Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@mnt Sad sam zagledao bolje; sve vreme mislim da prvo piše na bankomatu pa na šalteru umesto obrnuto. 🙁
• Koliko shvatam, uplate putem mCash-a se neće naplaćivati ka deviznom pošto to nije napomenuto, već u uporednom pregledu je istaknuto to samo za kartice.
 
To je i meni palo na pamet, ali ako smo obojica došli do tog zaključka.....(nismo najpametniji na svetu :D )
 
  • Like
Reagovanja: uji
🤦‍♂️
Pa nisam bukvalno mislio da ode i izgradi, vec da plati da se izgradi, covecee..auhh

Bankarska usluga "Projektno finansiranje" je najčešći način finansiranja u izgradnji objekata.
Banka pozajmljuje novac po fazama, a napredak faza kontroliše treća kompanija, angažovana od strane banke.
 
From: Mobi Banka <[email protected]>
Date: Wed, Jul 7, 2021, 09:19
Subject: PREDLOG IZMENA I DOPUNA OKVIRNOG UGOVORA – IZMENA TARIFA/NAKNADA

Poštovani korisniče,
Obaveštavamo Vas da je Mobi Banka a.d. Beograd izvršila izmene i dopune Tarifnika usluga za fizička lica koji će važiti od 1.10.2021. godine.
Kako bismo Vam omogućili lakši i pregledniji uvid u izmene pojedinih naknada, u priloguVam dostavljamo uporedni pregled postojećih naknada i predlog novih, u zavisnosti od tarifnog paketa koji koristite. Detaljan pregled svih promena cena naknada dostupan Vam je u aneksu ugovora u Vašoj mobilnoj ili internet aplikaciji. Takođe, novi Katalog proizvoda i usluga i tarifnik naknada Mobi Banke za fizička lica dostupan je na internet prezentaciji Banke na linku: www.mobibanka.rs/sr/o-nama/mobi-banka/tarifnik/.
Pored detaljnog prikaza na linku i u tabeli u prilogu, želimo da Vam predstavimo neke od važnih promena.
Zašto menjamo tarifnik?
Do promene tarifnika dolazi sa ciljem da Banka nastavi da ulaže u razvoj novih usluga i da dalje predvodi digitalizaciju u bankarskom sektoru. U skladu sa tim, Tarifnik je prilagođen novim tržišnim uslovima kako bismo što bolje usmerili naše usluge ka realnim potrebama korisnika.
Od sada viševalutni račun u RSD, EUR i USD
Usled minimalnog korišćenja britanskih funti, norveških kruna i švajcarskih franaka, obaveštavamo Vas da od 1. oktobra 2021. godine više neće biti dostupne GBP, CHF i NOK valute. S tim u vezi, multivalutni tekući račun će podrazumevati valute RSD, EUR i USD.
Shodno tome, ukoliko posedujete sredstva na računu u GBP, CHF i NOK valutama, savetujemo da do navedenog datuma podignete novac u ekspozituri Banke, izvršite promenu ovih valuta u RSD, EUR ili USD, ili prebacite novac u drugu banku do 30.9.2021. Ukoliko do navedenog datuma ne konvertujete ili preuzmete novac u navedenim valutama, Banka će automatski izvršiti promenu ovih valuta u dinare, po kupovnom kursu Narodne banke Srbije za devize za taj dan.
Ističemo da je sa novim Tarifnikom uvedena naknada u iznosu od 50 RSD za svaki valutni račun u EUR i USD, ali isključivo ukoliko u toku meseca imate sredstva na računima u pomenutim valutama ili promet po istim. Ukoliko u određenom mesecu nemate sredstava ili prometa, ništa vam neće biti naplaćeno.
Osnovni račun besplatan, Progresiv prvi put sa novom cenom
Mesečno održavanje Osnovnog računa u dinarima i dalje ostaje besplatno. Progresiv, kao paket sa najvećim brojem pogodnosti za korisnike, po prvi put u sedam godina povećava cenu za 100 dinara. Cena Progresiv paketa u dinarima iznosiće 400 dinara, a pogodnosti koje on nudi i dalje ostaju među najboljim na tržištu.
Svi benefiti ostaju na istom mestu
Korišćenje aplikacije ostaje potpuno besplatno, cene platnih naloga do 300.000 dinara su fiksne i nisu izmenjene, a naše debitne kartice nemaju mesečnu članarinu i održavanje. Štedimo vaše vreme jer se sva plaćanja do 300.000 dinara izvršavaju odmah kao instant plaćanja po nepromenjenim cenama
Želimo da budemo otvoreni, transparentni i jasni. Zato u prilogu pogledajte uporedni prikaz izmenjenih naknada – bez sitnih slova i sakrivenih troškova.
Predlažemo Vam da se upoznate sa karakteristikama paketa iz ponude Banke i, u skladu sa svojim potrebama, nastavite sa korišćenjem postojećeg paketa ili odaberete jedan od druga dva paketa iz naše ponude. Detalji paketa dostupni su Vam na sajtu Banke www.mobibanka.rs, u delu Ponuda/Platni računi.
Banka predlaže Izmene i dopune Okvirnog ugovora o platnim uslugama, na osnovu kojeg ste uspostavili ugovorni odnos sa Bankom. Aneks ugovora sa pregledom izmena i dopuna Tarifnika usluga za fizička lica dostavljen Vam je u aplikaciji Banke, na putanji Moja banka, Moji dokumenti,Tekući račun pod nazivom AneksOkvirnogUgovora_01102021.
Pored prethodno navedenih izmena, u cilju usklađivanja poslovanja Banke sa odredbama Zakona o potvrđivanju Sporazuma između Vlada RS i SAD (FATCA Sporazum), obaveštavamo vas da će određeni računi fizičkih lica sa određenom vezom sa SAD (državljanstvo, rezidentnost i dr.) po ispunjenju propisanih uslova biti predmet izveštavanja američkih poreskih organa. Ukoliko se tokom trajanja ugovora ostvare indicije utvrđene FATCA Sporazumom bićete obavezni da o tome obavestite Banku i da dostavite dodatne dokumente u cilju utvrđivanja vašeg statusa u odnosu na FATCA Sporazum. Detaljne informacije dostupne su u Prilogu 2 Aneksa Okvirnog ugovora.
Ukoliko iz bilo kog razloga niste saglasni sa predloženim izmenana i dopunama Okvirnog ugovora, imate mogućnost da do 30.09.2021. godine, u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora, raskinete Okvirni ugovor uz prethodno izmirenje svih obaveza prema Banci po osnovu Okvirnog ugovora.
Ukoliko u navedenom roku ne raskinete Okvirni ugovor, smatraćemo da ste saglasni sa predloženim izmenama.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na [email protected].
Vaša
Mobi Banka
Meni tek danas stigao taj e-mail, lol
 
nisam čuo ikakve najave za uvođenje novih usluga u Mobi banci, mislim da će to biti mrka kapa
 
  • Like
Reagovanja: uji
Bila je priča da će se "merdžovati" sa nekom većom bankom. Možda samo pripremaju miraz. :LOL:

Neko je ovde na forumu lepo napisao: sve banke su iste manje-više. Neko naplati Ovo a ne naplati Ono. A u drugoj onda bude suprotno: ne naplati Ovo ali naplati Ono.
Svako najbolje zna šta mu treba pa prema sebi neka bira i banku.
 
Treba da nam omoguce da primamo platu na PayPal racun i da zavrsimo sa ovim go*nima od banaka ovde.
 
Da li bi PayPal pristao da daje potpune finansijske izvestaje NBS? Ne znam, pitam.
 
On to vec radi, ne brini se :D
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ne brinem. Sve sto radim je legalno tako da bi meni Bitcoin kao valuta legao na keca.
 
🤣 taj film necemo gledati
 
Neprijatno sam iznenadjen povecanjem pretplate sa 300 na 400 din, sto uz neizostavnih 50 din za EUR deo cini 50% poskupljenja. Jos ako ukinu i "promotivni period" za kreditnu karticu i pocnu i to da naplacuju i za Progresiv+ bice veselo. Najgore je sto mi se cini da je godinama unazad usluga sve losija (kamate na stednju se smanjuju, sve cesce bankomat ili nece da da ili nece da primi novac jer je pun/prazan, kurs postaje losiji, sve duze cekam u korisnickom servisu da podignu limit...) Sajt stagnira vec godinama. I dalje je bolno spor. I dalje je default izabranih datuma u filteru transakcija godinu dana u buducnosti 🤦‍♂️ ...) Da ne pominjem da ce sada neke transakcije preko 300k umesto 200 kostati 3000 din.

Sa druge strane, moram da priznam da mi se ponuda i dalje cini najbolja jer su drugi jos gori. Intesa je pocela da naplacuje 120 din po valuti u poredjenju sa 50 ovde tako da sam ugasio Visa Internet i Visa Electron karticu koje koristim vec 10+ godina. Sta da radimo. Toliko smo inertno i zatucano trziste da ni Telenor ni MTS nisu uspeli da znacajno poprave ponudu. Ali dok god ima izgubljenih u vremenu koji placaju racune na salteru, ili barem dok su u vecini, tako ce biti.
 
Upravo tako to sam i ja pomislio kada sam počeo ovde da čitam komentare.
Onda sam pogledao mail od banke.
I na kraju tražio novu banku.
Na kraju je ipak zaključak jbt za čega se mi ovde bunimo.
Jedino nisam skontao sjajan spoj da li nastavlja da funkcioniše
 
@peca89 bankomati imaju neku čudnu foru da ponekad ne isplaćuju novac korišćenjem kartica, već isključivo u datom trenutku funkcioniše mCash, no dnevni limit je 30000 dinara i ne može nikako da se podigne ni na lični zahtev.
 
Ma ova banka polako tone. Danas odem da podignem evre, bankomat izbaci gresku, odbije transakciju, a ja uredno dobijem e-mail potvrdu o zaduzenju devizne partije i kao da sam podigao novac.
U proteklih mesec dana sam imao tri slicna problema i reklamacije. Ovo se nije desavalo dok je Telenor bio vlasnik.
 
@zechs zovi call centar sutra ujutru i obrazloži situaciju, a oni će po službenoj dužnosti naložiti proveru.
 
Ja sam ih vec kontaktirao danas placao sam racune pa su mi jednu uplatu dva puta proknjizili , a takođe nijedna transakcija danas što sam plaćao nije proknjižena.
 
@zechs zovi call centar sutra ujutru i obrazloži situaciju, a oni će po službenoj dužnosti naložiti proveru.
Ma zvao sam, i mail im slao. Znas sta mi je sluzbenica rekla :D Pratite situaciju na aplikaciji :D
Kvalitet ljudi koji se zaposljava po Srbiji drasticno opada.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Odradio danas 3 online transakcije, za dve mi nije skinulo pare sa računa, za ovu treću malopre jeste:D
 
Ni meni današnje podizanje para sa bankomata i plaćanje debitnom karticom u prodavnici nije nigde prikazano. Niti je promenjeno stanje na računu, niti su stigle SMS poruke. To mi se prvi put dešava. Znalo je ponekd da kasni SMS obaveštenje nakon plaćanja, ali stigne u roku od nekoliko minuta (sem naravno za plaćanje prevoza kada stigne za oko dva sata), ali danas su transkacije obavljene pre 6 sati i nema ih u aplikaciji, čak ni na čekanju,
 
Da, pukao im sistem, mada ja mogu da se ulogujem na aplikaciju, samo što povremeno bude otežan pristup. Žale se ljudi i po fejsu i twitteru, nekima odbijeno plaćanje karticama a zaduženi im računi (nekima je to bio jedini raspoloživ novac, pa ne mogu da kupe ono što im je neophodno, ostadoše i bez para i bez namirnica/lekova), neki uplatili novac na bankomatu ili uplatom na račun, sve prošlo a para nema itd. Nekom na fejsu odgovorili "Imamo određenih poteškoća u radu sitema Banke što utiče na određene usluge i rad mobilne i internet aplikacije. Radimo sve kako bi se rešilo u što kraćem roku i očekujemo da se sistem ubrzo stabilizuje". Prilično zabrinjavajuće-
 
Sistem banke i dalje ne radi, kao ni broj korisničke podrške (kada se pozove, odmah se prekine veza), na onlajn četu ne odgovaraju. Od juče im na sajtu stoji obaveštenje:

Privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga Mobi Banke​

Usled tehničkih poteškoća otežan je pristup mobilnoj i internet aplikaciji Banke. Moguće su i privremene poteškoće pri plaćanju platnim karticama. Podizanja evra na bankomatima trenutno nije moguće.

Činimo sve da u najkraćem roku uspostavimo neometan rad Banke.

Zahvaljujemo vam se na razumevanju i strpljenju.
Mobi Banka

Pokušao sam jutros da platim račun putem ebankinga, stigne kod na telefon ali nakon toga ipak izađe greška tako da ni to ne radi. Bukvalno nijedna usluga im trenutno nije u funkciji kako bi trebalo.
 
Ja sam malopre platio jedan racun, stigla mi automatska potvrda da je placen od B strane, ali ne i od pruzao ca usluge, odnosno Mobi banke. U aplikaciju ne mogu da se ulogujem, kao i vecina.
Ako je nekom istekla mastercard kartica zamolicu ukratko da mi napise proces dobijanja nove jer mi na chat ne odgovaraju, a istice mi uskoro pa da znam sta mi je ciniti :)
 
Ovo je neverovatan bezobrazluk sta rade. Kao da su im klijenti retardi koji ne mogu da saberu dva broja. Nikakvo obavestenje na sajtu, nista.
24 sata im vec ne radi servis. Kao da je lokalna piljara.
 
Tek sad su se oglasili:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno