StfN00
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 05.01.2022
- Poruke
- 3
- Poena
- 22
Pozdrav svima!
U poslednjih par dana imam problema sa MTS ADSL internetom. Problem je to sto se ruter svake noci u 2h restartuje i nakon restarta se brzina smanji sa vec mizernih 10mb/s na 5 ili 6mb/s.
Zvao ih svaki dan i prijavljivao problem, uvek dobio odgovor: "Ostavite opremu ukljucenu, a mi cemo proslediti kolegama da provere" i na tome i ostane.
Što se tiče promene provajdera, to pokušavam već duži period, ali s obzirom da živim u manjem selu ovo nam je izgleda jedina opcija. A pošto je u pitanju porodica, ograničeni paketi ne dolaze u obzir.
Moje pitanje je da li je neko imao sličnih iskustava, i šta bi moglo povodom ovoga da se uradi. Jer zaista kao što sam naveo i ova brzina od 10mb/s koju već imamo je katastrofa, a kamoli ova od 5..
U poslednjih par dana imam problema sa MTS ADSL internetom. Problem je to sto se ruter svake noci u 2h restartuje i nakon restarta se brzina smanji sa vec mizernih 10mb/s na 5 ili 6mb/s.
Zvao ih svaki dan i prijavljivao problem, uvek dobio odgovor: "Ostavite opremu ukljucenu, a mi cemo proslediti kolegama da provere" i na tome i ostane.
Što se tiče promene provajdera, to pokušavam već duži period, ali s obzirom da živim u manjem selu ovo nam je izgleda jedina opcija. A pošto je u pitanju porodica, ograničeni paketi ne dolaze u obzir.
Moje pitanje je da li je neko imao sličnih iskustava, i šta bi moglo povodom ovoga da se uradi. Jer zaista kao što sam naveo i ova brzina od 10mb/s koju već imamo je katastrofa, a kamoli ova od 5..