Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

to bi trebalo da uzmu u obzir pri kreiranju racuna za tekuci mesec. Cudno je da ti trazili da uplatis zaduzenje koje je iz ovog meseca. Siguran si da nije neki fishing? Usluga pruzena u maju, ne moze biti napalcena unapred, po zakonu se racun izdaje pocetkom sledeceg meseca.
Sma je dosao sa yettel servisa s kog dolaze ostale informacije. U smsu je validan broj racuna yettela i ostalo koliko sam mogao da proverim s limitiranim pristupom internetu.
 
Itekao mi je ugovor, koga da pozovem da čujem ponudu za produžetak

 
@Yettel Srbija poslovno sam dosao u HR i isti dan sam dobio sms da sam usao u roaming sa roaming ponudom. Medjutim kako sam vozio auto ostavio sam kao i uvek to za kasnije. Kad sam stigao na odrediste sacekala me nova poruka da mi je usluga roaming interneta iskljucena usled prevelike potrosnje i da uplatim odredjeni (ne mali) iznos na vas racun s odredjenim pozivom na broj i da nakon toga dokaz o uplati posaljem na imejl [email protected] ili faks 011/4400515.

Koliko sam mogao da proverim bez pristupa aplikaciji broj racuna je dobar (poklapa se sa brojem racuna koji se nalazi na mesecnim racunima) te sam uplatio iznos prema upustgima iz poruke ali sad kad imam pristup aplikaciji vidim da taj iznos i dalje stoji kao zaduzenje van pretplate.

Zasto se ne vidi umanjeni iznos ili da postoji uplata po trenutnom racunu? Nadam se da ce uplata koju sam izvrsio biti obracunata prilikom dostavljanja sledeceg racuna.
Zdravo,

Hajde pošalji nam broj u privatnoj poruci, kako bismo mogli da proverimo sve za tebe.
Itekao mi je ugovor, koga da pozovem da čujem ponudu za produžetak

Zdravo,

Da li možeš da nam pošalješ broj u privatnoj poruci, kako bih mogao da proverim sve dostupne opcije za tebe? ~Lazar
 
Zdravo,

Hajde pošalji nam broj u privatnoj poruci, kako bismo mogli da proverimo sve za tebe.
Hej , resio sam problem juce posle podne kad sam se vratio u Srbiju pozivom call centra. Sve je reseno vrlo brzo nakon poziva. Problem je bio i to sto iz nekog razloga iako sam koristio Gmail za dostavu potvrde o placanju , ista nije isporucena iz nekog razloga, nakon ponovnog pokusaja s kucnog neta sve je proslo ok. Devojka sa call centra mi je sve objasnila zbog cega je potrebno bilo da se odma plati i posalje dokaz o uplati , ukratko radi moje zastite.

Sto se tice iznosa receno mi je da iako nije iskazan u app da ce za uplaceni iznos biti uracunata uplata i iznos koji trenutno vidim smanjen za iznos uplate tj da cu platiti samo razliku izmedju onoga sto trenutno vidim u app i onoga sto sam uplatio po poruci.
 
Samo da prijavim da je Yettel online "podrska" na twitteru i fb totalno beskorisna. Na oba kanala oko pitanja uslova za produzetak ugovora su me poslali da odem u poslovnicu?? Prosli put sam bio isto to sve sredio online. Pre cu online promeniti operatera nego se bakcati u redovima u poslovnici. Totalna nezainteresovanost da zadrze korisnike.
 
Samo da prijavim da je Yettel online "podrska" na twitteru i fb totalno beskorisna. Na oba kanala oko pitanja uslova za produzetak ugovora su me poslali da odem u poslovnicu?? Prosli put sam bio isto to sve sredio online. Pre cu online promeniti operatera nego se bakcati u redovima u poslovnici. Totalna nezainteresovanost da zadrze korisnike.
Ista pesma i kod mene, umesto da proslede kome treba tamo oni ladno nemoze idite u poslovnicu
Neznam koja politika da sto vise napuste
 
Bas los net u zadnjih par dana na glavnoj mojoj lokaciji.
 

Prilozi

  • IMG_20220530_215425.jpg
    IMG_20220530_215425.jpg
    80.9 KB · Pregleda: 52
Pitanje za podršku Yettel-a..
Zašto vam je mreža zadnjih 30 dana tako loša, skoro pa užasna na momente..signal mobilne mreže nikada pun signal, neretko čak i na jednoj crti, mobilni net užasno spor, kvalitet očajan..kućni internet gotovo neupotrebljiv !
Šta se dešava, desilo sa mrežom, sa Yettel provajderom !?!?!?
 
Od kako smo prešli u Yettel meni više ne radi internet na prepaid kartici, podesio APN po novim podešavanjima sa sajta i neće, šta može da bude? Inače mi je to sekundarna kartica sa koje ne koristim net ali ogrebem neki put Yettel petak i dobijem net ali ne radi.
 
Možda nisi uplaćivao kredit 2 meseca, pa ti nije dozvoljen saobraćaj. Tako je kod mene na broju koji mi stoji pošto mi više ne treba pa ne uplaćujem na njega kredit.

Ovako piše u dodatnim informacijama na sajtu.
"Ukoliko je prošlo više od 60 dana od poslednje dopune, korišćenje ogrebanih dodataka i digitalnih promo kodova za pripejd korisnike biće onemogućeno."
 
Bas los net u zadnjih par dana na glavnoj mojoj lokaciji.

Pitanje za podršku Yettel-a..
Zašto vam je mreža zadnjih 30 dana tako loša, skoro pa užasna na momente..signal mobilne mreže nikada pun signal, neretko čak i na jednoj crti, mobilni net užasno spor, kvalitet očajan..kućni internet gotovo neupotrebljiv !
Šta se dešava, desilo sa mrežom, sa Yettel provajderom !?!?!?

Od kako smo prešli u Yettel meni više ne radi internet na prepaid kartici, podesio APN po novim podešavanjima sa sajta i neće, šta može da bude? Inače mi je to sekundarna kartica sa koje ne koristim net ali ogrebem neki put Yettel petak i dobijem net ali ne radi.

Zdravo svima,

Žao mi je ukoliko dolazi do smetnji, zato vam stojim na raspolaganju da pomognem. Ovo može biti korisna informacija i za druge članove, kada primetite bilo kakve smetnje u radu naših usluga, pošaljite nam adresu na kojoj se nalazite, kao i broj telefona u privatnoj poruci, kako bismo mogli da proverimo sve za vas.

~Lazar
 
@Yettel Srbija nekoliko pitanja za vas nadam se sa vasim adekvatnim odgovorima:
  • Zbog cega vam je signal mreze katastrofalan u zadnjih nekoliko sedmica? Odgovor tipa sve je isto kao ranije ne stoji jer ste bili skoro pa odlicni po svakom pitanju.
  • Zasto zaobilaznim metodama prikupljate informacije o svojim korisnicima? Konkretno, nazoves call centar u vezi neke usluge, krene se sa pitanjem operatera "zelite li prelazak na postpaid, u kom ste gradu u slucaju da se odlucite da potpisete ugovor da vam kazem koja vam je poslovnica najbliza (ne krsi se zakon ovim naravno ali je ocigledna namera saznanja podataka), itd.
  • Da li postujete zakon po pitanju perioda broja u stanju mirovanja nakon deaktivacije istog nakon koriscenja od strane bivseg korisnika a pre prodaje (pustanja u promet) novom korisniku? Pitanje nije iz dosade, ima itekako dosta primera uznemiravanja od strane onih koji traze bivseg vlasnika broja.
Nadam se konkretnim i tacnim odgovorima.
 
@Yettel Srbija nekoliko pitanja za vas nadam se sa vasim adekvatnim odgovorima:
  • Zbog cega vam je signal mreze katastrofalan u zadnjih nekoliko sedmica? Odgovor tipa sve je isto kao ranije ne stoji jer ste bili skoro pa odlicni po svakom pitanju.
  • Zasto zaobilaznim metodama prikupljate informacije o svojim korisnicima? Konkretno, nazoves call centar u vezi neke usluge, krene se sa pitanjem operatera "zelite li prelazak na postpaid, u kom ste gradu u slucaju da se odlucite da potpisete ugovor da vam kazem koja vam je poslovnica najbliza (ne krsi se zakon ovim naravno ali je ocigledna namera saznanja podataka), itd.
  • Da li postujete zakon po pitanju perioda broja u stanju mirovanja nakon deaktivacije istog nakon koriscenja od strane bivseg korisnika a pre prodaje (pustanja u promet) novom korisniku? Pitanje nije iz dosade, ima itekako dosta primera uznemiravanja od strane onih koji traze bivseg vlasnika broja.
Nadam se konkretnim i tacnim odgovorima.

Zdravo!

1. Kako bih proverio sve u vezi signala i same mreže, potrebno je da mi u privatnoj poruci pošalješ broj o kom je reč, kao i poslednje 3 cifre JMBGa vlasnika, kako bih sve mogao da proverim za tebe.

2. Prikpuljanje podata od korisnika nam nije namera, već, kao na primer u prethodnom odgovoru, neki podaci su nam neophodni za sve provere. Što se tiče lokacije, postoje korisnici kojima odgovara da im kažemo koju poslovnicu je najbolje posetiti.

3. Kompanija Yettel posluje u skladu sa svim zakonima Republike Srbije i poštuje sve rokove za ponovno puštanje deaktiviranih brojeva u prodaju.

~Lazar
 
Zdravo!

1. Kako bih proverio sve u vezi signala i same mreže, potrebno je da mi u privatnoj poruci pošalješ broj o kom je reč, kao i poslednje 3 cifre JMBGa vlasnika, kako bih sve mogao da proverim za tebe.

2. Prikpuljanje podata od korisnika nam nije namera, već, kao na primer u prethodnom odgovoru, neki podaci su nam neophodni za sve provere. Što se tiče lokacije, postoje korisnici kojima odgovara da im kažemo koju poslovnicu je najbolje posetiti.

3. Kompanija Yettel posluje u skladu sa svim zakonima Republike Srbije i poštuje sve rokove za ponovno puštanje deaktiviranih brojeva u prodaju.

~Lazar
U okviru samog jednog podrucja, pobogu ne pricamo fiksnoj vec mobilnoj telefoniji, signal je ocajan. Ocitavanja idu i do cak -112 db.
  • Lepo kazete, "nije namera" sto se veoma razlikuje od ne prikupljamo. Naravno, nista ne tvrdim, a i niste van zakona ako recenicom vaseg operatera "U kom ste gradu?" neko odgovori u dubaiu kod komsinice mileve na domacu pljesku i zajecarsko pivo. Sam je dao podatke.
  • Ok poslujete po zakonima Republike Srbije, naravno da je tako, mozete li nam dati info koliko vremena tacno provedu brojevi u dektiviranom statusu, nakon deaktivacije od strane bivseg korisnika, statusu mirovanja, pre pustanja u ponovan promet, prodaju?
 
U okviru samog jednog podrucja, pobogu ne pricamo fiksnoj vec mobilnoj telefoniji, signal je ocajan. Ocitavanja idu i do cak -112 db.
  • Lepo kazete, "nije namera" sto se veoma razlikuje od ne prikupljamo. Naravno, nista ne tvrdim, a i niste van zakona ako recenicom vaseg operatera "U kom ste gradu?" neko odgovori u dubaiu kod komsinice mileve na domacu pljesku i zajecarsko pivo. Sam je dao podatke.
  • Ok poslujete po zakonima Republike Srbije, naravno da je tako, mozete li nam dati info koliko vremena tacno provedu brojevi u dektiviranom statusu, nakon deaktivacije od strane bivseg korisnika, statusu mirovanja, pre pustanja u ponovan promet, prodaju?
Naravno, pitanjima koja postavljamo (sada smo naveli primer lokacije) pokušavamo da proverimo mrežu pokrivenosti, trenutne radove na sistemu i slično, kako bismo najbrže reagovali ili ukoliko postoji poteškoća brzo je i rešili. Zasigurno je da je privatnost podataka naših korisnika maksimalno zaštićena.
Pretplatnički broj se može prodati novom korisniku tek po isteku roka od 60 dana od datuma deaktivacije ugovora/broja. U prvih 60 dana pravo na sklapanje novog ugovora ima samo stari vlasnik (ili neko drugi uz njegovo odobrenje), a nakon isteka perioda od 60 dana broj će se naći u bazi slobodnih brojeva za prodaju.

~Nemanja A.
 
pozdrav, da li može pojašnjenje.
imam paket go data +
danas sam nazvao makedonski broj koji se nalazi u srbiji i naplaćen mi je taj poziv, da li neko zna o čemu je reč?
 
Radi se o normalnoj stvari, nazvao si strani broj, ne znam sta si ocekivao? Mogao je da sedi pored tebe pa bi ti isto naplatili.
 
Ja tu ništa ne vidim sporno.
kako ne vidis sporno kada je dogovoren zapadni balkan bez roaminga.. prosle godine sam bio u makedoniji i nisu mi naplaceni ni minuti ni net (dobijem 4.5gb free).. a sad je poziv ka makedonskom broju koji se nalazi u srbiji naplacen pa sam malo zabunjen, ne znam sta i kako..
 
Tamo si zvao makedonski broj u Makedoniji a ove si zvao makedonski broj koji je u roamingu, rekao bih da je u tome fora. Mada, ostavljam mogućnost i da grešim...
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220617-222803_Yettel.jpg
    SmartSelect_20220617-222803_Yettel.jpg
    144.6 KB · Pregleda: 21
znaci ako sam te dobro razumeo, makendonski broj koji se ne nalazi na teritoriji njihove zemlje (u ovom slucaju srbija), tarifira se kao roaming??
cudno mi je jer je dogovor potpisan od svih tih drzava.. pa bilo kakav roaming izmedju njih sto naplacuju je po meni out
 
Placanja je oslobodjen makedonski broj, ti si napravio medjunarodni poziv i to mora da se plati.
 
Taj ugovor određuje cene u roamingu, a pošto ti nisi u roamingu, u ovom slučaju nemaš nikakve veze s tim. Da si bio u Makedoniji, u roamingu, i tada nazvao neki (makedonski) broj, e to bi bilo skroz drugi slučaj, tada bi ti bio interesantan ovaj ugovor.
 
znaci ako sam te dobro razumeo, makendonski broj koji se ne nalazi na teritoriji njihove zemlje (u ovom slucaju srbija), tarifira se kao roaming??
cudno mi je jer je dogovor potpisan od svih tih drzava.. pa bilo kakav roaming izmedju njih sto naplacuju je po meni out
Tako je - u ovom slučaju nisi ti u roamingu na šta se odnosi promocija već je makedonski broj u roamingu a tebi je to isto kao da zoveš bilo koga drugog van zemalja Z. Balkana koji je u istoj situaciji.
 
hvala na pojasnjenju :) tako sam i mislio
 
Postovani, na koji nacin bi mogla da mi se aktivira VoLTE funkcija na broju, aparat je Samsung S22+?
 
cao Yettel,
mozda je trebalo da otvorim novu temu, al posto je ovde vec bilo reci o tome, da nastavim ovde.
Zasto je u zadnje vreme vasa mreza postala skoro pa ocajna? pogotovo u poslednjih nekoliko meseci.
Naime, postalo je skoro redovna pojava da moja supruga bude nedostupna kad je neko zove, ili ona ne moze da ostvari poziv. Slicno i sa mobilnim internetom. signal varira po jacini, a takodje i brzina je daleko od deklarisane. A radi se o lokaciji na Novom Beogradu - blokovi, a jos gora situacija bude van grada.
Nemojte mi samo opet pricati price o tome da je signal vase mreze u skladu sa standardima, da postoje odstupanja zbog refleksija, pozicije... kao i ono da vam damo broj o kome se radi, i da cete izvrsiti neophodna merenja... - kroz sve to smo vec prosli. Pre svega ja jos pre godinu dana i onda sam raskinuo ugovor i presao u drugu mrezu, a sad i supruga se s vama dopisuje. Nakon 15+ god mora da promeni operatera.
I da razjasnimo jos ovo - i ja i supruga koristimo iPhone, plus jos jedan stari Blackberry. Ne mozete reci da je iPhone los mobilni, na kraju krajeva vi ih imate u svojoj ponudi.
Da bih vasoj sluzbi dokazao da vase tvrdnje ne stoje, kupio sam jos 2 kartice od A1 i mts, i na istom mobilnom, na istom mestu izvrsio neke probe - Blackberry ima u svom sistemu aplikaciju za merenje jacine signala, pa sam to lepo i snimio - u prilogu je i video klip. Kao sto se moze videti, A1 i mts imaju -77 dBm, a Yettel -89 dBm. Cak i da ovo nije relevantno ili tacno merenje, pokazuje evidentnu razliku. Takodje, za mobilni internet, A1 i mts imaju 3G, a Yettel edge - ovaj stari BB ne radi sa 4G.
Da li imate kakvo objasnjenje?
Prateci ovaj a i druge forume, kao i iz razgovora sa prijatlejima i kolegama, vidim da se ljudi uveliko zale.
Umesto vase agresivne reklamne kampanje ("Yettel najbolja mreza 4. god za redom...") po svim Gebelsovskim standardima, bolje da se fokusirate na poboljsanje mreze, jer gubite korisnike. Iz moje porodice ja sam presao, deci uskoro isticu ugovori, supruga hoce da raskine ugovor pre vremena jer zasto bi placala usluge koje ne moze da koristi. Jednom izgubljen korisnik - zauvek izgubljen.
Eto, pa mi odgovorite na ova neka pitanja, a voelo bih da se jave i drugi korisnici i clanovi ovog foruma, da razmenimo iskustva i misljenja.
I naravno nadam se da ovaj posto nece biti obrisan. Svakako cuvam kopiju, pa cu staviti i na druga mesta.
 

Prilozi

  • My Movie.mp4
    1.3 MB
Podrska isto nula, trazio dame neko pozove u vezi produzetka ugovora i tamo neka kaze netreba davas zovu nemoze da dobijete50%
 
Nazad
Vrh Dno