseca)
3. postpaid bez ugovora i mogucnost cim izadjes iz poslovnice prebacis broj
 
Kod mts-a nije pametno preci na pripejd sa postpejda, drzace vas 60 dana pa tek onda mozete u drugu mrezu. Tako su mene zeznuli kad sam rasturio box pre godinu i kusur dana.
 
Kod mts-a nije pametno preci na pripejd sa postpejda, drzace vas 60 dana pa tek onda mozete u drugu mrezu. Tako su mene zeznuli kad sam rasturio box pre godinu i kusur dana.
Tako i meni rekao ovaj neki agent iz A1, nikako na prepaid jer onda 2-3 meseca ne može prelaz u drugu mrežu.
 
Podneo zahtev za raskid zbog promene cene 27.12. Još ništa nisam dobio kao odgovor. Jel tačno da moraju da odgovore u roku od 8 dana?
 
Krajem decembra sam podneo zahtev za prenos broja iz MTS u A1 i zvali me iz MTS, ponudili 50% na Soko Lite. Sa tim popustom prva godina bi bila 962,5 dinara, a druga godina 1824,5 dinara. Kada sam otišao u poslovnicu, službenica zvala tog čoveka iz službe za brigu o korisnicima i nešto razjašnjavala i onda mi rekla da moram da potpišem ugovor sa punom cenom koju ću platiti za tih nekoliko dana do kraja decembra, a da će dogovoreni benefit biti aktiviran 1. januara o čemu ću dobiti sms poruku. Prihvatim i potpišem ugovor. Nisam dobio nikakvu sms poruku i sada sve što imam je ugovor za Soko Lite sa punom cenom. Ne znam da li da reagujem sada i pokušam da dobijem čoveka iz službe za brigu o korisnicima sa kojim sam razgovarao, ili da čekam sledeći račun? Da li neko ima iskustva? Hvala.
 
Podneo zahtev za raskid zbog promene cene 27.12. Još ništa nisam dobio kao odgovor. Jel tačno da moraju da odgovore u roku od 8 dana?
Kako si podneo? Meni na zahtev mejlom od 1.12. nikad nisu odgovorili, tj, nisam dobio rešenje, dok na zahtev preko portala podnetog krajem decembra, gde donekle možeš da pratiš, jesu i danas je stiglo pismo, sledi odlazak u poslovnicu.
 
Kako si podneo? Meni na zahtev mejlom od 1.12. nikad nisu odgovorili, tj, nisam dobio rešenje, dok na zahtev preko portala podnetog krajem decembra, gde donekle možeš da pratiš, jesu i danas je stiglo pismo, sledi odlazak u poslovnicu.
Pismeno u poslovnici. Dobio broj pod kojim je zaveden. U aplikaciji stoji "preuzet".
Za raskid je rok 30 dana, za prigovor je 8 dana
Bilo je reči da je zbog povećanja cena rok 8 dana. Ne znam ali logično bi bilo jer se ne slažem sa prelaskom na novi paket koji počinje da se primenjuje 9.1.
 
I meni su za zahtev podnet 1.12. , u poslovnici nakon ~20+ dana rekli da čekam, jer je rok 30 dana, a evo, ovaj drugi preko portala, rešili za 10.
 
Krajem decembra sam podneo zahtev za prenos broja iz MTS u A1 i zvali me iz MTS, ponudili 50% na Soko Lite. Sa tim popustom prva godina bi bila 962,5 dinara, a druga godina 1824,5 dinara. Kada sam otišao u poslovnicu, službenica zvala tog čoveka iz službe za brigu o korisnicima i nešto razjašnjavala i onda mi rekla da moram da potpišem ugovor sa punom cenom koju ću platiti za tih nekoliko dana do kraja decembra, a da će dogovoreni benefit biti aktiviran 1. januara o čemu ću dobiti sms poruku. Prihvatim i potpišem ugovor. Nisam dobio nikakvu sms poruku i sada sve što imam je ugovor za Soko Lite sa punom cenom. Ne znam da li da reagujem sada i pokušam da dobijem čoveka iz službe za brigu o korisnicima sa kojim sam razgovarao, ili da čekam sledeći račun? Da li neko ima iskustva? Hvala.
Zasto nisi potpisao preko maila?
 
Ima li na forumu neki agent/akviziter iz mts-a koji moze da obezbedi 50% na Soko lite za dva broja? Ako takav postoji, neka se javi privatnom porukom... :D
 
To sam vec uradio i osim trenutne ponude na sajtu, nisu i ne mogu da ponude nista drugo, ali bukvalno nista!
 
Nama dali 50 posto na novi soko lite ,imali smo manji popust isto soko lite i to smo uspeli sada zbog ove promene,posle 4 dana od potvrde da smo se dogovorili stize druga poruka da ostaje stara cena ne pominju 50 posto .Tu im pisemo i danas vidimo reseno a nema ni mejla niti su zvali,a na cetu se prave ludi kao ne znaju sta pise u tom resenju zasto i sta samo vide da ostaje stara cena bez 50 posto popusta,obzirom da smo 25.12 podneeli zahtev za raskid na osnovu kog su i dali 50 posto dali da odemo u poslovnicu i da trazimo ili da postupe po tom zahtevu za raskid ili nam daju 50 posto.ako se oni prave ludi sto nebi i mi
 
Nazad
Vrh Dno