Šta je novo?

MOBIS servis misljenje...

misadjole

Cenjen
Učlanjen(a)
06.03.2011
Poruke
47
Poena
159
Poslao sam LG u ovaj servis sa opisom kvara, a aparat su mi vratili sa sledecim. Ubacen novi SW aparat radi-a ne radi i nije do SW nego do prijema signala i mreze?!
Ima li neko iskustva sa ovim generalnim servisom za LG, Nokiju i ostale ili su to samo serviserske fore? Mada ovo je zvanični i jedini ovlašćeni servis i ovakav odnos direktno ruši ugled velikih proizvođača koje zastupa! Odnos prema klijentu nula, nisu me pozvali da pitaju šta i kako, da kažu uradili smo vraćamo i sl. Ili ja mnogo hoću, a hoću zato što sam kupio legalno i platio duplo skuplje i očekujem uslugu, a dobijem prevaru?!
 
Ja sam im odneo pre godinu dana 6120c na popravku ekrana, uz prethodnu napomenu da mi jave pre popravke koliko bi to koštalo da bih mogao da je odobrim ili ne. Tada su bili zvaničan ovlašćeni servis za Nokia telefone. Posle 2-3 dana su me pozvali i rekli da ne mogu da utvrde kvar i da serviser želi da proba sa zamenom kompletnog ekrana. Ceo trošak bih snosio ja, čak i u slučaju da to ne reši problem. Odmah sam se zahvalio na usluzi i rekao da ne popravljaju ništa. Kasnije tog dana sam otišao po telefon. Iako imaju cenu za dijagnozu kvara, pošto u mom slučaju nisu ustanovili šta je kvar, nisu mogli ni da mi naplate, a nisu to ni tražili.

Prilikom predaje telefona su me uredno pitali da li sam bekapovao sve što mi je važno i napomenuli da će biti ubačena najsvežija verzija softvera. Tom prilikom sam im već rekao da je najsvežiji dostupan firmver već ubačen u telefon, ali su ga ipak flešovali.

Moj utisak: odnos prema mušteriji je baš onakav kakav treba da bude svugde. Korektan i profesionalan. Sa druge strane, očekujem da u ovlašćenom servisu serviser bude u stanju da tačno utvrdi kvar, a ne da pokuša sa popravkom i finansijski teret prebaci na mušteriju bez da je time siguran da će da popravi uredjaj. Takodje očekujem i da ne rade nepotrebne radnje na uredjaju (flešovanje telefona).

EDIT: Telefon nije bio besprekornom fizičkom stanju, ali je posle servisa vraćen u nešto lošijem (zadnja maska je bila znatno više rasklimana nego pre popravke).
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao samo jedno iskustvo sa njima. Kada sam u telenoru uzeo n95 8gb i imao je problem sa klizacem kao svaki iz te serije (klimao se, kao da je imao luft).
I zamenili su mi klizac u roku od 3 sata (iako su rekli da ce da potraje 2-3 nedelje dok stigne deo). Tako da su mene ispostovali maksimalno, dok sa druge strane drugar koji je bio u istoj situaciji i odneo isti telefon za istu popravku par sati pre mene je ostao bez klizaca :D i cekao nedelju dve da stigne :D.
So it's based on luck ?:)
 
ista situacija i kod mene dva puta sam slao mob. ubacen novi swt i vracen kao ispravan,iako sam im poslao ceo list opisa kvara i ponasanje moba,,onda sam snimio clip i poslao na cd sa mob ponovo ,tada sam ceko 3 nedelje i zamnejena ploca telefona ............treba ih samo smarati i biti dosadan!
 
moj telefon je bas sad trenutno kod njih... sva sreca pa je kod mene kvar lako ustanovljiv (vidi se pukotina ekrana ;D ) i sto nece morati nista da cackaju sto se tice software-a....

utiske o ovom servisu (kao zvanicnom za VIP) ostavljam u narednih nekoliko nedelja, koliko ce im i trebati da zamene deo, ili naruce deo.
 
Dok oni nadju novo staklo, proci ce oooohohohooooo :(
 
mojoj kevi su vratili telefon isto kao nisu mogli da ustanove kvar, naravno flesovali su ga. licno bih im bacio bombu da mi flesuju fon a da sam im izricito rekao da to ne rade.
 
Ako je to ovaj prvi, onda su i dalje zvanicni za Nokia telefone: http://www.nokia.rs/prodaja-i-servis/ovlasceni-servisi

@Razbojnik

Da li ti je prikazivao ekran strafte zelene na crnoj pozadini ili tako nekako se gubio (telefon radi, mozes da zoves,... ali ne vidis nista na ekranu)? Ja sam sa istim telefonom menjao ekran posle nedelju dana koriscenja - jednostavno nekad prikaze sliku nekad ne. Srecom jos se nisam zalaufao u koriscenje - tek bio kupljen, pa sam sa starim nastavio sve dok nisu popravili (tada je drugi servis bio ovlascen (mislim Alpha copy).
 
Ekran je gubio sliku, okretao je naopačke i treperila je. Sve je ukazivalo na to da kontakti koji su zaduženi za prikaz slike gube kontakt, ali izgleda da nije bilo tako jednostavno...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno