Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako planiras da kupis AV, imas prilicno jeftine licence za Kaspersky Total Security, Bitdefender itd itd po netu i mirna glava.

Ali znaj da nista nece da te zastiti od kliktanja svega i svacega - samo oprezno jer vrebaju nas sa svih strana :)
 
Hvala vam puno na savjetima! Uzela sam Malwarebytes Premium za 5 uređaja i upravo ih instalirala na računaru, laptopu i telefonu. Svakako ću morati da pazim šta otvaram kada su spamovi u pitanju i da generalno pazim šta radim na netu.

A banku mijenjam definitivno!
 
E super su ti savete dali. Javi nam jesi nasla sta sa Malwarebytes a isto tako preskeniraj sa Adware od malwarebytes proizvod. On ce ti naci ako imas nesto u pretrazivacima… Klikni samo na Adware jer sam postavio link ka njemu da skines.
 
Raznorazna gamad a mozes i sama videti kad ides na to kao play dugme pre PUP da ti izlista vise.
 
Потенцијално нежељен програм
 
Hvala vam svima još jednom! :) Nadam se da je ovo prvi korak ka tome da sam zaštićenija na netu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
A banku mijenjam definitivno!
Ovo nema veze sa bankom nego sa tvojim poznavanjem IT zaštite, isto bi ti se desilo u bilo kojoj drugoj banci

IT kultura je da računar koji koristiš održavaš "čistim" a ne tek kad se nešto desi pa posle okrivljuješ nevine posrednike u procesu.
 
Mislim da nisi pročitao moje prethodne postove.
Ne prelazim u drugu banku zbog toga već što su postali nepouzdani. Juče opet veći dio dana aplikacija (a ni sajt) nije radio i nisam mogla da izvršim uplatu. Aplikacija im svako malo ne radi a desio se i onaj incident prije mjesec-dva kada niko nije imao pristup sredstvima skoro puna 3 dana! Zato prelazim, ne zbog ovoga sa netom.

Koristim redovno platne kartice već 15 godina i od prošle godine su krenuli problemi sa upadima. Nadam se da ću biti obazrivija sa narednom karticom. Svakako, hvala na savjetu. U pravi si da treba redovno voditi računa o zaštiti računara.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Sad ste me bacili u dilemu oko otvaranja racuna posto je za dzabe osnovni racun.

Cesto ne radi aplikacija.

Kad ne radi app to znaci blokirana kartica za plaćanje njome?
Jel moze bar na bankomat da se dizu pare ako pukne app?
 
Nije tako često da ne radi , i možeš normalno da koristiš karticu za kupovinu i na bankomatu. Jedino ako ti baš u tom trenutku treba aplikacija da bi kroz nju odradio neku transakciju onda je problem.
 
@Nista ako pukne sistem, ne radi ni mCash, niti podizanje sa kartice. Svakako nije kao rešenje za glavnu banku, ali pošto nema troškova, do pojave iRačuna je bila jedina opcija za platu i državne uplate (100/30+30+20€), a da pare mogu da se dignu sa bankomata i plus trajni nalozi odn. račun na klik su takođe velika prednost. Možeš da ga ugasiš preko web bankinga online, tako da moj savet je da ga svakako otvoriš.
 
Jel zna neko da mi kaže, ako mi ovaj mesec ne legne plata na račun u MB, da li me odmah od početka narednog meseca sa progresiv plus vraćaju na običan progresiv, ili treba da prođe neki duži period?
Edit :
Da odgovorim sam sebi, uspeo sam da izguglam, situacija je sledeća :
 

Prilozi

  • Screenshot_20211020-115042_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211020-115042_Samsung Internet.jpg
    89.9 KB · Pregleda: 60
Kako mogu u TB da uplatim pare sebi na racun ako nekad treba?

U nekoj banci u filijali odes, kazes uplacujem novac na taj racun, das teti I ona ubaci na racun. 😁

Ne znam koliko Telenor poslovnice funkcionišu kao banke pošto prodaju telefone.
 
Nemaju filijale, sve radiš na bankomatu. Možeš uplatiti pare na bankomatu sebi . A možeš i tako kao što si naveo, ako baš nemaš Mobi bankomat u tvom mestu.
 
Nema ni blagajni. Za novouvedenim šalterima Mobi banke u Telenor radnjama, upošljenici služe kao savetnici.
 
Mislim da nisi pročitao moje prethodne postove.
Ne prelazim u drugu banku zbog toga već što su postali nepouzdani. Juče opet veći dio dana aplikacija (a ni sajt) nije radio i nisam mogla da izvršim uplatu. Aplikacija im svako malo ne radi a desio se i onaj incident prije mjesec-dva kada niko nije imao pristup sredstvima skoro puna 3 dana! Zato prelazim, ne zbog ovoga sa netom.

Koristim redovno platne kartice već 15 godina i od prošle godine su krenuli problemi sa upadima. Nadam se da ću biti obazrivija sa narednom karticom. Svakako, hvala na savjetu. U pravi si da treba redovno voditi računa o zaštiti računara.
Koristim Telenor (Mobi) banku otkad su se pojavili pa imam pravo da kažem kako radi aplikacija. Za sve ove godine se desilo možda 3 puta da nije radila, od toga je bilo jedanput onaj epski prekid od par dana, ali pitanje u vezi rada smo ovde pominjali i čak i tada je nekome radila aplikacija.
Ima mnogo faktora u igri, vrsta telefona, ažurirana aplikacija, verzija Androida, dostupnost.

Apsolutno ne branim banku, koristio sam je kao glavnu dugi niz godina, a eto, pre par meseci sam ugasio Starter račun i prešao na osnovni besplatan jer ne želim da plaćam umišljene provizije.

Samo realno gledanje stvari.
 
U mojoj neposrednoj okolini znam više osoba koje se stalno žale da aplikacija ne radi. Ja sam jedna od njih. Korisnička služba je jako loša. Imam utisak da pričam sa klincima iz srednje škole koji čitaju odgovore sa papira. Pokušala sam par puta kad god nije radila da dobijem objašnjenje zašto je tako i na kraju uvijek neki generički odgovor.

A dovoljan je bio taj jedan epski, kako si rekao, prekid da ti napravi pakao od života. Moja majka je bila na pumpi u tom trenutku, iza nje, naravno, ogromna gužva i nije imala načina da plati račun (a nije imala dovoljno gotovine). Nijedan bankomat u blizini (a trebalo je da ide 10 min do prvog, koji nije njihov) nije mogao da joj da gotovinu, korisnički servis nije radio, online ni poziv. Ljudi koji su u tom momentu bili van zemlje su jako loše prošli.

Tako da je izgleda individualno kako posmatramo rad jedne banke.
 
To što se desilo je moglo da se dogodi sa bilo kojom bankom. Često se dešavaju ispadi, pa ne rade kartice. Nema to veze sa konkretnom bankom.
 
To što se desilo je moglo da se dogodi sa bilo kojom bankom. Često se dešavaju ispadi, pa ne rade kartice. Nema to veze sa konkretnom bankom.
To je tacno. U mojoj blizini bankomat Kom banke i Unikredit cesto ne radi. Dok preko puta Agrikol nikad nije van funkcije. Eurobank bankomat retko ko koristi, skuplja prasinu. 😂
 
To što se desilo je moglo da se dogodi sa bilo kojom bankom. Često se dešavaju ispadi, pa ne rade kartice. Nema to veze sa konkretnom bankom.
Nikad nisam čula da su mi se prijatelji ili kolege požalile na istu stvar. Da ne možeš uopšte, na bilo koji način da pristupiš svojim sredstvima skoro tri dana?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nije usamljeni slučaj. Inteza je preprošle godine otprilike u ovo vreme pukla čitavih nedelju dana i ljudima su pare bile zarobljene. Naravno, za njih je to zaboravljeno jer su najveća komercijalna banka i masa ljudi ima stambeni kod njih. Po mom mišljenju, bolje da je Mobi uložio u sistem, umesto što je zaposlio šalterske savetnike.
 
Nisam to znala. To je baš strašno, naročito za nas koji uglavnom plaćamo karticama. Nekoliko puta su me opljačkali u Beogradu (mada jednom i u inostranstvu), tako da nikada nemam veću svotu novca u novčaniku. Jedino da imam neki štek u stanu. :D
 
Zna li neko koja je procedura kad zelim da storniram neko placanje? Vidim da nigde nema u opcijama, ni u aplikaciji, ni na netu. U pitanju je bilo hitno placanje.
 
@m1losh Pozovi 063/9005 i pitaj koja je procedura za opoziv konačno izvršenog naloga u IPS sistemu.
 
Moguce je ali treba saglasnost vlasnika racuna kome je placeno a to treba da pribavi onaj koji je nacinio gresku nece banke.
 
Primetio sam da kurs valuta nije kao sto je bio pre, bar u menjacnici. Posto ne menjam kod njih ali svaki mesec pravim velike kupovine na iherbu, da li preko mastercarda dobijam bolji kurs nego u menjacnici? Kupujem najvise za dolare i nekad za evre
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno