Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Podrska isto nula, trazio dame neko pozove u vezi produzetka ugovora i tamo neka kaze netreba davas zovu nemoze da dobijete50%
Potpuno se slazem. Postavljena je kao neka neprelazna barijera kad se korisnik zali. Ne moze se doci do neke vise instance - middle-level ili high-level management, sve se zaustavlja kod nekih formi na sajtu, eventualno razgovor u poslovnici, gde vam sloze istu pricu - u 2 poslovnice smo dobili gotovo iste (ali skoro bukvalno iste) odgovore. Po svoj prilici su instruirani od management-a kako da odgovaraju na primedbe i zalbe. Taktika je da se odugovlace i da korisnici odustanu.
Takodje, jos jedna stvar - kad se zalite preko forme na sajtu, imate opciju kako da vam odgovore: SMS ili mail. I pored toga sto smo zahtevali odgovor mail-om, dobili smo putem SMS-a. Tek nakon insistiranja smo dobili odgovor i na mail.
Inace, pred sudom mail je validan dokaza, a SMS - nije.
 
Zdravo,

Predlažem da nam kucnete putem privatne poruke, kako bismo detaljno proverili sve informacije na vašim brojevima. @Bassnectar91 @Wiggin @kalin62

~Lazar
Uopste vise nemamo nameru da se preganjamo sa Yettel-om kao i do sada. Mogu vam samo poslati dosadasnju prepisku u poslednjih par godina, kao dokaz vaseg ignorisanja.
Vise puta smo i u mom i u supruginom slucaju slali brojeve mob i lokacije gde smo. Svaki put je bilo isto - proverom je utvrdjeno da je na nasoj lokaciji sve o.k. A nijednom nisu dosli na nasu lokaciju da zaista proverimo. I nista se nije promenilo.
Tako da nakon konsultacija sa advokatom, a po clanu 78. ("Raskidanje ugovora zbog odstupanja od ugovorenih uslova"), clanu 79. ("Raskidanje ugovora pre isteka roka") i clanu 80. ("Saobraznost usluge"), imamo potpuno pravo da prevremeno raskinemo ugovor bez ikakvih naplata i konsekvenci.
Cak i da se to ne uvazi, o.k. platicemo te penale za prevremeni raskid, nije problem. Steta ce svakako biti manja nego da ostanemo sa Yettel-om.
Vi ste u velikoj zabludi da cete na ovaj nacin zadrzati ili steci nove korisnike. Dobicete jednom tih nekoliko hiljada dinara zbog raskida ugovora, ali dugorocno gubite mnogo vise.
Moja porodica vam trenutno daje cca. 60 eura mesecno (do pre godinu dana je bilo 80), a uskoro cete ostati i bez toga, zahvaljujuci vasoj neprofesionalnosti, i odsustvu sluha za korisnike sto se gotovo granici sa bezobrazlukom.
Ako vi ignorisete nas i nase potrebe, nase pravo je da biramo drugog provajjdera.
I ocigledno niste dobro procitali moj post, pa cu morati da ponovim neke bitne stavke i pitanja:
  • "Zasto je u zadnje vreme vasa mreza postala skoro pa ocajna? pogotovo u poslednjih nekoliko meseci."
  • "Da bih vasoj sluzbi dokazao da vase tvrdnje ne stoje, kupio sam jos 2 kartice od A1 i mts, i na istom mobilnom, na istom mestu izvrsio neke probe - Blackberry ima u svom sistemu aplikaciju za merenje jacine signala, pa sam to lepo i snimio - u prilogu je i video klip. Kao sto se moze videti, A1 i mts imaju -77 dBm, a Yettel -89 dBm. Cak i da ovo nije relevantno ili tacno merenje, pokazuje evidentnu razliku. Takodje, za mobilni internet, A1 i mts imaju 3G, a Yettel edge - ovaj stari BB ne radi sa 4G.
Da li imate kakvo objasnjenje?"

Tako da vas ljubazno molim da ovde javno date neke odgovore. Ja imam neke insajderske i polu-insajderske informacije o statusu vase mreze i pogotovo baznih stanica, ali pre toga bi bilo korektno da vi kazete nesto.
 
Yettel je jedini operater kod koga moraš otići u poslovnicu ako hoćeš da preneseš broj i ako hoćeš da dobiješ esim umesto fizičke kartice. A niko ne pita da li mogu da idem već u call centru kažu “morate lično”.
 
Posto Yettel nece ili ne zna da odgovori na neka moja pitanja i tvrdnje, hajde da pokusamo sa nekim drugim pitanjima, mozda ce odgovoriti.
Dakle, da li je tacno:
  • firma koja je kupila Telenor, nije kupila Telenor u celosti - nije kupila i nije vlasnik telenor banke i sistema baznih stanica? Ovo je info iz jednog pouzdanog izvora od pre par godina. Tako da je novi vlasnik tadasnjeg Telenora trebalo da placa zakup i odrzavanja, kao i unapredjivanje sistema baznih stanica. Sto se uklapa u vreme pocetka problema. Tacno ili ne?
  • Yettel sada koristi mts bazne stanice? Ovo je info iz drugog pouzdanog izvora. Sto ima smisla, jer je u tom slucaju sistem preopterecen i saobracaj zagusen. Pa se javlja taj problem da je korisnik nedostupan, ili da se ceka po 10-15 sek na uspostavljanje veze kada se poziva. Tacno ili ne?
Molio bih Yettel da odgovori na ova gornja, ili da predjem na neka dalja druga pitanja?
 
I kako misliš da ti bilo ko odgovori na ovo?
Mislim od ljudi koji ovde rade kao prva ruka podrške?
 
Moje iskustvo zadnja dva dana:
Prvi dan: Napisao na twitteru šta želim.
Sutradan: poziv od strane yettel službe koju sam tražio i koja je upućena u ceo zahtev koji sam izneo na socijalnoj mreži. Sve odobreno po zahtevu i plus nešto što nisam tražio.
- žao mi je što neko ima ima negativno iskustvo, ali napišite sve, a ne samo da vam neko ne izlazi u susret.
 
I kako misliš da ti bilo ko odgovori na ovo?
Mislim od ljudi koji ovde rade kao prva ruka podrške?
Ja ovde nisam napisao nista sto je neistinito, nikoga nisam napadao, znaci nema lazi nema prevare. Cisto i jasno - moja tj nasa iskustva.
Ako su vec otvorili ovu temu u smislu podrske, ja imam pravo da ovde predocim iskustva sa njima, i da cujem i tudja iskustva. Oni bi trebalo da pruze neke odgovore. Vrlo cesto se zaboravlja jednostavna cinjenica - nismo mi zbog njih, nego su oni zbog nas. Znaci - platim uredno, ocekujem adekvatnu uslugu.
Kako je Telenor prodat pre nekoliko godina, vrlo brzo se osetile promene na mnogim poljima, sto sigurno ima veze sa poslovnom politikom novog vlasnika.
I ne moze niko da me ubedi u suprotno, jer osim svojih iskustava i slicnih iskustava prijatelja i kolega, citam i po forumima slicno.
Imam jos informacija, ali o tom potom. Javna je tajna da ubrzano gube korisnike, iz svog blizeg okruzenja znam za vise njih koji su presli u druge mreze.
A oni ne moraju da odgovaraju.
 
Samo prigovor Ratel-u uz sve dokaze koje raspolazete da vam usluge nisu uvek dostupne i resice se i vasu korist.jeste da su u Ratel-u malo sporiji ali rese problem,cak i ako raskinete ugovor pre isteka,ne placate penale ako im naravno prosledite dokaze da imate problema sa mrezom i operaterom.
 
Ćao @Yettel Srbija !

Imam pitanje i ne mogu da nađem odgovor na vašem sajtu.

Ako ću kupiti karticu sa tarifom “Surf+ 50” ili “Yettel kućni internet 150”, onda ću ubaciti karticu u svoj telefon, hoće li Internet raditi?

Drugim rečima, da li će raditi samo sa ruterima i modemima?
 
Ja ovde nisam napisao nista sto je neistinito, nikoga nisam napadao, znaci nema lazi nema prevare.
U 2 pitanja si 2 x napisao trvdnju "iz pouzdanih izvora znam" . Sto pitas kada znas.

Renne te lepo pita kako ocekujes odgovor na takva pitanja aludirajuci da vlasnistvo nad BS i bankom apsolutno nemaju veze sa tvojim problemom, niti su oni duzni da odgovoraju na takva pitanja a ti i dalje busis celicnu plocu burgijom za drvo.

Raskini ugovor, predji u drugu mrezu, reseni svi tvoji problemi.
 
U 2 pitanja si 2 x napisao trvdnju "iz pouzdanih izvora znam" . Sto pitas kada znas.

Renne te lepo pita kako ocekujes odgovor na takva pitanja aludirajuci da vlasnistvo nad BS i bankom apsolutno nemaju veze sa tvojim problemom, niti su oni duzni da odgovoraju na takva pitanja a ti i dalje busis celicnu plocu burgijom za drvo.

Raskini ugovor, predji u drugu mrezu, reseni svi tvoji problemi.
Priznajem, u pravu si. Donekle. Ja jesam sve ono pisao poprilicno u afektu i pod utiskom neke prepiske sa njima.
Ali s druge strane, forumi i sluze da se razmene misljenja i utisci i iskustva. A ako ovde vec Yettel odgovara i pruza neku podrsku, red je i zbog drugih ljudi da nesto potvrde ili opovrgnu.
i rekao sam da je jedan izvor polu-pouzdan.
Raskidanje ugovora je definitivno, pre ili kasnije.
 
Priznajem, u pravu si. Donekle.
i rekao sam da je jedan izvor polu-pouzdan.
  • firma koja je kupila Telenor, nije kupila Telenor u celosti - nije kupila i nije vlasnik telenor banke i sistema baznih stanica? Ovo je info iz jednog pouzdanog izvora od pre par godina. Tako da je novi vlasnik tadasnjeg Telenora trebalo da placa zakup i odrzavanja, kao i unapredjivanje sistema baznih stanica. Sto se uklapa u vreme pocetka problema. Tacno ili ne?
  • Yettel sada koristi mts bazne stanice? Ovo je info iz drugog pouzdanog izvora. Sto ima smisla, jer je u tom slucaju sistem preopterecen i saobracaj zagusen. Pa se javlja taj problem da je korisnik nedostupan, ili da se ceka po 10-15 sek na uspostavljanje veze kada se poziva. Tacno ili ne?
 
Posto Yettel nece ili ne zna da odgovori na neka moja pitanja i tvrdnje, hajde da pokusamo sa nekim drugim pitanjima, mozda ce odgovoriti.
Dakle, da li je tacno:
  • firma koja je kupila Telenor, nije kupila Telenor u celosti - nije kupila i nije vlasnik telenor banke i sistema baznih stanica? Ovo je info iz jednog pouzdanog izvora od pre par godina. Tako da je novi vlasnik tadasnjeg Telenora trebalo da placa zakup i odrzavanja, kao i unapredjivanje sistema baznih stanica. Sto se uklapa u vreme pocetka problema. Tacno ili ne?
Sistem prenosa, magistralna opticka mreza, data centri, radio linkovi itd su sada u vlasnistvu fimrme Cetin d.o.o. ciji je vlasnik isti kao i vlasnik Yettel d.o.o. Prebacili su infrastrukturu (osim samih baznih stanica) u drugu firmu da bi bili fleksibilniji u pogledu troskova, poreza itd. I jeste tacno da Yettel d.o.o. placa zakup firmi Cetin d.o.o. za celu core network infrastrukturu, ali je vlasnik obe firme isti.
  • Yettel sada koristi mts bazne stanice? Ovo je info iz drugog pouzdanog izvora. Sto ima smisla, jer je u tom slucaju sistem preopterecen i saobracaj zagusen. Pa se javlja taj problem da je korisnik nedostupan, ili da se ceka po 10-15 sek na uspostavljanje veze kada se poziva. Tacno ili ne?
Yettel za mobilnu mrezu koristi svoje bazne stanice, one emituju svoj signal, nemaju veze sa mts mobilnom mrezom.
Ono sto Yettel zakupljuje od Telekoma (mts) je pristup optickoj mrezi u poslednjoj milji - konkretno optickoj mrezi za gpon korisnike - kroz tu iznajmljenu infrastrukturu pruzaju sve usluge pod brendom Hipernet.
Molio bih Yettel da odgovori na ova gornja, ili da predjem na neka dalja druga pitanja?
 
Yettel je jedini operater kod koga moraš otići u poslovnicu ako hoćeš da preneseš broj i ako hoćeš da dobiješ esim umesto fizičke kartice. A niko ne pita da li mogu da idem već u call centru kažu “morate lično”.
Zdravo @Goxy* ! Svakodnevno radimo na usavršavanju svih naših usluga, zadovoljstvo korisnika nam je najbitnije, budi siguran da ću sve preneti na pravu adresu. Do tada, ekipa podrške, ne može da utiče na tako nešto, e-SIM je za sada moguće preuzeti samo u našim poslovnicama.

Ćao @Yettel Srbija !

Imam pitanje i ne mogu da nađem odgovor na vašem sajtu.

Ako ću kupiti karticu sa tarifom “Surf+ 50” ili “Yettel kućni internet 150”, onda ću ubaciti karticu u svoj telefon, hoće li Internet raditi?

Drugim rečima, da li će raditi samo sa ruterima i modemima?
Zdravo @rainburg ! Da, svakako da je korišćenje navedenih paketa moguće i u telefonu, budi bez brige!


Ekipa podrške, bi ovim putem volela da se zahvali svima koji aktivno učestvuju u svim našim temama, i pomažu u rešavanju svih izazova! Srdačan pozdrav :)
~Lazar
 
Uopste vise nemamo nameru da se preganjamo sa Yettel-om kao i do sada. Mogu vam samo poslati dosadasnju prepisku u poslednjih par godina, kao dokaz vaseg ignorisanja.
Vise puta smo i u mom i u supruginom slucaju slali brojeve mob i lokacije gde smo. Svaki put je bilo isto - proverom je utvrdjeno da je na nasoj lokaciji sve o.k. A nijednom nisu dosli na nasu lokaciju da zaista proverimo. I nista se nije promenilo.
Tako da nakon konsultacija sa advokatom, a po clanu 78. ("Raskidanje ugovora zbog odstupanja od ugovorenih uslova"), clanu 79. ("Raskidanje ugovora pre isteka roka") i clanu 80. ("Saobraznost usluge"), imamo potpuno pravo da prevremeno raskinemo ugovor bez ikakvih naplata i konsekvenci.
Cak i da se to ne uvazi, o.k. platicemo te penale za prevremeni raskid, nije problem. Steta ce svakako biti manja nego da ostanemo sa Yettel-om.
Vi ste u velikoj zabludi da cete na ovaj nacin zadrzati ili steci nove korisnike. Dobicete jednom tih nekoliko hiljada dinara zbog raskida ugovora, ali dugorocno gubite mnogo vise.
Moja porodica vam trenutno daje cca. 60 eura mesecno (do pre godinu dana je bilo 80), a uskoro cete ostati i bez toga, zahvaljujuci vasoj neprofesionalnosti, i odsustvu sluha za korisnike sto se gotovo granici sa bezobrazlukom.
Ako vi ignorisete nas i nase potrebe, nase pravo je da biramo drugog provajjdera.
I ocigledno niste dobro procitali moj post, pa cu morati da ponovim neke bitne stavke i pitanja:
  • "Zasto je u zadnje vreme vasa mreza postala skoro pa ocajna? pogotovo u poslednjih nekoliko meseci."
  • "Da bih vasoj sluzbi dokazao da vase tvrdnje ne stoje, kupio sam jos 2 kartice od A1 i mts, i na istom mobilnom, na istom mestu izvrsio neke probe - Blackberry ima u svom sistemu aplikaciju za merenje jacine signala, pa sam to lepo i snimio - u prilogu je i video klip. Kao sto se moze videti, A1 i mts imaju -77 dBm, a Yettel -89 dBm. Cak i da ovo nije relevantno ili tacno merenje, pokazuje evidentnu razliku. Takodje, za mobilni internet, A1 i mts imaju 3G, a Yettel edge - ovaj stari BB ne radi sa 4G.
Da li imate kakvo objasnjenje?"

Tako da vas ljubazno molim da ovde javno date neke odgovore. Ja imam neke insajderske i polu-insajderske informacije o statusu vase mreze i pogotovo baznih stanica, ali pre toga bi bilo korektno da vi kazete nesto.
Nažalost oni odgovoriti neće to i Vi znate .
Iskreno pomislio sam da kada promene naziv možda će promeniti i odnos sa korisnicima ali to nije u praksi
 
Nažalost oni odgovoriti neće to i Vi znate .
Iskreno pomislio sam da kada promene naziv možda će promeniti i odnos sa korisnicima ali to nije u praksi
Pretpostavio sam da nece, ali sam bio jako iziritiran + one reklame "... najbolja mreza po 4. put zaredom..." - (100x ponovljena laz postaje istina), tako sam reagovao kako sam reagovao, cisto da podelim svoje utiske i iskustva sa drugima, mozda nekom koristi. a koliko vidim i na ovom forumu i na drugim - nisam jedini.
tako da neka oni teraju svoju pricu, ja cu svoju, mene ubediti nece.
zao mi je samo ovih ljudi koji rade za njih a moraju da brane neodbranjivo.
 
Pretpostavio sam da nece, ali sam bio jako iziritiran + one reklame "... najbolja mreza po 4. put zaredom..." - (100x ponovljena laz postaje istina), tako sam reagovao kako sam reagovao, cisto da podelim svoje utiske i iskustva sa drugima, mozda nekom koristi. a koliko vidim i na ovom forumu i na drugim - nisam jedini.
tako da neka oni teraju svoju pricu, ja cu svoju, mene ubediti nece.
zao mi je samo ovih ljudi koji rade za njih a moraju da brane neodbranjivo.
Nije mi ih žao uopšte oni su želeli tamo da rade plus zarad novca slažu laži da bi ostali na tom poslu ,žao mi je sebe i donekle one divne kompanije Mobtel koja je imala najbolje rukovodstvo * rekoh samo donekle 🙂
 
Bas ste je redizajnirali, sad se nista ne vidi na plavoj podlozi😁. Mislim na mobilnu aplikaciju(iOS).
 
Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
 
Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
Postaje zanimljiva ova prica sa Yettel-om, aj pa javi sta je bilo.
 
Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
Pa možda je neko sa tvog telefona poželeo nekog da "počasti " 😂
Nemoj biti na kraj srca 😂
 
Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
ne verujem da je greska do yettela. proveri na listingu u koje vreme je izvrsena dopuna, priseti se gde i sa kim si bio tada, moguce da je neko sa tvog telefona dopunio, mada cudno ako imas PIN i na yettel aplikaciji, ali opet nije nemoguce.
pozovi taj broj svakako pa proveri
 
Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
Ovo ne moze biti nikako do Yettela greska nego samo je neko moro uzeti tvoj telefon i poslati nekome dopunu, sama da ode dopuna nekome na random broj je nemoguce jer tipa od 100 ljudi mozda je jedan jos uvek na dopuni onih 99 su na racunu.

Da sam na tvome mestu ja bih taj broj vec zvao da vidim koje upitanju pa bih se tek onda zalio mada opet kazem to je mogo da uradi samo neko ko te poznaje niko drugi.
 
ne verujem da je greska do yettela. proveri na listingu u koje vreme je izvrsena dopuna, priseti se gde i sa kim si bio tada, moguce da je neko sa tvog telefona dopunio, mada cudno ako imas PIN i na yettel aplikaciji, ali opet nije nemoguce.
pozovi taj broj svakako pa proveri
Napravi ste od jedne dopune kao da je automatski dopunio sto brojeva ...
Moja sestra je jednom prilikom dopunila broj njenom dečku jel je mrzelo da ide na trafiku a ako i da 500 kinte neće imati za cigare ... tako da sve je moguće 😂
 
Napravi ste od jedne dopune kao da je automatski dopunio sto brojeva ...
Moja sestra je jednom prilikom dopunila broj njenom dečku jel je mrzelo da ide na trafiku a ako i da 500 kinte neće imati za cigare ... tako da sve je moguće 😂
moguce neko uzeo telefon i poslao.Moguce ako je bio otkljucan telefon da je dopunjeno preko sms tu ne treba pin kod.
 
Nazad
Vrh Dno