Mozes i putem kontakt centra. Za mail je [email protected]Koji mail ste koristili za raskid ugovora zbog povecanja cene, dodeljen mts-ov sa portala ili licni mail?
Licni. Moze i broj da se prenese.Koji mail ste koristili za raskid ugovora zbog povecanja cene, dodeljen mts-ov sa portala ili licni mail?
Sta se desava sa fiksnim brojem ako se prelazi na yettel posto na optici fiksni radi preko optike, jel se ukida? Ako se dobije yettel-ov ont da li bi radio mts-ov fiksni broj?
Nisi u pravu . Ko je imao Box 4 i raskida ugovor zbog bilo čega , može da otkaze sve usluge i da ukine fiksni- ili ga prebaci u drugu mrežu, mobilni - ili ga prebaci na pripejd , internet i tv da ukine - otkaže njihovu uslugu . Onda više neće imati te usluge ili eventualno mobilni na pripejdu .Sto bi u prevodu znacilo: onaj ko se odluci da posle 12 meseci koriscenja usluge po dinar raskine ugovor zbog povecanja cene, ne mora da plati ove 4 usluge.
Ili sam ja nesto lose zakljucio?
Bili danas do poslovnice, sve ok, nisu pominjali to što je ponuđeno da može da zadrži trenutnu cenu. Vratili opremu, mobilni ostaje na postpaid do prenosa u Yettel.Sestru zvali da ponude da ostanu isti uslovi do kraja ugovorne obaveze, ona rekla da neće da prihvati, rekli joj zvaće vas neko. Sutra idemo u poslovnicu da vratimo opremu, ovaj put ne ide sama.
Da ponovim, ima box4 po ceni box3, dakle nije onaj "najpovoljniji" scenario (50% popust), i to je potpisala bez mene, tako da smo uveli Orion optiku, TV joj dajem ja, mobilni će na Yettel sa 50% popusta.
Jel si uspeo nesto da uradis ?Hvala ti, probam od ponedeljka pa cu javiti ovde...
Zvao u ponedeljak, zapisali moj broj i rekli da ce se javiti, niko se nije javio.Jel si uspeo nesto da uradis ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari