kaži odmah da nije džabe, to sve zanimaUlogovao se na max sajtu i pod subscription imaš sports addon , 3 eura mesec
Imas stremio na samsungu isto najbolje uporedi tako.Dodjoh kuci ,I Ako ovo nije 4k ,onda ne znam sta je .Al probacu I da uporedim preko stremio kad prebacim mi box ,eto cisto da vidim jel ima razlike .Inace info dugme na Samsung tv ,kad je upaljen HBO ,ne prikazuje nista .
Evo pustio i ja. Klasičan 1080p. Ne postoji info na žalost još uvek u aplikaciji (kada se pritisne info dugme na daljinskom), pa da vidimo stvarni kvalitet.Dodjoh kuci ,I Ako ovo nije 4k ,onda ne znam sta je .Al probacu I da uporedim preko stremio kad prebacim mi box ,eto cisto da vidim jel ima razlike .Inace info dugme na Samsung tv ,kad je upaljen HBO ,ne prikazuje nista .
Nema na mom ,verov starija ver sistema ..Tv star oko 5,6 godinaImas stremio na samsungu isto najbolje uporedi tako.
P.S. ne pali DV niti HDR oznaku sto govori da nije 4K.
Mozda je kojim cudom kod tebe 4K ali kod mene provereno nije.
Vec 28 minuta mi se operater javlja za vise od 2 minuta, videcemo dokle ce da traje hahaNek se javi junak kome je supernova rešila problem ako postoji
Javili su mi se evo cekam da provere, javljam kad zavrsimoNe vredi zvati jer nemaju odgovor
Bas zato i treba zvati i otvarati naloge a ne da im se dozvoli da se izvuku sa nemaju odgovor.Ne vredi zvati jer nemaju odgovor
Baš i nije logično. Stari i novi standard paket dele samo ime, sve ostalo se razlikuje. Dobijamo manje, za više novca. Gramzivost i pohlepa na delu.Ja placam zasebno, dakle nisam preko operatera, i imam onaj dozivotni popust od 33%. Pise isto kao i kod onog korisnika sto je kacio SS, "Pre Standard" i cena koju sam inace placao do sada 4.66 eura. Kazem ti dok traje ta pretplata (nazalost 28-mog mi je obracunski period) oni koji imaju zaseban paket, a ne preko operatera imace sve iste uslove (lepo su napisali na Yettelu), 3 uredjaja, UHD itd, a kad istekne onda cemo imati standard sa tim popustom, ali ako hocemo da predjemo na premium izgubicemo popust. Sto je generalno i logicno da dok traje pretplata koju smo platili ne menjaju nam uslove koriscenja...
Tako da nazalost to je to...
Super kao fluidno i reaguje na daljinski, za razliku od mobilne.Onda očito ne radi super?! 🤣🤣🤣🤣
Pa preko mts-a koliko vidim radi ljudima automatski, ne radi samo supernova, niti je navedena kao operater, sada su verovatno objedinili da ide sve preko Telekoma ali ocigledno lose posto supernova nema nikakav portal kao sto je mojmts, a nije povezana ni sa mojmts tako da nista.A jel probao ko da zove telekom pošto prijavljivanje ide preko njihovog naloga
Zavrsio sam razgovor sa operaterom, u sustini nista nisu uradili, rekla mi je kao kolega malopre da se registrujem sa JMBG i sifrom korisnika na mojmts.rs s tim sto iako je i moj broj 7 cifren kad sam dao operaterki broj ugovora rekla je da postoje neki novi brojevi i da treba da budu na najnovijem racunu, kod mene je racun od 7og maja i stari su brojevi tako da nista od toga. Posle mi je postavila tacnije promenila sifru na mts nalogu koji mi je vezan za mobilni internet posto u mtsu pod mojim jmbgom vec imam tu pretplatu i rekla mi da se ulogujem s tom novom sifrom na Max, medjutim ni to nije radilo tako da je rekla da ce administratori to da provere, dakle nista xDJavili su mi se evo cekam da provere, javljam kad zavrsimo
Baš i nije logično. Stari i novi standard paket dele samo ime, sve ostalo se razlikuje. Dobijamo manje, za više novca. Gramzivost i pohlepa na delu.
Isti slučaj. Već imam nalog na moj mts vezan za mobilni internet. Oni su kao nešto prckali i na majke mi ja treba da im verujem da je max aktivan na tom nalogu iako se ništa ne prikazuje na tom portalu. A mts iz razloga zato što je to mts nalog, nek cacnu i oni 😂 Ja iskreno ne znam kako oni i dalje posluju i kako se to još nije raspalo. Stručnost 0.Pa preko mts-a koliko vidim radi ljudima automatski, ne radi samo supernova, niti je navedena kao operater, sada su verovatno objedinili da ide sve preko Telekoma ali ocigledno lose posto supernova nema nikakav portal kao sto je mojmts, a nije povezana ni sa mojmts tako da nista.
Zavrsio sam razgovor sa operaterom, u sustini nista nisu uradili, rekla mi je kao kolega malopre da se registrujem sa JMBG i sifrom korisnika na mojmts.rs s tim sto iako je i moj broj 7 cifren kad sam dao operaterki broj ugovora rekla je da postoje neki novi brojevi i da treba da budu na najnovijem racunu, kod mene je racun od 7og maja i stari su brojevi tako da nista od toga. Posle mi je postavila tacnije promenila sifru na mts nalogu koji mi je vezan za mobilni internet posto u mtsu pod mojim jmbgom vec imam tu pretplatu i rekla mi da se ulogujem s tom novom sifrom na Max, medjutim ni to nije radilo tako da je rekla da ce administratori to da provere, dakle nista xD
Kao bivši ES playerA sport addon, jel' to Eurosport 1 i 2 samo ili kao Eurosport player da ima sve?
Premium - Španija 14€ (Sport 5€), Portugal 12€, Skandinavija 15€. Istočna evropa 10€ (jedino Rumunija ima jeftiniji standard paket, 7 umesto 8€).Jel ima negde pregled cena po državama u Evropi, zanima me jel ima negde jeftinije pretplata ili su svima stavili istu cenu?
I treba da ih bombardujemo porukama, sto preko njihovog chat-a i preko svih mogucih drustvenh mreza gde god postoje.Džabe da ih zovemo i bombardujemo porukama, oni su sve unapred znali šta i kako, da krenemo od toga da niko nije hteo da kaže da svi prelaze na standard a ne premijum tek da ne pričamo o tome što mi iz supernove nemamo ništa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari