Šta je novo?

Linux nedoumica i Windows saveti

Shedoks

Slavan
Učlanjen(a)
20.04.2004
Poena
319
Ovako...

Imam dva pitanja. Prvo. Nosim se mislju da instaliram tj podignem linux ali iskreno nikad nisam imao prilike ni da vidim kako to izgleda tako da ne da sam laik nego sam giga laik po tom pitanju. Tako da ne znam i koji linux (i koje su razlike izmedju mandrake, suse, red hat ... ) pa bih molio za savet po tom pitanju. Jedan drugar mi rece da bi bilo dobro na razdvojenim hdd-ovima ako se dize dual boot (sto bi uradio) dici linux i win jer ako pukne jedan od njih ume da napravi carlamu, ali ja nemam 2 hdd-a.

2. pitanje je da li se razlikuje instalacija os-a na laptopu u odnosu na desktop racunar sto za win sto za linux i kako to najbezbolnije uraditi (tek sam ga kupio pa bi da uradim clean install iako ima xp home licenciran)

Voleo bih opsirna objasnjenja step-by-step za linux.

nemoj da instalirash linux a da nisi pre toga malo chitao o njemu...
pochni sa tldp.org i "linux howto" u googlu, zashto bi neko ponovo pisao neshto toliko puta objashnjeno...

Malo procitaj o Linuxu, a onda ga svakako instaliraj. Ako nista, ono kao iskustvo vise ("stick to WinXP" 🙂 )

e sad kad ste me svi lepo napali mogao bi neko nesto i da mi pomogne. Osim linux pitanja pitao sam nesto i za win (sto moze i na linux da se odnosi)

jednom davno mi rece ortak da se instalacija os-a na laptopu malo razlikuje u odnosu na desktop.

2. stvar ja nemam oridjidji diskove za svoj lap pa sam bio primoran da skinem drajvere sa neta pa se pitam da li nesto moze da se sjebe

koliko znam jedino sta moze da ne radi kako treba je nesto oko baterije
ili gresim. Svi korisni saveti su dobrodosli

i 3. pitanje kompatibilnos programa na linuxu tj. prvenstveno mi treba visual studio, autocad, photoshop a druga stvar da li igre rade na linuxu i kako

hvala !