Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Deli, tj troši se celokupan saobraćaj kad dodaš broj. Potrošnju ti pratiš na telefonu ili portalu zadnja stavka je kod mene.
 

Prilozi

  • mts.png
    mts.png
    13.2 KB · Pregleda: 211
Narode, može li pomoć? Šta je ovo? Nisam korisnik MTS-a, čak ni fiksni nije na moje ime. Uskoro mi ističe ugovorna obaveza u Yettelu i mislim da ću promeniti provajdera. Ali dobih od MTS-a viber poruku, na moj Yettel broj. Kako su znali da se dvoumim i kakva je ova ponuda? Je l' moguće da nude za Omoriku 3, 25 terabajta interneta??? Poklon? Ljudi, nemojte da ze*ate? Kakav poklon dobrodošlice? Je l' to 25 terabajta koji se moraju potrositi za 1 sat? Ili je greska, možda su mislili 25 GB? Sramota me i da pitam u poslovnici, mislili bi da sam lud!

Ako ima ovde neki MTS promoter da ovo čita, molim da mi se javi u inbox. Ovo je kao da se javio princ iz Nigerije🤪.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220811-104332_Viber.jpg
    Screenshot_20220811-104332_Viber.jpg
    161.4 KB · Pregleda: 188
Da 25 GB stoji na sajtu i traje 6 meseci.
Zeznuo se menager koji je pisao Viber promociju.
 

Prilozi

  • IMG_20220811_143703.jpg
    IMG_20220811_143703.jpg
    98 KB · Pregleda: 187
Ljudi, sad četovao sa živim agentom/agenticom. Potvrdila. Jeste nova promocija. Ja naglasio, velikim slovima, 25 TERABAJTA(?), ona proverila. Jeste. Trosi se 24 meseca, odmah se dobije. Posto je promocija nova, trajaće i do početka septembra, sto mene posebno zanima jer mi ističe UO u yettelu.

Sprema se nešto novo i u A1 za jesen. Moraju odgovoriti na ovo. Pod ovim uslovima ja prelazim sigurno...
 
Da li ove nove cene i promocije važe samo za nove korisnike i one kojima ističe ugovor? Imam još godinu dana Omorika 3 ali bih sad da pređem na Omoriku 8 ali u Moj MTS aplikacije mi daje cenu od 2000+ dinara, da li mora u poslovnicu da se ide za ovu promenu?
 
Samo prenos broja iz druge mreže. Evo sc razgovora...
 

Prilozi

  • Screenshot_20220811-151234_Chrome.jpg
    Screenshot_20220811-151234_Chrome.jpg
    91.2 KB · Pregleda: 154
  • Screenshot_20220811-151250_Chrome.jpg
    Screenshot_20220811-151250_Chrome.jpg
    87.7 KB · Pregleda: 138
  • Screenshot_20220811-151303_Chrome.jpg
    Screenshot_20220811-151303_Chrome.jpg
    86 KB · Pregleda: 131
  • Screenshot_20220811-151323_Chrome.jpg
    Screenshot_20220811-151323_Chrome.jpg
    79 KB · Pregleda: 131
Ljudi, sad četovao sa živim agentom/agenticom. Potvrdila. Jeste nova promocija. Ja naglasio, velikim slovima, 25 TERABAJTA(?), ona proverila. Jeste. Trosi se 24 meseca, odmah se dobije. Posto je promocija nova, trajaće i do početka septembra, sto mene posebno zanima jer mi ističe UO u yettelu.

Sprema se nešto novo i u A1 za jesen. Moraju odgovoriti na ovo. Pod ovim uslovima ja prelazim sigurno...
Ta sa kojom si pricao da je pitas razliku izmedju gigabajta i terabajta ne bi znala da ti kaze koja je razlika. Tako da tu ponudu uzimaj sa velikom dozom rezerve. Jer da je 25 TB to je 25.000 GB na dve godine, znaci u prevodu ti bi svakog meseca mogo da trosis 1 TB bez razmisljanja o ikakvim restrikicijama. Jednostavno nemoguca ponuda.
 
Da. Sve to mora napismeno da stoji u ugovoru i servisnoj promociji. Inace-ne potpisujem.
 
Uvovori su im tipski i nikada nije naglašena promocija bilo kog tipa tako da neće ni tebi biti. Ruku na srce, za ovih 20 i kusur godina koliko mi je glavni broj u mts-u uvek je bilo ispoštovano sve dogovoreno
 
Negde mora postojati podatak o promociji u trenutku vezivanja ugovornom obavezom. Na nalogu mojmts ili negde na drugom mestu??? Nisam do sada bio korisnik mts-a, ali taj podatak negde mora da postoji. Da se zna pod kojim uslovima si sklopio ugovor i sta ti daju kao povoljnost da te obavezu na 24 meseca.

U yettel aplikaciji stoji trajanje ugovorne obaveze, razlog ugovorne obaveze (servisna promocija) i vrsta promocije (popust 40% i dodatna 2 GB mesečno). Sta je teško da takvih podataka nema i na nekoj mts korisničkoj aplikaciji?
 
Poslednja izmena:
Nema. Piše na papiru, tj. ugovoru šta si dobio od promocija.
Bar je kod mene tako uvek bilo.
 
Aha. Znači ima na papiru. To je još bolje. Paziću, ako dođe do prelaska, da sve jasno piše.
 
Svratio u poslovnicu Mts-a , i tacna je informacija da ko prenese broj u Mts dobija pored 3gb mesecno i 25 terabajta na 24 meseca po ceni 1299, ali to se odnosi na one koju su dobili viber poruku ili je dobiju narednih dana. Oni koji nisu dobili poruku gledaju standardno sajt mts-a i pogadjaju se kao do sada.
Eto neko je pomenuo kako mts ima jednu cenu za sve pakete , a vec imamo 3 cene za jedan paket, kako se kome zalomi.
Ali dobro je da se Mts ukljucio sa akcijama i borbu za korisnike.
 
Da nema nekih sitnih slova? Najsitnijih? Kod te promocije. Neki FUP ili politika umerenog korišćenja ili solidarnog deljenja resursa? U prevodu, imaš na papiru a ne smeš (ne možeš) sve da potrošiš?
 
Da nema nekih sitnih slova? Najsitnijih? Kod te promocije. Neki FUP ili politika umerenog korišćenja ili solidarnog deljenja resursa? U prevodu, imaš na papiru a ne smeš (ne možeš) sve da potrošiš?
Mislim da si previše dugo bio kod pilićara gde sve sitno mora da se čita, mts je skroz drugi svet 😁
I ukoliko ti na ugovoru ne napišu šta imaš, to što je dogovoreno biće ispoštovano. Moguće je da će pisati povoljnija naknada ili nešto slično.
 
Svratio u poslovnicu Mts-a , i tacna je informacija da ko prenese broj u Mts dobija pored 3gb mesecno i 25 terabajta na 24 meseca po ceni 1299, ali to se odnosi na one koju su dobili viber poruku ili je dobiju narednih dana. Oni koji nisu dobili poruku gledaju standardno sajt mts-a i pogadjaju se kao do sada.
Eto neko je pomenuo kako mts ima jednu cenu za sve pakete , a vec imamo 3 cene za jedan paket, kako se kome zalomi.
Ali dobro je da se Mts ukljucio sa akcijama i borbu za korisnike.
Ја сам добио поруку на броју који је у МТС већ 15 година. Ја се мало (у)збунио. Ако кад сам прочитао поруку, схватио сам да то важи само ако пребациш број.
 
Može li nekako ko nije mts korisnik,da pristupi njihovoj grupi na Viberu?
 
Ja sam ukucao mts na pretraživaču na Viberu i ništa mi ne izlazi. Piše mi No matches found for mts.
 
Imam prihvaćene cookies i dalje se ne nalazi u Viber pretraživaču. Pitao sam mts na četu da li mogu da me dodaju u viber grupu a oni su mi rekli da samo kada mi se pojavi reklama mogu da se pridružim grupi i da oni nemaju mogućnost dodavanja.
 
Verovatno imaju odredjenu bazu segmentiranih korisnika.
Da ovo ponude svima(nema sta najbolja ponuda na trzistu), ugueili bi mrezu za mesec dana. Jasno je da ne mogu toliko da je opterete.
 
Pri tome korisnici trenutno nisu njihovi jer je promocija samo za one kojima istice ugovorna obaveza kod drugih operatera i za prelazak u mts.
 
Dobio 09.08. Yettel broj, ali imam 3 mob. broja u MTS za koje sam dao mail i svoj mob.
Da nisam čitao temu ne bih ni obratio pažnju na te Viber poruke (samo krupna slova).
Hvala @Magnus, @boban01 i @Милисав
 
Ja sam poslao prepisku u A1 i pitao ako mi dajui približno dobru ponudu, ostaću. Čisto sumnjam ali da probam
 
Nazad
Vrh Dno