crveni baron
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 05.10.2022
- Poruke
- 783
- Poena
- 105
Ajde da vam i ja napišem svoju golgotu sa mTSom
UO mi je istekla 26.12.2024. Box 4 Beli i tada sam sa akviziterom Yetela otisao do Delta Citija i na šalteru MTSa vratio svu opremu sve raskačio i odjavio i za mobilni tražio da pređem u Yetel . Dobio papir da je sve na broju od opreme i ako čovek nije ni pogledao šta ima u kesi .
Akviziter mi dao kućni Yetel net i box sa M paketom da prebrodim do sutra , kada bi trebali da dođu i nakače mi Yetel TV i Net .
Došao i taj 27 decembar , zvali iz MTSa i dobio mnogo bolju ponudu za mobilni nego što je Yetel dao .Ne mogu da uvedem Yetel jer mi je slot zauzet . Pošaljem mail , dođe generički odgovor , nazovem 0800 100 100 kao nije vam oslobođen slot jer imate aktivnu TV Max paket . Objasnim da sam sve razdužio i da postoji revers o razduživanju i cura kaže proslediće kao urgenciju naprednoj podrški jer je to softverski bag .
Tako ja zovem njih svaki dan , išao u Imo centar i u Deltu , sve odgovaraju prosledićemo naprednoj podrški uz urgento stanje .
Posle nznm koliko poziva , mailova i svega - zove me cura juče -8.1.2025. da kaže da je slot najzad oslobođen - kapacitet oslobođen .
Juče mi odmah dođu momci za instalaciju iz Yetela i za 45 min sve gotovo . Uzeo Yetel L paket .
Najlepše od svega . Dođu mi računi od MTSa i t6o za fiksni i Max tv 800 i neki dinar , a za mob 500 i neki dinar uz dodatak Net bost koji ja nisam uključio . Došao mi i posebno račun za Box 4 beli gde su stavili i stavku
Ugovorena naknada stete zbog raskida - Naknada štete zbog raskida ugovora 186, 80
Pisao sam im prigovor za svaki račun
Za Max tv i fiksni došao mi sms da je prigovor opravdan, a za ostale čekam .
Koji pilićari .
Izvinite na dugačkom postu , ali sam hteo svoje iskustvo da podelim sa Vama .
UO mi je istekla 26.12.2024. Box 4 Beli i tada sam sa akviziterom Yetela otisao do Delta Citija i na šalteru MTSa vratio svu opremu sve raskačio i odjavio i za mobilni tražio da pređem u Yetel . Dobio papir da je sve na broju od opreme i ako čovek nije ni pogledao šta ima u kesi .
Akviziter mi dao kućni Yetel net i box sa M paketom da prebrodim do sutra , kada bi trebali da dođu i nakače mi Yetel TV i Net .
Došao i taj 27 decembar , zvali iz MTSa i dobio mnogo bolju ponudu za mobilni nego što je Yetel dao .Ne mogu da uvedem Yetel jer mi je slot zauzet . Pošaljem mail , dođe generički odgovor , nazovem 0800 100 100 kao nije vam oslobođen slot jer imate aktivnu TV Max paket . Objasnim da sam sve razdužio i da postoji revers o razduživanju i cura kaže proslediće kao urgenciju naprednoj podrški jer je to softverski bag .
Tako ja zovem njih svaki dan , išao u Imo centar i u Deltu , sve odgovaraju prosledićemo naprednoj podrški uz urgento stanje .
Posle nznm koliko poziva , mailova i svega - zove me cura juče -8.1.2025. da kaže da je slot najzad oslobođen - kapacitet oslobođen .
Juče mi odmah dođu momci za instalaciju iz Yetela i za 45 min sve gotovo . Uzeo Yetel L paket .
Najlepše od svega . Dođu mi računi od MTSa i t6o za fiksni i Max tv 800 i neki dinar , a za mob 500 i neki dinar uz dodatak Net bost koji ja nisam uključio . Došao mi i posebno račun za Box 4 beli gde su stavili i stavku
Ugovorena naknada stete zbog raskida - Naknada štete zbog raskida ugovora 186, 80
Pisao sam im prigovor za svaki račun
Za Max tv i fiksni došao mi sms da je prigovor opravdan, a za ostale čekam .
Koji pilićari .
Izvinite na dugačkom postu , ali sam hteo svoje iskustvo da podelim sa Vama .