Šta je novo?

Mechanical Desktop 6 -> 3DSMax 4

  • Začetnik teme SpaceAgony
  • Datum pokretanja
S

SpaceAgony

Guest
Zanima me sledece... Napravio sam model reduktora u MD6 ali kad eksportujem model u Bryce ili Max sve je jako uglasto (kruzne povrsine su vise osmougaone nego kruzne - tj manjka broj poligona). Neka specijalna podesavanja pri exportu u *.3ds nisam video. Zna li neko resenje kako da se modelim poveca broj poligona?

Napomena: MD6 sam koristio zato sto je u pitanju realna konstrukcija reduktora...
 
Ako hoces da povecas broj poligona u MAX-u, to mozes da probas na 2 nacina, prvo selektuj objekat koji zelis da promenis zatim u "modify" panelu izaberi ili TESSELATE ili MASH SMOOTH, pa se malo igraj sa parametrima....


BTW U koje sve fajlove moze da exportuje MD6?
 
isprobavaj sa tesselate. Mislim da ce ti MeshSmooth previse unistiti oblik objekta i nigde neces imati ostru ivicu. mislim, moze da se namesti i da posle smootha imas ostre ivice ali to je vec neki drugi film ;>>>
 
DamjanMX je napisao(la):
Ako hoces da povecas broj poligona u MAX-u, to mozes da probas na 2 nacina, prvo selektuj objekat koji zelis da promenis zatim u "modify" panelu izaberi ili TESSELATE ili MASH SMOOTH, pa se malo igraj sa parametrima....


BTW U koje sve fajlove moze da exportuje MD6?

Moze osim za Max i u neutralne fajlove kao sto su ACIS ili STEP, VRML i sl.
 
Nazad
Vrh Dno