Šta je novo?

misljenja oko MSI

and

Cenjen
Učlanjen(a)
11.07.2009
Poruke
4
Poena
151
Zelim da kupim lap top MSI VR603-092EU sta mislite o njemu ne treba mi za pokretanje nekih jakih igrica programa i sl. sve mi se kod njega dopada jedino da mozda procesor nije slabiji 1,66...Da li neko strucniji moze da mi pomogne,da li da ga kupim>>?? i predlazete li neki drugi do 40 000 ..???HVALA
 
Pa njoj i ne treba za igrice lap. Vidis sta kaze, procitaj :)
 
U pravu si...Oslepo sam :):) Malo citanja napamet,malo igra reci.... :):)Onda je ok masina za tvoje potrebe...
 
hvala ljudi...:) msm da cu ga uzeti....ipak nije mnogo los procesor?
 
hmmmmmm koliko mene poznavanje laptopova sluzi MSI ima jako veliki problem sa hladjenjem, ne znam jednu osobu da ima MSI a da nije uzela neki dodatni kuler. pored touch-pada komotno mozes jaja da ispeces :D
 
gluposti
 
Treba napomenuti MSI garanciju... Naime, imam MSI ex610x vec godinu ipo dana, imao sam konstante probleme sa hladjenjem (toplo kuciste, bucan kuler, visoke temperature CPU (idle oko 60-65C)), odneo sam ga do servisa proslog ponedeljka ponesen pricom o 72h pick and return, al medjutim u servisu su mi rekli da se radi o 72 radna sata (10 dana) sto nije pisalo po flajerima kad sam birao od kojeg cu proizvodjaca da kupim... A recimo da mi je to bilo jedan od kljucnih razloga zasto sam kupio MSI pored dvogodisnje garancije...
Pozvao sam juce (posle 5 dana u servisu) da bi mi rekli da kuler tek treba da dodje iz Holandije (!!?), da su ga najverovatnije radi o tome da su ga zadrzali na carini jer se carini kao rashladni uredjaj (????!)... A radi se o jbn-om kuleru, ne o zameni jbne maticne ploce, kapiram da bi maticna dolazila sa medjunarodne kosmicke stanice... Bice veselo ako mi pride obrisu i hard jer im je "trebalo da testiraju da li su ga ispravno postavili" ili neka slicna nebuloza...
recimo da ne bih savetovao MSI, poducen licnim iskustvom...
 
malo off: svakako oni ne odgovaraju za gubitak podataka dok je kod njih u servisu, sigurno piše tako i u garanciji
 
Treba napomenuti MSI garanciju... Naime, imam MSI ex610x vec godinu ipo dana, imao sam konstante probleme sa hladjenjem (toplo kuciste, bucan kuler, visoke temperature CPU (idle oko 60-65C)), odneo sam ga do servisa proslog ponedeljka ponesen pricom o 72h pick and return, al medjutim u servisu su mi rekli da se radi o 72 radna sata (10 dana) sto nije pisalo po flajerima kad sam birao od kojeg cu proizvodjaca da kupim... A recimo da mi je to bilo jedan od kljucnih razloga zasto sam kupio MSI pored dvogodisnje garancije...
Pozvao sam juce (posle 5 dana u servisu) da bi mi rekli da kuler tek treba da dodje iz Holandije (!!?), da su ga najverovatnije radi o tome da su ga zadrzali na carini jer se carini kao rashladni uredjaj (????!)... A radi se o jbn-om kuleru, ne o zameni jbne maticne ploce, kapiram da bi maticna dolazila sa medjunarodne kosmicke stanice... Bice veselo ako mi pride obrisu i hard jer im je "trebalo da testiraju da li su ga ispravno postavili" ili neka slicna nebuloza...
recimo da ne bih savetovao MSI, poducen licnim iskustvom...

E sad, vise ljudi je ovde imalo ok iskustva sa njihovim servisom, vec je pisano o tome. Koliko dugo su ljudima drzali masine u servisu cak i deset dana je nista, a tebi su objasnili zasto kasne. Sto se tice podataka, ti si odgovoran za bekap istih tako da ne mozes da se zalis na njih ako ti nesto ode.

Ja sa druge strane na mom skoro dve godine starom notebook-u iz potpisa nisam imao ni jedan jedini problem, tako da s moje tacke gledista jeste ok kupovina.

PS:procitaj malo Toshibinu "no matter what" garanciju cisto da vidis kako se ljudi ogradjuju od svega ;)
 
Vrh Dno