Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Mami uskoro istice ugovor za Moravu 150. Da li kao dugogodisnji korisnik mogu da trazim neki popust pri obnovi ugovora?
Jel neko ima iskustva sa tom tarifom? Da zovem Call Centar ili daju nesto i u poslovnicii?
U A1 ne vidim neku dobru ponudu za te pare. BItni su joj minuti, net ne koristi
 
@pasmina
Koliko vidim u A1 daju 50% popusta na prenos iz druge mreže. Ako su joj bitne mimute onda neo5 jer tu ima neograničene minute i sms, a sa ovim popustom izađe oko 900 i nešto dinara.
Kad podneseš zahtev za raskid zovu iz mts-a i nude 40-50%, pa vidi da li ti to više odgovara
 
@pasmina Možeš da je prebaciš čak i na prepaid u A1 gde 12 meseci ima besplatni Mega plan. Naravno nema nikakvu ugovornu obavezu. Pročitaj više o tome u temi o prepaidu.
 
Rastavio sam mts box dve nedelje pred istek ugovorne obaveze i podneo zahtev za mobilni za prelazak na A1 Mega plan 12 meseci besplatno. Zvali me jutros iz MTS-a da mi ponude Omoriku S, šest meseci jedna cena, osamnaest meseci druga, u proseku oko 1170 dinara ako se ne varam, odbio sam jer mi je Mega plan sasvim dovoljan što se saobraćaja tiče. Štaviše, imam dual sim i oba broja sam preneo u A1 za Mega plan, pa će biti više nego dovoljno saobraćaja
 
Prošlo je više od 36h od podnošenja zahteva za drugu mrežu ( 27.12.2024. 12:34 ), zvali su ( Yettel ) 27.12.2024. u 17:44, taj poziv sam odbio slučajno ( nesvesno ). 28.12.2024. ( Yettel ) zovu opet u 13:54 da pitaju da li bismo hteli koristiti postpaid i plaćati ( ovo mi je čudno što su pitali da li želimo plaćati, brate ako se već pretplata nudi naravno da ćemo plaćati i plaćaće se, ali ajde dobro ), mi smo odmah krenuli u kratku priču i rekli šta mt:s nudi za određenu količinu novca, ona je ponovila rečenicu i mi smo potvrdili i ljubazno zamolili da puste broj da se prenese u drugu mrežu i žena je rekla da ćemo dobiti nekakav SMS ( verovatno kada će prenos biti realizovan s obzirom da je kvalitet zvuka kada su zvali bio kao kod prastarog Simensa, ako je to bio uopšte EDGE ili G poziv pošto je tako zvučao, jedva smo ženu čuli šta je govorila ), i nakon toga žena odmah poziv prekinula. To je to. Samo mi je čudno da nismo dobili potvrdu ( SMS ) od mt:s koji dan će se rešiti prenos broja ( s obzirom da na listu za prenos broja piše, Zahtevano vreme prenosa* : 29.12.2024., nedelja, što je to danas ili da je zahtev odbijen. Od 27.12.2024. u MojMTS kod porudžbina stoji : In-Port, Otvoreno.
 
Poslednja izmena:
16.decembra sam otišao u poslovnicu MTS-a (imam ugovor na 2 godine za omorika 25 potpisan u avgustu ove godine) da ih pitam da li i mene prebacuju na novi paket. Oni su rekli da me prebacuju, a ja sam pitao "na skuplju ili jeftiniju omoriku"...naravno, rekla je na onu od 100 Gb (skuplju). Odem kući i nazovem call centar. Javi se neki kulturan muški glas i pita u čemu je problem. Ja sam rekao da sam čuo za poskupljenje, rekao da sam bio u poslovnici i rekao sam da ukoliko me prebace na taj paket raskinuću ugovor. Pitao me je šta bi meni odgovaralo, a ja sam rekao da želim postojeću omoriku 25 do kraja ugovorne obaveze. Rekao mi je da malo sačekam...čekao sam oko 3 minute i onda mi je ljubazno rekao da će me neko kontaktirati za najviše 8 dana. Ako me ne kontaktira da ih pozovem opet. Za 2 dana stiže SMS da mi ostaje stari paket i uslovi plaćanja do kraja ugovorne obaveze.
 
Mi smo rekli hocemo veci popust i novi ugovor. Kazu pozvace ce vas ponovo neko dobicete to sto ste trazili. Posle par dana stize isto sms ostaje vam stara cena. Ja pitam zar nisam drugo trazio kaze niste. Odem u poslovnicu i podnesem zahtev za raskid pitaju sto kad ste dobili istu cenu, reko sam im da samo malo slusaju korisnike sta hoce kaze u pravu ste i sada cekam da me oslobode ugg obaveze bez penala. Dali neko zna dali jos jednom zovu ili samo posalji sms da je ugg obaveza raskinut i da mogu u drugu mrezu
 
Mi smo rekli hocemo veci popust i novi ugovor. Kazu pozvace ce vas ponovo neko dobicete to sto ste trazili. Posle par dana stize isto sms ostaje vam stara cena. Ja pitam zar nisam drugo trazio kaze niste. Odem u poslovnicu i podnesem zahtev za raskid pitaju sto kad ste dobili istu cenu, reko sam im da samo malo slusaju korisnike sta hoce kaze u pravu ste i sada cekam da me oslobode ugg obaveze bez penala. Dali neko zna dali jos jednom zovu ili samo posalji sms da je ugg obaveza raskinut i da mogu u drugu mrezu
Nikada se ne zna .Evo treći dan čekam poziv ( iskreno sada je vikend ) , ali plašim se da i u ponedeljak možda neće da mi završe prenos.
Ako imate vremena pozovite
0800 100 100 , 064 733 da bi napisali urgencija .
Čisto da bi imali dokaz da ste ih pozivali .
Mada se sa njima nikada ne zna .
Neki rokovi za migracije i reklamacije su 8 dana dok neki operateri kažu da je zadnji rok i 30 dana .
Samo budite uporni i istrajni !👍
 
Nikada se ne zna .Evo treći dan čekam poziv ( iskreno sada je vikend ) , ali plašim se da i u ponedeljak možda neće da mi završe prenos.
Ako imate vremena pozovite
0800 100 100 , 064 733 da bi napisali urgencija .
Čisto da bi imali dokaz da ste ih pozivali .
Mada se sa njima nikada ne zna .
Neki rokovi za migracije i reklamacije su 8 dana dok neki operateri kažu da je zadnji rok i 30 dana .
Samo budite uporni i istrajni !👍
Proveri mail. Ne salju svima sms. Meni poslali obaveštenje da mi ostaju stare cene mail-om.
 
Zovu,mene su zvali prosle nedelje. U subotu uvece sam im poslao mail da cu otici do poslovnice da razdizim opremu za sve pakete koje imam kao i da raskinem uo za o12. U nedelju su me zvali jedno 5 puta posto je lokacija na kojoj sam bio lose pokrivena mts ,signalom. Trazio da mi ostanu iste cene. Dobio u toku nedelje sms-ove da mi ostaju iste cene do kraja uo.
 
Zovu i nedeljom.
Pre pola sata sam dobio poziv, zbog emaila koji sam poslao 24.12 u kojem sam izjavio raskid ugovornih obaveza za dve O12, jedna istice sad u januaru 2025., a druga 2026.
Pokusala da mi objasni da na jednoj moze da ostane ista cena, a da za drugi broj vec mogu novu UO za nekim benefitima.
Kako sam to odbio, rece da ce proslediti dalje nadleznim sluzbama i da ce me neko pozvati, sad cekam... :)
 
Za sta me zavlace, to je standardna procedura...?!
Cilj je da izvucem sto bolje uslove po mene, a zna se da je zahtevom za prelazak u drugu mrezu to najefikasnije.
 
Za sta me zavlace, to je standardna procedura...?!
Zavlače u smislu da i dalje nisam siguran da je izjavljivanje raskida imejlom validan način da se to obavi. Zvali su te, ponudili nešto, ti si odbio, oni rekli strpi se još malo, a rok je još 2 dana. Proveri u Moj mts da li se vidi da je otvoren neki prigovor, pa ako nije, zovi i traži da ti daju broj pod kojim su zahtevi za raskid za ta dva broja zavedeni kod njih. Ako nisu ništa zaveli, posle NG mogu ladno da kažu, rok je prošao, kod nas u sistemu nema prigovora i to je to.

Ja sam zahtev za raskid podneo tako što sam odštampan zahtev odneo u poslovnicu, pred njima je potpisan, oni otvorili prigovor i odmah je bio vidljiv u Moj mts. Od 12.12. stoji da je rešen i potvrdili su mi u poslovnici da je raskid odobren, ali da imaju 30 dana da oslobode UO, tj. do dana kada stupaju novi uslovi na snagu.
 
Video sam da je neko pisao da mora licno, ali moze i emailom, mozda je brze u poslovnici, jer su na Moj mts portalu zahtevi vidljivi tek od danas, sa danasnjim datumom.
Ali svejedno, bitan je datum kada je poslat prvi email.
 
Ja sam za 2 broja slao prigovore i preko portala i mejlom, i kasnije ponavljao mejl, ako ne odgovore u nekom roku. Na portalu sam samo za jedan broj video da je preuzet i sada je rešen, jer sam prihvatio staru cenu, nakon poziva, a za ovaj drugi, za koji 28 dana čekam odgovor, nije bilo otvoreno, ne znam zašto. Sad gledam i vidim otvoreno ponovo nešto 24.12. ali za onaj rešeni broj! Možda ipak i njega prenesem u neku drugu mrežu :D
 
Zovu i nedeljom.
Pre pola sata sam dobio poziv, zbog emaila koji sam poslao 24.12 u kojem sam izjavio raskid ugovornih obaveza za dve O12, jedna istice sad u januaru 2025., a druga 2026.
Pokusala da mi objasni da na jednoj moze da ostane ista cena, a da za drugi broj vec mogu novu UO za nekim benefitima.
Kako sam to odbio, rece da ce proslediti dalje nadleznim sluzbama i da ce me neko pozvati, sad cekam... :)
Neće ti odobriti za taj ugovor koji ističe za tri meseca. Ja imam tri ugovora i za one koji ističu kasnije nema problema da ostane ista cena. Za one koji ističu za manje od tri meseca nude novu UO ili možeš da dobiješ raskid. Raskid mora u poslovnici
 
Za sta me zavlace, to je standardna procedura...?!
Cilj je da izvucem sto bolje uslove po mene, a zna se da je zahtevom za prelazak u drugu mrezu to najefikasnije.
Procedura i to je to, ne zavlacete, samo sam im ja u tom pozivu rekao da zelim na svih 5 brojeva 50% ili raskid...i kao rok je 30 dana neko ce vas pozvati, zvali su posle 10ak dana sa ponudom koju sam tražio, bez pravila kad koji istice, jer imam da mi istice u aprilu 2025,pa u junu 2025...dva u avgustu i jedan tek u septembru 2026...
 
Mislio sam da cu stici danas do Merkatora ali nisam. Sta sutra call centar ili mejl ili je bas svejedno?
(ako mejl koji je?)
Realno, mogu i da ostanem od istom uslovima... šta treba da kažem, hoću iste uslove ili šta ili?
 
Poslednja izmena:
Mislio sam da cu stici danas do Merkatora ali nisam. Sta sutra call centar ili mejl ili je bas svejedno?
(ako mejl koji je?)
Realno, mogu i da ostanem od istom uslovima... šta treba da kažem, hoću iste uslove ili šta ili?
[email protected]
Tražiš da nastaviš sa istim uslovima kao što si potpisao ugovor ili da ti raskinu ugovor. (tj zbog poskupljenja usluga želiš da ostvariš svoja prava shodno čl. 131 Zakona o elektronskim komunikacijama)
 
Nazad
Vrh Dno