MarcusS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 02.06.2007
- Poruke
- 2,259
- Poena
- 445
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 5600 & ID-COOLING XTS 224
- Matična ploča
- AsRock B550m STEEL LEGEND
- RAM
- 2x16 GB Corsair Vengeance RGB PRO sl 3600mhz
- GPU
- Sapphire PURE 7700XT 12GB WHITE
- Storage
- M.2 Kingston KC3000 512GB + 2TB Toshiba + 4TB Seagate
- PSU
- Cooler Master Bronze 650w
- Kućište
- Zalman S5 White
- Monitor
- Benq Zowie XL2540K
- Miš & tastatura
- Logitech G910 spectrum & Logitech G PRO mouse
- Ostale periferije
- Logitech G PRO X
- Mobilni telefon
- Google Pixel 7 Pro
- Pametni uređaji
- Huawei Watch GT2 Pro
- Pristup internetu
- Kablovski internet
naravno da nema jer sam ja na yettelu instalirao max aplikaciju i nastavio kao da se ništa nije desilo, bez logovanja i bilo čega...ugušiste temu sa tim koliko ste puta zvali supernovu i koliko su puta oni zvali vas, i kad su kome pravili naloge i pasvorde i kako vam ne prihvata stare naloge...očito supernova ima problem sa migracijom naloga, imate supernova temu za probleme sa provajderom...
Dobro, jel nije dovoljno što nas oni seksaju, pa moraš i ti sad? Ajde pusti nas par dana da skontaju ljudi šta kako, sad ćete poumirati svi kao da postoji samo jedna tema na celom forumu...
Malo razumevanja jbt.
Ja sam promenio max pass, napravio moj mts nalog, ali mi kaže isto ono "It looks like your account info isn’t quite right, or you don’t have access to Max through this provider. Please try again, or contact your provider for more information".
Pošto sam aktivirao tek mail na moj mts, možda proradi kada prođe malo vremena?