Da li je moguće da mts odobrili raskid ugovora, zbog lošeg funkcionisanja svojih usluga, bez da u tom trenutku ne traži od korisnika da izmiri sva prethodna dugovanja? Pa da mu nakon par meseci pošalje opomenu pred utuženje, koja je stigla dva dana nakon isteka roka za uplatu duga?
Opomena se odnosi na period iz januara 2021, u tom mesecu usluga je radila jako loše, a nekih desetak dana uopšte je nije ni bilo. Januara 2021-e je korisnik poslao više prigovora. Nakon toga je korisnik nastavio da koristi uslugu do aprila i redovno izmirivao sve obaveze prema provajderu, da bi onda raskinuo ugovor zbog lošeg funkcionisanja usluga (kao i mnogi korisnici u naselju)
Sve do danas korisnik uopšte nije ni bio svestan da ima neki dug prema provajderu. Niti su ga u periodu od januara pa do aprila dok je bio njihov korisnik obavestili o postojanju bilo kakvog duga. Takodje ni tokom raskida ugovora ga nisu obavestili o postojanju duga. Realno gledano ne postoji nikakav dug.
Generalno što se tiče raskida na zahtev korisnika, Da li korisnik mora da isplati sva dugovanja pre raskida ugovora, da li ima pravo da raskine ugovor a da nije isplatio sva zaduženja?