Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kada vam skinu mesečnu naknadu sa računa jel bude prvog?
 
Slucajno trazeci da li ima novih informacija uocih kod sajta Telenora i Telenor Banke. Inline CSS? U 21. veku? Ili im je IT tim ocaj, ili su nasli nekog "brata od tetke" za sajt.
 
Danas sam popizdeo. Stize mi poruka da ce mi novembarski racun biti placen putem trajnog naloga. Odmah sam zvao da vidim o cemu se radi. Treba da mi jave.
Cist bezobrazluk je ako prijava za racun na klik podrazumeva trajni nalog bez kontrole kada ce placanje biti izvrseno...
 
Nije klik iato sto i klasicni trajni nalog. Juce mi stigao racun na klik za prosli mesec. Nema naplate dok se ne klikne :)
Da nisi slucajno nekada ubacio trajni nalog?
 
Ne podrazumeva. Upravo "diskutujem" sa njima o tome. Koja je svrha ovog *****skog obavestenja. Obavestavaju me da ce racun biti placen od strane mene tako i tako? Majke ti, stvarno ce biti placen? Ne mogu da verujem. I sta ako ga platim u posti? Svima koji su prijavljeni na klik je to stiglo. Naravno nista se ne naplacuje dok ne kliknes na plati ali je samo obavestenje retardirano i totalno bespotrebno.
 
I meni juče došao Telenorov račun na klik i ja ga odmah platio. Danas prepodne mi nije stigla uobičajena poruka "Poštovani vaša uplata od xxx dinara je upravo proknjižena", već mi je oko 11:00 stigla poruka "Poštovani, vaš račun za novembar u iznosu od xxx dinara biće plaćen uslugom Telenor banke račun na klik/trajnim nalogom. Vas Telenor.
Inače na kodu *411# vidi se da je uplata proknjižena, jer je ukupno za naplatu 0.00 din.
 
Ne podrazumeva. Upravo "diskutujem" sa njima o tome. Koja je svrha ovog *****skog obavestenja. Obavestavaju me da ce racun biti placen od strane mene tako i tako? Majke ti, stvarno ce biti placen? Ne mogu da verujem. I sta ako ga platim u posti? Svima koji su prijavljeni na klik je to stiglo. Naravno nista se ne naplacuje dok ne kliknes na plati ali je samo obavestenje retardirano i totalno bespotrebno.

Pa to, kog djavola onda salju obavestenje da ce biti placen!? Mogli su samo da posalju - Vas racun na klik je pristigao...
 
Ni to, moze banka da posalje SMS, stigao je racun. Sta Telenor ima sa time? I sta Telenor ima mene da obavestava kako cu ja svoj racun da platim? Navodno proveravaju o cemu se tacno radi pa ce mi se javiti sa detaljima. Ali bih stvarno voleo da vidim genija koji je ovo osmislio i odobrio.
 
Nisam bio razumeo da je te poruke slao Telenor. Davno sam, zbog slicnih poruka i obavestenja, iskljucio tu opciju da mi salju bilo kakva obavestenja...
 
Nisam bio razumeo da je te poruke slao Telenor. Davno sam, zbog slicnih poruka i obavestenja, iskljucio tu opciju da mi salju bilo kakva obavestenja...

Ajde molim te, ''izdaj'' nam gde se ta opcija isključuje, izluđuju me tim retardiranim porukama :)

Edit: Može i na PP ako je neki problem javno objavljivanje. Hvala unapred
 
Poslednja izmena:
@Jurke
Treba samo da pozoveš korisnički (0639000) i da im zatražiš :)
Isti princip kao i za banke, telešopove i sl.
 
Hvala na informaciji :) Da sam juče gekno, ne bih to znao. A tako smo lepo divanili nekoliko puta na tom broju :)
 
Evo i moje iskustvo: dobio sam karticu posle 10tak dana...aktivirao je i definisao pin danas oko 17h. Negde oko 21h sam pokušao da uplatim pare na bankomatu kod Starog merkatora (pošto sam u minusu 500din za karticu). Bankomat je prihvatio pin....izabrao uplatu...ubacio 2000din (prvo nisam skapirao kako da ubacim novačanicu ali izgleda da se samo ubaci u onaj ogromni prostor) i onda iznanađenje: PONOVO MI TRAŽI PIN. Ovaj put javlja kako pin nije validan. Sledeći pokušaj : umesto da mi javi kako pin nije validan javio je "neuspela transakcija" i vratio mi pare. Rezultat trećeg pokušaja je bio blokiran pin.
Nakon razgovora sa 0639005 rekli su mi kako ipak treba da protekne nekoliko sati nakon aktivacije kartice da bi to sve radilo kako treba (3h nije nekoliko izgleda), da promenim pin i sačekam sutrašnji dan. Pokušaj promene pin-a preko aplikacije za iOS je izbacio "nemate dovoljno sredstava na računu za promenu pina" (koja košta 0 din)). Promenio sam pin uspešno preko web aplikacije koja je tražila temp sms code. Javljam sutra dalja iskustva.
P.S. Malo mi je falilo da im tražim nazad 500din za karticu i ugasim račun.
 
Poslednja izmena:
Evo i moje iskustvo: dobio sam karticu posle 10tak dana...aktivirao je i definisao pin danas oko 17h. Negde oko 21h sam pokušao da uplatim pare na bankomatu kod Starog merkatora (pošto sam u minusu 500din za karticu). Bankomat je prihvatio pin....izabrao uplatu...ubacio 2000din (prvo nisam skapirao kako da ubacim novačanicu ali izgleda da se samo ubaci u onaj ogromni prostor) i onda iznanađenje: PONOVO MI TRAŽI PIN. Ovaj put javlja kako pin nije validan. Sledeći pokušaj : umesto da mi javi kako pin nije validan javio je "neuspela transakcija" i vratio mi pare. Rezultat trećeg pokušaja je bio blokiran pin.
Nakon razgovora sa 0639005 rekli su mi kako ipak treba da protekne nekoliko sati nakon aktivacije kartice da bi to sve radilo kako treba (3h nije nekoliko izgleda), da promenim pin i sačekam sutrašnji dan. Pokušaj promene pin-a preko aplikacije za iOS je izbacio "nemate dovoljno sredstava na računu za promenu pina" (koja košta 0 din)). Promenio sam pin uspešno preko web aplikacije koja je tražila temp sms code. Javljam sutra dalja iskustva.
P.S. Malo mi je falilo da im tražim nazad 500din za karticu i ugasim račun.

Ako si u minusu vec za tih 500rsd,uplati preko uplatnice na tvoj racun tih 500 da izadjes iz minusa,zato ti ne da da uplacijes pare na bankomatu
 
Niko mi to nije rekao kad sam pričao sa Call Centrom....probaću sad ;) Mada ne vidim logiku da mi ne dozvoljava da uplatim pare dok sam u minusu...
 
Pozovi ih pa im spomeni to,besplatan je poziv ako si na telenoru
 
ova opcija je najbolja.Takozvani self care. Ljudi se i dalje plaše da kupuju karticama na internetu, a opcija da isključiš internet kao kanal rešava taj problem. To je jedna stvar koja nije postojala ranije, a ima ih još mnogo.
 
Evo i razloga zašto ne može samo u "tri klika" da se otvori račun.

Da li ste imali neke ideje koje su prevazilazile zakonske okvire naše države, koje niste mogli da implementirate?

Jedina stvar koju bismo uradili drugačije da može jeste potpisivanje ugovora, da ne mora da postoji fizički potpis, nego elektronski koji je dostupan svima. To bi nam dosta olakšalo proceduru, kao što je slučaj u drugim zemljama gde je ovaj koncept bankarstva zaživeo.
 
Iskreno me zanima kako to funkcionise vani, jer nisam video da se negde masovno koriste e-potpisi. Sigurno mora da ima sertifikat neki, negde, a ne verujem da se svima izdaje uz vozacku (posto u dosta zemalja ne postoje licne karte, a pasose nemaju svi).
 
Pa i ne mora da se koristi masovno, bitno je da postoji kao opcija, pa ko kako hoće.
 
Da, ali ako zemlja recimo ima licne karte kao obavezne, i svaka ima digitalni sertifikat, mnogo ce vise biti koriscen elektronski potpis, nego li ako samo ko hoce zatrazi isti.
 
Teoretski da, ali prakticno ima dosta ljudi ovde koji se i dan danas "boje" bankomata i internet plaćanja :)
A tek koliko ljudi zna da koristi ili da uopšte postoji digitalni potpis?
 
Planiram da prebacim deo plate kod njih kako bih iskoristio 6 meseci popusta na preplatu. Posto nema bankomata a podizanje se na starter paketu naplacuje koliko bi me iznelo kada bih odmah po prijemu plate istu prebacio na racun u primarnoj banci( tamo se ne naplacuje na bankomatu maticne banke) .
 
Podizanje se na starter paketu ne naplaćuje.
Ako radiš transfer novca sa računa na račun, na starteru ti naplate svaku transakciju 25din. Na ovom naprednom paketu, transakcije su besplatne, nek ispravi neko ako grešim
 
One nema TB bankomata u gradu, pa mu se podizanje sa bankomata (drugih banaka) naplacuje.
E sad da li vredi za 25 dinara da se cimas i prebacujes, ili lepo iskoristis da platis samo... dovoljno je verovatno i samo 1 dinar da prebacis kao platu, bitna je sifra uplate (240) valjda.
 
Najgluplje obavestenje ikada:
Dragi korisniče,
Vaš trajni nalog Telenor 8 u iznosu od 0.00 RSD koji dospeva za naplatu 04.12.2014 je plaćen.

Vaša,
Telenor banka

Otkazao sam upravo racun na llik, nadam se da ce onda prestati da smaraju sa ovakvim obavestenjima...
 
Poslednja izmena:
Kako da odradim onu potvrdu da je prosao racun na klik? Potvrda da je placeno u pdf formatu?
 
Moji računi > onda kliknes na tu transakciju > imejl potvrda (dole desno)
Za par sekundi stigne na mail
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno