Rečeno je na prethodnoj stranici par puta da se ne može pristupiti US sadržaju preko našeg naloga jer je sport zasad u Americi besplatan. To mi je i Max podrška juce odgovorila na mail. Dakle, ne možeš pristupati USA i LATAM katalozima.Proverio sam Nord VPN prema EU zenljama gde je Max dostupan. S obzirom da je moj nalog vezan za SBB, i u koliko promenim region na Svedsku, Norvesku, Hrvatsku, Bugarsku,Cesku.... dobijam obavestenje da je uoceno da sam u procesu putoivanja, te da ce moj sadrzaj biti isti ili drugaciji od zemlje gde je nalog otvoren. Pitanje je zasto mi USA region ne daje isto obavestenje, vec trazi povezivanje na provajdera kojeg naravno nema na listi americkih provajdera? Americki Max me vidi kao logovanog medjutim zahteva da se registracija zavrsi? Ne verujem da je VPN problem, vec mozda gledaju da ne dozvole pristup nalozima otvorenim preko provajdera van USA. U koliko je tako, nema VPN-a koji moze da pomogne jer je nalog otvoren preko Srbije-SBB. Zamolio bih nekoga ko ima VPN da proveri da li mu je dostupan USA sadrzaj koji ima najveci sadrzaj filmova i serija, koje u nasem regionu nije moguce gledati.
To je neizvedivo zbog autorskih prava.Bila je prica ja mislim da ce prelaskom na max sadrzaj biti isti svuda (serije i filmovi)
Ja dok sam koristio SBB, nikad problema sa podrškom, doduše od 2019. sam se preselio i morao da pređem na Supernovu. Podrška im je kuku majko. Odgovaraju sa brzinom od 1 poruke na 4h, na pozive ne odgovaraju, kad im čovek da broj na koji da me zovu, oni ipak zovu na broj koji je zaveden prilikom potpisivanja ugovora, bože sačuvaj...I onda posle neko kuka na sbb i njihovu podrsku. Pa predje na mts/supernova kablovsku 😂
Pojavili se racuni i nistaKad ti se na mojmts pojave računi za Supernovu, moći ćeš da se uloguješ na Max. Dok Telekom to ne odradi, ne treba ni pokušavati. Piši mejlove Telekomu, zovi podršku, maltretiraj ih da to odrade.
Ja sam im pisao mejl jutros.
E sad pokušaj da obrišeš sve podatke sa android aplikacije, ili kukije, ako ideš preko Max sajta, pa pokušaj da napraviš novi nalog na Max. Odmah ideš na provajdera, ne kucaš ništa od starog profila koji si koristio za Hbo-Max, kao da praviš novi profil prvi put. Kad ti proveri username i pass za mojmts i ponudi da uneseš ime prezime i ostale podatke, onda ukucaš email koji si koristio za Hbo-Max i on će da prepozna da je to nalog koji već postoji, pošalju ti kod na taj email da potvrdiš da si to ti i nastaviš da se loguješ na dalje kao na Hbo-MaxPojavili se racuni i nista
Eurosport PlayerKod nas mi izbaci ovo za sport:
Pogledajte prilog 443452
To je poliltika svih striming servisa, ne samo Max, da ti daju manje za iste pare i da te nateraju da plaćaš više za ono što si imao do sad.Pristup će se svima rešiti na jedan ili drugi način kroz para dana, a za uporne je već rešen. Ali se i dalje postavlja pitanje kako rešiti problem gde nećemo imati 4K sadržaj, niti Dolby Atmos, niti Dolby Vision itd. Ovaj paket meni ništa ne znači nažalost
Za normalnu osobu nije problem, i to je meni skroz okej da se neko ne žali što je degradiran, i najbolje da svi ćutimo za sve.Ti onda taj "besplatni" (pro)daj drugome a ti plati HBO-u direktno pretplatu za Premium
Zamisli kakav smak sveta nema DV.. kako li smo živeli i bez HDR i bez 4K i bez legalnih streaming platformi... Neverovatno mi je prosto kooooliiko se kuka i histeriše svaki put kad je HBO migrirao platformu i naloge, kao da će svi da poumiru ako budu X dana bez streaming platforme na kojoj je 95% korisnika odavno ogledalo sve što je iole vredno gledanja... I kao da što se ovde više izražava nezadovoljstvo to će brže da se završi tranzicioni period.
Ono cokolada sa 100gr na 80gr za iste pare. Ovo mu dodje kao digital shrinkflation.To je poliltika svih striming servisa, ne samo Max, da ti daju manje za iste pare i da te nateraju da plaćaš više za ono što si imao do sad.
HBO Max je imao samo jedan paket.Dok je bio HBO MAX, postojala su dva paketa, basic i standard. Basic je imao 720p, dok je Standard imao 1080p i 4K sadrzaj.
Prelaskom na MAX, oni su to podelili na 3 paketa.
Svi koji su imali Standard, ostali su na Standardu, bukvalno je izvrsen copy-paste statusa naloga, a HBO je prebacio 4K sadrzaj na Premium paket.
Ne znam da li si pratio situaciju sa HBO, ali Warner se kao merdžovao sa Diskaverijem, a ustvari ih je Diskaveri kupio i novi direktor je isto ovo uradio i u Americi, a sve u cilju povećanja profita, pošto je Warner u jako lošoj finansijskoj situaciji. Možemo mi da se žalimo i lupetamo koliko hoćemo, oni su odlučili da povećaju cenu svog proizvoda i na nama je da uzmemo, ili da ostavimo. A što se mene tiče, najviše bih voleo da svi striming servisi bankrotiraju i da se ceo sistem resetuje.Ono cokolada sa 100gr na 80gr za iste pare. Ovo mu dodje kao digital shrinkflation.
Dok je bio HBO MAX, postojala su dva paketa, basic i standard. Basic je imao 720p, dok je Standard imao 1080p i 4K sadrzaj.
Prelaskom na MAX, oni su to podelili na 3 paketa.
Svi koji su imali Standard, ostali su na Standardu, bukvalno je izvrsen copy-paste statusa naloga, a HBO je prebacio 4K sadrzaj na Premium paket.
Standard paket na HBO MAX, je u sustini Premium paket, a koji smo dobili u okviru paketa kod operatera, i kao takav trebalo da bude prebacen na taj Premium ili da postoji odredjen paket koji obuhvata 4K, a nevidljiv je na stranici MAX, jer se takav dobija preko ugovora koji HBO moze imati sa operaterima.
U sustini, HBO je izvrsio veliku prevaru, posto nikome nije najavio da ce doci do ovakve promene, posebno u slucaju degradacije. A takva je kaznjiva Zakonom svuda u svetu. Korisnici su pod ugovorom koji obuhvata 4K shodno odabiru paket kod operatera. Cak i kada istekne ugovorna obaveza, trajace vanugovorna, ali pod istim uslovima.
HBO se ogradjuje sistemom "to je do operatera, vidite sa njima". Problem je sto je HBO taj koji je menjao iliti kreirao planove, tj. pakete, jer ne moze bilo ko da menja pakete osim njih samih.
To mislis zato sto si kod operatera. 2 paketa su imali. I ta dva paketa si mogao da uzmes kada nisi kod operatera. Operater ti je furao najvisi paket, tj ugovorno sa HBO.HBO Max je imao samo jedan paket.
Isto. Jos malo cemo imati 200 streaming servisa. Kao da imamo kablovsku. A od toga svi zajedno imaju dovoljno filmova i serija za 1 streaming servis.Ne znam da li si pratio situaciju sa HBO, ali Warner se kao merdžovao sa Diskaverijem, a ustvari ih je Diskaveri kupio i novi direktor je isto ovo uradio i u Americi, a sve u cilju povećanja profita, pošto je Warner u jako lošoj finansijskoj situaciji. Možemo mi da se žalimo i lupetamo koliko hoćemo, oni su odlučili da povećaju cenu svog proizvoda i na nama je da uzmemo, ili da ostavimo. A što se mene tiče, najviše bih voleo da svi striming servisi bankrotiraju i da se ceo sistem resetuje.
Imali su isključivo jedan paket direktno na svojoj stranici. 6.99€/54.99 godišnja. Nikad u ponudi nisu imali Basic. Nema potreba za širenjem dezinformacija.To mislis zato sto si kod operatera. 2 paketa su imali. I ta dva paketa si mogao da uzmes kada nisi kod operatera. Operater ti je furao najvisi paket, tj ugovorno sa HBO.
Bem li ga, kada sam zadnji put gledao, jeste davno, bila su dva paketa. Moja greska ako je tako. Mozda sam ubo tu stranicu tako. Ali opet, taj paket je sadrzao sto je sadrzao.
ko o čemu nije obavešten? meni je uredno stigao mejl sa sve objašnjenjima i cenama. diskutovalo se već o tome pre nekoliko meseciProblem je sto niko nije obavesten o ovome, bar neki email.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari