Šta je novo?

MAX [nije tema o HBO Max ni o Supernovi]

Proverio sam Nord VPN prema EU zenljama gde je Max dostupan. S obzirom da je moj nalog vezan za SBB, i u koliko promenim region na Svedsku, Norvesku, Hrvatsku, Bugarsku,Cesku.... dobijam obavestenje da je uoceno da sam u procesu putoivanja, te da ce moj sadrzaj biti isti ili drugaciji od zemlje gde je nalog otvoren. Pitanje je zasto mi USA region ne daje isto obavestenje, vec trazi povezivanje na provajdera kojeg naravno nema na listi americkih provajdera? Americki Max me vidi kao logovanog medjutim zahteva da se registracija zavrsi? Ne verujem da je VPN problem, vec mozda gledaju da ne dozvole pristup nalozima otvorenim preko provajdera van USA. U koliko je tako, nema VPN-a koji moze da pomogne jer je nalog otvoren preko Srbije-SBB. Zamolio bih nekoga ko ima VPN da proveri da li mu je dostupan USA sadrzaj koji ima najveci sadrzaj filmova i serija, koje u nasem regionu nije moguce gledati.
 
Proverio sam Nord VPN prema EU zenljama gde je Max dostupan. S obzirom da je moj nalog vezan za SBB, i u koliko promenim region na Svedsku, Norvesku, Hrvatsku, Bugarsku,Cesku.... dobijam obavestenje da je uoceno da sam u procesu putoivanja, te da ce moj sadrzaj biti isti ili drugaciji od zemlje gde je nalog otvoren. Pitanje je zasto mi USA region ne daje isto obavestenje, vec trazi povezivanje na provajdera kojeg naravno nema na listi americkih provajdera? Americki Max me vidi kao logovanog medjutim zahteva da se registracija zavrsi? Ne verujem da je VPN problem, vec mozda gledaju da ne dozvole pristup nalozima otvorenim preko provajdera van USA. U koliko je tako, nema VPN-a koji moze da pomogne jer je nalog otvoren preko Srbije-SBB. Zamolio bih nekoga ko ima VPN da proveri da li mu je dostupan USA sadrzaj koji ima najveci sadrzaj filmova i serija, koje u nasem regionu nije moguce gledati.
Rečeno je na prethodnoj stranici par puta da se ne može pristupiti US sadržaju preko našeg naloga jer je sport zasad u Americi besplatan. To mi je i Max podrška juce odgovorila na mail. Dakle, ne možeš pristupati USA i LATAM katalozima.
 
Sem svega već navedenog, primetio sam da više ne postoji mogućnost zumiranje slike u mobilnoj android aplikaciji. Ili ja ne znam kako to da uradim.
 
I onda posle neko kuka na sbb i njihovu podrsku. Pa predje na mts/supernova kablovsku 😂
Ja dok sam koristio SBB, nikad problema sa podrškom, doduše od 2019. sam se preselio i morao da pređem na Supernovu. Podrška im je kuku majko. Odgovaraju sa brzinom od 1 poruke na 4h, na pozive ne odgovaraju, kad im čovek da broj na koji da me zovu, oni ipak zovu na broj koji je zaveden prilikom potpisivanja ugovora, bože sačuvaj...
 
Zvali me iz SN prvo obicsn a onda napredan support. Konačno su rešili problem. Logukem se kao i ranije svojim kredicijalima.
 
Rekao sam ja i juče za korisnike Supernove, džaba je cimati Max podršku, problem je do Telekoma i njih treba maltretirati dok ne reše to.
 
Kad ti se na mojmts pojave računi za Supernovu, moći ćeš da se uloguješ na Max. Dok Telekom to ne odradi, ne treba ni pokušavati. Piši mejlove Telekomu, zovi podršku, maltretiraj ih da to odrade.
Ja sam im pisao mejl jutros.
Pojavili se racuni i nista
 
Pojavili se racuni i nista
E sad pokušaj da obrišeš sve podatke sa android aplikacije, ili kukije, ako ideš preko Max sajta, pa pokušaj da napraviš novi nalog na Max. Odmah ideš na provajdera, ne kucaš ništa od starog profila koji si koristio za Hbo-Max, kao da praviš novi profil prvi put. Kad ti proveri username i pass za mojmts i ponudi da uneseš ime prezime i ostale podatke, onda ukucaš email koji si koristio za Hbo-Max i on će da prepozna da je to nalog koji već postoji, pošalju ti kod na taj email da potvrdiš da si to ti i nastaviš da se loguješ na dalje kao na Hbo-Max
 
Sad zvali povodom mejla koji sam poslao juče, dobio sam na moj.mts. oba naloga računa, i vele da će problem biti rešen do sutra, eto vrlo ljubazan poziv
 
Poslednja izmena:
Pristup će se svima rešiti na jedan ili drugi način kroz para dana, a za uporne je već rešen. Ali se i dalje postavlja pitanje kako rešiti problem gde nećemo imati 4K sadržaj, niti Dolby Atmos, niti Dolby Vision itd. Ovaj paket meni ništa ne znači nažalost
 
Ti onda taj "besplatni" (pro)daj drugome a ti plati HBO-u direktno pretplatu za Premium :D
Zamisli kakav smak sveta nema DV.. kako li smo živeli i bez HDR i bez 4K i bez legalnih streaming platformi... Neverovatno mi je prosto kooooliiko se kuka i histeriše svaki put kad je HBO migrirao platformu i naloge, kao da će svi da poumiru ako budu X dana bez streaming platforme na kojoj je 95% korisnika odavno ogledalo sve što je iole vredno gledanja... I kao da što se ovde više izražava nezadovoljstvo to će brže da se završi tranzicioni period.
 
Pristup će se svima rešiti na jedan ili drugi način kroz para dana, a za uporne je već rešen. Ali se i dalje postavlja pitanje kako rešiti problem gde nećemo imati 4K sadržaj, niti Dolby Atmos, niti Dolby Vision itd. Ovaj paket meni ništa ne znači nažalost
To je poliltika svih striming servisa, ne samo Max, da ti daju manje za iste pare i da te nateraju da plaćaš više za ono što si imao do sad.
 
Ti onda taj "besplatni" (pro)daj drugome a ti plati HBO-u direktno pretplatu za Premium :D
Zamisli kakav smak sveta nema DV.. kako li smo živeli i bez HDR i bez 4K i bez legalnih streaming platformi... Neverovatno mi je prosto kooooliiko se kuka i histeriše svaki put kad je HBO migrirao platformu i naloge, kao da će svi da poumiru ako budu X dana bez streaming platforme na kojoj je 95% korisnika odavno ogledalo sve što je iole vredno gledanja... I kao da što se ovde više izražava nezadovoljstvo to će brže da se završi tranzicioni period.
Za normalnu osobu nije problem, i to je meni skroz okej da se neko ne žali što je degradiran, i najbolje da svi ćutimo za sve.

Ali kao neko ko je uložio ogromne pare da napravi kućni bioskop i važan mu je svaki detalj, naravno da ću da se smorim i bunim, ako sam do juče imao 4K sadržaj na HBO Maxu i sada sa novom platformom koja treba da bude 100 puta bolja nemam, već mi je dodat sadržaj koji 90% nas nije tražila, niti nam je trebala.

I nije problem što je degradiran paket, nego što ne postoji nikakva mogućnost da se plati veći paket bez da se napravi novi račun.
 
Sve si u pravu, ali ozbiljan kućni bioskop i striming preko Max-a ili bilo koje druge platforme nikako u istu rečenicu... Džaba sve i da ti daju Premium, nije to to.
 
To je poliltika svih striming servisa, ne samo Max, da ti daju manje za iste pare i da te nateraju da plaćaš više za ono što si imao do sad.
Ono cokolada sa 100gr na 80gr za iste pare. Ovo mu dodje kao digital shrinkflation.

Dok je bio HBO MAX, postojala su dva paketa, basic i standard. Basic je imao 720p, dok je Standard imao 1080p i 4K sadrzaj.
Prelaskom na MAX, oni su to podelili na 3 paketa.
Svi koji su imali Standard, ostali su na Standardu, bukvalno je izvrsen copy-paste statusa naloga, a HBO je prebacio 4K sadrzaj na Premium paket.

Standard paket na HBO MAX, je u sustini Premium paket, a koji smo dobili u okviru paketa kod operatera, i kao takav trebalo da bude prebacen na taj Premium ili da postoji odredjen paket koji obuhvata 4K, a nevidljiv je na stranici MAX, jer se takav dobija preko ugovora koji HBO moze imati sa operaterima.

U sustini, HBO je izvrsio veliku prevaru, posto nikome nije najavio da ce doci do ovakve promene, posebno u slucaju degradacije. A takva je kaznjiva Zakonom svuda u svetu. Korisnici su pod ugovorom koji obuhvata 4K shodno odabiru paket kod operatera. Cak i kada istekne ugovorna obaveza, trajace vanugovorna, ali pod istim uslovima.
HBO se ogradjuje sistemom "to je do operatera, vidite sa njima". Problem je sto je HBO taj koji je menjao iliti kreirao planove, tj. pakete, jer ne moze bilo ko da menja pakete osim njih samih.
 
ako se secate, ovakvih problema je bilo i prosli put kada su promenili platformu.

meni ja katastraofa da mogu da se ulogujem na stari hbo nalog ali ne mogu iz njega da aktiviram novi.
a iz mts-sa su mi kreirali novi koji naravno ne radi, tako da mi ne radi ni stari ni novi.
 
Dok je bio HBO MAX, postojala su dva paketa, basic i standard. Basic je imao 720p, dok je Standard imao 1080p i 4K sadrzaj.
Prelaskom na MAX, oni su to podelili na 3 paketa.
Svi koji su imali Standard, ostali su na Standardu, bukvalno je izvrsen copy-paste statusa naloga, a HBO je prebacio 4K sadrzaj na Premium paket.
HBO Max je imao samo jedan paket.
 
Ono cokolada sa 100gr na 80gr za iste pare. Ovo mu dodje kao digital shrinkflation.

Dok je bio HBO MAX, postojala su dva paketa, basic i standard. Basic je imao 720p, dok je Standard imao 1080p i 4K sadrzaj.
Prelaskom na MAX, oni su to podelili na 3 paketa.
Svi koji su imali Standard, ostali su na Standardu, bukvalno je izvrsen copy-paste statusa naloga, a HBO je prebacio 4K sadrzaj na Premium paket.

Standard paket na HBO MAX, je u sustini Premium paket, a koji smo dobili u okviru paketa kod operatera, i kao takav trebalo da bude prebacen na taj Premium ili da postoji odredjen paket koji obuhvata 4K, a nevidljiv je na stranici MAX, jer se takav dobija preko ugovora koji HBO moze imati sa operaterima.

U sustini, HBO je izvrsio veliku prevaru, posto nikome nije najavio da ce doci do ovakve promene, posebno u slucaju degradacije. A takva je kaznjiva Zakonom svuda u svetu. Korisnici su pod ugovorom koji obuhvata 4K shodno odabiru paket kod operatera. Cak i kada istekne ugovorna obaveza, trajace vanugovorna, ali pod istim uslovima.
HBO se ogradjuje sistemom "to je do operatera, vidite sa njima". Problem je sto je HBO taj koji je menjao iliti kreirao planove, tj. pakete, jer ne moze bilo ko da menja pakete osim njih samih.
Ne znam da li si pratio situaciju sa HBO, ali Warner se kao merdžovao sa Diskaverijem, a ustvari ih je Diskaveri kupio i novi direktor je isto ovo uradio i u Americi, a sve u cilju povećanja profita, pošto je Warner u jako lošoj finansijskoj situaciji. Možemo mi da se žalimo i lupetamo koliko hoćemo, oni su odlučili da povećaju cenu svog proizvoda i na nama je da uzmemo, ili da ostavimo. A što se mene tiče, najviše bih voleo da svi striming servisi bankrotiraju i da se ceo sistem resetuje.
 
Ја сам им послао 2 мејла,један преко сајта а други директно.
Ваљда ће један да донесе срећу.
Причам за ове дијаболе са супернове.
Два пута зовем и чекам по пола сата и не дођем до оператера...
 
HBO Max je imao samo jedan paket.
To mislis zato sto si kod operatera. 2 paketa su imali. I ta dva paketa si mogao da uzmes kada nisi kod operatera. Operater ti je furao najvisi paket, tj ugovorno sa HBO.
Ne znam da li si pratio situaciju sa HBO, ali Warner se kao merdžovao sa Diskaverijem, a ustvari ih je Diskaveri kupio i novi direktor je isto ovo uradio i u Americi, a sve u cilju povećanja profita, pošto je Warner u jako lošoj finansijskoj situaciji. Možemo mi da se žalimo i lupetamo koliko hoćemo, oni su odlučili da povećaju cenu svog proizvoda i na nama je da uzmemo, ili da ostavimo. A što se mene tiče, najviše bih voleo da svi striming servisi bankrotiraju i da se ceo sistem resetuje.
Isto. Jos malo cemo imati 200 streaming servisa. Kao da imamo kablovsku. A od toga svi zajedno imaju dovoljno filmova i serija za 1 streaming servis.
Nije ni cudo sto su svi popizdeli na sve njih i polako otkazuju svoje pretplate, a i sto zbog woke gluposti.
Koji ti um moras da imas da u cilju povecanja profita, napravis takav sistem da teras korisnike od sebe? Onaj ko nudi nesto, nije on taj koji odredjuje cenu. Kupac je taj. Kao sto i klijent nije u pravu svaki put. Louis Rossman, kao i mnogi drugi su u pravu sto su objavljivali da gubis ono sto placas, da ne pricam o sistemu gde ti platis za nesto, a ne posedujes.
Njima ce cene akcija padati, a mnogima padaju zbog ovakvih poteza. Malo po malo, ali padaju.
 
Poslednja izmena:
To mislis zato sto si kod operatera. 2 paketa su imali. I ta dva paketa si mogao da uzmes kada nisi kod operatera. Operater ti je furao najvisi paket, tj ugovorno sa HBO.
Imali su isključivo jedan paket direktno na svojoj stranici. 6.99€/54.99 godišnja. Nikad u ponudi nisu imali Basic. Nema potreba za širenjem dezinformacija.
 
Upravo tako, imali smo jedan, sada imamo dva. Basic sa reklamama koji se spominje u temi ne postoji kod nas, za sada.
 
Bem li ga, kada sam zadnji put gledao, jeste davno, bila su dva paketa. Moja greska ako je tako. Mozda sam ubo tu stranicu tako. Ali opet, taj paket je sadrzao sto je sadrzao.
 
Moguce, cisto sam bacio pogled sta nude kada placas van operatera. Ne znam sto mi je tako ostalo u secanju. Osim mi se nije pomesalo sa ponudom druge drzave 😁, mozda SAD.
Kako god, usrali su ga za 100 medalja. I jos sto je reklama "dozivi vise". Uffffff, jezim se na takvo reklamiranje, a sve sa sitnim slovima.

Problem je sto niko nije obavesten o ovome, bar neki email. Tako da da, prevara je u pitanju. Cak gledam na Reddit-u, da su ljudi poceli da otkazuju MAX, jer ih kosta 4$ vise mesecno samo za par sadrzaja koji imaju 4K. A oni su bar dobili email vezano za to.
 
Nazad
Vrh Dno