Baš smo dosta o tome pisali i stvarno šteta što vas nekolicina zbog raznih razloga niste bili prisutni na ovoj temi jer sigurno bi ste tražili da se ovakav scenario koji može biti nepovoljan po vas ne dogodi. Napravili su haos sa ovim paketima, migracijama i cenama i tek će biti veselo posle 1.2. kada stižu novi računi i gašenje izvesnog broja kanala ali tada će već biti kasno kao što je uostalom i sada ali u svakom slučaju zovite, jurite, borite se, ne znam šta bih vam drugo poručio.
Clanovi foruma su statisticka greska korisnika telekoma. Procenat upucenih da mogu traziti da ostane ista cena ili pokrenu proces raskida ugovora je bojim se ne mnogo veci.
Radnicima telekoma koji citaju, obavestenje migracije paketa nije jednako i ni u kom scenariju ne moze biti jednako obavestenju o poskupljenju ualuga. Morate direktno, po zakonu, obavestiti korisnike (racun, sms, email) o promeni uslova i cena paketa korisnicima sa postojecim ugovorom. Hvala.