Šta je novo?

LG w2220p reklamacija

Balansero

Cenjen
Učlanjen(a)
11.09.2010
Poruke
53
Poena
159
Uzeo sam danas w2220 i imam probleme na beloj pozadini sa probijanjem zute u donjem delu (traka 6-7mm) i colour shift-leva strana je bela a desna vuce na sivo-zelenu. Da li je to dovoljan razlog da probam da ga zamenim? U radnji su rekli da imam 72h za mrtvake i ozbiljnije probleme. Da li se ovo moze smatrati dovoljno ozbiljnim?
 
Poslednja izmena:
naravno :D
 
Loš panel, svaka falinka, posebno kada je monitor nov i pod garancijom, treba da se reklamira.
 
Reklamiraj obavezno, ja imam SAMSUNG T220 i nikad me nije zezao tako tako da obavezno ga reklamiraj!
 
Prikaz bijele je također izvrstan za jedan monitor u ovoj cjenovnoj klasi, no ovdje se pojavljuje i prvi ozbiljniji nedostatak, tek uočljiv na bijeloj podlozi. Radi se o takozvanom "yellow bandingu", odnosni pri prikazima slika svjetlijih nijanse, na gornjem i donjem rubu slike se primjećuje tanki rub žućkaste boje, donekle česta pojava kod monitora koji se baziraju na "jeftinijoj" e-IPS matrici.

http://sobitza.com/portal/content/view/1190/32/1/2/
 
... U radnji su rekli da imam 72h za mrtvake i ozbiljnije probleme. Da li se ovo moze smatrati dovoljno ozbiljnim?

Ваљда је почео од 01.01 да се примењује закон о заштити потрошача по којем купац има далеко више времена од 72h за пријављивање недостатака робе коју је купио. Ако се не варам сада је рок месец дана у којем може да се врати роба и тражи пун повраћај новца :d
 
Ja sam za ovaj monitor dobio 3 meseca za mrtvake i 3 godine za ostalo a sto se tice zutih traka meni ne smetaju jer se vide samo ako je ekran potpuno beo sto je u principu nikad.
 
...jer se vide samo ako je ekran potpuno beo sto je u principu nikad.
Posto dosta koristim internet, vec prvog dana sam resio da cu ga tokom surfa drzati u portretu, tako da je onda zuta po vertikali, a browser je uglavnom upravo na tim mestima bas beo, pa to ume da bude jako iritirajuce (pritom se vidi i preko sive).
Inace odneo sam ga u radnju, oni me gledaju zacudjeno i pitaju sta cu ja kod njih i brze bolje me preusmerili na servis, jer oni jelte s tem nemaju nista, a u servisu mi uzeli monitor, poslase ga za Novi Sad i rekose "cekaj jedno 7 dana pa onda zovni ti nas da vidimo da li je majstor pogledao, posto je bio nesto bolestan ovih dana pa je sad u guzvi". A ja "ma ok, moze!", misleci u sebi da sam u ovakvoj drzavi jos i dobro prosao sto su mi uopste uzeli monitor na razmatranje.
 
Mozda ti je zapao malo "losiji" primerak :(

Yellow banding se kod mene jedva primecuje prilikom surfa u portrait modu. Bilo bi lepo kad bi ti zamenili za drugi primerak posto to nema veze sa servisom.
 
Ja ne koristim portrait mode pa mi uopste nije palo na pamet da to moze biti vrlo iritantan problem.
 
Ovi u radnji, kao da su prvi put culi za ove probleme. A onaj u servisu, koji takodje ne deluje kao adekvatan sagovornik za probleme tog tipa, mi kaze da je zamena jedna od opcija, samo se bojim da ne dobijem eventualno jos losiji primerak. A gde god da sam pitao, kada sam kupovao monitor, niko nije hteo da ga ukljuci na probu.
Jel zna neko mozda da li po ovom novom zakonu, ja imam pravo da odmah po reklamaciji dobijem drugi monitor, a ako ga nemaju, bilo koji drugi dok se ovaj ne pogleda?
 
Nazad
Vrh Dno