Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

mislim da yettel ne saje esim na email vec samo fizicki odstampan u poslovnici, tako da mislim da ti ne mogu poslati drugi, ali najbolje da kontaktiras call center da vidis da li imaju neko resenje.
Da ne salju na email. A ne mogu ih pozvati na kontakt centar kad mi broj ne radi
 
Sad upravo sam citao zadnjih 4-5 redova (tako izgleda meni,Light tema foruma) zadnji put u ovoj teme da zanemarim ostale @Yettel Srbija je pisao 06.06.2024 znaci sesti Jun,a danas je 30 Oktobar pa nesto razmisljam cita li iko iz Yettela ovo sve ili su digli ruke od nasih postova objava ovde :unsure:
 
Sad upravo sam citao zadnjih 4-5 redova (tako izgleda meni,Light tema foruma) zadnji put u ovoj teme da zanemarim ostale @Yettel Srbija je pisao 06.06.2024 znaci sesti Jun,a danas je 30 Oktobar pa nesto razmisljam cita li iko iz Yettela ovo sve ili su digli ruke od nasih postova objava ovde :unsure:
Digli su ruke od društvenih mreža, a izgleda i od ovog foruma. Na X-u odgovaraju samo u stilu "javite nam se u dm" i to je to. A i to u DM ne možeš ništa rešiti. Ponavljaju par tupavih rečenica na svako pitanje i "žao im što nismo zadovoljni odgovorom i da su tu za sve što treba" 🤣
 
Digli su ruke od društvenih mreža, a izgleda i od ovog foruma. Na X-u odgovaraju samo u stilu "javite nam se u dm" i to je to. A i to u DM ne možeš ništa rešiti. Ponavljaju par tupavih rečenica na svako pitanje i "žao im što nismo zadovoljni odgovorom i da su tu za sve što treba" 🤣
@BoskeBG koji nik username koriste na X-u,da ih zapratim,nisam se logovao tamo jos dok je to bio Twitter pa neznam ni kog pratim i/ili ne pratim :eek:
 
@YettelSrbija_tw
 
@YettelSrbija_tw
Hvala @renne
Preduhitrili me :)
@BoskeBG ma nema veze nasao sam jh brzo vise vremena sam proveo,ponovo podesavajuci X mrezu,jer je novi vlasnik izmenio neka podesavanj pa stimaj jovo nanovo u svakom slucaju hvala oboma na pomoci...neke sam izbacio iz folovera par dodao i to je to.Ali cudi me sto zbrisali sa FB,nekad smo i tamo caskali ponekad uz standardno "Kucni nam tvoj broj u inbox i zadnja 3 broja JMBG,mi cemo proveriti sve za tebe" 😇
 
Vidim da je Yettel omogucio registraciju broja preko sajta ali se mora na sajt uci preko uredjaja koji ima kameru jer se mora slikati licna karta i lice radi uperedjivanja pa samo da obavestim, da obratite paznju ako registrujete vise brojeva za vise ljudi jer su postupak registracije napravili toliko debilno, ali ocekivano je.
Znaci kad otvorite postupak regustracije morate slikati obe strane licne karte i facu, kad sve odradite docete do dela gde ce pisati "Registruj jos brojeve" i za ocekivati je da ce postupak krenuti iz pocetka da se slika licna karta i td... ali ne, ako upisete jos brojeva to znaci da ih registrujete na ime i prezime, odnosno licnu kartu koja je prethodno skenirana, sto nigde ne pise.
Za skeniranje na drugo ime i prezime, odnosno licnu kartu morate ici na pocetak.
Tako sam ja registrovao mamim i moj broj na moje ime iako nisam planirao da tako bude ali dobro sreca pa nisam komsijin. :rolleyes:
 
Kako z
Hvala @renne

@BoskeBG ma nema veze nasao sam jh brzo vise vremena sam proveo,ponovo podesavajuci X mrezu,jer je novi vlasnik izmenio neka podesavanj pa stimaj jovo nanovo u svakom slucaju hvala oboma na pomoci...neke sam izbacio iz folovera par dodao i to je to.Ali cudi me sto zbrisali sa FB,nekad smo i tamo caskali ponekad uz standardno "Kucni nam tvoj broj u inbox i zadnja 3 broja JMBG,mi cemo proveriti sve za tebe" 😇
Kako zbrisali sa FB? Ja ih našao bez problema (Yettel.Srbija nalog)
 
Ni meni se ne javlja zena iz Yetela koje je pokusavala da mi uvali kablovsku i internet. Ovog puta mi treba za "eventualnu obnovu ugovora" za mobilni postpaid. Ako neko ima neki broj od nekog agenta, dajte. Hvala
 
U poslovnici se podnese zahtev za prelazak na pripejd, za par dana ce zvati da ponude 50%.
 
predpostavio sam da je tako, ali nekad mi odmah agent da popust, jer valjda ocekuju da to uradim. Mislio sam da ima laksi nacin, da ne maltretiram dzabe mts i vip :)
hvala
 
Ni meni se ne javlja zena iz Yetela koje je pokusavala da mi uvali kablovsku i internet. Ovog puta mi treba za "eventualnu obnovu ugovora" za mobilni postpaid. Ako neko ima neki broj od nekog agenta, dajte. Hvala
Pozivamo te da nam podatke tvog ugovora proslediš putem privatne poruke, više nego rado ćemo proveriti dostupnu ponudu za tebe.
 
Pozdrav, ugovor sa a1 za postpaid paket mi istice tek 31.08.2025. Moje pitanje je da li mogu pre toga da prebacim broj u jetel ili moram da cekam da mi istekne ugovor
 
Možda bi lakše bilo kupiti jetel pripejd broj pa sa njega gledati da se pređe na taj njihov postpejd. Raskidanje ugovora ne verujem da bi te oslobodilo i plaćanja za sve mesece do kraja sledećeg Kolov... ovaj Avgusta a moguće i nekih penala za raskid, pa ne znam koliko je to isplativo.
 
Pozdrav, ugovor sa a1 za postpaid paket mi istice tek 31.08.2025. Moje pitanje je da li mogu pre toga da prebacim broj u jetel ili moram da cekam da mi istekne ugovor
Zdravo, pre svega hvala na javljanju. Veoma mi je drago što želiš da postaneš deo Yettel mreže :) Za prenos je potrebno da si vlasnik broja najmanje dva meseca u mreži trenutnog operatora, da nemaš dugovanja ni ugovornu obavezu. Što se tiče podnošenja zahteva, to možeš učiniti u najbližoj poslovnici ili putem našeg zvaničnog sajta. Ukoliko to želiš da učiniš putem onlajn forme na našem sajtu, imaćeš priliku da navedeš datum realizacije koji ti odgovara, i to do 30 dana unapred, a za to je potrebno da imaš kvalifikovan elektronski potpis. Sve detalje možeš pogledati na linku: https://www.yettel.rs/sr/privatni/usluge/ostale-usluge/racuni-i-ugovori/prenesi-svoj-broj-u-yettel
 
Pozdrav, ugovor sa a1 za postpaid paket mi istice tek 31.08.2025. Moje pitanje je da li mogu pre toga da prebacim broj u jetel ili moram da cekam da mi istekne ugovor
Morate sačekati da Vam istekne dvogodišnji ugovor da biste broj telefona preneli u Telenor mrežu.
 
Ne mora, može i da otplati preostali deo ugovorne obaveze kod trenutnog operatera (ovde ne ulazim u isplativost toga) i da podnese zahtev za prelazak u Yettelu.
 
Ne mora, može i da otplati preostali deo ugovorne obaveze kod trenutnog operatera (ovde ne ulazim u isplativost toga) i da podnese zahtev za prelazak u Yettelu.
Moze ali ako ne zna zakon moze biti opeljesen jer su neki operateri bas bezobrazni.
Negde sam procitao, ne mogu da se setim gde, da je covek hteo da raskine ugovor sa Yettel-om na isto tu foru, da plati sve sto je ostalo i da raskine ugovor ali ne oni su mu trazili, koliko se secam, dodatno 40.000 dinara za nesto, ne mogu se setiti za sta i onda bi bio raskinut ugovor, iako u zakonu to nigde ne pise.
 
Moze ali ako ne zna zakon moze biti opeljesen jer su neki operateri bas bezobrazni.
Negde sam procitao, ne mogu da se setim gde, da je covek hteo da raskine ugovor sa Yettel-om na isto tu foru, da plati sve sto je ostalo i da raskine ugovor ali ne oni su mu trazili, koliko se secam, dodatno 40.000 dinara za nesto, ne mogu se setiti za sta i onda bi bio raskinut ugovor, iako u zakonu to nigde ne pise.
Postoji inspekcija za to... pogotovo kad se ne radi o drzavnim firmama...
 
@Yettel Srbija

Kada se moze ocekivati nova runda poklona uz telefone?
Planiram preci na jaci paket i uzeti S24FE na rate.

Isle su gratis Buds3 slusalice i sat.
 
To ne odlučuje Yettel, već Samsung...
 
@Yettel Srbija

Kada se moze ocekivati nova runda poklona uz telefone?
Planiram preci na jaci paket i uzeti S24FE na rate.

Isle su gratis Buds3 slusalice i sat.
Hej, spremamo ti sjajne stvari, planiramo da te iznenadimo ponudom i novim kampanjama, predlažemo da nastaviš da nas pratiš i među prvima saznaš ;)
 
Nazad
Vrh Dno