Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Postoji li bar jedan logičan razlog zbog kog prevremena otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog (čega god) nije moguća?
Poštovani, moj savet prosledi im pitanje na emaili ili pisano sa povratnicom ako "gospoda" ne odgovore prosledi Ratelu isto zatraži da preispitaju u čemu je reč a kako im je kinta najvažnija , odmah će odgovoriti ! :p :)
Da se prilagodjavam situaciji? Pa ne radim ja za njih, niti primam platu od njih da bih se prilagodjavao. Oni su ti koji treba da se prilagodjavaju jer platu primaju od mene, odnosno od svojih korisnika. Dakle ja placam njih, ne oni mene, hocu uslugu za svoj novac, a ne neko da me setka i od mene pravi magarca.

Ja da lecim tudju kompleske i nekulturu nemam nameru. Imaju zaposlene odnosno sefove koji opet primaju platu i time treba da se bave. Mada koliko vidim i radnici se menjaju kao carape...


Ne postavlja se pitanje koja je bolja mreza trenutno, vec kako se i gde stvari zavrsavaju. U vipu sam uzeo telefon i sve resio za jedan dan. Sa yettelom sam se oko toga cimao mesec dana.
Te ne moze da se plati racun u poslovnici, te ne moze da se islati rata za telefon ranije, te ne moze telefon na rate u poslovnici vec moras preko sajta, te mora osiguranje uz telefon, te ne moze ovo ovako ili ono onako, a sve sto je do relativno skoro moglo.
"Ja da lecim tudju kompleske i nekulturu nemam nameru. Imaju zaposlene odnosno sefove koji opet primaju platu i time treba da se bave. Mada koliko vidim i radnici se menjaju kao carape... "
Potpuno si u pravu a to što menjaju radnike to je pitanje već za inspekciju rada . Odeš da im daš pare ,čekaš u redu po sat vremena (oni uopšte nehaju za gužvom ) ,čačkaju onbaj lap top da nešto ne pogreše ,dođeš na red i šta te upita i kaže :" Dajte mi ličnu kartu " !?- Neka pročitaju zakon o ličnim kartama na čiji zahtev i kada se ista daje ! To što većina korisnika da to predstavlja dobru volju korisnika ! Zato ja plaćam račune u menjačnici svih provajdera i tačka ,a ne da moram da dokazujem svoj indetitet svakom šalterskom radniku .
 
Poslednja izmena:
Da se prilagodjavam situaciji? Pa ne radim ja za njih, niti primam platu od njih da bih se prilagodjavao. Oni su ti koji treba da se prilagodjavaju jer platu primaju od mene, odnosno od svojih korisnika. Dakle ja placam njih, ne oni mene, hocu uslugu za svoj novac, a ne neko da me setka i od mene pravi magarca.

Ja da lecim tudju kompleske i nekulturu nemam nameru. Imaju zaposlene odnosno sefove koji opet primaju platu i time treba da se bave. Mada koliko vidim i radnici se menjaju kao carape...
Pa ti nemoj da se prilagodjavas niko te ne tera. Samo ne zaboravi da je svim provajderima najbitije da im ti potpises ugovor a posle ih ne zanimas toliko. To mogu iz licnog iskustva mogu da potvrdim, jer dok ne potpises ugovor svi pricaju bajke, obecavaju kule i gradove a kada predjes kod njih bacis potpis na ugovor e onda je kasno je posle toga si zakopan na dve godine.

Svi provajderi deluju po jednom ustaljenom sablonu koji se vec 25 godina ne menja na bolje nego svake godine sve gora i gora ponuda paketa a telefona da ne govorim, ranije uzmes najskuplji paket bas zbog telefona za dinar ili neka doplata od 100-200 evra a sada najskuplji paket uzmes em te oderu za paket a telefon platis po punoj ceni samo sto je na rate.

Drugar je uzeo cerki iphone 12 pro u Sloveniji ceo paket ga prosle godine izasao 50 evra, u paketu sve neograniceno.
 
Zdravo, biranje broja prilikom kupovine pripejd numeracije, nije omogućena, takođe još uvek je u našoj mreži važeća naplata uspostave poziva, pripejd promocije su sklone promenama na nedeljnom nivou i one prepoznaju potrebu kao i korišćenje saobraćaja na broju i naspram toga se i formiraju za naše korisnike.

Rado ćemo proveriti o čemu je reč, kako bismo bili u potpunosti sigurni, potreban nam je tvoj broj, kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja.

Nemamo prijavljenih smetnji u funkcionisanju naše aplikacije, ukoliko se one javljaju pozivamo te da nam se javiš putem privatne poruke, takođe sa brojem kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika broja.

Otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog nije moguća.

~Nemanja
Hvala na odgovoru Nemanja, obavestite zaposlene da više nije moguće biranje broja 069 na prepaidu, jer sam preko fb-a dobio info da može da se bira i dalje i zaposlena je preko mejla odgovorila kolegi iz call centra da može da se bira kada sam se raspitivao , AKO je to konačni stav kompanije skinite info sa sajta da se korisnici ne dovode u zabludu https://www.yettel.rs/sr/privatni/podrska/cesto-postavljena-pitanja/ (odabrati pripejd). PREPAID PROMENE: od dolaska investicionog fonda PPF skraćeno važenja el. dopune na 2 meseca, skraćeno važenje papirnih vaučera, prenos kredita ne prodžava važenja dopune i kredita ,podizanje cene usluga na prepaidu, ukinuto biranje broja na prepaidu 069 ,forsiranje korisnika da pređu na postpaid, ukinuta registracija broja preko portala, ukinut KONTAKT magazin, ukinut Telenor ForUm, ukinut Web 2SMS preko portala, ukinut Capture za čuvanje slika, ukinuta aplikacija za čuvanje imenika My Contacts, STEKAO sam utisak da se više ne brinete za potrebe korisnika već da gledate da se za što manje ulaganja da dođete dođe do više novca, što se tiće postpejda podigli ste cene pretplate korisnicima iako su pod ugovornom obavezom.4G mrežu su uradili Norvežani, videćemo mi korisnici šta će uraditi Yettel. (Hipernet je preskup i moguće ga je uvesti samo u gradsk e sredine gde Telekom Srbija ima svoju optiku.Telenor je bio firma koji vodio brigu za interese i korisnika,Svako dobro pozdrav!
 
@Yettel Srbija
Da li možemo očekivati ponudu telefona Poco X4 GT i Poco F4 5G u Yettel-u i kada će to biti ??
 
Pa ti nemoj da se prilagodjavas niko te ne tera. Samo ne zaboravi da je svim provajderima najbitije da im ti potpises ugovor a posle ih ne zanimas toliko. To mogu iz licnog iskustva mogu da potvrdim, jer dok ne potpises ugovor svi pricaju bajke, obecavaju kule i gradove a kada predjes kod njih bacis potpis na ugovor e onda je kasno je posle toga si zakopan na dve godine.

Svi provajderi deluju po jednom ustaljenom sablonu koji se vec 25 godina ne menja na bolje nego svake godine sve gora i gora ponuda paketa a telefona da ne govorim, ranije uzmes najskuplji paket bas zbog telefona za dinar ili neka doplata od 100-200 evra a sada najskuplji paket uzmes em te oderu za paket a telefon platis po punoj ceni samo sto je na rate.

Drugar je uzeo cerki iphone 12 pro u Sloveniji ceo paket ga prosle godine izasao 50 evra, u paketu sve neograniceno.

Dok ne potpisem ugovor? Druze izgleda da nisi ispratio sta sam pisao uopste ali hajde u kratkim crtama.
1. Poslao im upit preko FB I maila da 25tog proslog meseca da li mogu u poslovnici da isplatim telefon i da produzimo ugovor posto mi ogovor isice 5og avgusta. Odgovaraju da mogu, odem u poslovnicu tamo kazu ne moze.
2. Potom 5og avgusta kada je ugovor istekao pitam ih da li racun mogu da platim u prodavnici, da produzim ugovor i da uzmem nov telefon, opet na mail i FB odgovaraju da moze, odlazim u prodavnicu kazu da racun ne moze da se plati kod njih.
3. Placam racun za telefon i 12og avgusta odlazim u poslovnicu da produzim ugovor i uzmem telefon, naravno telefon ne moze da se uzme na rate uz yettel racun, vec mora preko banke koju forsiraju (navedi mi jos jednog mobilnog provajdera koji ovde forsira uzimanje telefona na rate preko banke, da bi ti uzeli jos koji dinar za odrzavanje bankovnog racuna i ostale gluposti).
4. Narucujem telefon online koji je trebao da stigne 16tog avgusta, naravno da nije stigao tad, a i kad je stigao konacno, kao sto sam naveo zaposleni Sasa Ilic koji radi u poslovnici u Rableovoj 1 uporno govori da telefon ne moze da se uzme ako se ne uzme i osiguranje za isti. Mesecna cena osiguranja, pola rate za telefon... Naravno na FB/TW/Mailu kao i ovde odgovaraju da ne mora da se uzme osiguranje, da je odluka na meni, a njihov zaposleni fura drugu pricu kao i obicno naravno.

Dakle reci ti meni kako je to njima najbitnije da potpisem ugovor? Koje kule i gradovi, kada su me nasetali ko idiota, jedini pricaju jedno preko FB/TW/Maila dok u poslovnici drugi teraju svoju politiku i kada ja od 25 proslog meseca pokusavam da obnovim ugovor, a proslo je mesec dana od tad? Ja kao neko ko sam nosio u dzepu Erikson T10 zadnjih 20 i nesto godina ne pamtim da je telenor/yettel ikada bio ovako los.
 
Dok ne potpisem ugovor? Druze izgleda da nisi ispratio sta sam pisao uopste ali hajde u kratkim crtama.
1. Poslao im upit preko FB I maila da 25tog proslog meseca da li mogu u poslovnici da isplatim telefon i da produzimo ugovor posto mi ogovor isice 5og avgusta. Odgovaraju da mogu, odem u poslovnicu tamo kazu ne moze.
2. Potom 5og avgusta kada je ugovor istekao pitam ih da li racun mogu da platim u prodavnici, da produzim ugovor i da uzmem nov telefon, opet na mail i FB odgovaraju da moze, odlazim u prodavnicu kazu da racun ne moze da se plati kod njih.
3. Placam racun za telefon i 12og avgusta odlazim u poslovnicu da produzim ugovor i uzmem telefon, naravno telefon ne moze da se uzme na rate uz yettel racun, vec mora preko banke koju forsiraju (navedi mi jos jednog mobilnog provajdera koji ovde forsira uzimanje telefona na rate preko banke, da bi ti uzeli jos koji dinar za odrzavanje bankovnog racuna i ostale gluposti).
4. Narucujem telefon online koji je trebao da stigne 16tog avgusta, naravno da nije stigao tad, a i kad je stigao konacno, kao sto sam naveo zaposleni Sasa Ilic koji radi u poslovnici u Rableovoj 1 uporno govori da telefon ne moze da se uzme ako se ne uzme i osiguranje za isti. Mesecna cena osiguranja, pola rate za telefon... Naravno na FB/TW/Mailu kao i ovde odgovaraju da ne mora da se uzme osiguranje, da je odluka na meni, a njihov zaposleni fura drugu pricu kao i obicno naravno.

Dakle reci ti meni kako je to njima najbitnije da potpisem ugovor? Koje kule i gradovi, kada su me nasetali ko idiota, jedini pricaju jedno preko FB/TW/Maila dok u poslovnici drugi teraju svoju politiku i kada ja od 25 proslog meseca pokusavam da obnovim ugovor, a proslo je mesec dana od tad?
" Ja kao neko ko sam nosio u dzepu Erikson T10 zadnjih 20 i nesto godina ne pamtim da je telenor/yettel ikada bio ovako los."
Tada kada si nosio T10 bio je još Motle nije još ni prešao u MOBI 063 ,divna vremena ... Ovi što šatro rade u poslovnicama ,baarem trećina nisu ni bili rođeni ...
 
Dok ne potpisem ugovor? Druze izgleda da nisi ispratio sta sam pisao uopste ali hajde u kratkim crtama.
1. Poslao im upit preko FB I maila da 25tog proslog meseca da li mogu u poslovnici da isplatim telefon i da produzimo ugovor posto mi ogovor isice 5og avgusta. Odgovaraju da mogu, odem u poslovnicu tamo kazu ne moze.
2. Potom 5og avgusta kada je ugovor istekao pitam ih da li racun mogu da platim u prodavnici, da produzim ugovor i da uzmem nov telefon, opet na mail i FB odgovaraju da moze, odlazim u prodavnicu kazu da racun ne moze da se plati kod njih.
3. Placam racun za telefon i 12og avgusta odlazim u poslovnicu da produzim ugovor i uzmem telefon, naravno telefon ne moze da se uzme na rate uz yettel racun, vec mora preko banke koju forsiraju (navedi mi jos jednog mobilnog provajdera koji ovde forsira uzimanje telefona na rate preko banke, da bi ti uzeli jos koji dinar za odrzavanje bankovnog racuna i ostale gluposti).
4. Narucujem telefon online koji je trebao da stigne 16tog avgusta, naravno da nije stigao tad, a i kad je stigao konacno, kao sto sam naveo zaposleni Sasa Ilic koji radi u poslovnici u Rableovoj 1 uporno govori da telefon ne moze da se uzme ako se ne uzme i osiguranje za isti. Mesecna cena osiguranja, pola rate za telefon... Naravno na FB/TW/Mailu kao i ovde odgovaraju da ne mora da se uzme osiguranje, da je odluka na meni, a njihov zaposleni fura drugu pricu kao i obicno naravno.

Dakle reci ti meni kako je to njima najbitnije da potpisem ugovor? Koje kule i gradovi, kada su me nasetali ko idiota, jedini pricaju jedno preko FB/TW/Maila dok u poslovnici drugi teraju svoju politiku i kada ja od 25 proslog meseca pokusavam da obnovim ugovor, a proslo je mesec dana od tad? Ja kao neko ko sam nosio u dzepu Erikson T10 zadnjih 20 i nesto godina ne pamtim da je telenor/yettel ikada bio ovako los.
Kod tebe je bar sve jasno - jedini problem ti je ili bahati i nesavesni zaposleni ili jednostavno zaposleni koji ne zna da radi svoj posao iz te poslovnice...

Ili si mu jednostavno nekad maznuo curu pa ti sada vraća...
 
Dok ne potpisem ugovor? Druze izgleda da nisi ispratio sta sam pisao uopste ali hajde u kratkim crtama.
1. Poslao im upit preko FB I maila da 25tog proslog meseca da li mogu u poslovnici da isplatim telefon i da produzimo ugovor posto mi ogovor isice 5og avgusta. Odgovaraju da mogu, odem u poslovnicu tamo kazu ne moze.
2. Potom 5og avgusta kada je ugovor istekao pitam ih da li racun mogu da platim u prodavnici, da produzim ugovor i da uzmem nov telefon, opet na mail i FB odgovaraju da moze, odlazim u prodavnicu kazu da racun ne moze da se plati kod njih.
3. Placam racun za telefon i 12og avgusta odlazim u poslovnicu da produzim ugovor i uzmem telefon, naravno telefon ne moze da se uzme na rate uz yettel racun, vec mora preko banke koju forsiraju (navedi mi jos jednog mobilnog provajdera koji ovde forsira uzimanje telefona na rate preko banke, da bi ti uzeli jos koji dinar za odrzavanje bankovnog racuna i ostale gluposti).
4. Narucujem telefon online koji je trebao da stigne 16tog avgusta, naravno da nije stigao tad, a i kad je stigao konacno, kao sto sam naveo zaposleni Sasa Ilic koji radi u poslovnici u Rableovoj 1 uporno govori da telefon ne moze da se uzme ako se ne uzme i osiguranje za isti. Mesecna cena osiguranja, pola rate za telefon... Naravno na FB/TW/Mailu kao i ovde odgovaraju da ne mora da se uzme osiguranje, da je odluka na meni, a njihov zaposleni fura drugu pricu kao i obicno naravno.

Dakle reci ti meni kako je to njima najbitnije da potpisem ugovor? Koje kule i gradovi, kada su me nasetali ko idiota, jedini pricaju jedno preko FB/TW/Maila dok u poslovnici drugi teraju svoju politiku i kada ja od 25 proslog meseca pokusavam da obnovim ugovor, a proslo je mesec dana od tad? Ja kao neko ko sam nosio u dzepu Erikson T10 zadnjih 20 i nesto godina ne pamtim da je telenor/yettel ikada bio ovako los.
1. I kada su ti rekli da ne moze lepo izvadis telefon i pokazes im email.

2. Ko danas jos uvek placa racune u posti ili banci ili menjacnici ili na prodajnom mestu kada postoji online placanje i ne mogu da ti kazu ne radimo, pao sistem, ili ne moze kod njih da se plati. A u momak koji danak neiskustva.

3. krastavac njihova pravila sa kojima ti mozes a ne moras da se slozis. Hoce dati na rate ili nece odes u drugu poslovnicu pa vidis tamo.

4. Dobro narucio si telefon mozes misliti nije stigo 18-tog kada je receno nego par dana kasnije, ok niko ne voli da ceka duze nego sto mora ali xxxx problema mogu da se pojave od narucivanja do dostave. Za cenu osiguranja samo kazes izvini zelim da to vidim napismeno gde pise da moram. A jedno glupo pitanje kada si video kakav ti je komad budale dospeo da te usluzuje sto nisi presao kod drugog agenta? To sta on prica pa nije to njegovo pa da moze sada ovako sads onako.


Ok kazes telenor/yettel los a uporno pokusavas da obnovis sa njima ugovor. Cek malo ako je neko los ne obnavljas ugovor nego ides dalje a kada odes dalje posle nekog vremena pocnes da poredis starog provajdera i novog, sta je radilo kod starog a sta kod novog ne radi i na kraju pocnes da preispituje svoju odluku da li si pogresio sto si presao ili je to bila dobra odluka.

Vec sam pisao ni jedan provajder nije savrsen, svaki ima svojih mana i kod nijednog ti nece biti kao kod onog starog ali ne zato sto je sve bilo super nego samo zato sto si se navikao. Svaka promena je teska bila ona na bolje ili losije ali posle nekog vremena se pomiris sa odlukom koju si naprvio i teras dalje.
 
2. Pretpostavljam da je želeo da plati kod njih iz razloga što još nije dobio račun pa nije mogao da unese poziv na broj.

3. Ne mogu da budu njihova pravila gde pod njih posmatram samo tu poslovnicu već mogu/treba da budu samo Yettel pravila koja važe za sve - nebitno jel informacija dolazi putem mejla, tvitera, sajta ili direktno od zaposlenog u poslovnici.
 
1. I kada su ti rekli da ne moze lepo izvadis telefon i pokazes im email.

2. Ko danas jos uvek placa racune u posti ili banci ili menjacnici ili na prodajnom mestu kada postoji online placanje i ne mogu da ti kazu ne radimo, pao sistem, ili ne moze kod njih da se plati. A u momak koji danak neiskustva.

3. krastavac njihova pravila sa kojima ti mozes a ne moras da se slozis. Hoce dati na rate ili nece odes u drugu poslovnicu pa vidis tamo.

4. Dobro narucio si telefon mozes misliti nije stigo 18-tog kada je receno nego par dana kasnije, ok niko ne voli da ceka duze nego sto mora ali xxxx problema mogu da se pojave od narucivanja do dostave. Za cenu osiguranja samo kazes izvini zelim da to vidim napismeno gde pise da moram. A jedno glupo pitanje kada si video kakav ti je komad budale dospeo da te usluzuje sto nisi presao kod drugog agenta? To sta on prica pa nije to njegovo pa da moze sada ovako sads onako.


Ok kazes telenor/yettel los a uporno pokusavas da obnovis sa njima ugovor. Cek malo ako je neko los ne obnavljas ugovor nego ides dalje a kada odes dalje posle nekog vremena pocnes da poredis starog provajdera i novog, sta je radilo kod starog a sta kod novog ne radi i na kraju pocnes da preispituje svoju odluku da li si pogresio sto si presao ili je to bila dobra odluka.

Vec sam pisao ni jedan provajder nije savrsen, svaki ima svojih mana i kod nijednog ti nece biti kao kod onog starog ali ne zato sto je sve bilo super nego samo zato sto si se navikao. Svaka promena je teska bila ona na bolje ili losije ali posle nekog vremena se pomiris sa odlukom koju si naprvio i teras dalje.
Da si citao sve sto sam pisao u predhodnim postovima a i proslom, mozda bi neke stvari i shvatio. Kao prvo kako zamisljas da prevremeno otplatis telefon u banci, posti, online placanjem ili bilo kojom drugom opcijom bez posete njihove poslovnice. De hajde prosvetli i mene i druge clanove foruma posto ocigledno znas nesto sto mi ne znamo.

U predhodnim postovima sam takodje napisao da sam jedan od brojeva vec prebacio u drugu mrezu, sto cu uraditi i sa ostalima kako ugovori budu isticali.

Sto se tice "komada budale" ovo se nije desavalo u jednoj poslovnici sa jednim agentom, ponovo da si citao moje prehodne postove, shvatio bi da se to desavalo u vise razlicitih poslovnica.

Zapravo telefon je trebao da stigne 16tog, ne 18tog, a ako uzmemo u obzir da se natezem oko istog od 25og proslog meseca, to nisu dan, dva, par dana, vec mesec dana.

E pa vidis, slazem se sa tobom da svaki provajder ima svoje uslove, ali ti uslovi treba da budu jasno predstavljeni svim korisnicima, a ne da se uslovi razlikuju od poslovnice do poslovnice, od radnika do radnika, a i zavisno od nacina na koji ih kontaktiras.
 
Postoji li bar jedan logičan razlog zbog kog prevremena otplata rata za dodatnu opremu pre potpisanog i ugovorenog (čega god) nije moguća?
Zdravo!

Nemogućnost prevremene otplate rata za dodatnu opremu je iskazana u prethodno potpisanom ugovoru i to je nešto na šta ekipa online podrške ne može da utiče, verujem da razumeš.
@Yettel Srbija
Da li možemo očekivati ponudu telefona Poco X4 GT i Poco F4 5G u Yettel-u i kada će to biti ??
Zdravo!

Svakodnevno radimo da proširenju naše ponude i iskreno verujem da ćeš u skorijem roku moći da pronađeš i baš te uređaje u našoj ponudi.
 
Ne razumem, glup sam ja za te vaše stvari poput razloga zbog kojih se tako nešto stavlja u ugovor, teši me samo što nas ima još dosta glupih koji vam godinama poklanjaju poverenje...
 
Pozivam broj i uključi se automat
"Pretplatnički broj ******* Yettel mreže privremeno je isključen. "
Šta to znači?
 
Predlog za Yettel,mogli bi recimo da korisnicima koji placaju redovno racune (u roku) poklonite neko GB neta,kako bi bar minimalno cenili svoje korisnike.Ako se slazete vi prosledite nadredjenima taj predlog,mozda ga i usvoje. Pozdrav.....
 
Predlog za Yettel,mogli bi recimo da korisnicima koji placaju redovno racune (u roku) poklonite neko GB neta,kako bi bar minimalno cenili svoje korisnike.Ako se slazete vi prosledite nadredjenima taj predlog,mozda ga i usvoje. Pozdrav.....
Upravo tako.
Ja kad petkom ogrebem neki popust u nekoj radnji popizdim.
A kad bude barem 1gb to je 24h opušteno
 
Uskoro istice ugovor sa telenor/yetel, interesuje me pored yettel-a koji provajder dolazi u obzir. Koristim go data paket a nisam zadovoljan jer su podigli cenu paketa, cist bezobrazluk.
 
Uskoro istice ugovor sa telenor/yetel, interesuje me pored yettel-a koji provajder dolazi u obzir. Koristim go data paket a nisam zadovoljan jer su podigli cenu paketa, cist bezobrazluk.
da ti ne solimo pamet, pogledaj dobro i informisi se, pa nam javi sta si odlucio. ja samo znam kog provajdere vise ne bih :)
 
@Wiggin

Pre ili kasnije sve dodje ponovo na red. Nikada ne reci nikada jer nikada ne znas gde ce te zivot odvede i ili koja akcija ce te gde privuci.
 
Pozivam broj i uključi se automat
"Pretplatnički broj ******* Yettel mreže privremeno je isključen. "
Šta to znači?
ovo se javlja i na neaktiviranim prepaid brojevima kad se okrene neki takav slucajno.
 
S22 Ultra u A1 147600din a u Yettelu 182160din. Ambiciozno.
 
Zelim ovom prilikom javno da se obratim menadzmentu Yettel firme mobilnog operatera u Republici Srbiji. Sramota sta ste uradili sa mobilnim kucnim internet paketima, kako vas nije sramota 5 godina koristim 4G internet i Telenor je imao uvek maksimalne 4G+ brzine na 150GB paketu vrh kvalitet usluge, limitirali ste protok na svim paketima osim na Total Internet koji je ujedno i najskuplji na 24Mbps, zavrsili smo, u ponedeljak idem da raskinem ugovor svim ukucanima i 2 kucna interneta. Do vidjenja!
 
Trenutno imam paket Total 5 i imam ugovor sa popustom do septembra sledeće godine.
Hteo sam da pređem na novi Total 10 koji je skuplji od Total 5 ali mi ne daje tu opciju u aplikaciji.
Zašto?
 
02 Novembra mi istice ugovor sa Yettel.
Zelim da promenim operatera.
E sad kontam da yettel-u uplatim dugovanje 03.11 i isti dan mogu uraditi migraciju broja ?
 
02 Novembra mi istice ugovor sa Yettel.
Zelim da promenim operatera.
E sad kontam da yettel-u uplatim dugovanje 03.11 i isti dan mogu uraditi migraciju broja ?
Cim dobijes poruku da je proknjizena uplata ti mozes da radis sta zelis. A kako to kod njih ide brzo, bar u mom slucaju da platim online preko banke i za nekih pola sata najkasnije mi stigne poruka da je uplata proknjizena.
 
02 Novembra mi istice ugovor sa Yettel.
Zelim da promenim operatera.
E sad kontam da yettel-u uplatim dugovanje 03.11 i isti dan mogu uraditi migraciju broja Ja b
Ja bih ti ipak savetovao da odes 01. nov u njihovu poslovnicu i kazes da hoces raskid ugovora i kakva je procedura oko toga i eventualno ako zelis da zadrzis broj i preneses ga u drugu mrezu. za svaki slucaj da ne bude kasnije nekih problema. imam utisak da koriste sve mogucnosti da zadrze korisnike cak i na nekim detaljima. da cekas 03. nov moj savet nemoj, da ne bude kasno.
 
@Yettel Srbija

Da li je moguće da je mobilni internet neupotrebljiv kada je simbol kod signala H ili 4G, samo sa 4G+ funkcioniše normalno.
I ajmo da krenemo redom:
Ne, nije do telefona.
Ne, nije do lokacije, jer se nalazim u Višnjičkoj, na 3 km od centra (osim ako se ovo ne smatra zabačenim predelom.)

Uporedu u telefonu imam i karticu iz MTS iz kog sam pobegao iz ličnih ubedjanja kod vas i shvatio sam da internet koristim samo s nje, vaš je 60% vremena neupotrebljiv. Pa se pitam da li je ovo normalno ili postoji problem za koji ne znate, ili najgore od svega, znate za njega ,ali ga ne resavate...

Evo sadašnji primer, a neretko na ovoj lokaciji bude i H oznaka, odnosno, protok je mizeran.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-10-31-12-01-21-751_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-10-31-12-01-21-751_com.android.chrome.jpg
    54.8 KB · Pregleda: 36
Nazad
Vrh Dno