cao Yettel,
mozda je trebalo da otvorim novu temu, al posto je ovde vec bilo reci o tome, da nastavim ovde.
Zasto je u zadnje vreme vasa mreza postala skoro pa ocajna? pogotovo u poslednjih nekoliko meseci.
Naime, postalo je skoro redovna pojava da moja supruga bude nedostupna kad je neko zove, ili ona ne moze da ostvari poziv. Slicno i sa mobilnim internetom. signal varira po jacini, a takodje i brzina je daleko od deklarisane. A radi se o lokaciji na Novom Beogradu - blokovi, a jos gora situacija bude van grada.
Nemojte mi samo opet pricati price o tome da je signal vase mreze u skladu sa standardima, da postoje odstupanja zbog refleksija, pozicije... kao i ono da vam damo broj o kome se radi, i da cete izvrsiti neophodna merenja... - kroz sve to smo vec prosli. Pre svega ja jos pre godinu dana i onda sam raskinuo ugovor i presao u drugu mrezu, a sad i supruga se s vama dopisuje. Nakon 15+ god mora da promeni operatera.
I da razjasnimo jos ovo - i ja i supruga koristimo iPhone, plus jos jedan stari Blackberry. Ne mozete reci da je iPhone los mobilni, na kraju krajeva vi ih imate u svojoj ponudi.
Da bih vasoj sluzbi dokazao da vase tvrdnje ne stoje, kupio sam jos 2 kartice od A1 i mts, i na istom mobilnom, na istom mestu izvrsio neke probe - Blackberry ima u svom sistemu aplikaciju za merenje jacine signala, pa sam to lepo i snimio - u prilogu je i video klip. Kao sto se moze videti, A1 i mts imaju -77 dBm, a Yettel -89 dBm. Cak i da ovo nije relevantno ili tacno merenje, pokazuje evidentnu razliku. Takodje, za mobilni internet, A1 i mts imaju 3G, a Yettel edge - ovaj stari BB ne radi sa 4G.
Da li imate kakvo objasnjenje?
Prateci ovaj a i druge forume, kao i iz razgovora sa prijatlejima i kolegama, vidim da se ljudi uveliko zale.
Umesto vase agresivne reklamne kampanje ("Yettel najbolja mreza 4. god za redom...") po svim Gebelsovskim standardima, bolje da se fokusirate na poboljsanje mreze, jer gubite korisnike. Iz moje porodice ja sam presao, deci uskoro isticu ugovori, supruga hoce da raskine ugovor pre vremena jer zasto bi placala usluge koje ne moze da koristi. Jednom izgubljen korisnik - zauvek izgubljen.
Eto, pa mi odgovorite na ova neka pitanja, a voelo bih da se jave i drugi korisnici i clanovi ovog foruma, da razmenimo iskustva i misljenja.
I naravno nadam se da ovaj posto nece biti obrisan. Svakako cuvam kopiju, pa cu staviti i na druga mesta.