Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Konacno je proradio sajt, sve pare od jucerasnjih transakcija su mi vracene na racun.
E sada treba probati da li se sve vratilo u normalu.
 
Ljudi, čitam vaše komentare koji su potpuno s pravom i na mestu, ali mi nije jasno da ste tek sad primetili kako ova banka funkcioniše, ja sam tačno dve godine korisnik progresiv paketa, ovo što se danas i juče desilo da im ne radi kompletan servis koji mi korisnici plaćamo, pa to se dogadja na svaka 2-3 meseca obavezno, i to ne mislim na ono održavanje kad obaveste da neće raditi od 22 do 7 unutru, nego minimum jedan ceo dan ne radi ništa što je za banku kalibra "mi smo inovatori i predvodnici budućnosti onlajn bankarstva u regionu" nedopustivo, a da ne pominjem da aplikacija i servis redovno baguju kao da pokušavam da se povežem preko tajlandskog servera sa latencijom 400. Ili par puta mesečno obavezno se desi predveče i noću da po par sati ne radi isto ništa vezano za aplikaciju što mi je bitno tad kad mi treba da nešto obavim. Još povećavaju sad ovo na 400 i 50 za devizno. Ja ću 30 septembra progresiv da otkažem, videću da predjem na onaj osnovni paket čisto jer je besplatno održavanje, svakako sam mislio da otkažem ovaj progresiv jer nemam neki veliki promet, možda neki mesec mi se isplati 300 pretplata nekad i ne, ali sa 450 i ovakvom uslugom definitivno ne i iz principa, ako nešto ne valja a mi im plaćamo i povećanje to im govori da nam to odgovara i da samo tako nastave. Voleo bih da im se ovo sve dobro obije po džepu pa se možda opamete. Što neko reče ostale banke su još gore, ne znam ni gde bih drugde otvorio račun, pogotovo mi jako znači bankomat od mobi..
 
Jel samo Mobi i sada Banka Postanska Stedionica (Racun Plus) imaju multivalutne racune?
 
Da li neka druga banka nudi opciju podizanje novca na bankomatima drugih banaka bez ogranicenja?
Korisnik sam Progresiv Plus paketa, pa gledam alternative za prelazak od oktobra.
 
Erste Premium račun to ima, a Procredit Total račun ima 5 podizanja mesečno sa svih bankomata. Možda ima i još neka banka, nisam siguran.
 
@shotaa91 beskonačnog ne, samo po 5x za Erste Premium i ProCredit Total, dok Addiko to nudi za Zlatni 2x i Platinasti 4x. Cene paketa premašuju Progresiv+ i sa poskupljenjem, tako da je mts banka u tom smislu bila jedina povoljnija alternativa do pripajanja Poštanskoj.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Erste premium deluje zanimljivo, ali je održavanje 620 din.
Ono što me i dalje drži u Mobi banci je mogućnost podizanja evra na bankomatu.
 
Istina... jedino se isplati ako ti treba to osiguranje koje dobijaš uz njega ili kreditna kartica
 
Radi normalno, na početnom ekranu se bez problema šalta eng | srb. Probaj očisti keš.
 
Ljudi, čitam vaše komentare koji su potpuno s pravom i na mestu, ali mi nije jasno da ste tek sad primetili kako ova banka funkcioniše, ja sam tačno dve godine korisnik progresiv paketa, ovo što se danas i juče desilo da im ne radi kompletan servis koji mi korisnici plaćamo, pa to se dogadja na svaka 2-3 meseca obavezno, i to ne mislim na ono održavanje kad obaveste da neće raditi od 22 do 7 unutru, nego minimum jedan ceo dan ne radi ništa što je za banku kalibra "mi smo inovatori i predvodnici budućnosti onlajn bankarstva u regionu" nedopustivo, a da ne pominjem da aplikacija i servis redovno baguju kao da pokušavam da se povežem preko tajlandskog servera sa latencijom 400. Ili par puta mesečno obavezno se desi predveče i noću da po par sati ne radi isto ništa vezano za aplikaciju što mi je bitno tad kad mi treba da nešto obavim. Još povećavaju sad ovo na 400 i 50 za devizno. Ja ću 30 septembra progresiv da otkažem, videću da predjem na onaj osnovni paket čisto jer je besplatno održavanje, svakako sam mislio da otkažem ovaj progresiv jer nemam neki veliki promet, možda neki mesec mi se isplati 300 pretplata nekad i ne, ali sa 450 i ovakvom uslugom definitivno ne i iz principa, ako nešto ne valja a mi im plaćamo i povećanje to im govori da nam to odgovara i da samo tako nastave. Voleo bih da im se ovo sve dobro obije po džepu pa se možda opamete. Što neko reče ostale banke su još gore, ne znam ni gde bih drugde otvorio račun, pogotovo mi jako znači bankomat od mobi..
Svakako je bilo bagova - pogotovo sa aplikacijom, ali nisam primetio da im se ovako nesto kao sredinom prosle nedelje desilo u skorije vreme, ili ikada. Stvarno sramota i maksimalno neozbiljno jer su u utorak/sredu imali problema i sa placanjem karticama na POS i sa dizanjem na bankomatu, tako da ljudi nisu mogli ni na koji nacin da izvrse kupovinu.
Ono sto jeste primetno je da vec 2 godine unazad, ili otkako su se otkacili od Telenora, kvalitet usluge sve vise opada, a naknade sve vise rastu.
 
Pozdrav, da li neko ima skorašnje iskustvo sa ovom bankom i kakvo je, takođe koliko se čeka na kartice od momenta kada ih pošalju?
Udzravlje
 
Radi li vam aplikacija, meni vrti od jutros, neće da se uloguje.
 
Iskreno nisam primetio taj problem, koristim mobi banku vec par godina i jeste da im je aplikacija zabadala vise puta jednostavno da poludi covek, vise je sramota sto su kao neka digitalna banka a nemaju apple pay ni garmin pay sramota za takvu banku, iskreno jedino me drzi fleksibilnost i besplatno podizanje para sa drugih bankomata... ako neko ima alternativu slicnu progresive plus paketu javite da predjem odmah :)
 
Takođe i kod mene aplikacija radi normalno. Alternativa Progresiv+ praktično da ne postoji jer Erste naplaćuje naloge za prenos i za Premium paket, dok Total paket ProCredit banke ih uključuje, ali ograničen je na 5 podizanja mesečno, međutim imaju Apple Pay, samo da i oni ne dignu cenu održavanja jer i trenutnih 550 je previše.
 
1.Erste Premium 595 din
2.Sberbank Elite 650 din
3.Mobi Progresiv(prvih 5 podizanja besplatno)....progresiv + (neogranicen broj podizanja) 400 din oba od oktobra
4.Addiko Platinasti (prva 4 podizanja besplatna), ali je preskup 930 din
5.Credit Agricole Superieur 1190din
6.ProCredit Total (prvih 5 podizanja besplatni) 550din
 
Screenshot_20210906-210247~2.png
Screenshot_20210906-210257.png

Screenshot_20210906-211348~2.png

Dakle, sudeći po porukama i emailovima, drugi korisnik je uspeo da registruje nalog sa mojim brojem telefona i emailom!
Epic!
 
  • Funny
Reagovanja: uji
@ducka Zovi call centar na 9005 i objasni šta se dogodilo, eventualno kontaktiraj agente na chat-u. Meni liči da je ovo neki bag u sistemu, po tome su tipični.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno