Story Time!
Potpisan ugovor sa MTS-om pre oko 3 godine za Hybrid. Pustena brzina 51/8 >Brzina tokom 2 Godine i 4 meseca ~40/35 - 7~6 > Brzina poslednja 2 meseca 18/2. Sta se desava, prilikom poziva Call centru, operater mi kaze da mi je pustena brzina gore navedena. Posecuje me Tehnicar br 1, koji pokusava da me ubedi da je brzina interneta sporija jer sam konektovan Ethernet-om na ruter a ne putem Wi Fi-ja, jer na ruteru imaju lampice za Signal. Sve to super i sjajno, samo mu se smeskam da misli da sam ***** jer nisam bas raspolozen za svadju sa ljudima u svojoj kuci. Drugi tehnicar na ponovni poziv dolazi, sa vrata mi kaze od toga nema nista, pogleda ruter, upali speed test 2x kaze ne moze to brze da radi, okrene se i ode.
Pozovem ponovo Call Centar, preusmere me na tehnicara koji mi kaze da iznenada linija ne moze da podnese brzinu i da je to to, ako se pusti vise, pocece da puca konekcija, pitam ga ok super, kako je do sada radilo relativno ok, burazer se ponovi.
Ok super, pustim mejl MTS sa ovim od gore, i navedem da ne zelim korekciju vec raskid u slucaju da internet ne moze da funkcionise kao sto je funkcionisao do sada. I onda gle cuda, sledeceg dana posto su me obavestili da se radi na resavanju mog problema, meni internet ponovo odlazi na 36/6. Ponadam se to je to, moja saga sa MTS-om se zavrsava ovde. Danas uradim Speed Test, ponovo 18/2. I onda posto mi se smucilo vucaranje sa tehnicarima krenem da rovarim po ruteru da vidim da l se tu negde ne nalazi problem (ne fizicki vec preko kompa). Primetim da ruter ne radi na Hybrid principu vec samo VDSL. Pomislim ok super, mozda kontakt sa nekim iz njihovog suport tima mi moze pomoci sa ovim, da resim sam bez da mi dolaze blago nestrucni ljudi i rade speed test. Posaljem poruku liku kojeg znam, koji radi u poslovnici, odgovor od lika, prestali su sa radom sa Hybridom jer se mesa u mobilnu mrezu previse. I onda mi kaze ajde videcu sa kolegom u ponedeljak sta mogu da uradim. E a ja sad ne znam sta ja da uradim. Posto nemam mogucnosti za bukvalno bilo kog drugog provajdera osim onih koji nude VDSL/ADSL ne znam ni da li mogu da ocekujem brzu uslugu u tipa Beotelnetu.
I da, manji Fun fact, zvali su me da produzim ugovor pre nekih 6 meseci, sve je radilo najnormalnije dok nije prosao promotivni period od 6 meseci ( to je pomenuti lik gore sredio ne znam kako, ne zanima me).
Ali da, placam internet brzine 18/2 5000rsd+ hehe.
Posto bas ne mogu da se preselim u regiju gde postoji mogucnost za opticki internet, treba mi pomoc oko trenutne situacije i generalna procena na osnovu parametara mog signala. Da li mogu da 'pojacam' signal ili da uticem na to nekako. Da li mogu da pritiskom na MTS uticem na tom polju nekako. Svaki savet osim raskida ugovora o kom sam i sam razmisljao je dobrodosao.
//EDIT. Slika brzine, posto se ne vidi datum najbolje je 9/2/2023 > morao sam i od danas sliku brzine da postavim. I sorry za format datuma, stvarno me mrzi da menjam xdd
Potpisan ugovor sa MTS-om pre oko 3 godine za Hybrid. Pustena brzina 51/8 >Brzina tokom 2 Godine i 4 meseca ~40/35 - 7~6 > Brzina poslednja 2 meseca 18/2. Sta se desava, prilikom poziva Call centru, operater mi kaze da mi je pustena brzina gore navedena. Posecuje me Tehnicar br 1, koji pokusava da me ubedi da je brzina interneta sporija jer sam konektovan Ethernet-om na ruter a ne putem Wi Fi-ja, jer na ruteru imaju lampice za Signal. Sve to super i sjajno, samo mu se smeskam da misli da sam ***** jer nisam bas raspolozen za svadju sa ljudima u svojoj kuci. Drugi tehnicar na ponovni poziv dolazi, sa vrata mi kaze od toga nema nista, pogleda ruter, upali speed test 2x kaze ne moze to brze da radi, okrene se i ode.
Pozovem ponovo Call Centar, preusmere me na tehnicara koji mi kaze da iznenada linija ne moze da podnese brzinu i da je to to, ako se pusti vise, pocece da puca konekcija, pitam ga ok super, kako je do sada radilo relativno ok, burazer se ponovi.
Ok super, pustim mejl MTS sa ovim od gore, i navedem da ne zelim korekciju vec raskid u slucaju da internet ne moze da funkcionise kao sto je funkcionisao do sada. I onda gle cuda, sledeceg dana posto su me obavestili da se radi na resavanju mog problema, meni internet ponovo odlazi na 36/6. Ponadam se to je to, moja saga sa MTS-om se zavrsava ovde. Danas uradim Speed Test, ponovo 18/2. I onda posto mi se smucilo vucaranje sa tehnicarima krenem da rovarim po ruteru da vidim da l se tu negde ne nalazi problem (ne fizicki vec preko kompa). Primetim da ruter ne radi na Hybrid principu vec samo VDSL. Pomislim ok super, mozda kontakt sa nekim iz njihovog suport tima mi moze pomoci sa ovim, da resim sam bez da mi dolaze blago nestrucni ljudi i rade speed test. Posaljem poruku liku kojeg znam, koji radi u poslovnici, odgovor od lika, prestali su sa radom sa Hybridom jer se mesa u mobilnu mrezu previse. I onda mi kaze ajde videcu sa kolegom u ponedeljak sta mogu da uradim. E a ja sad ne znam sta ja da uradim. Posto nemam mogucnosti za bukvalno bilo kog drugog provajdera osim onih koji nude VDSL/ADSL ne znam ni da li mogu da ocekujem brzu uslugu u tipa Beotelnetu.
I da, manji Fun fact, zvali su me da produzim ugovor pre nekih 6 meseci, sve je radilo najnormalnije dok nije prosao promotivni period od 6 meseci ( to je pomenuti lik gore sredio ne znam kako, ne zanima me).
Ali da, placam internet brzine 18/2 5000rsd+ hehe.
Posto bas ne mogu da se preselim u regiju gde postoji mogucnost za opticki internet, treba mi pomoc oko trenutne situacije i generalna procena na osnovu parametara mog signala. Da li mogu da 'pojacam' signal ili da uticem na to nekako. Da li mogu da pritiskom na MTS uticem na tom polju nekako. Svaki savet osim raskida ugovora o kom sam i sam razmisljao je dobrodosao.
//EDIT. Slika brzine, posto se ne vidi datum najbolje je 9/2/2023 > morao sam i od danas sliku brzine da postavim. I sorry za format datuma, stvarno me mrzi da menjam xdd