Šta je novo?

Master of Orion

ABET

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
26.03.2007
Poruke
14,009
Poena
720


Dokaz da nisu potrosili sve pare na booze and hookers. Meni se trejler dopada. Produkcija je na daleko visem nivou od tipicne indie 4X space strategije. Nece biti F2P, mozete da odahnete.
 
 
Igra se može kupiti na Steam-u u early access fazi i potpuno je igriva, samo još uvek nedostaju neke rase, sistem špijunaže i ko zna šta još.
Morao sam da je uzmem, s obrzirom na to koliko sam vremena izgubio na MOO2 i koliko mi je ta igra draga.

Elem... moj prvi utisak je mnjeh...
Igra je vizuelno ok, ali je interfejs malo nespretan. Fali mi recimo jedan međukorak za zum na glavnoj mapi, jer kada odzumiraš potpuno gubiš dosta informacija, a kada zumiraš dovoljno da vidiš sve informacije, ne staje dovoljno sistema na ekran.
Takođe, neke informacije nisu tako lako dostupne, kao u MOO2.

Taktičke bitke su sada u real time-u i nekako imam utisak da ih ne kontrolišem dovoljno, plus je bojno polje relativno usko i nema baš mnogo mesta za manevre. Bitke su uglavnom juriš i pew pew.

Igra jeste zarazna i vuče me da je igram još, ali neke stvari mi mnogo nedostaju, a ne znam šta od toga planiraju do kraja da implementiraju.
Ono što je sa moje tačke gledišta jako veliki problem je nedostatak taktičkih bitaka u multiplayer-u!
Ako to ne ubace, ova igra će jako brzo završiti karijeru kod mene.

Toliko za sada. Nabaciću još utisaka kada budem imao malo više vremena za igranje.
 
kako nedostatak taktičkih bitaka? nema tog real time-a u multiplayu?

ja još nisam probao, a moo2 mi spada u prve tri najbolje upravljačke simulacije ikada. ono što mi se nikako nije dopalo u najavi je toliki fokus na šminku i je*eni voice acting. ma idi...
 
Poslednja izmena:
Nisam lično probao, ali kažu ljudi da trenutno nema taktičkih bitaka u multiplayer-u, samo auto-resolve.
Šta znam... nekako mi se ne čini da je ovo killer igra koja će me držati kao što je svojevremeno MOO2.

Videćemo kakav će biti Stellaris, a do tada je za mene i dalje najbolji space 4X Sword of the Stars :p
 
Poslednja izmena:
MOO2 je bio zakon u to vreme. Mada moram priznati da mi se Imperium Galactica 2 svidjala uzasno puno.
I dalje mi nista nije bolje od te dve igre, SOTS nije los ali nekako nije to to.
 
teško je napraviti potezni multiplay a da ne smara. moo2 je bio zakon zato što je sledio logiku civ-a i col-a - što jednostavnije, a sa što više mogućih varijacija. uz generator mapa (koje su ipak mnogo jednostavnije nego recimo u colonization-u), to je bila dobitna kombinacija. da nije bilo onoliko multiplay bagova (koji su mahom ispravljeni u dos 1.4 patch-u), verujem da bi se igrala i dana danas.

problem je što današnji dizajneri rebutova i rimejkova počnu od logike "sve to isto samo šarenije", a ta logika tokom procesa pravljenja igre evoluira u "sve ono isto, samo pre svega mnogo jednostavnije i mnogo, mnogo šarenije". onda se silom iz igre vadi sve što ide "u dubinu", veštački se dodaje širina, i na kraju dobijemo još jednu našminkanu a k'o potok plitku jednu te istu aaa modernu glupost koja se može igrati maksimum dvadesetak - tridesetak sati. i na kraju se pojave još likovi koji me ubeđuju da je to sasvim dosta od igre i da sam ja lud što očekujem da me igra drži za ekranom bar nekoliko stotina sati.

a ja tako sinoć ugasim kick off 2, iskopam disketu sa deuterosom i izgubim cirka 5 sati a da sam tek počeo da nalazim potrebne materijale za gradnju bolje opreme za ios.
 
MOO2 je bio zakon u to vreme. Mada moram priznati da mi se Imperium Galactica 2 svidjala uzasno puno.
I dalje mi nista nije bolje od te dve igre, SOTS nije los ali nekako nije to to.
IG2 je bila jako dobra igra, ali ja sam u MOO2 najviše cenio sjajan osećaj kada vidiš da ti je uspeo dizajn broda i gde baš zbog toga prelomiš neku bitku u svoju korist, ne zbog čiste brojčane nadmoći.

Isto to važi i za Sword of the Stars, zato mi on i jeste još uvek u vrhu 4X igara, iako je već prilično mator.
 
 
IG2 je bila jako dobra igra, ali ja sam u MOO2 najviše cenio sjajan osećaj kada vidiš da ti je uspeo dizajn broda i gde baš zbog toga prelomiš neku bitku u svoju korist, ne zbog čiste brojčane nadmoći.

Isto to važi i za Sword of the Stars, zato mi on i jeste još uvek u vrhu 4X igara, iako je već prilično mator.

Imperium Galactica je bila vrh, ali ako se dobro sećam (koliko je samo vremena prošlo...) nisi mogao da igraš sa bilo kojom rasom osim ljudi. Osim ukoliko se nisam nešto istripovao.
 
moo2 je bio vrh. i muliplayer je odlican bio jer su se potezi igrali u isto vreme. Problem je bio los balans tako da je Unification bio obavezan. Igra je jos koliko toliko aktivna u multiplayer-usa VDC modom.
Moracu da probam Sword of the Stars , a sto se tice Deuterosa takodje legendarna :).
 
Tja... igra mi je već prilično dosadila. Ne verujem da ću je mnogo igrati dok ne izbace sledeći patch.

Još jedna stvar koja mi smeta... planeta više nije prisutna tokom taktičkih bitaka.
To znači da otpadaju u startu sve taktike koje se svode na pravljenje specijalizovanih brodova, zaletanje na planetu i ubijanje populacije, čak iako ne možeš da probiješ regularnu odbranu.

Moracu da probam Sword of the Stars
Ako odlučiš da probaš, obavezno Sword of the Stars Complete Collection.
To je prvi deo sa svim ekspanzijama.
Drugi deo je nažalost ispao bezveze. Isti fazon kao sa MOO3. Hteli su previše toga da ubace, pa su prekomplikovali igru i nisu se na kraju ispetljali iz toga.

SoTS je i dalje jedina igra ovog tipa gde tokom taktičke bitke oružja zapravo imaju svoju putanju u prostoru i kinetičku energiju. Tako je npr. sasvim validna taktika da gomilom mass drivera potisneš protivnički brod toliko da se zakuca u planetu :p
Takođe, prava strateška 3D mapa je odlična stvar, kao i činjenica da svaka rasa ima svoj sopstveni FTL drajv koji radi potpuno drugačije.
 
Poslednja izmena:
Hvala za info vezano za prvi deo SOTS-a. Reci mi samo da li ima isti multiplayer kao moo2 (da se potezi igraju u isto vreme)?
 
Da, potezi se igraju u isto vreme. Imaš indikatore kada neko od drugih igrača klikne na end turn.
Taktičke bitke su real-time i rešavaju se posle završetka "glavnog" poteza.

Imaj samo u vidu da je igra već prilično stara (mada i dalje mnogo novija od MOO2), tako da je interfejs malo retro i zbunjujuć u početku.
Prvu partiju igraj sa Human-ima, pošto oni imaju starlane FTL drajv, koji je najzgodniji za prvo snalaženje. Neki od drugih sistema putovanja su baš zbunjujući u startu.

Odličan izbor informacija o SoTS-u: http://wiki.swordofthestars.com/sots1/Main_Page
 
Poslednja izmena:
Znaci ima isto indikator kao moo2 za zavrsen potez. Nema veze sto je starija (i ja sam :) ). Probacu onda obavezno
 
Nazad
Vrh Dno