Mitobekrijo
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 31.05.2022
- Poruke
- 52
- Poena
- 20
Zvanicno nema linka jos, al akcija ide 12meseci 50% popusta.Izgleda je stvarno kraj promocije 12 meseci po din za optiku![]()
Zvanicno nema linka jos, al akcija ide 12meseci 50% popusta.Izgleda je stvarno kraj promocije 12 meseci po din za optiku![]()
iz pouzdanih izvora , akcija je ugasena.to oni svaki mesec kazu da traje samo do kraja meseca, i meni su svi prosle godine vikali da DEFINITIVNO nema vise od sledeceg meseca ali uvek se produzi za mesec
nema nista automatski za one koji su i dalje u ugovornoj obaveziNema upgrade-a sa 200/80 na nove brzine 250/80? Nisam ispratio to povećanje..
Tokom trajanja ugovora, u svakom trenutku, možete preći na BOX 2 paket veće cenovne vrednosti. Ukoliko se tokom trajanja ugovora odlučite da pređete na BOX 3 ili BOX 4, potpisujete novi ugovor na 24 meseca. Promena izabranog BOX paketa na paket sa nižom naknadom nije moguća za vreme trajanja ugovorne obaveze.
Ne, nikako
Edit: Greška, zumiralo mi je sliku na 118ms. Okej je, mada može i bolje. Kod mene se drži na 2-4ms
Uopste nije okej. ping test radi na najblizem serveru najbolje mts-ovom, ali pre toga bi bilo idealno da speed test ne radis preko wifi, nego kablom povezes ont i racunar i tako uradis speed test.
Hvala vam na sugestijama!😀I onda imaš sliku PING-a na lokalnoj mts mreži (čitaj između korisnika mts mreže / servisa na njoj). A ako ti je pak potreban neki servis van mts mreže onda je već ping 20ms problem. Ping ti je korektan preko WiFi konekcije, sa obzirom da imaš "hop" na bežičnu tehnologiju.
Sve zavisi kome sta treba,kod Vas je cena visa za 200 dinara ako nemas Yetel mrezu,ako je imas onda je ponuda sada bolja,jer vi imate i150 minuta prema ostalim mrezama sa fiksnog dok MTS nema.Meni je vise odgovatalo mts jer smo svi u mts mrezi.A videcemo dokad c vasa komercijala izdrzati..cujem da uskoro opet menjate vlasnicku strukturu i naziv tj ime.Odlične vesti taman svi da pređu kod mene u yettel i dalje 12 meseci gratis 😝
И обично је било тако и обично си био у праву, али... свему дође крај ,-)to oni svaki mesec kazu da traje samo do kraja meseca, i meni su svi prosle godine vikali da DEFINITIVNO nema vise od sledeceg meseca ali uvek se produzi za mesec
Hvala puno na odgovoru!😀Da, svi serijski brojevi im pocinju sa ALCL = Alcatel Lucent, od kojih je Nokia kupila tu diviziju.
Ali na ruteru pise takodje veliko NOKIA, i takodje Model pocinje sa Nokia.
0800/100-100, opcija 4.Ne mogu da nadjem na sajtu MTS-a broj tehnicke podrske na koji mogu da prijavim kvar.
Naime, od juce mi ne radi internet i na ruteru treperi crvena lampica koje je oznacena kao LOS (pretpostavljam "line of service").
Da li neko zna na koji broj treba da ih zovem da prijavim ovo?