vrsxjsf
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 02.09.2023
- Poruke
- 55
- Poena
- 20
Potpisao sam ugovor na 4 mjeseca za mobilni internet (samo sim kartica, oni to zovu "bez UO"). Dao sam im mail zbog stizanja računa, to sam potvrdio kad sam dobio link.
Međutim ne mogu aktivirati i povezati Yettel aplikaciju jer mi je primarni (i jedini) broj telefona u mts-u. Kad pokušam da aktiviram aplikaciju unosom svog mts br. tel. dobijem error da je nemoguće poslati otp poruku.
Sutra raskidam ugovor sa mts i prebacujem taj broj na prepaid.
Može li se ovdje išta uraditi osim da kupim neki dummy prepaid yettel broj samo zbog aktivacije aplikacije?
Međutim ne mogu aktivirati i povezati Yettel aplikaciju jer mi je primarni (i jedini) broj telefona u mts-u. Kad pokušam da aktiviram aplikaciju unosom svog mts br. tel. dobijem error da je nemoguće poslati otp poruku.
Sutra raskidam ugovor sa mts i prebacujem taj broj na prepaid.
Može li se ovdje išta uraditi osim da kupim neki dummy prepaid yettel broj samo zbog aktivacije aplikacije?