xWoLf
Čuven
- Učlanjen(a)
- 08.10.2002
- Poruke
- 2,276
- Poena
- 690
Moja oprema
- Pristup internetu
- ADSL
poruka iz naslova mi se stalno pojavljuje na ekranu kad nekoga zovem.
malo sam pogledao po opcijama i na call/call forward/forward if (ovo je conditional, koliko sam razumeo tj. uslovno preusmeravanje) stoji da preusmerava kad sam nedostupan ili zauzet na br. +381650009600 ili nesto slicno dok ako ne zelim da odgovorim ne preusmerava nista. Ovo ne moze da se promeni tj. stize poruka da samo operater moze da menja te parametre i da nemam odgovarajuce privilegije.
cuo sam od nekih ljudi da su ta podesavanja podrazumevana za sve korisnike mts mreze i da ne mogu da se menjaju ali nisam siguran da je to tacno, posto koristim njihove usluge skoro 2 godine i ne secam se da se ovo pojavljivalo ranije tj. prvi put je pocelo da se pojavljuje pre 2-3 dana kad sam cackao nesto oko "call waiting" tj. poziv na cekanju...
zvao sam tehnicku podrsku telekoma/mts i rekli su mi da to ne moze da se iskljuci promeni zato sto su tako osmislili mrezu i ta podesavanja su ista za sve korisnike.
DA LI JE TO BAS TAKO ili ih mrzi da se bakcu sa mnom?
kakva su vasa iskustva? da li se nego zezao sa ovim, uspeo da iskljuci i kako.. ili je poenta "ostavi kako jeste i ne brini nista" ???
hvala unapred?
malo sam pogledao po opcijama i na call/call forward/forward if (ovo je conditional, koliko sam razumeo tj. uslovno preusmeravanje) stoji da preusmerava kad sam nedostupan ili zauzet na br. +381650009600 ili nesto slicno dok ako ne zelim da odgovorim ne preusmerava nista. Ovo ne moze da se promeni tj. stize poruka da samo operater moze da menja te parametre i da nemam odgovarajuce privilegije.
cuo sam od nekih ljudi da su ta podesavanja podrazumevana za sve korisnike mts mreze i da ne mogu da se menjaju ali nisam siguran da je to tacno, posto koristim njihove usluge skoro 2 godine i ne secam se da se ovo pojavljivalo ranije tj. prvi put je pocelo da se pojavljuje pre 2-3 dana kad sam cackao nesto oko "call waiting" tj. poziv na cekanju...
zvao sam tehnicku podrsku telekoma/mts i rekli su mi da to ne moze da se iskljuci promeni zato sto su tako osmislili mrezu i ta podesavanja su ista za sve korisnike.
DA LI JE TO BAS TAKO ili ih mrzi da se bakcu sa mnom?
kakva su vasa iskustva? da li se nego zezao sa ovim, uspeo da iskljuci i kako.. ili je poenta "ostavi kako jeste i ne brini nista" ???
hvala unapred?