Šta je novo?

MAX [nije tema o HBO Max ni o Supernovi]

Kod mene u BiH na supernova provajderu ista situacija kao u Srbiji ulogunem se normalno ali nema sadrzaja niti pretplate.Cuo sam se sa HBO korisnickom podrskom i covek je potvrdio da uopste nije unesena Supernova kao provajder na max platformu i rekao je da ce kontaktirati tehnicare da se to sredi.Ovo je ljudi takav amaterizam da sam odlucio odjaviti HBO preko operatera i necu ga vise sigurno uzimati.
 
Ja placam zasebno, dakle nisam preko operatera, i imam onaj dozivotni popust od 33%. Pise isto kao i kod onog korisnika sto je kacio SS, "Pre Standard" i cena koju sam inace placao do sada 4.66 eura. Kazem ti dok traje ta pretplata (nazalost 28-mog mi je obracunski period) oni koji imaju zaseban paket, a ne preko operatera imace sve iste uslove (lepo su napisali na Yettelu), 3 uredjaja, UHD itd, a kad istekne onda cemo imati standard sa tim popustom, ali ako hocemo da predjemo na premium izgubicemo popust. Sto je generalno i logicno da dok traje pretplata koju smo platili ne menjaju nam uslove koriscenja...

Tako da nazalost to je to...
 
Aha. Pa sad je sve jasno.

Preko bilo kojeg operatera ide isključivo standard!
 
Jel imate problem sa titlom? Nakon puštanja sadržaja donji deo bude isečen a na momente i bez celog titla...
 
Dodjoh kuci ,I Ako ovo nije 4k ,onda ne znam sta je :) .Al probacu I da uporedim preko stremio kad prebacim mi box ,eto cisto da vidim jel ima razlike .Inace info dugme na Samsung tv ,kad je upaljen HBO ,ne prikazuje nista .
Imas stremio na samsungu isto najbolje uporedi tako.

P.S. ne pali DV niti HDR oznaku sto govori da nije 4K.

Mozda je kojim cudom kod tebe 4K ali kod mene provereno nije.
 
Dodjoh kuci ,I Ako ovo nije 4k ,onda ne znam sta je :) .Al probacu I da uporedim preko stremio kad prebacim mi box ,eto cisto da vidim jel ima razlike .Inace info dugme na Samsung tv ,kad je upaljen HBO ,ne prikazuje nista .
Evo pustio i ja. Klasičan 1080p. Ne postoji info na žalost još uvek u aplikaciji (kada se pritisne info dugme na daljinskom), pa da vidimo stvarni kvalitet.
 
Звао мтс, кажу да им дозволили да понуде само стандард корисницима. Ко хоће премиум мора засебан налог, ван провајдера. Ако се нешто промени, објавиће.
 
Ma supernova sredjuje premium plan zato preko njih ne radi🤡
Nek se javi junak kome je supernova rešila problem ako postoji :)
Vec 28 minuta mi se operater javlja za vise od 2 minuta, videcemo dokle ce da traje haha
 
Da, upravo sam potvrdio ono sto sam napisao. Ovo je i dalje HBO Max nalog, sve je isto (vazi za one koji placaju zasebno, tj nisu preko operatera), UHD je na oba Sony TV-a, moze maksimalno 3 uredjaja, kad sam probao 4 dobio sam poruku da se nalog koristi za gledanje na previse uredjaja.

Dakle uzivajte u UHD i 3 uredjaja dok vam ne istekne HBO pretplata, a posle... FullHD i 2 uredjaja...
 
Stavio sam TV verziju aplikacije koja radi super, sem što pukne SVAKI put kad kliknem na play...
 
A jel probao ko da zove telekom pošto prijavljivanje ide preko njihovog naloga :)
 
Ja placam zasebno, dakle nisam preko operatera, i imam onaj dozivotni popust od 33%. Pise isto kao i kod onog korisnika sto je kacio SS, "Pre Standard" i cena koju sam inace placao do sada 4.66 eura. Kazem ti dok traje ta pretplata (nazalost 28-mog mi je obracunski period) oni koji imaju zaseban paket, a ne preko operatera imace sve iste uslove (lepo su napisali na Yettelu), 3 uredjaja, UHD itd, a kad istekne onda cemo imati standard sa tim popustom, ali ako hocemo da predjemo na premium izgubicemo popust. Sto je generalno i logicno da dok traje pretplata koju smo platili ne menjaju nam uslove koriscenja...

Tako da nazalost to je to...
Baš i nije logično. Stari i novi standard paket dele samo ime, sve ostalo se razlikuje. Dobijamo manje, za više novca. Gramzivost i pohlepa na delu.
 
A jel probao ko da zove telekom pošto prijavljivanje ide preko njihovog naloga :)
Pa preko mts-a koliko vidim radi ljudima automatski, ne radi samo supernova, niti je navedena kao operater, sada su verovatno objedinili da ide sve preko Telekoma ali ocigledno lose posto supernova nema nikakav portal kao sto je mojmts, a nije povezana ni sa mojmts tako da nista.

Javili su mi se evo cekam da provere, javljam kad zavrsimo
Zavrsio sam razgovor sa operaterom, u sustini nista nisu uradili, rekla mi je kao kolega malopre da se registrujem sa JMBG i sifrom korisnika na mojmts.rs s tim sto iako je i moj broj 7 cifren kad sam dao operaterki broj ugovora rekla je da postoje neki novi brojevi i da treba da budu na najnovijem racunu, kod mene je racun od 7og maja i stari su brojevi tako da nista od toga. Posle mi je postavila tacnije promenila sifru na mts nalogu koji mi je vezan za mobilni internet posto u mtsu pod mojim jmbgom vec imam tu pretplatu i rekla mi da se ulogujem s tom novom sifrom na Max, medjutim ni to nije radilo tako da je rekla da ce administratori to da provere, dakle nista xD
 
Baš i nije logično. Stari i novi standard paket dele samo ime, sve ostalo se razlikuje. Dobijamo manje, za više novca. Gramzivost i pohlepa na delu.

Nisi me razumeo, naravno da nije u redu da nam ukinu UHD, povecaju cenu, a ne dobijemo nista bolje i vise, nego kazem logicno je da zadrzimo iste uslove i ono sto smo imali dok traje pretplata...

P.S. Ima nacina da gledate na jedan vise uredjaj :) Dakle pustio na 2 tv-a i browser, probao drugi browser dobio poruku da se gleda na previse uredjaja, onda sam iz tog browsera gde se pojavila ta poruka rucno odjavio nalog na prvom browseru, ali je film i dalje radio, evo radi vec 40 min i ako je odjavljen nalog, a ujedno sam pustio na drugom browseru i tako porkrenuo na 4 uredjaja.
 
Pa preko mts-a koliko vidim radi ljudima automatski, ne radi samo supernova, niti je navedena kao operater, sada su verovatno objedinili da ide sve preko Telekoma ali ocigledno lose posto supernova nema nikakav portal kao sto je mojmts, a nije povezana ni sa mojmts tako da nista.


Zavrsio sam razgovor sa operaterom, u sustini nista nisu uradili, rekla mi je kao kolega malopre da se registrujem sa JMBG i sifrom korisnika na mojmts.rs s tim sto iako je i moj broj 7 cifren kad sam dao operaterki broj ugovora rekla je da postoje neki novi brojevi i da treba da budu na najnovijem racunu, kod mene je racun od 7og maja i stari su brojevi tako da nista od toga. Posle mi je postavila tacnije promenila sifru na mts nalogu koji mi je vezan za mobilni internet posto u mtsu pod mojim jmbgom vec imam tu pretplatu i rekla mi da se ulogujem s tom novom sifrom na Max, medjutim ni to nije radilo tako da je rekla da ce administratori to da provere, dakle nista xD
Isti slučaj. Već imam nalog na moj mts vezan za mobilni internet. Oni su kao nešto prckali i na majke mi ja treba da im verujem da je max aktivan na tom nalogu iako se ništa ne prikazuje na tom portalu. A mts iz razloga zato što je to mts nalog, nek cacnu i oni 😂 Ja iskreno ne znam kako oni i dalje posluju i kako se to još nije raspalo. Stručnost 0.

Ja bi bar bio iskren i objavio nešto bilo gde da korisnici imaju neki info. Stvari će da se pokvare pre ili kasnije, odnos ka korisnicima je ono što se ceni bar po meni.
 
Bombardujte porukama HBO korisnicku podrsku na max.com sajtu oko supernove koja uopste ne radi niti je uvedena kao operater za max uslugu a i oko 4k kojega smo izgubili a imali smo preko hbo premium paketa preko operatera jer ovima sto zovete supernovu i mts necete nista dobiti njih boli uvo za korisnike.Tamo na sajtu vam se uvek neko javi i dosta se moze zavrsiti barem kapiraju za razliku od ovih sa supernove i mts-a.
 
Jel ima negde pregled cena po državama u Evropi, zanima me jel ima negde jeftinije pretplata ili su svima stavili istu cenu?
 
Džabe da ih zovemo i bombardujemo porukama, oni su sve unapred znali šta i kako, da krenemo od toga da niko nije hteo da kaže da svi prelaze na standard a ne premijum tek da ne pričamo o tome što mi iz supernove nemamo ništa.
 
Jel ima negde pregled cena po državama u Evropi, zanima me jel ima negde jeftinije pretplata ili su svima stavili istu cenu?
Premium - Španija 14€ (Sport 5€), Portugal 12€, Skandinavija 15€. Istočna evropa 10€ (jedino Rumunija ima jeftiniji standard paket, 7 umesto 8€).
 
Džabe da ih zovemo i bombardujemo porukama, oni su sve unapred znali šta i kako, da krenemo od toga da niko nije hteo da kaže da svi prelaze na standard a ne premijum tek da ne pričamo o tome što mi iz supernove nemamo ništa.
I treba da ih bombardujemo porukama, sto preko njihovog chat-a i preko svih mogucih drustvenh mreza gde god postoje.
Ako smo u okviru HBO Premium paketa i placamo za 4K sadrzaj, a gde su za istu cenu degradirali na 1080p, pritom sto si napisao da nas niko nije obavestio o tome, to se zove prevara u poslovnom svetu, a kaznjiva je Zakonom. Naravno kod nas su zakoni macku o rep, ali moramo reagovati na drustvenim mrezava da im se zada losa reklama. Ko ih sisa.
 
Nazad
Vrh Dno