Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Koliko otprilike traje taj ceo proces oko raskida ugovora, obrade, pa prihvatanja zahteva, pa zahteva za IDP broj, pa dobijanje istog ? Zanima me da li se uopste uklapam i da li stizem da prihvatim ponudu drugog provajdera koja ce najverovatnije biti aktuelna do kraja januara.
 
Zvali i mene danas nakon nekih nedelju dana da se dogovaraju oko cene. Za 700 dinara više dobijam 400gb umesto 100 u Sokolu (ne mogu potrošiti ni tih 100), neke TV kanale (ne pratim TV skoro uopšte, to više zbog mojih) i 1000 umesto 600mbps (ni to mi nije potrebno i ne opravdava mi poskupljenje).

S obzirom da sam se nameračio da pređem kod drugoga, pitao sam i za IDP broj, kaže da "nije moguće dok sam pod UO" što znam. Ostanak na istoj ceni sam odbio, rekla je da će proslediti zahtev i da je rok 30 dana.

E sad pitanje: Da li ja moram da vraćam opremu pri raskidu UO kad mi jave da je zahtev rešen ili mogu da se prošetam do poslovnice i zatražim taj IDP - zaista mi se ne gubi x dana bez interneta dok dođu Yettelovci da instaliraju svoje.
IDP broj trazis ako ti je istekla UO i nikako više . Ako hoćeš da raskineš zbog poskupljenja ili promene paketa , samo vratiš opremu jer se ne slažeš sa time - a to si im rekao kada su te kontaktirali .
 
...

S obzirom da sam se nameračio da pređem kod drugoga, pitao sam i za IDP broj, kaže da "nije moguće dok sam pod UO" što znam. Ostanak na istoj ceni sam odbio, rekla je da će proslediti zahtev i da je rok 30 dana.

...
Ne raspravljam sa tobom, nego načelno - da li je zahtev za raskid opravdan ako dobiješ istu cenu i bolji paket? Jeste promenjeno, ali u korist potrošača... ili ja ne razume najbolje.
Ja imam BOX4 plavi, koji je po novom suštinski stari Plavi Lite, koji ima sporiji internet, TV i mobilni podaci mi nisu bitni...
 
Mislim da prevremeni raskid jedno je moguc u slucaju povecanja cena. Svakako operater ne sme da ti da manje minuta,gb,brzine,itd od onoga sto je u ugovoru. Ako po istoj ceni u toku ugovorne obaveze ti da vise i to je ok, nije povecana cena.
 
Ne raspravljam sa tobom, nego načelno - da li je zahtev za raskid opravdan ako dobiješ istu cenu i bolji paket?
Jeste opravdan. Baš kao što je kolega napisao, podneseš zahtev za raskid zbog promene uslova / povećanja cene, oni pozovu i ponude da ti ostane ista cena, kažeš, neka hvala, to mi ne odgovara i onda oni kažu, u redu, prosleđujemo dalje, pa ta služba rešava raskidanje ugovora i obaveštava te kada ti oslobode UO.
 
Zvali i mene danas nakon nekih nedelju dana da se dogovaraju oko cene. Za 700 dinara više dobijam 400gb umesto 100 u Sokolu (ne mogu potrošiti ni tih 100), neke TV kanale (ne pratim TV skoro uopšte, to više zbog mojih) i 1000 umesto 600mbps (ni to mi nije potrebno i ne opravdava mi poskupljenje).

S obzirom da sam se nameračio da pređem kod drugoga, pitao sam i za IDP broj, kaže da "nije moguće dok sam pod UO" što znam. Ostanak na istoj ceni sam odbio, rekla je da će proslediti zahtev i da je rok 30 dana.

E sad pitanje: Da li ja moram da vraćam opremu pri raskidu UO kad mi jave da je zahtev rešen ili mogu da se prošetam do poslovnice i zatražim taj IDP - zaista mi se ne gubi x dana bez interneta dok dođu Yettelovci da instaliraju svoje.
A koji si bio paket, tj koji si sad?
 
Ne raspravljam sa tobom, nego načelno - da li je zahtev za raskid opravdan ako dobiješ istu cenu i bolji paket? Jeste promenjeno, ali u korist potrošača... ili ja ne razume najbolje.
Imaš pravo na raskid ugovora i u tom slučaju ako tako odlučiš.
Ništa iz ugovora koji si potpisao ne sme da se menja sa njihove strane bez tvog pristanka, niti struktura paketa niti cene.


Edit:
Samo da dodam, oni se postavljaju kao da oni odlučuju sa njihovim "ostaćete na istoj ceni".
Ne odlučuju oni u ovoj situaciji nego vi, drugim rečima prihvatite ako vam odgovara ista cena a ako vam više odgovaraju druge opcije izaberite njih jer vi odlučujete.

Ja sam želeo da raskinem i kada mi je rekla da će mi ostati ista cena, odgovorio sam da ostajem pri raskidu ugovora osim ako ne dobijem 50% do kraja ugovora, što sam i dobio.
 
Poslednja izmena:
Звали на оба Бокса.
Ево опет као и сваке године дилају Аполон пред Нову Годину. Лоша роба.
 
Ne raspravljam sa tobom, nego načelno - da li je zahtev za raskid opravdan ako dobiješ istu cenu i bolji paket? Jeste promenjeno, ali u korist potrošača... ili ja ne razume najbolje.
Ja imam BOX4 plavi, koji je po novom suštinski stari Plavi Lite, koji ima sporiji internet, TV i mobilni podaci mi nisu bitni...
Pre svega zbog Yettelove ponude (preko akvizitera+50% na mob tarifu) koja je mnogo bolja u drugoj godini UO (gde bih 10 meseci druge godine plaćao oko 3.5k, a zadnja dva meseca UO bi skočilo na nekih 7.5k, za razliku od MTS-a gde bih celu drugu godinu obaveze plaćao tih 7.5k). U suštini zaj***o sam se kad sam potpisivao ugovor i ovo mi je bila prilika da svoju grešku ispravim.
IDP broj trazis ako ti je istekla UO i nikako više . Ako hoćeš da raskineš zbog poskupljenja ili promene paketa , samo vratiš opremu jer se ne slažeš sa time - a to si im rekao kada su te kontaktirali .
Onda se možda sluzbenica i ja nismo razumeli, ili me je ona pogrešno razumeli - ja raskidam UO, dakle trazim da mi ostave sve usluge, ali bez obaveze i razvezane (bez BOX-a), a u tom slučaju se može tražiti i IDP. Isto mi je i ona rekla - IDP možemo izdati tek nakon raskida obaveze, sad da li je rok 30 dana ili ne moraću da vidim sa njima, ako može da požure mada mi nije hitno toliko.

Svakako ću ih ponovo nazvati pa ću videti šta i kako, ako je moguće da izbegnem taj prazan hod između MTS-a i Yettela.
 
Raskid ugovora u smislu cl. 131. ZEK-a nastupa danom dostave zahteva operatoru. Zahtev za raskid nije reklamacija pa da se primenjuje neki rok za njeno resavanje. Takodje ne postoji otkazni rok jer se ne raskida ugovor na neodredjeno vreme u skladu sa cl. 129, niti operator moze odrzati ugovor na snazi do poslednjeg dana pre najavljenog poskupljenja. U pitanju je jednostrani raskid koji ne zavisi od volje druge ugovorne strane, i nastupa onog dana kada se izjava o raskidu saopsti drugoj strani (a to je datum predaje/dostave zahteva) osim ukoliko u zahtevu nije odredjen neki drugi datum. Da biste izbegli obracun naknade dok ''cekate odgovor'' operatora, uz zahtev u poslovnici predati i svu opremu, jer se u tom slucaju ne moze izdati racun, niti potrazivati naknada, za usluge koje nisu pruzene.
 
Imaš pravo na raskid ugovora i u tom slučaju ako tako odlučiš.
Ništa iz ugovora koji si potpisao ne sme da se menja sa njihove strane bez tvog pristanka, niti struktura paketa niti cene.


Edit:
Samo da dodam, oni se postavljaju kao da oni odlučuju sa njihovim "ostaćete na istoj ceni".
Ne odlučuju oni u ovoj situaciji nego vi, drugim rečima prihvatite ako vam odgovara ista cena a ako vam više odgovaraju druge opcije izaberite njih jer vi odlučujete.

Ja sam želeo da raskinem i kada mi je rekla da će mi ostati ista cena, odgovorio sam da ostajem pri raskidu ugovora osim ako ne dobijem 50% do kraja ugovora, što sam i dobio.
Ako sam razumeo, ponudili su ti 50% popusta, na preostale mesece do kraja prvobitno ugovora?
 
Istice mi ugovor za par dana,danas pustili SMS da obaveste o isticanju ugovora i da ih pozovemo na neki broj,imaju spec ponudu za mene.
Da li da zovem ili da cekam istek ugovora par dana i trazim IDP..?
Cilj je na 24*50% kao i do sada,ako ne ,odok na Yettel ili YUNET
 
Važi za svaki paket za koji nastupaju promene od 5 januara. Oni ponude svoje a ti tražiš svoje i nađete se, ili ne.
Meni je i raskid bio sasvim ok, zato sam tražio raskid ili 50%.
Znaci vazi i za Box pakete i za pojedinačno postpaid
 
Raskid ugovora u smislu cl. 131. ZEK-a nastupa danom dostave zahteva operatoru. Zahtev za raskid nije reklamacija pa da se primenjuje neki rok za njeno resavanje. Takodje ne postoji otkazni rok jer se ne raskida ugovor na neodredjeno vreme u skladu sa cl. 129, niti operator moze odrzati ugovor na snazi do poslednjeg dana pre najavljenog poskupljenja. U pitanju je jednostrani raskid koji ne zavisi od volje druge ugovorne strane, i nastupa onog dana kada se izjava o raskidu saopsti drugoj strani (a to je datum predaje/dostave zahteva) osim ukoliko u zahtevu nije odredjen neki drugi datum. Da biste izbegli obracun naknade dok ''cekate odgovor'' operatora, uz zahtev u poslovnici predati i svu opremu, jer se u tom slucaju ne moze izdati racun, niti potrazivati naknada, za usluge koje nisu pruzene.
Tako je, u normalnoj zemlji.
U ovoj lopovskoj zemlji sa profesionalnim kriminalcima nije. Mozes da se pokoljes sa sluzbenicima koji su tu placeni kikirijem i koje je*u od gore sns-ovski sljam da ti ne dozvole da dobijes ono sto ti omogucava zakon. Mozes da se zalis kome god, nema ko da ti pomogne. Ne postoji nijedna institucija, posto smo dosli u stanje u kome glavni bandit vlada i uklopio je sistem tako da je namirio sve (EU, SAD, Kinu, Ruse) i svima je dobar. Alternativa trenutno je Dj* koji je poznatiji kao SBB alternativa koja sada radi isto (cuo od nekoliko korisnika SBB-a), dakle druga strana istog novcica samo malo umivenija. U prevodu - leka nema.
Konkretno za ovo - sacekati da ti "dozvole" raskid i onda ici dalje...a da li ce ti neki drugi isto da ti urade za x meseci to ne znas i ne moze niko da ti garantuje da nece, jer kad jednom prodje prolazice uvek, a poslusni i najpametniji narod ce da to sve aminuje.
 
Ja ne razumem to njihovo čekanje odobrenja na raskid ugovora?

Šta se tu čeka kada je u obaveštenje o promeni uslova navedeno da korisnik ima pravo na raskid?
 
Nista, izmisljenih 30 dana otkaznog roka, koje su sami ubacili. Oni te "obaveste" da ti je odobren raskid posle tog perioda i onda odneses opremu i potpises raskid.
Poenta je da ukradu jos jednu mesecnu pretplatu ocigledno, jer drugi razlog ne vidim.
 
Ja ne razumem to njihovo čekanje odobrenja na raskid ugovora?

Šta se tu čeka kada je u obaveštenje o promeni uslova navedeno da korisnik ima pravo na raskid?
Prijateljica ceka 10 dana na bilo kakav odgovor i zvala ih, i lik koji joj se javio prvo trazio od nje da broj sa kog zove prenese u MTS mrezu :ROFLMAO: A posle joj rekao da nema njen email u sistemu, iako je dobila povratni (genericki) mail da je njen email isporucen u njihovo sanduce. Danas je posle poziva navodno prosledio sve nadleznima
 
@Poolmaker

Tih 50% umanjenja koje si im iznudio se odnosi na pola od cene po starom cenovniku ili će ti umanjiti 50% do kraja ugovorne obaveze po cenovniku od 5-tog januara?
 
Trebalo je i ja tako da se postavim - ovako dobih samo da mi ostane ista cena :)
Znači pamet u glavu za sve ostale, eto gore uputstva kako da profitirate od njihovog poskupljenja i dobijete pojeftinjenje umesto (i to pojeftinjenje u odnosu na stari cenovnik).
 
Važi za svaki paket za koji nastupaju promene od 5 januara. Oni ponude svoje a ti tražiš svoje i nađete se, ili ne.
Meni je i raskid bio sasvim ok, zato sam tražio raskid ili 50%.
Kako si tražio? Mejlom, lično,kako? Hoću da im pišem zahtev za raskid ugovora bez penala ili da mi usluge budu za 50%umanjene do kraja ugovora.Jel samo tako napišem putem mejla ili moram nekako drugačije da im se obratim ?Pitam zato da ne bi rekli da u zahtevu nisam pravilno naznačio šta želim.
Hvala tvorcu bazena. 💪💪💯💯
 
Znači pamet u glavu za sve ostale, eto gore uputstva kako da profitirate od njihovog poskupljenja i dobijete pojeftinjenje umesto (i to pojeftinjenje u odnosu na stari cenovnik).
To je recept samo za one koji su spremni na raskid.
@DASEinformišem piše sve u detalje, pročitaj mojih poslednjih pet, šest komentara u ovoj temi.
 
Poslao sam im email,napisao da zelim raskid,ili bolju ponudu,dobio odgovor da ce me neko pozvati,i da se strpim.
 
Nazad
Vrh Dno