Šta je novo?

Minolta S 414

bobolu

Čuven
Učlanjen(a)
12.07.2003
Poena
604
Sta mislite o Minolti S 414 puno sam citao o tom aparatu pa mi se cini da je OK.
Dvoumim se izmedju Canon A80 ili Minolte S 414 za koji da se odlucim. Stizu mi iz Amerike, koji da uzmeme.

da da...Evo i ja sam bas i diskutovao sa momcima par topica nize o toj minolti...Zaista ima fenomenalne slike...A sto je jos jako bitno puno opcija imas na raspolaganju, a cena i nije tako skupa...Posto sam ja pocetnik u digitalnoj fotografiji, i uopste sve vezano sa rukovanje sa istim izgleda da ce mi ova minolta, koja mi se stvarno do sada najvise svidela, biti ulaznica u svet digitalaca :)
aj javi sta si jos nasao o ovom aparatu...
e da, za a80...Ne znam, nikako mi nije jasno, ZASTO, i kako je moguce na serija a se totalno razlikuje od modela do modela...svaki pravi razliciti slike, razlicite performase ima... Meni je valjda logicno da ono sto je bilo lose u a40 da je ispravljeno u a60 sto je pak bilo lose u njemu da je popravljeno u a70 i tako sve do ove a80...ali izgleda da to u masovnoj proizvodnji nije tako :(

imao sam A70 - prethodnik A80 i s414 - > minolta je babaroga za te canone - nisu uopste ista klasa- mozda gresim ali i A80 je i dalje ekonomska klasa canonove ponude.

Kad se malo bolje pogleda, cene A canona(A70 da kažemo, on je reper) su mnogo sporije opadale nego cene digitalaca drugih proizvođača(što te kalse, što graničnih klasa), pa je tako sad, nekada možda bestbuy, A70 postao po meni precenjen...

Ne zaboravite da je Minolta S414 kada se pojavila uskocila u klasu Canon G serije, Sony S85, Olympusa C-4000.. Zamisljen je ozbiljnije, kao jeftin pripadnik srednje klase.
Ima doduse samo 2 razlicita otvora blende na svakoj duzini objektiva. Zato nema ni S mod, ali ima braketing, live histogram i sijaset drugih stvari. Objektiv je zaista odlican.

A80 zato ima AF lampu, bolji film mod, manji je, moderniiji, ima izvlaceci LCD,..