Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Jel to i MTS poskupljuje za koji dan, kao sto je i SBB? Ne vidim da se piše ovde u temi o tome?
Ako će biti cene kao na sajtu, to je baš veliko poskupljenje, s obzirom da je Marta 2024 Box 3 srednji paket bio 4100 din, sad vidim da je 5000 din?!? SBB 300 din poskupeo, MTS 900 din!
Posto je taj priključak kod mame penzionera ( čitaj, skoro nista ne koristi, sem malo neta i par kanala), bitna je samo cena, hteo sam tada da je prebacim u Yettel da dobije 14 meseci za dinar, ili koliko je bilo, pa smo podneli zahtev za raskid i sutradan su zvali iz MTS-a i ponudili 24m 50% cene, tako da sada plaća 2050 din.

Kako bi joj sad naplaćivati, 2500 din? Pola od nove cene koja će biti?

Ako je tako, vidim da ćemo ponovo ići da podnese zahtev za raskid, ovo je prevršilo svaku meru, da ne može ni godinu dana od potpisivanja ugovora da prodje a da ne menjaju cene 🤬.

Zna li neko, koliko se dobija kod Yettela sad kad bi se prešlo iz MTS-a?
Ako joj MTS bar ne zadrži ugovorenu cenu, raskidamo ugovor.
 
Jel to i MTS poskupljuje za koji dan, kao sto je i SBB? Ne vidim da se piše ovde u temi o tome?
Ako će biti cene kao na sajtu, to je baš veliko poskupljenje, s obzirom da je Marta 2024 Box 3 srednji paket bio 4100 din, sad vidim da je 5000 din?!? SBB 300 din poskupeo, MTS 900 din!
Posto je taj priključak kod mame penzionera ( čitaj, skoro nista ne koristi, sem malo neta i par kanala), bitna je samo cena, hteo sam tada da je prebacim u Yettel da dobije 14 meseci za dinar, ili koliko je bilo, pa smo podneli zahtev za raskid i sutradan su zvali iz MTS-a i ponudili 24m 50% cene, tako da sada plaća 2050 din.

Kako bi joj sad naplaćivati, 2500 din? Pola od nove cene koja će biti?

Ako je tako, vidim da ćemo ponovo ići da podnese zahtev za raskid, ovo je prevršilo svaku meru, da ne može ni godinu dana od potpisivanja ugovora da prodje a da ne menjaju cene 🤬.

Zna li neko, koliko se dobija kod Yettela sad kad bi se prešlo iz MTS-a?
Ako joj MTS bar ne zadrži ugovorenu cenu, raskidamo ugovor.
mislim da ste zakasnili na zalost. bilo je samo do 31 decembra za raskid ili bilo kakve zalbe stavili su obavestenje na njihovom portalu. Pokusajte danas ne kosta nista.
 
Jel to i MTS poskupljuje za koji dan, kao sto je i SBB? Ne vidim da se piše ovde u temi o tome?
Ako će biti cene kao na sajtu, to je baš veliko poskupljenje, s obzirom da je Marta 2024 Box 3 srednji paket bio 4100 din, sad vidim da je 5000 din?!? SBB 300 din poskupeo, MTS 900 din!
Posto je taj priključak kod mame penzionera ( čitaj, skoro nista ne koristi, sem malo neta i par kanala), bitna je samo cena, hteo sam tada da je prebacim u Yettel da dobije 14 meseci za dinar, ili koliko je bilo, pa smo podneli zahtev za raskid i sutradan su zvali iz MTS-a i ponudili 24m 50% cene, tako da sada plaća 2050 din.

Kako bi joj sad naplaćivati, 2500 din? Pola od nove cene koja će biti?

Ako je tako, vidim da ćemo ponovo ići da podnese zahtev za raskid, ovo je prevršilo svaku meru, da ne može ni godinu dana od potpisivanja ugovora da prodje a da ne menjaju cene 🤬.

Zna li neko, koliko se dobija kod Yettela sad kad bi se prešlo iz MTS-a?
Ako joj MTS bar ne zadrži ugovorenu cenu, raskidamo ugovor.
Kako se ne pise na forumu o povecanju, pa svaki dan ceo dan 30+ dana se samo o tome i pise🤣 sta vi ljudi gledate ja ne znam.
Zakonski rok je istekao pre 2 dana vi pokusajte ali mislim ostaje vam svakako 50% samo ce ici na tu novu cenu ali pokusajte da vidite da vam i cena ostane ista tj da ne racunaju 50% od nove cene, vec potpisane.
 
Od skoro kao kućni korisnik imam MTS optiku i Box paket. Uređaj je HG8245W5-6T koji ima dva priključka za telefon.
Može li nekako da se zakači FreeBOX na SIP preko ovakve konfiguracije?
 
Kako se ne pise na forumu o povecanju, pa svaki dan ceo dan 30+ dana se samo o tome i pise🤣 sta vi ljudi gledate ja ne znam.
Zakonski rok je istekao pre 2 dana vi pokusajte ali mislim ostaje vam svakako 50% samo ce ici na tu novu cenu ali pokusajte da vidite da vam i cena ostane ista tj da ne racunaju 50% od nove cene, vec potpisane.

Za SBB je bio 31.12.2024. rok za raskid bez penela, a za MTS gledam na njihovom sajtu 09.01.2025.?!?
U SBB temi se piše naveliko poslednjih par strana, ovde sam prelistao poslednjih nekoliko strana, nigde ni pomena, zato sam pisao.
Ja imam SBB, nisam stigao da idem do 31.12. ali kod mame ću stići, ako je rok 09.01. kao što stoji na njihovom sajtu.
 
Za SBB je bio 31.12.2024. rok za raskid bez penela, a za MTS gledam na njihovom sajtu 09.01.2025.?!?
U SBB temi se piše naveliko poslednjih par strana, ovde sam prelistao poslednjih nekoliko strana, nigde ni pomena, zato sam pisao.
Ja imam SBB, nisam stigao da idem do 31.12. ali kod mame ću stići, ako je rok 09.01. kao što stoji na njihovom sajtu.
 
Za SBB je bio 31.12.2024. rok za raskid bez penela, a za MTS gledam na njihovom sajtu 09.01.2025.?!?
U SBB temi se piše naveliko poslednjih par strana, ovde sam prelistao poslednjih nekoliko strana, nigde ni pomena, zato sam pisao.
Ja imam SBB, nisam stigao da idem do 31.12. ali kod mame ću stići, ako je rok 09.01. kao što stoji na njihovom sajtu.
da pise 09.01.2025 ali ovaj info je objavljen 01. decembra 2024
 
Za SBB je bio 31.12.2024. rok za raskid bez penela, a za MTS gledam na njihovom sajtu 09.01.2025.?!?
U SBB temi se piše naveliko poslednjih par strana, ovde sam prelistao poslednjih nekoliko strana, nigde ni pomena, zato sam pisao.
Ja imam SBB, nisam stigao da idem do 31.12. ali kod mame ću stići, ako je rok 09.01. kao što stoji na njihovom sajtu.
Mislim da je 31.12. prošao voz za MTS. Ali probaj u svakom slučaju, ništa ne košta.
Obaveštenje je od 01.12. zvanično i rok 30 dana. Sms poruka kao podsetnik za plaćanje računa, ako si je sačuvao može da ti pomogne jer je trajni nosač informacije, i stizala je kasnije. Mislim na rok za neprihvatanje i da se na nju pozoveš.
9. januar je početak primene novih cena i paketa.

Inače pogledaj temu za MTS box i temu za MTS postpejd, ako nije ispisano milion strana o ovome, onda ne znam.
Ovde se uglavnom piše o radu optike, savetima, itd...
 
Za SBB je bio 31.12.2024. rok za raskid bez penela, a za MTS gledam na njihovom sajtu 09.01.2025.?!?
U SBB temi se piše naveliko poslednjih par strana, ovde sam prelistao poslednjih nekoliko strana, nigde ni pomena, zato sam pisao.
Ja imam SBB, nisam stigao da idem do 31.12. ali kod mame ću stići, ako je rok 09.01. kao što stoji na njihovom sajtu.
I za Mts je to bio rok cisto da znas jer su objavili 01.12.24 od tad tece zakonski rok od najmanje 30 dana.
Dakle zakasnio si ali probaj, nije rok do 09.01. vec tad pustaju nove pakete itd.
 
Mislim da je 31.12. prošao voz za MTS. Ali probaj u svakom slučaju, ništa ne košta.
Obaveštenje je od 01.12. zvanično i rok 30 dana. Sms poruka kao podsetnik za plaćanje računa, ako si je sačuvao može da ti pomogne jer je trajni nosač informacije, i stizala je kasnije. Mislim na rok za neprihvatanje i da se na nju pozoveš.
9. januar je početak primene novih cena i paketa.

Inače pogledaj temu za MTS box i temu za MTS postpejd, ako nije ispisano milion strana o ovome, onda ne znam.
Ovde se uglavnom piše o radu optike, savetima, itd...

MTS za razliku od SBB nije nigde osim na njihovom sajtu obavestio korisnike o poskupljenju. Znaci kad nas spamuju na email i sms za produženje ugovora i slično, onda znaju da pišu a kada poskupljuju onda samo na sajtu stave info, koji retko ko gleda 🤬.
Ni na računu poslednjem gledao sam, nema info o poskupljenju, niti sam dobio mail ili sms o tome, stvarno bezobrazluk neviđen. Ljudi nažalost uglavnom saznaju kada dobiju naredni račun da je poskupelo, ali tada bude kasno 🤬.
 
Verovatno "lose" formulisan zakon koji kaze da mora da objave a ne kako i gde ,nagadjam nisam pravnik.
Oni objave na svom sajtu a mi sto ne citamo nas problem.
 
Ja ti lepo kažem da pogledaš onaj SMS koji šalju negde oko desetog u mesecu i gde te podsećaju da izmiriš račun. Ja sam dobio, kao i svi po familiji koji imaju kod njih uslugu. Ima obaveštenje ali moraš do kraja da pročitaš sms.
Definisali su trajni nosač u maju, u promeni opštih uslova, tačke 2.2 ili 2.3.... čitajte malo.
 
Prolazilo je prosle godine sa obavestenjem o poskupljenju koje su operateri slali korisnicima (email, racun, sms), 30 dana od dobijanja istog, iako je na sajtu stajao stariji datum, bas zato sto "nismo u obavezi" da citamo njihova obavestenja svaki mesec. Sad samo zavisi koliko je neko istrajan u svemu tome.
 
Ja ti lepo kažem da pogledaš onaj SMS koji šalju negde oko desetog u mesecu i gde te podsećaju da izmiriš račun. Ja sam dobio, kao i svi po familiji koji imaju kod njih uslugu. Ima obaveštenje ali moraš do kraja da pročitaš sms.
Definisali su trajni nosač u maju, u promeni opštih uslova, tačke 2.2 ili 2.3.... čitajte malo.
Evo ja na primer nisam uopste dobio to obavestenje, a imam Box paket. Da ne citam forum, nebih znao za poskupljenje.
 
IMG_1262.jpg
Ne znam. Redovno dobijam, svaki mesec. Jedino ako ih niste blokirali.
Telefon čuva izbrisane mesec dana pa je vratio iz mrtvih, stiglo 09.12. Samo bitan deo isekao. Gore je moje za BOX račun. Ispod je link ka servisnim informacijama.
 
Nikad mi nijedan sms ili mejl od njih nije dosao kao obavestenje o poskupljenju, nikada za ovih 11 godina koliko imam box3 paket.
 
Stigla je uredno poruka da racun platim do tad i tad itd, ali u poruci nema obavestenja o poskupljenju.
 
Hvala ljudi, pomogli ste, pretpostavio sam da je u ruteru problem, nisam znao da Nokia nema Wifi 6. Mene, naravno, zanima brzina preko wifi jer su mi praktično svi uređaji tako konektovani.
Još se naganjam sa podrškom ali sad ću snage usmeriti i na novi ruter ;) U mts aplikaciji na telefonu mi i dalje stoji 300/600 i njima to objasniti je bukvalno nemoguće jer ljudi prosto ne veruju.. Što se njih tiče ili ja ne merim dobro ili je nešto treće ali da je do njih problem to ne ide :) Ako ništa kupiću ja novi ruter ako je to rešenje, lakše mi je nego da se naganjam.
 
Stigla je uredno poruka da racun platim do tad i tad itd, ali u poruci nema obavestenja o poskupljenju.
Mts salje dve poruke pocetkom meseca, uglavnom je to 5tog i 14tog i u prvoj poruci zapravo bude obavestenje o promenama, ako je ima. U drugoj se i zahvaljuju i traze pare i podsecaju na krajnji datum za placanje i "izvinjavaju" ako si vec uplatio novac.

Cisto me interesuje, koje forma obavestavanja korisnika se uzima kao najbitnija ili su sve jednake po vaznosti, jer npr. neko je mogao da se pojavi (npr. stariji penzioner) u poslovnici 4. januara i da kaze da zeli da raskine ugovor zbog promene na UO, a da odgovor bude, "mi smo to objavili na portalu jos 1. januara, zao nam je ali rok za zalbu je istekao".

Nekad je nemoguce imati pristup informacijama 24/7.
 
Bitno je da si obavešten, da su ti poslali na nečemu što možeš da sačuvaš. Bitan je jedino datum koliko znam.
Piše im u članu 2.2 ili 2.3 opštih uslova, koje su promenili u maju, da su SMS, email i papir trajni nosači. Mislim da je to bila najvažnija promena u opštim uslovima.
Okačio sms gore i kada je stiglo, ovaj drugi tip poruke koji pominješ. Ispod je link ka obaveštenju na sajtu. Ja dobijam samo tu poruku drugog tipa, oko desetog u mesecu.
Lično mislim da može da se pojavi do 30 dana od dana prijema poruke. Sami su napisali šta je trajni nosač.
 
"Nije" bitno sta pise u njihovom ugovoru, mogu da napisu i wc papir vec sta zakon tretira kao trajne nosace.
Primera radi poslodavac u ugovoru o radu napis da ne placa prekovremeno i vi potpisete, to opet ne znaci da je po zakonu i dobicete ih na sudu.
Naravno sve je sjajno i bajno dok se drze toga sto su napisali.
 
Eh, sada već preterano komplikuješ.
Bio sam potpresednik sindikata pa nije baš tako ... ali nema veze. Postoje pravne norme za obe strane, potpis na tvoju štetu je tvoja šteta... To je več za neku drugu vrstu tužbe za poslodavca i nesklad uslova rada i poslovanja sa zakonom... Mnogo si to generalizovao i nije vezano za trenutnu temu i diskusiju.
Evo šta kaže zakon:
Maxthon Snap20250106153521.jpg
I nikada neću da razumem da si nešto potpisao i ne želiš isto da prihvatiš. Odnosi se na obe strane, da se razumemo.
Ako umeš objasni to što si napisao, jer i wc papir se po zakonu može tretirati kao trajni nosač.
 
Stavio sam Nije pod znake navoda plus sarkazam za wc papir ali nebitno.
Sve si u pravu da ne produbljujemo, srecni praznici.
 
Mts salje dve poruke pocetkom meseca, uglavnom je to 5tog i 14tog i u prvoj poruci zapravo bude obavestenje o promenama, ako je ima. U drugoj se i zahvaljuju i traze pare i podsecaju na krajnji datum za placanje i "izvinjavaju" ako si vec uplatio novac.

Cisto me interesuje, koje forma obavestavanja korisnika se uzima kao najbitnija ili su sve jednake po vaznosti, jer npr. neko je mogao da se pojavi (npr. stariji penzioner) u poslovnici 4. januara i da kaze da zeli da raskine ugovor zbog promene na UO, a da odgovor bude, "mi smo to objavili na portalu jos 1. januara, zao nam je ali rok za zalbu je istekao".

Nekad je nemoguce imati pristup informacijama 24/7.
Kao sto VEC REKOH, a i jos jedan kolega napisa, NIKAKVO obavestenje o poskupljenju NIKADA od mts-a nije stiglo. Ne razumem ove ljude koji pokusavaju da me ubede da bolje od mene znaju sta imam u svom telefonu. Ubuduce se javite da vam posaljem celu prepisku sa mts-om zadnjih desetak godina u pp.
 
Realno jeste tako. "Poskupljenje" ili "povećanje cene" ne postoji u njihovom rečniku. Oni "očekuju" od korisnika da protumače da je "poskupljenje", ono što su poslali, uz sms obaveštenje o načinu plaćenja, u drugoj polovini sms poruke koje glasi...1000014929.jpg
 
Kako reći "poskupljenje" bez da kažem poskupljenje? Pre neku godinu, Telenor je jednostavno ukinuo jeftine tarife i sve prebacion na skuplje.
 
Ne piše poskupljenje zato što nije samo poskupljenje kao takvo u pitanju.

Oni ne povećavaju cene postojećih paketa kao SBB recimo pa da napišu - taj i taj paket poskupljuje tolko i tolko.
Oni na silu migiriraju korisnike na nove pakete.

Ta migracija sa sobom donosi:
  • Simetrične brzine za korisnike na optici (ostali korisnici ostaju "tu gde su".
  • Osakaćene TV pakete, gde su gomilu tv programa gurnuli u tzv dodatne pakete, a koji su u ogromnom broju slučajeva bili uključeni u cenu.
  • Poprilično veće cene osnovne mesečne pretplate i još doplate za TV kanale.
Osnovna stvar koju su oni uradili je migracija na silu na nove pakete, a to kao jednu od posledica ima poskupljenje, to poskupljenje nije jedina stvar koja je na štetu korisnika.
 
Nazad
Vrh Dno