Šta je novo?

Mechanical Desktop 6-> 3DSMax4

  • Začetnik teme SpaceAgony
  • Datum pokretanja
S

SpaceAgony

Guest
Kako da exportujem model iz MD6 u *.3ds format a da objekat ima dovoljno poligona a ne kao sto mi se desava da cilindricni otvor bude u stvari dvanestougaoni otvor....

Napomena: U MD6 sam pravio model zato sto je u pitaju proracunati egzaktni model...

Neka sugestija?
 
Probao sam Tesselate i Mash Smoot ali ne fercera kako bi trebalo...

Znam da sam ovo vec pitao ali mi je jako potrebno pa mozda je neko nesto izmislio u medjuvremenu :)
 
mislim da nemas neki izbor. najbolje bi bilo da izvezes u neki nurbs friendly format. poligoni nisu za tehnicko precizno modelovanje. Ako vec tezis ka maxu zasto ne bi pokusao da modelujes taj objekat u maxu odnosno nurbs plaginu - rhinoceros. mislim da bi ti najkomfornije bilo da radis direktno u nekom programu sa jakim nurbs alatima. ima ih vise na tebi je izbor.Zavisi samo od toga koliko bi zeleo da se pomucis da naucis novi program.za nurbs ja bih preporucio mayu ili max sa rhinom
 
Sto se tice 3DMax-a ne mogu ti pomoci ali mogu da ti predlozim neke alternative.Ako su ti potrebne vece mogucnosti renderovanja nego u MD onda mozes da uzmes Autodesk VIZ
, a ako zelis da pravis animacije onda mozes to da uradis u Autodesk inventoru pomocu drive constrains. U oba ova programa
se mogu uvoziti MD fajlovi bez ikakve konverzije.
 
Dali mozes negde da postavis fajl koji mozemo da preuzmemo i da probamo da nadjemo resenje. Tesko se ovakve stvari mogu resiti samo savetom bez uvida u primer. Obrisi sve nepotrebno i ostavi samo karakteristican objekat koji te najvise muci. Dali MD moze faj da snimi kao DWG ili ima svoj format.
 
Problem ces resiti ako u Mechanical Desktopu promenis parametar:

Rendered object smoothness (stavi npr. 5 umesto 0.5).

On se nalazi u meniju Assist - Options - Display - Display resolution.
 
Rendered object smoothness ima veze samo sa renderovanjem a ne sa exportovanjem fajlova.
MD koristi DWG format.
 
Jesi li ti to probao ili ti se tako cini na osnovu imena komande?

Promeni parametar Rendered object smoothness na 5, napravi cilindar u MDT 6 i exportuj ga u 3DS format, a zatim uvezi u 3DS Max.

Videćeš pravilan cilindar u 3DS Max.

Ukoliko je vrednost parametra Rendered object smoothness 0.5 (default), umesto kruznih povrsina ces videti poligone.

Upravo sam probao i sa programom 3DS Viz, radi provereno.
 
OK , ako radi onda je problem resen.
Kad si vec pomenuo 3DS VIZ . da li u njega mogu da se uvoze fajlovi iz Inventora?
Ne mogu da nadjem Autodesk VIZ u koji mogu sigurno.
 
Verzija koju ja imam (3DS Viz 3i) ne uvozi direktno Invertorove i MDT datoteke.

Zato iz Inventora exortujem datoteku u StereoLitho (*.stl) formatu i uvezem u 3DS Viz. Iz MDT moze i u *.3ds formatu.

Uzgred, radi li nekome Inventor 5 pod Windowsom XP?
 
ako importujes *.dwg fajl u 3dsmax, a hoces bolju kontrolu nad 'smoothnes' parametru, posebno obrati paznju na ovaj detalj, jer tu podesavas 'mekocu' koja ti treba
 
Vrh Dno