Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ovaj uslov postavlja samo Yettel. Kod MTS-a možeš da pređeš na pripejd, pa sa tim brojem da radiš šta hoćeš, mada, ako ti je već plan da prenosiš broj u drugu mrežu, prebacivanje na pripejd ti je apsolutno nepotreban korak - onog trenutka kada ti je UO raskinuta, obiđi drugog operatera i to je to.


Ako želiš da izabereš broj, onda ide 065 pozivni, ne mogu da se biraju 064 brojevi. A i tada, nisam siguran da broj može da počne bilo kojom cifrom. Najbolje ti je da se raspitaš kod njih.
Moguce da su nesto promenili, prosle godine sam greskom prebacio broj na pripejd kad sam rasturio box paket i nisam mogao da prebacim broj u drugu mrezu 60 dana.
 
Dobro veče svima, tokom ovih dana bih trebao dobiti mobilnu pretplatu, tarifa : Zmaj. Glavno pitanje : Da li ja mogu izabrati novi broj telefona u mt:s da numeracija / pozivni, bude 064 a da započinje 0 - 9 ( npr. 064/0, 064/1, 064/2, 064/3, 064/4 , ... ) ?
Можете 065 и 066 да бирате број, 066 може и шестоцифрени.
 
Можете 065 и 066 да бирате број, 066 може и шестоцифрени.
Не желим 065/066, само 064!
^ moze da se bira 064 opet od pre par meseci :)
Danas smo opet bili odbijeni sa razlogom da se ne može izabrati 064. Još mi matora babuskera kaže na šalteru: Vama mogu bilo šta u kontakt centru reći ( nakon što smo ih 2x zvali i dobili potvrdu da može da se bira 064 postpaid ). 😤
Pokušaj te na 064:733
Zvali smo 0800 100 100.
 
Vraćam se iz poslovnice, navodno iako sam još 1.12. poslao prigovor, još uvem nije rešen, kaže rok je 30 dana!
Jesu me zvali za drugi broj, a za ovaj što raskidam, nisj još.
 
Ovaj uslov postavlja samo Yettel. Kod MTS-a možeš da pređeš na pripejd, pa sa tim brojem da radiš šta hoćeš, mada, ako ti je već plan da prenosiš broj u drugu mrežu, prebacivanje na pripejd ti je apsolutno nepotreban korak - onog trenutka kada ti je UO raskinuta, obiđi drugog operatera i to je to.
Ma nisam još siguran šta bih radio. Prešao bih na A1 ovaj besplatan mega plan 12 meseci ali to važi samo do 31.12., a ne verujem da će se do tada realizovati raskid. Zbog toga razmišljam da ga ostavim na pripejdu dok se ne pojavi neka dobra akcija ili dok mi ne istekne box3 pa da ga uključim u box4, ako izboxujem 24c50% preko idp-a
 
Ma nisam još siguran šta bih radio. Prešao bih na A1 ovaj besplatan mega plan 12 meseci ali to važi samo do 31.12., a ne verujem da će se do tada realizovati raskid. Zbog toga razmišljam da ga ostavim na pripejdu dok se ne pojavi neka dobra akcija ili dok mi ne istekne box3 pa da ga uključim u box4, ako izboxujem 24c50% preko idp-a
Danas sam bio u A1 važi do daljeg ...Ne znaju tačno
 
Samo da javim da smo podneli zahtev za prelazak u mt:s iz Telenora. Kada bi ovi trebali zvati ? Jeste da ću broj preneti ali me zanima koji je vremenski okvir ( npr. 30 min, 2h ,... ).
 
Samo da javim da smo podneli zahtev za prelazak u mt:s iz Telenora. Kada bi ovi trebali zvati ? Jeste da ću broj preneti ali me zanima koji je vremenski okvir ( npr. 30 min, 2h ,... ).
Dan ,dva garant ...Možda i pre .
Prenosio sam broj iz Yettela u A1 relativno su brzi .
 
Taman planirao da odem do poslovnice da ponovo trazim raskid kad me preduhitrili i zvali da mi ponude da ostanem bez promene cena a kao znak izvinjena sto menjaju bilo sta dace mi 3m po 1 din. Rekoh ili 50% ili raskid i kao zvace me za 15-20 min od tada proslo vec 2h. Inace koristim soko lajt.
Kakvi pilicari samo da ne daju raskid ugovora.
 
Zahtev za prenos broja podnet u 12:36, Y.agent zvao u 17:44, odbio sam poziv zato što sam prepoznao broj telefona koji me je pokušao ubediti da ostanem na Y.postpaid sa 50% popusta na mesečnu pretplatu, pre par meseci. Čudno mi je da prenos broja nisu odbili nego su zvali, s obzirom da prenosimo neregistrovani Yettel prepaid broj u mt:s postpaid. I sada nakon odbijenog poziva, šta mogu očekivati?
 
Zahtev za prenos broja podnet u 12:36, Y.agent zvao u 17:44, odbio sam poziv zato što sam prepoznao broj telefona koji me je pokušao ubediti da ostanem na Y.postpaid sa 50% popusta na mesečnu pretplatu, pre par meseci. Čudno mi je da prenos broja nisu odbili nego su zvali, s obzirom da prenosimo neregistrovani Yettel prepaid broj u mt:s postpaid. I sada nakon odbijenog poziva, šta mogu očekivati?
Da ti broj bude u mts 🤣
 
Sada nakon odbijenog poziva, šta mogu očekivati?
Eventualno da te još malo zadrže u mreži dok prenos ne bude odobren. U suštini, ne znam šta je teško javiti se i reći „dobar dan, neću ništa, izričito zahtevam prenos broja u mts“ zahvaliti se i doviđenja. Bukvalno sam tako prekjuče završio razgovor za 20 sekunde i sutradan mi je broj prešao u A1.
 
Preneo sam broj u globaltel pa čekam da mi pošalju poštom ono da potpišem. Ali zvaće me sigurno da mi opet nude nešto, uvek zovu.
 
Zdravo zivo svima. Ovako imam dva ugovora u mts koji se vode na mene. Na jedan sam pre mesec dana potpisao novi ugovor na Soko light na 40posto popust. Drugi ugovor ovaj koji ja koristim Omorika 12 plus 50GB za 1500 din.,izlazi pocetkom februara. Ovde sam saznao da svi migriraju na nove pakete sa novim cenama. Poucen svih vas ovde zvao sam 12tog da se NE SLAZEM sa migracijom. Zvali me jednom i nudili 10 posto popust? Ste vi normalni?! Pa pre 20 dana potpiso na 40 odakle vam ideja da cu pristati na 10?! Ne mogu vise da mi daju,zvace neko drugi. Zvali nudili jos NE povoljnije. Reko moze li Soko lajt na 40 ajd da se ne cimam vise. Jok. Prolaze dani zvao ja 064 733 opet neke gluposti. Puce mi film i trazim raskid. Ok evidentirace. U aplikaciji mi stoji 20 tog zahev RESEN i ispod 20tog zahtev ZATVOREN. Opet nemam zivce odem do poslovnice i pokazem ovo. Proverava,zove,ne zna. Cujem znaci mi nista. Ugovor vam je raskinut bez penala al mora sacekate da vas pozovu. Ja odem kuci i pozovem 733. PRICALI,EVIDENTIRALI I ZVACE VAS??? Pa dobro majko mila sta ja vise da cekam i koga da cekam? Nova Godina za neki dan a nista nisam resio i samo me vrte u krug. Hteo sam u A1 na 50 posto to je 1500 prva i 2000 din druga godina ako sam dobro skapirao ili mega plan pa slepati se do neke bolje prilike. Al kako mi se cini bice sipak za sve. Sad odo u SBB temu tamo da falim i mts i SBB.
 
Ja sam danas završio sa raskidom ugovora zbog promena cena, poništili mi ugovornu obavezu koje je trajala do avgusta 2025, nema nikakvih penala i predao zahtev za prenos broj.
Kada i na koji način je uložena žalba i da li su zvali telefonom u međuvremenu?

Mene drže 26 dana bez odgovora, pisao i preko portala i preko mejla od 1.12. u 3 navrata sa ratelom u cc, danas u poslovnici tvrde da je rok za odgovor 30 dana, a za drugi broj su zvali posle 8.

Verovatno će gledati da mi naplate još jedan mesec, s obzirom da je KT u pitanju, pa ako uđem u januar, eto još 800 dindži!
 
Poslednja izmena od urednika:
Mene drže 26 dana bez odgovora, pisao i preko portala i preko mejla od 1.12. u 3 navrata sa ratelom u cc, danas u poslovnici tvrde da je rok za odgovor 30 dana, a za drugi broj su zvali posle 8
A sta ako njihovih 30 dana predje preko 9.1.? I donesu resenje da ti ne mogu ostaviti iste uslove ugovora, hoces li onda imati pravo na raskid? Ustvari da li se to gleda do 09. 1. ili do 31. 12.?
 
Zdravo zivo svima. Ovako imam dva ugovora u mts koji se vode na mene. Na jedan sam pre mesec dana potpisao novi ugovor na Soko light na 40posto popust. Drugi ugovor ovaj koji ja koristim Omorika 12 plus 50GB za 1500 din.,izlazi pocetkom februara. Ovde sam saznao da svi migriraju na nove pakete sa novim cenama. Poucen svih vas ovde zvao sam 12tog da se NE SLAZEM sa migracijom. Zvali me jednom i nudili 10 posto popust? Ste vi normalni?! Pa pre 20 dana potpiso na 40 odakle vam ideja da cu pristati na 10?! Ne mogu vise da mi daju,zvace neko drugi. Zvali nudili jos NE povoljnije. Reko moze li Soko lajt na 40 ajd da se ne cimam vise. Jok. Prolaze dani zvao ja 064 733 opet neke gluposti. Puce mi film i trazim raskid. Ok evidentirace. U aplikaciji mi stoji 20 tog zahev RESEN i ispod 20tog zahtev ZATVOREN. Opet nemam zivce odem do poslovnice i pokazem ovo. Proverava,zove,ne zna. Cujem znaci mi nista. Ugovor vam je raskinut bez penala al mora sacekate da vas pozovu. Ja odem kuci i pozovem 733. PRICALI,EVIDENTIRALI I ZVACE VAS??? Pa dobro majko mila sta ja vise da cekam i koga da cekam? Nova Godina za neki dan a nista nisam resio i samo me vrte u krug. Hteo sam u A1 na 50 posto to je 1500 prva i 2000 din druga godina ako sam dobro skapirao ili mega plan pa slepati se do neke bolje prilike. Al kako mi se cini bice sipak za sve. Sad odo u SBB temu tamo da falim i mts i SBB.
Druže nisi pratio temu. Zahtev ti je REŠEN, znači ideš u poslovnicu i ZAHTEVAŠ momentalni raskid i kažeš da ne želiš da te iko zbog ičega više zove. Ne mrdaš od šaltera dok ti ne daju raskid! Imao sam sličnu situaciju i odmah je rešio na način kako sam ti uravo napisao. Isti dan predao u A1 za 50% na NEO Super i evo već peti dan sam u A1 i sa bagrom iz MTS-a nemam više ništa. Izgubili su moja tri broja i tri broja od moje supruge na identičan način!
Ne nasedajte na pilićarske fazone i borite se za svoja prava!
 
Druže nisi pratio temu. Zahtev ti je REŠEN, znači ideš u poslovnicu i ZAHTEVAŠ momentalni raskid i kažeš da ne želiš da te iko zbog ičega više zove. Ne mrdaš od šaltera dok ti ne daju raskid! Imao sam sličnu situaciju i odmah je rešio na način kako sam ti uravo napisao. Isti dan predao u A1 za 50% na NEO Super i evo već peti dan sam u A1 i sa bagrom iz MTS-a nemam više ništa. Izgubili su moja tri broja i tri broja od moje supruge na identičan način!
Ne nasedajte na pilićarske fazone i borite se za svoja prava!
A dali su zvali posle zahteva u A1
 
Kasno sam se ukljucio u pricu, listam unazad ali pitanja mi se samo gomilaju umesto da ih resavam.
Kako spreciti povecanje cene (jedan broj jos pola godine a drugi godinu i po pod ugovornom obavezom i na njemu imam benefite)? Da li je cajtnot, rok NGodina ili ima jos fore?
Spreman bih bio i na manji popust (npr 40 umesto 50%) ukoliko bi me to postedelo podnosenja zahteva za prelazak u konkurentskoj poslovnici (pa onda odbijanje poziva ili postara ukoliko ostanem u MTS). Naravno ako je to zbog kratkog roka jedina opcija onda bih morao tako... na ovom broju sto mi je jos godinu i po u obavezi, spreman bih bio i da ostanem uz istu cenu i benefite.
Do kada je u A1 50% za prelazak aktuelno i da li je dovoljno otici kod njih ako sam jos uvek pod ugovornom obavezom ili mora prvo neki zahtev u MTS (opet, imam li vremena za to)?
Taj raskid zbog poskupljenja/promene uslova sto spominjete, je l to raskid obaveze ili kompletno gasenje odnosa sa MTSom? Imperativ su mi ovi brojevi telefona.
 
Poslednja izmena:
Kasno sam se ukljucio u pricu, listam unazad ali pitanja mi se samo gomilaju umesto da ih resavam.
Kako spreciti povecanje cene (jedan broj jos pola godine a drugi godinu i po pod ugovornom obavezom i na njemu imam benefite)? Da li je cajtnot, rok NGodina ili ima jos fore?
Spreman bih bio i na manji popust (npr 40 umesto 50%) ukoliko bi me to postedelo podnosenja zahteva za prelazak u konkurentskoj poslovnici (pa onda odbijanje poziva ili postara ukoliko ostanem u MTS). Naravno ako je to zbog kratkog roka jedina opcija onda bih morao tako... na ovom broju sto mi je jos godinu i po u obavezi, spreman bih bio i da ostanem uz istu cenu i benefite.
Do kada je u A1 50% za prelazak aktuelno i da li je dovoljno otici kod njih ako sam jos uvek pod ugovornom obavezom ili mora prvo neki zahtev u MTS (opet, imam li vremena za to)?
Taj raskid zbog poskupljenja/promene uslova sto spominjete, je l to raskid obaveze ili kompletno gasenje odnosa sa MTSom? Imperativ su mi ovi brojevi telefona.
Imas vremena do 31.12. Napises mail da zelis raskid UO . Sa time si zavrsio sve, hoces ostati po istoj ceni ili raskinuti UO i cekati da te pozovu za bolje uslove ti biras.
 
Kasno sam se ukljucio u pricu, listam unazad ali pitanja mi se samo gomilaju umesto da ih resavam.
Kako spreciti povecanje cene (jedan broj jos pola godine a drugi godinu i po pod ugovornom obavezom i na njemu imam benefite)? Da li je cajtnot, rok NGodina ili ima jos fore?
Spreman bih bio i na manji popust (npr 40 umesto 50%) ukoliko bi me to postedelo podnosenja zahteva za prelazak u konkurentskoj poslovnici (pa onda odbijanje poziva ili postara ukoliko ostanem u MTS). Naravno ako je to zbog kratkog roka jedina opcija onda bih morao tako... na ovom broju sto mi je jos godinu i po u obavezi, spreman bih bio i da ostanem uz istu cenu i benefite.
Do kada je u A1 50% za prelazak aktuelno i da li je dovoljno otici kod njih ako sam jos uvek pod ugovornom obavezom ili mora prvo neki zahtev u MTS (opet, imam li vremena za to)?
Taj raskid zbog poskupljenja/promene uslova sto spominjete, je l to raskid obaveze ili kompletno gasenje odnosa sa MTSom? Imperativ su mi ovi brojevi telefona.
Ja sam u poslovnici samo popunio formular koji su mi oni dali da zelim da zadrzim iste uslove kao kod potpisivanja ugovora. Posle 4-5 dana stigo potvrdni sms i to je to. Tako je bilo i prosle godine.
 
Imas vremena do 31.12. Napises mail da zelis raskid UO . Sa time si zavrsio sve, hoces ostati po istoj ceni ili raskinuti UO i cekati da te pozovu za bolje uslove ti biras.
Šta ovo tačno znači, raskidam odgovornu obavezu ali ostaju mi brojevi na starim paketima (bez benefita do 9.1.25.) pa sam onda slobodan da kod konkurencije prenesem zahtev za prelazak ili to mogu odmah da uradim (bez prethodnog raskidanja ugovorne obaveze)?
 
Ovi su prsli

Poštovani,



S obzirom da ste se obratili instituciji Ratel, najljubaznije Vas molimo za dodatno strpljenje, odgovor ćete dobiti od strane nadležne institucije.



Srdačan pozdrav,

Tamara
 
Šta ovo tačno znači, raskidam odgovornu obavezu ali ostaju mi brojevi na starim paketima (bez benefita do 9.1.25.) pa sam onda slobodan da kod konkurencije prenesem zahtev za prelazak ili to mogu odmah da uradim (bez prethodnog raskidanja ugovorne obaveze)?
To znaci ako raskines UO , mozes da ides u drugu mrezu odmah. Ili da ostanes na paketima starim ako nisu migrirani. Paketi koji su migrirani bice na tim novim paketima svi bez UO.
Ili da cekas da te pozovu a pitanje je kad ce se to desiti. Kad pozovu oni ce ponuditi da ostane stara cena, ti mozes prihvatiti stare cene. A mozes da trazis stare cene ali sa vecim popustom , nekim clanovima ovde su i to davali.
Sta tebi odgovara i treba najbolje procenis ali vreme je da odlucis 31 se priblizio. 😀
Prosto ako ti odgovara Mts sa starim cenama pises mail da se ne slazes sa poskupljenjem i ostaju ti stare cene.
Ako ti ne odgovara Mts ides unposlovnicu i dobijes raskid UO i ides iz Mts-a.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno