Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Ja merim i do 215 sa 68, ovde kod mene (Novi Beograd, blokovi), a u stanu mi je oko 50 sa 35...
 
Nemanja, nisam o vizuelnom utisku mislio.
Od veoma lepe poslovnice, ljubaznih radnika, sa znanjem posla, prostrane poslovnice, pregledne, vrlo uredjene, predusetljivosti, ostalo je sledece.
Nas 5oro smo cekali vise od 30min dok se vasa radnica u poalovnici snalazila kako da zavrsi posao klijentu jer pojma nema.
Sledece, ista ta poslovnica je fizicki smanjena na polovinu one stare tako da sam imao osecaj da sam u spajzu od 2 kvadrata.
Od sa ukusom uredjenih i lepo smestenih telefona i ostalih proizvoda, doslo se do toga da izgleda kao tezga na pijaci, s time sto prasinu redovnije brisu sa artikala na tezgama.
U poslovnici od uvek minimum 2 radnika, ostala je jedna radnica tako da se cela poprilicno.
I zadnje, nema mi je Marijana, vasa radnica, moja simpatija, ali to cu i nekako da podnesem jer mi je vec dala svoj broj. 🙈🤣
Sve u svemu, promene su evidentne, nazalost na gore, najmanje je bitno kojim ste bojama obojeni. Meni boje nisu bitne, volim i plavuse, i crnke, ruzicaste, a moze i Brunciklova. Ali Marijana je Marijana. 😍
Zdravo,

Trudimo se da izgled naših poslovnica kao i raspored u njima adekvatno opremimo kako bi se dopalo našim korisnicima, kako bi se osećali prijatno, moguće je da usled uvećanog obima posla postoje čekanja, ukoliko imaš bilo kakvo pitanje, ili nedoumicu, možeš nam se obratiti u privatnoj poruci, kako bismo uštedeli tvoje vreme. Verujem da ljubaznost neće izostati i od ostalih koleginica 😊 Možemo li znati na koju se poslovnicu odnosi kritika, a i pohvala za koleginicu Marijanu? 😊

~Nemanja A.
 
Moze li novi broj da se kupi online direktno kao esim bez odlaska u poslovnicu za zamenu je logicno da treba u poslovnicu ali za novi broj….
Zdravo,

Kupovina novog broja je takođe dostupna posetom najbliže poslovnice, na licu mesta možeš i da izabereš numeraciju koja ti se dopada, naravno ukoliko je ista slobodna ;) @idjole1989

~Nemanja A.
 
Nema potrebe za privatne poruke ,samo dali moze dase resi aplikacija na kompjuteru da mogu da setam sa broja na broj
I dali ima neka nova podesavanja za net, ovo je katastrofa , pre i sada
Zdravo,

Želeo bih da proverim sistemski da li je sve u redu što se tiče samog interneta kao i njegovog podešavanja, iz tog razloga predlažem da konverzaciju nastavimo u privatnim porukama. @kalin62


~Nemanja A.
 
Zdravo,

Želeo bih da proverim sistemski da li je sve u redu što se tiče samog interneta kao i njegovog podešavanja, iz tog razloga predlažem da konverzaciju nastavimo u privatnim porukama. @kalin62


~Nemanja A.
Prvi put kukam .problem sto trokira net toga nije bilo pre , lokacija SD: SP; VP
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-03-13_16-24-25-880.jpg
    viber_slika_2022-03-13_16-24-25-880.jpg
    57.3 KB · Pregleda: 97
  • viber_slika_2022-03-13_16-28-59-336.jpg
    viber_slika_2022-03-13_16-28-59-336.jpg
    49.3 KB · Pregleda: 40
Zdravo,

Trudimo se da izgled naših poslovnica kao i raspored u njima adekvatno opremimo kako bi se dopalo našim korisnicima, kako bi se osećali prijatno, moguće je da usled uvećanog obima posla postoje čekanja, ukoliko imaš bilo kakvo pitanje, ili nedoumicu, možeš nam se obratiti u privatnoj poruci, kako bismo uštedeli tvoje vreme. Verujem da ljubaznost neće izostati i od ostalih koleginica 😊 Možemo li znati na koju se poslovnicu odnosi kritika, a i pohvala za koleginicu Marijanu? 😊

~Nemanja A.
Mogu se obratiti putem poruke ali ne mogu da putem poruke zavrsim ono sto treba u poslovnici.
Sto se tice Marijane, pa lepse je kada joj ja licno kazem "i Monika Beluci bi bila ljubomorna kad bi te videla". 😉
 
Zdravo,

Želeo bih da proverim sistemski da li je sve u redu što se tiče samog interneta kao i njegovog podešavanja, iz tog razloga predlažem da konverzaciju nastavimo u privatnim porukama. @kalin62


~Nemanja A.

Čoveče hocu da kupim esim dok sam van zemlje i cim udjem u zemlju ukljucim je i dostupan sam…kao sto moze na da se uzme esim kod globaltela online izabere se broj koji je slobodan i dobijes esim qr na mail i to je to….posle iz aplikacije dopunim kredit karticom bez pdlaska u poslovnice…moguce ili nije moguce prosto pitanje….
 
Evo da pohvalim YETTEL, nakon 14 dana od rebrandinga je proradilo praćenje statusa pošiljke. Izvinjavam se ako sam bio dosadan, ali se upornost ponekad isplati.
Screenshot_2022-03-14_132035.jpg
 
LoL, evo kako to kod mene izgleda...
Znači koliko god puta pokušavao da proverim status naružbenice klikom na link iz maila ili refreshovao stanicu dobijem jedno veliko ništa, kao na slici...
 

Prilozi

  • Screenshot_20220314-134718_Chrome.jpg
    Screenshot_20220314-134718_Chrome.jpg
    21.9 KB · Pregleda: 54
@kalin62 Molim te nam prosledi broj interneta o kom je reč u privatnoj poruci, kako bih detaljno proverila sve parametre. Što se tiče praćenja stanja na više brojeva, to je moguće ukoliko se svi vode na istog vlasnika, pa onda u okviru Yettel app možeš videti sve brojeve koji se vode na tvoje ime, u gornjem levom uglu. Moguće je ulogovati se i preko Yettel portala ukoliko imaš samo broj kućnog interneta.

@idjole1989 Nažalost je izadavanje Yettel eSIM kartice za sada moguće samo direktnim odlaskom u poslovnicu 😕

Što se tiče praćenja statusa narudžbine, hvala @NecaBG i @zoranbkv što ste nam javili da je sve okej, @Martin Mystere hajde prosledi nam privatno broj porudžbine o kojoj je reč, kako bih proverila sve.

~Mila
 
@kalin62 Molim te nam prosledi broj interneta o kom je reč u privatnoj poruci, kako bih detaljno proverila sve parametre. Što se tiče praćenja stanja na više brojeva, to je moguće ukoliko se svi vode na istog vlasnika, pa onda u okviru Yettel app možeš videti sve brojeve koji se vode na tvoje ime, u gornjem levom uglu. Moguće je ulogovati se i preko Yettel portala ukoliko imaš samo broj kućnog interneta.
~Mila
Dva broja se vode na mene ostala 4 ne, Uporno pitam zasto ste ukinuli opciju dase izlogujem sa jednog broja i dase ulogujem na drugi broj ,
Kad se ulogujem na moj broj vise ne mogu dase odjavim ,
Vise necu da smaram ovde jer nema svrhe ,ocigledno nije samo ime menjano ima tu jos
 

Prilozi

  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    26.7 KB · Pregleda: 34
  • viber_slika_2022-03-15_14-55-30-819.jpg
    viber_slika_2022-03-15_14-55-30-819.jpg
    56.8 KB · Pregleda: 46
LoL, evo kako to kod mene izgleda...
Znači koliko god puta pokušavao da proverim status naružbenice klikom na link iz maila ili refreshovao stanicu dobijem jedno veliko ništa, kao na slici...
I meni se danas pokvarilo, takođe i ja vidim jedno veliko ništa. A taman sam ih pohvalio da je proradilo.Screenshot_2022-03-15_205116.jpg
 
koji su trenutno podrzani telefoni za volte uslugu na yettel mrezi?
 
Zdravo,

Postoji prijavljena smetnja kada se radi o proveri statusa porudžbine, kolege rade na rešenju, tako da te molimo za još malo strpljenja, verujem da će se situacija veoma brzo rešiti @NecaBG
Što se tiče uređaja iz naše ponude, u samim specifikacijama je naznačeno koji model ima mogućnost korišćenja ove usluge @pajica123

~Nemanja A.
 
Zdravo,

Postoji prijavljena smetnja kada se radi o proveri statusa porudžbine, kolege rade na rešenju, tako da te molimo za još malo strpljenja, verujem da će se situacija veoma brzo rešiti @NecaBG
Što se tiče uređaja iz naše ponude, u samim specifikacijama je naznačeno koji model ima mogućnost korišćenja ove usluge @pajica123

~Nemanja A.
bila je negde lista uredjaja na sajtu, sada ne mogu da je nadjem. mrsko mi da pregledam svaki uredjaj na vasem sajtu
 
@Yettel Srbija I meni je prisutan bag, gde mi HBO Max skida sa internet kvote od paketa, a ne kao što je predviđeno sa 10 GB, namenjenih za to. Ima li načina da se to ispravi? Proćitao sam na forumu par takvih situacija, ali nisam video da su rešili problem...
 
Deezer mi normalno koristi net iz predviđenih 10GB, ali HBO vuče iz paketa.
 
Poslednjih sat dva nemamo pristup aplikaciji na telefonu i na kompu. Biće sređeno večeras?
Pozdrav
 
Zdravo,

Predlažem da nam se javiš u privatnim porukama, kako bismo izvršili proveru o čemu je reč. @hazmaju
Ukoliko imaš poteškoće sa korišćenjem naše aplikacije, kucni nam u privatnim porukama, nemamo prijavljenih smetnji u radu iste. @ajvonn

~Nemanja A.
 
@Yettel Srbija Hvala na odgovoru, bila je trenutna situacija i preko kompa izašla je poruka da se radi na rešavanju problema.
Uspeo sam da se nakačim na aplikaciju.
Pozdrav
 
Malo da pohvalim , reseno logovanje na PC , jos kad bi ovo bilo reseno
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-03-18_12-19-47-732.jpg
    viber_slika_2022-03-18_12-19-47-732.jpg
    58.2 KB · Pregleda: 38
Zdravo,

pošalji nam broj telefona kao i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika istog u privatnoj poruci, kako bismo izvršili detaljnu proveru za tebe @kalin62

~Nemanja A.
 
Зашто је дошло до поскупљења припејд услуга без обавештења ?
Zdravo,

Cene naših usluga su promenjene 09. decembra, o čemu smo sve korisnike obavestili 08. novembra putem zvaničnog sajta. Ukoliko si nakon toga primetio neku promenu ili nepravilnost, zamoliću te za više detalja o čemu je reč i na koju uslugu misliš, kako bih mogla sve da proverim za tebe 🙂

~Mila
 
Kako potrošiti ovih 50gb sa ovako katastrofalnim protokom?
10+ godina sam na exTelenor mreži i nikad više problema sa internetom nego sada :sneaky:

Iskreno se nadam da je ovo samo privremen problem.
Koliko sam ispratio nisam jedini sa ovim problemom, nadam se da vam je skrenuta pažnja i da će problem biti uskoro rešen :)

IMG_20220322_151646.jpg


IMG_20220322_150838.jpg
 
Ja jos uvek cekam da se sredi pregled koliko je pstalo GB interneta na aplikaciji,i dalje nemam informacija kokiko sam potrosio i koliko je ostalo.Rekli ste da ste prosledili tamo gde treba ali i dalje se nista nije promenilo. Tarifa total 5:
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-03-22-18-39-31-355_rs.telenor.mymenu.jpg
    Screenshot_2022-03-22-18-39-31-355_rs.telenor.mymenu.jpg
    57.2 KB · Pregleda: 22
Nazad
Vrh Dno