Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ovo se desilo meni pre izvesnog vremena.
Blokirao sam sve kanale za transakcije dok ne dobijem konkretan odgovor šta se
Dogodilo
Odgovor je bio da se neko navodno registrovao sa sličnom email adresom ???
 
Jel vam izlazi tacna slika za indentifikaciju kada se prijavljujete na elektronsko bankarstvo? Probao nekoliko puta i stalno izbaci drugu sliku, a niti jednom nije bila ona koja mi je izabrana.
 
Hvala. Sacekao sam malo i ponovo pokusao, i sada je i meni izasla ona koja treba.
 
Rešim u junu da otvorim račun u mobi banci, otvorim Standard, posle par dana me zove agent, nudi mi da pređem na Progresiv, i ako prenesem zaradu (Progresiv+) dobijam 6 meseci bez troškova održavanja.
Naravno, pitam da li ima neka "caka", nema.

Pristanem, 30.6. mi legne plata, pogledam posle par dana da li mi je paket Progresiv, nije. Pitam podršku, a neeee - ne ide to automatski, morate da podnesete zahtev (nije mi bilo rečeno).

Ok, naplate mi jun, nema veze, podnesem ja zahtev, i saznajem da ne može da krene promena paketa ranije nego samo od 1. u mesecu. Prođe jul, naplate i njega, ajd šta sad, imaću 6 meseci od avgusta, isti đavo ne planiram da bežim.

Došao 31.avgust, skinu mi 300 din za održavanje najnormalnije. Pitam podršku i dobijam odgovor da nikada nije bilo mogućnosti da Progresiv paket bude besplatan, sve sam ja to izgleda sanjao.

Dakle, čista obmana. Lažu otvoreno i ne plaše se ničeg. Epilog - menjam banku, ali ne zbog novca, nigde više nije jeftino, već zbog uvrede.
 
@mladj Mene je zvao neki lik, još mi je uredno tim povodom saopštio da se razgovor snima i nadalje sam saglasan sa tim, itd. Navodno imali spisak da zovu samo određene korisnike, ne važi za sve i ako mi legne plata bez prenosa zarade do kraja septembra, odn. rešim da pređem na Progresiv, onda mi taj Progresiv+ postane besplatan narednih 6 meseci. Međutim, po svemu sudeći, ovo je čista navlakuša i bezobrazluk. Moje mišljenje je da zapravo mora da se prenese zarada da bi to bilo rešeno ili su išli po principu ako prođe-prođe. Definitivno za izbegavati išta više od osnovnog računa.
 
Zovu i vikendom, smaraju za kredit i karticu. Svaka dva meseca.
Izgleda se "goje" pred prodaju jer se ta prica vrti jos od odlaska Telenora.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li moze na bankomatu da se podigne iznos u evrima koji nije zaokruzen recimo 180e?
 
može, najmanji apoen koji se isplaćuje je 10eur tako da su sve kombinacije sa nulom na kraju između 10-5900 eur moguće
 
Pogledao sam izmene koje stupaju na snagu 1. okt. i jedna me je veoma začudila i želim da proverim da li sam dobro razumeo:

"Uplata gotovog novca na bankomatu Mobi Banke korišćenjem platne kartice (Dina i Mastercard) u RSD " -- 50DIN za Osnovni i Starter paket.
Svaka uplata na bankomatu će se sada naplaćivati? To zaista nisam očekivao! :(
Obesmislilo bankomate, kako da uplatim din, evre?
A mCash uplata? (Koja ima mali limit.)
Hvala!
 
^ Sad vidim da se ovo odnosi samo na EUR uplate.
Edit: neko mi je pretekao i zahvaljujem se! 😉
A EUR uplate koristeći mCash? Dobio sam odgovor: naplaćivaće se!
 
Poslednja izmena:
@owim Pošto nema eksplicitnih navoda, opšte tumačenje je da ne važi za mCash.
 
Pitao sam podršku, važi, rekli su da će ažurirati PDF dokument da stoji i mCash.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Hahahaha, a odakle će skidati tih 50 centi? Sa dinarskog ili od te devizne uplate, pa umesto 50€ dobiješ na računu 49,5€.
Koja iracionalnost. Em se koriste tvojim novcem koji uplaćuješ na račun, razumeo bih proviziju za skidanje ali za uplatu??!? Wtf??!
 
novina je da će se na svim paketima naplaćivati mesečno održavanje deviznog dela računa u iznosu od 50 rsd u mesecima gde postoje transakcije po tom delu računa ili jednostavno imate sredstava na deviznom delu u tom mesecu.
Ovo smo znali za izmene u oktobru?
 
Poslali su obaveštenje 3. jula, a onda podsetnik 13. septembra, tako da smo znali, nažalost.
 
Hvala, meni je ovaj deo promakao. Dobro je da sam celo devizno poslovanje preneo i AIK banku.
Znači ne samo uplata EUR na bankomatu da se plaća, već i držanje EUR u banci! Huh, užas! Samo dižu cene a usluga i infrastruktura kao pre pet godina.
 
I meni je promakao iako je pri vrhu tabele, koji bezobrazluk.
Zapravo onda održavanje startera kosta 200, a Progresiv 450 za one koji imaju bilo sta u EUR.
A ako imaju USD, jos 50 din više, hit...

Još kada se doda ovih 50 din za uplatu EUR, treba stvarno povuci devize iz banke, samo zato sto su ovako bezobrazni.
 
Ima li neko info sta ce biti sa korisnicima one akcije super spoj ili kako se bese zove...
 
@mrmilos Ostaje na snazi do kraja ugovorne obaveze sa Telenorom, odn. dokle god plaćaš punu cenu pretplate posle isteka tog ugovora, sve do zaključenja novog.
 
Stavio sam u bankomat kevinu Dina karticu sa čipom i ukucao svoj PIN.
Ušao u glavni meni, pisalo ime moje majke.
tada sam bio svestan da sam ukucao pogrešan PIN i otkazao transakciju i kartica mi je vraćena.
Da li treba da može da se uđe u meni sa pogrešnim PIN-om? Šta bi bilo da sam pokušao isplatu novca? Da li bih samo dobio upozorenje da je pogrešan PIN ili bi kartica odmah bila zadržana?
 
Nisam siguran, ali imao sam pre neku sličnu situaciju. I tražio mi je opet pin pre isplate. Ali je bila MC. Pre jedno 1-2 godine čini mi se.
 
Ne mozes nista konkretno bez PINa, dobio bi opet prozor za unos kad bi probao isplatu npr.
 
^ Odlično, hvala drugari.
Pretpostavio sam da je tako. Hteo sam da vidim dokle mogu da idem sa pogrešnim PIN-om, a da mi ne zadrži karticu.
Ne znam kako se više puta mom ocu u PŠ desilo da mu zadrži karticu? Naravno, on neće reći da je 3x ukucao pogrešan PIN i sl, on nikada nije kriv.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno