Red je da napišem koju o 'avanturi' sa Samsungom. Sva dešavanja su u uređenoj Norveškoj.
Prijavio reklamaciju (prvi put) 14.6. Posle par dana došao serviser, poneo neke standardne delove, pristojan i ljubazan, ali nije uspeo da reši problem. Pošto nije uspeo da popravi mašinu odneo je sa sobom u servis. U međuvremenu stigli godišnji odmori, mi otputovali itd. Ostala kod njih skoro 2 meseca.
Kad smo se vratili sa odmora sredinom avgusta vratili su mašinu posle par dana i razmene mailova gde maltene nisu znali ni gde je mašina. U transportu su uspeli da izlome navoje za nogice (sa unutrašnje strane), ali sam podmetnuo nešto pa sam je nekako podesio... Već pri prvom sušenju opet počela da tandrče.
Drugu reklamaciju podneli 31.8, tražili zamenu ili pare nazad, ali iz Samsunga opet poslali majstora, imaju pravo (ili obavezu) 2 puta da popravljaju. Nisam bio tu, navodno nešto menjao čačkao oko elektronike i sl. Nije pomoglo, naravno, ovo izgleda kao da je bubanj otišao. Najcrnje od svega je što nemaju servis u blizini, majstor mora da putuje 2 sata, skuplji je jedan njegov dolazak nego ova kanta za sušenje. Ali idemo dalje
6.10 prijavili reklamaciju treći put, tražili zamenu, ili pare nazad, negde oko 20-og su konačno u servisu "presudili" da nema ništa od popravke i poslali prodavcu dokumentaciju za dalje rešavanje.
Pošto su poslali u lokalnu radnju, ja čekao 7 dana, vidim ne javljaju se, posle zvao objasnio o čemu se radi, i dogovorili kod njih da odradimo zamenu uz doplatu za Husqvarna koji su nam nahvalili, a svideo se i meni, a pre svega ženi.
I tako, stigla konačno Husqvarna pre neki dan, pa se iskreno nadam da će biti bolja od Samsunga...