Šta je novo?

Mislim da cu Gentoo Linux...

soulfly

Čuven
Učlanjen(a)
01.03.2002
Poena
619
Imam Red Hat, ali u poslednje vreme ga veoma retko bootujem. Generalno, jos uvek smatram da sam pocetnik u linuxu i imam osecaj kao da postoji jos milion stvari koje cu ko-zna-kad shvatiti i nauciti, i mislim da bih se trebao mozda prebaciti na neki jednostavniji distro, ali opet ne u smislu da sve "nepotrebne detalje" krije od mene, a da ja samo kliknem i otkucam tu i tamo po nesto. Dopala mi se prica u vezi sa ovim Gentoo-om i mogucnoscu da OS instaliram malo po malo (prvo neki osnovni core, pa posle nadogradnja paketima) i da ga potpuno konfigurisem prema svojim potrebama. Odgovara mi i to sto je sve centralizovano na oficijelnom sajtu koji sadrzi stvarno mnogo dokumenata i uputstava (pogledao sam neke osnovne) + ogroman forum.
Dakle, mislim da cu (za jedno tri nedelje) cak i da totalno izbrisem RH (jedna ext2 particija + swap). Da li bih u ovom slucaju formatiranje trebao sam da odradim iz RH-a? Posto bih isporobao ReiserFS, da li se on bira pre ili nakon formatiranja i instalacije OS-a? A u drugom slucaju (ako odlucim da ostavim RH)? I da li bi generalno trebalo da postoji mogucnost za boot Gentoo-a sa diskete, posto bih da izbegnem dual boot?

1. instaliranje parce po parce i uklanjanje delova je moguce uraditi na _svakom_ distrou i to nije nikakva specijalna odlika gentooa, nego linuxa u globalu.
2. particije ces formatirati ReiserFS-om prilikom instalacije novog distroa; vazno je samo da taj novi distro ima ukljucen ReiserFS u kernel ili kao modul kernela koji je na instalacionom CD-u.
3. svaki disto mozes da napravis da se dize sa diskete ili nekog drugog uredjaja.

silverglider je napisao(la):
3. svaki disto mozes da napravis da se dize sa diskete ili nekog drugog uredjaja.

da, samo što se redhat i mandrake prvo upišu u mbr, pa te onda pitaju "e, izvini, a hoćeš da dižeš sa diskete ili sa harda?" :d