Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

U februaru, kada sam hteo da pređem na Hipernet, ponude mi 50% na BOX3 na UO24 i naravno prihvatim (2.000 din. mesečno net+tv). To je trebalo da traje do februara 2026. Danas mi u poslovnici daju ova dva maila ([email protected] i [email protected]) da napišem prigovor i pošaljem.

E, sad, po ovome što sam pročitao iz vaših iskustava treba razlikovati prigovor na povećanje cena (u kome se obično traži poštovanje stare ugovorene cene do kraja ugovora) od formalnog zahteva za raskid za koji je jasno da je mnogo sigurnije podneti ga u samoj poslovnici. Ja bih prvo da podnesem prigovor, a o raskidu bih razmišljao tek kad vidim šta nude, jer ako bi mi ostavili po starom, to je ok. Zanima me sad da li se i prigovor može podneti u poslovnici i da li je tako brže i bolje u smislu brzine odgovora, pošto ovde čitam da nekim ljudima na prigovore mailom još nisu ni odgovorili? I da li se i za prigovor dobija neka potvrda o predatom prigovoru? Hvala.
Obavio sam još 01.12. to izjašnjavanje :) 02.12. dobio obaveštenje da će me kontaktirati, 11.12. stigao mail da ostaje stara cena uz migraciju na novi paket.

Uglavnom niko ne čita obaveštenje na sajtu, opšte uslove i ugovor.
Imaš rok od 30 dana da se izjasniš da nisi saglasan sa jednostranom promenom uslova ugovora sa njihove strane. Znači 31.12. je krajni rok za izjašnjavanje ako se posmatra obaveštenje na sajtu ili neki dan u januaru, ako se gleda SMS poruka kao podsetnik za plaćanje računa, gde je to isto napisano. Ne znam šta je sada pravno valjano ali mislim da je SMS sigurno trajni nosač.
U opštim uslovima se promena cene, promena Tv paketa (dodatak III opštim uslovima) itd... smatra kao bitna promena ugovora.

Ja sam tražio staru cenu i u slučaju da ne žele da poštuju tu stavku ugovora onda raskid ugovora bez naknade štete. Okaćio sam negde koje su to stavke u opštim uslovima. Napisao ukupno jedan mail, pričao sa njima ukupno dva minuta, i dobio mail gde piše da ostaje ugovorena cena do isteka minimalnog trajanja ugovorne obaveze. Isti postupak ponovio koji dan kasnije za kevu i Omoriku 25 i jedino je razlika što je stigao sms za ostanak stare cene.

Umoran sam sada opet da tražim gde šta piše, radim opet ceo vikend, odvoji malo vremena i pročitaj, imaš samo nekoliko tih članova u opštim uslovima gde je definisano šta i kako. Ne mogu da ti naplate ništa više od trenutne naplate dok se zahtev ne zatvori, sa kojim god ishodom si želeo.

EDIT: ne moraš nigde, bitno je da se izjasniš. Ja koristim mail, neko poziv, neko noge... uglavnom kako ti god odgovara.
 
Prvo, hvala za odgovor. Drugo, pročitao sam skoro sve na temi u vezi ovih promena, ali je bitna razlika što si ti podneo zahtev još 1.12, kada su verovatno bili daleko manje zagušeni, pa su relativno brzo i odgovorili (a i nije baš brzo posle 10 dana), a sada je očigledno usko grlo, jer su svi čekali 5 do 12. Pravno to jeste svejedno, bitno je samo da je pre 31.12, ali očigledno da kod njih nije svejedno i da ljudi čekaju predugo.
 
Pre sedam dana sam odbio ponudu da mi ostane stara cena i zehtevao raskid UO. Danas ponovo zovu i nude 50% do kraja UO. Naravno pristao sam. Samo treba biti uporan. U pitanju je BOX4 na optici zakljucen u avgustu ove gidine.

a da li si kao i Poolmaker vec imao benefit od 50% na 24 meseca?
 
Ja sam ih danas zvao da proverim za moj BOX3 paket, potpisan u avgustu, 24m sa 50% popusta, optika, i rece mi Mirijana danas da me prebacuju na novi paket ali mi ostaju benefiti od 50% na celokupnu ugovornu obavezu sto mi je ok, povecanje od 200din.
 
Tako ce i meni izgleda biti uvecan racun za 200 din.Ne mogu da se cimam za toliko....
 
Prigovor na racun uz kopiju sms gde su potvrdili da ostaje stara cena.
Ne bi me iznenadilo da u prvom talasu svi dobiju racune sa novim visim cenama.
Pa tek kad dodje do prigovora sa kopijom smsa, ce korigovati i imati u sistemu da je tako.
 
Naravno da se ništa drugo ne očekuje za januarski račun u februaru :)
I HBO+ ko je aktivirao za besplatan period, net booost kao automatski uključen kod prebacivanja... ko zna šta sam zaboravio.
 
Izgleda da definitivno ne može da ostane stara cena za korisnike kojima ističe UO za manje od 3 meseca. Ja imam tri ugovora (dva box-a i jedna mobilna) i za dva koja ističu za više od 3 meseca su mi odobrili ostanak stare cene. Za ovaj što ističe za manje od tri meseca traže novi ugovor i neće da ostave staru cenu.
Saće od mene da dobiju otkaz sva tri ugovora, pa nek se i dalje ciganaju
 
Odgovor nakon što sam online podneo pisani zahtev za raskid ugovora zbog promenjenih uslova:

Poštovani,

Vaš zahtev je u obradi. Otkazni rok je 30 dana. O rešenju ćete biti obavešteni u zakonskom roku.

Izgleda da ne mora da se ide u poslovnicu, bar ne pre definitivnog otkaza...
Da li je neko u kompletnom procesu imao ovakav odgovor i sta mu je sledilo posle, ostanak na istoj ceni ili raskid? Pitam, posto mi ovakav odgovor vise mirise na prihvatanje zahteva za raskid bez da ti ponude ostanak na istoj ceni!?
 
Meni poslashe isto juche sms da ce ostati po nepromenjenoj ceni (Box 3 Plavusha).
Ne secam se tacno kada sam isao isao u poslovnicu da kukam. Mislim da je maksimalno proslo nedelju dana.
Moguce da reaguju brze kada se ide licno u poslovnicu, a mozda je i samo RNG.
 
Pa ima evidentran zahtev, vidi se u aplikaciji i na sajtu.
 
Ja sam ih danas zvao da proverim za moj BOX3 paket, potpisan u avgustu, 24m sa 50% popusta, optika, i rece mi Mirijana danas da me prebacuju na novi paket ali mi ostaju benefiti od 50% na celokupnu ugovornu obavezu sto mi je ok, povecanje od 200din.
Tako ce i meni izgleda biti uvecan racun za 200 din.Ne mogu da se cimam za toliko....

a ne smeta vam sem malo vece cene to sto gubite jedan broj kanala?
ne znam koji od box3 paketa imate, ali deo ovih kanala koje su rasparcali u kombo pakete necete vise imati
 
Na koji telefon da ih pozovem, posto se na emajl koji sam im poslao, niko jos nije javio, a rekli su da očekujem poziv.
 
Možeš 064733 ili 0800100100. Čak i sa ovim univerzalnim brojem, u razgovoru sa operatorom, će zabeležiti urgenciju za tvoj prigovor i mail 😃
 
Znači jedina koliko-toliko sigurna opcija je zahtev za raskid u poslovnici, a i za to mora da se zapreti proverom u "moj mts". Od samog prigovora očigledno nema mnogo koristi, pošto prioritet imaju konkretni zahtevi za raskid, što u praksi znači da čak i ako nameravaš da ostaneš ako odobre stare uslove, bolje je da tražiš odmah raskid, pa kad te zovnu da pristaneš na staro.

Sutra ujutru u 8 ispred poslovnice, kao penzioneri ispred prodavnice u 90-im. Kako se lako gubi elementarno ljudsko dostojanstvo kad imaš posla sa državnim mutantom za koji ne važe zakoni i koliko malo je dovoljno da osetiš gde zaista živiš. Being abused, vol. 375.

Pa ima evidentran zahtev, vidi se u aplikaciji i na sajtu.
Uvidom u moj mts videće se u delu podrška samo otvorena "smetnja" sa datumom, ne može se videti šta piše u dokumentu. Ja u poslovnici odradio zahtev za raskid ugovora zbog promene cena i paketa, spomenuo i član 131........, nisam dobio nikakav papir, na moje pitanje gde mi je potvrda da sam podneo zahtev napisala mi je na parčetu papira broj predmeta....... Ali ja i dalje ne znam šta piše u tom predmetu........

@Simke Ja imam Box 4 beli tako da ne gubim ništa.

Gubiš max+ TV paket. Nemaš više HBO, kanale za odrasle......... Pogledaj na mts sajtu koliko bi sad doplatio za sve kanale koje si imao, a od trenutka migracije ih više nećeš imati, tj, imaćeš do kraja januara jer su do tada svi kanali otključani, a u februaru bez mnogih kanala.... Mnogi neće ni primetiti šta su izgubili do februara......
 
Poslednja izmena:
To vazi za Box 3, za Box 4 je prvih X meseci po ceni postpejda koji je ukljucen u taj Box

To vazi za Box 3, za Box 4 je prvih X meseci po ceni postpejda koji je ukljucen u taj Box
Dakle ako zelim Box4 Beli jer mi znaci Hbo, trebalo bi da placam 3749 din 10 meseci?
Posto je meni Soko Lite prevelik i nepotreban, izgleda da mi je bolje da sad raskinem Omoriku S, trazim bolju ponudu ili odem u A1, a onda uzmem Box3 L.
Zar nije ranije bilo bez tih 10 meseci? I da li ovu ponudu dobijam ako pozovem Call centar ili mora preko akvizitera?
 

Prilozi

  • IMG_3860.png
    IMG_3860.png
    112.1 KB · Pregleda: 53
Jel kad ste vracali opremu posle raskida ugovora zbog povecanja. Ona moze da se vrati kad u sistemu pise da je zahtev resen?

I jel ste dobijali neku potvrdu da je ugovor raskinut i da ste vratili opremu? Prvenstveno za opremu pitam da ne bi oni kasnije tvrdili da nisam vratio ili nastave da naplacuju uslugu
Ne mogu da ti naplate uslugu kad si vratio opremu. Ne da im sistem da mogu da ti naplate.
 
Drugari, čitao sam i gledao vaše objave poslednjih dana, pa se mozgam šta bi mi bilo najbolje činiti. Pošto svako ima drugačiju situaciju, dopustiću sebi da ispadnem smarač i zatražim savet šta mi je najbolje činiti, ukoliko je neko bolje upućen i ima volje da odgovori. :)

Pre 2 godine sam prešao u MTS sa SBB-a, koristim:
  • Box3 optiku 600/300 (svi paketi, HBO, itd.) sa ugovornom obavezom do 25.01.2025. - mesečna pretplata 5200 RSD (bilo je 18 meseci po dinar)
  • takođe imam mobilni paket Omorika12 (+50 GB mesečno mobilnog neta) sa ugovornom obavezom do 29.01.2025. - mesečna pretplata 1550 RSD

Kako u kući (Pančevo je u pitanju) imam već postojeću instalaciju i za MTS optiku, a i za SBB kablovsku, razmišljao sam se šta mi je najbolje činiti sad:
  • Da li da prelazim u SBB? (Pre jedno mesec dana su me zvali i nudili su mi 12 meseci po dinar za 24 meseca UO)
  • Da li da pokušavam da objedinim sve u MTS-u BOX4 i šta tu mogu najbolje da dobijem? Da li u tom slučaju moram da raskidam ugovor i tražim prelaz kod drugog operatera, ili postoji mogućnost da preko nekog npr. akvizitera dobijem istu tu najbolju ponudu za novi ugovor?
  • Da li da prenosim samo mobilni broj u npr. A1 ili Yettel, ili da prelazim kompletno s optikom u npr. Yettel ili gde već? (moram da napomenem da mi je i fiksna linija potrebna)

Znam da pitanja prevazilaze okvir ove teme i svako traži samo lični savet, ali malo sam se pogubio u svim opcijama... 🫡
 
Drugari, čitao sam i gledao vaše objave poslednjih dana, pa se mozgam šta bi mi bilo najbolje činiti. Pošto svako ima drugačiju situaciju, dopustiću sebi da ispadnem smarač i zatražim savet šta mi je najbolje činiti, ukoliko je neko bolje upućen i ima volje da odgovori. :)

Pre 2 godine sam prešao u MTS sa SBB-a, koristim:
  • Box3 optiku 600/300 (svi paketi, HBO, itd.) sa ugovornom obavezom do 25.01.2025. - mesečna pretplata 5200 RSD (bilo je 18 meseci po dinar)
  • takođe imam mobilni paket Omorika12 (+50 GB mesečno mobilnog neta) sa ugovornom obavezom do 29.01.2025. - mesečna pretplata 1550 RSD

Kako u kući (Pančevo je u pitanju) imam već postojeću instalaciju i za MTS optiku, a i za SBB kablovsku, razmišljao sam se šta mi je najbolje činiti sad:
  • Da li da prelazim u SBB? (Pre jedno mesec dana su me zvali i nudili su mi 12 meseci po dinar za 24 meseca UO)
  • Da li da pokušavam da objedinim sve u MTS-u BOX4 i šta tu mogu najbolje da dobijem? Da li u tom slučaju moram da raskidam ugovor i tražim prelaz kod drugog operatera, ili postoji mogućnost da preko nekog npr. akvizitera dobijem istu tu najbolju ponudu za novi ugovor?
  • Da li da prenosim samo mobilni broj u npr. A1 ili Yettel, ili da prelazim kompletno s optikom u npr. Yettel ili gde već? (moram da napomenem da mi je i fiksna linija potrebna)

Znam da pitanja prevazilaze okvir ove teme i svako traži samo lični savet, ali malo sam se pogubio u svim opcijama... 🫡
Ako želite koristiti mt:s BOX i dalje, podneti zahtev za IDP broj / kod, koji služi da se ne prekida signal kada se prelazi na drugog operatora ( Yettel ili Yunet (( u prevodu operator koji koristi optiku Telekom Srbija )) ), međutim, kao i uvek, mt:s će Vas pozvati i smarati zašto prelazite, pa će Vam kasnije ponuditi 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca ( važi za sve BOX pakete (( BOX 2, BOX 3, BOX 4 )) ).
 
Znam da pitanja prevazilaze okvir ove teme i svako traži samo lični savet, ali malo sam se pogubio u svim opcijama... 🫡
"...ali malo sam se pogubio u svim opcijama..."
Sistem, kod svih "operatera" je i osmišljen da se ljudi pogube od prevelikog izbora......
Prvo treba da odlučite koji TV paketi su Vam bitni, tj koje ne želite da izgubite ako pređete sa mts-a na SBB, ili neka druga opcija prelaska, zatim gledate ko nudi bolje uslove, tj bolju cenu, ukoliko je cena bitna, i samim tim se i izbor već smanjio....... A što se tiče mobilnog i tu se očas posla suzi izbor, samo Vi znate šta koristite i šta želite da imate i dalje od usluga.....
 
Lepo piše, a ne razumeju mnogi da postoji razlika između Video klub paketa "HBO+" i TV paketa "HBO + HD" i TV paketa "HBO HD". I kad shvate da nisu dobro razumeli pročitano biće kasno......
Nisam nikada imao MAX TV paket i mislim da je to sada prešaltovano u Zlatni.
Jedina razlika koja postoji je HBO+ i HBO. HBO+ ima uključenu MAX aplikaciju i Cinemax 1 i 2 kanale. Zašto ga vode pod video klub, to već ne znam. Za video klub bi trebalo da je i dalje HBO OD, sa sadržajem koji određuje MTS. Za razliku od MAX aplikacije gde HBO određuje sadržaj.
Televizija/IRIS TV/Dodatni IRIS TV paketi/Dodatni TV paketi...
Tako da ima i dalje BOX Beli sve navedeno sa slike ispod:
Maxthon Snap20241229005733.jpg

Realno si u pravu, stavi sve na papir i reši se. Opcije su sami otvorili.
Meni se gube neki kanali iz dva nova dodatna paketa. Ono što gledaju imam sa dva besplatna paketa u Plavom.
To je ipak subjektivna odluka.
 
Nazad
Vrh Dno