Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Potpisao sam ugovor na 4 mjeseca za mobilni internet (samo sim kartica, oni to zovu "bez UO"). Dao sam im mail zbog stizanja računa, to sam potvrdio kad sam dobio link.
Međutim ne mogu aktivirati i povezati Yettel aplikaciju jer mi je primarni (i jedini) broj telefona u mts-u. Kad pokušam da aktiviram aplikaciju unosom svog mts br. tel. dobijem error da je nemoguće poslati otp poruku.

Sutra raskidam ugovor sa mts i prebacujem taj broj na prepaid.

Može li se ovdje išta uraditi osim da kupim neki dummy prepaid yettel broj samo zbog aktivacije aplikacije?
 
a da u yettel aplikaciju ubacis taj broj koji si dobio za mobilni internet?
 
a da u yettel aplikaciju ubacis taj broj koji si dobio za mobilni internet?
nije broj, to je onaj SIM što inače ide u MiFi, samo ja nisam uzeo MiFi nego koristim stari tel kao taj uređaj

sa njega ne mogu zvati (probao sam) a nema načina da znam koji je "broj telefona" da probam na njega dobiti otp kod
 
imas negde u ugovoru koji je to broj. probaj poslati sms. znam da moze da ih prima, samo je pitanje kakve su sada tarife, da li imas kredita za sms
 
imas negde u ugovoru koji je to broj. probaj poslati sms. znam da moze da ih prima, samo je pitanje kakve su sada tarife, da li imas kredita za sms
hvala na idejama, ali ugovor ne mogu da vidim dok ne aktiviram aplikaciju (potpisao ga na onom tabletu, digitalno), tako da ću danas do poslovnice da vidim šta mi je činiti
 
Na plastici od sim kartice piše broj telefona, ako ne piše zovi kol centar ili poseti poslovnicu i pitaj koji je broj od te sim kartice. Onda sa tim brojem aktiviraš app. (ta kartica može da prima sms-ove tako da ćeš moći regularno da aktiviraš app kad saznaš broj)
 
Potpisao sam ugovor na 4 mjeseca za mobilni internet (samo sim kartica, oni to zovu "bez UO"). Dao sam im mail zbog stizanja računa, to sam potvrdio kad sam dobio link.
Međutim ne mogu aktivirati i povezati Yettel aplikaciju jer mi je primarni (i jedini) broj telefona u mts-u. Kad pokušam da aktiviram aplikaciju unosom svog mts br. tel. dobijem error da je nemoguće poslati otp poruku.

Sutra raskidam ugovor sa mts i prebacujem taj broj na prepaid.

Može li se ovdje išta uraditi osim da kupim neki dummy prepaid yettel broj samo zbog aktivacije aplikacije?
Sama SIM kartica koja ide u MiFi uređaj je iste tehnologije kao i obične SIM kartice, tako da je možeš staviti u uređaj kako bi se baš sa tim brojem povezao. Što se tiče samog broja ugovora, možeš ga saznati i u našoj poslovnici.
 
Sama SIM kartica koja ide u MiFi uređaj je iste tehnologije kao i obične SIM kartice, tako da je možeš staviti u uređaj kako bi se baš sa tim brojem povezao. Što se tiče samog broja ugovora, možeš ga saznati i u našoj poslovnici.
Može još jedno pitanje? Potpisao sam "ugovor", bez UO. U poslovnici mi je rečeno da moram minimalno 4 mjeseca da koristim taj internet (odnosno da ga plaćam). Međutim ja ne vidim nigdje u ugovoru tu stavku da piše. Gdje da tražim tu informaciju o 4 mjeseca?
 
Može još jedno pitanje? Potpisao sam "ugovor", bez UO. U poslovnici mi je rečeno da moram minimalno 4 mjeseca da koristim taj internet (odnosno da ga plaćam). Međutim ja ne vidim nigdje u ugovoru tu stavku da piše. Gdje da tražim tu informaciju o 4 mjeseca?
Član 24 opštih uslova propisuje samo pravo na probni period po usklađenosti sa zakonom o elektronskim komunikacijama koji slovi mogućnost da se zaključi ugovor na mesec dana i plati po punoj ceni, a to pravo se može iskoristiti jednom godišnje. Jedino je oko prenosa broja sporno što ne može da se prebaci u drugu mrežu ako isti nije proveo 60 dana u mreži.
 
Član 24 opštih uslova propisuje samo pravo na probni period po usklađenosti sa zakonom o elektronskim komunikacijama koji slovi mogućnost da se zaključi ugovor na mesec dana i plati po punoj ceni, a to pravo se može iskoristiti jednom godišnje. Jedino je oko prenosa broja sporno što ne može da se prebaci u drugu mrežu ako isti nije proveo 60 dana u mreži.
Hvala na brzom odgovoru kao i uvijek!

Pošto sam još uvijek na manje od 14 dana od dana potpisivanja ugovora, mogu li se pozvati i na to da bih raskinuo s njima? Radi se o njihovoj SIM kartici 400GB. MiFi nisam uzeo, samo karticu.

Nisam nezadovoljan uslugom, samo sam mislio da ću ostati u Srb bar još 3 mjeseca, a ispostavilo se da je to ipak još samo 2 sedmice, pa bih da se raziđemo.
 
Hvala na brzom odgovoru kao i uvijek!

Pošto sam još uvijek na manje od 14 dana od dana potpisivanja ugovora, mogu li se pozvati i na to da bih raskinuo s njima? Radi se o njihovoj SIM kartici 400GB. MiFi nisam uzeo, samo karticu.

Nisam nezadovoljan uslugom, samo sam mislio da ću ostati u Srb bar još 3 mjeseca, a ispostavilo se da je to ipak još samo 2 sedmice, pa bih da se raziđemo.
Evo odgovoriću sam sebi, naglasili su mi da MORAM uslugu da koristim barem 4 mjeseca, nakon čega sam ih ljubazno pitao da mi nađu u ugovoru ili opštim uslovima tu stavku, i da ću odmah priznati grešku, plus sam im napomenuo da je ugovor potpisan prije manje od 14 dana nakon čega su pokušali podvući da to tako mora i da su mi rekli usmeno da mora, nakon čega sam ja ponovio da mi nađu napismeno to, i onda su otišli iza da se "konsultuju" i odobrili mi raskid ugovora...
 
Nazad
Vrh Dno