Šta je novo?

LG 42LA620s Pomoc-savet?!

MarkosNS

Slavan
Učlanjen(a)
11.05.2009
Poena
320
Pozz ljudi,prvo moram da kazem da sam laik u ovoj oblasti,tako da mi ne zamerite ako pitam nesto bzvz,pokusacu da iznesem svoje zapazanje sto preciznije,a radi se o sledecem. Kupio sam ovaj tv od "madjara" i kada sam sklapao postolje slucajno sam dodirnuo ekran i na moje zaprepascenje on je da kazemo "disao" tj bukvalno se pomerao napred-nazad (nadam se da sam uspeo da docaram desavanje :))
Palo mi je na pamet da mozda tako treba,ali mi je cudno,znaci kao da ta da kazemo "ploca" koja ide preko ekrana nije uopste nigde pricvrscena,nego tako samo stavljena preko.
Opet ponavljam da sam laik,pa zato se i obracam vama ovde,da ne cimam coveka ako je tv ok
Nadam se da nisam ispao budala :)

I kod mene isto tako "diše" pomera se,nerviralo me misleći da je fušerski odradjeno,dok nisam video tvoju temu,moj model je 32LN575s pozz:)

E sad imam drugih problema,pa mi opet treba help
-povezao sam tv i komp preko hdmi to hdmi kabla (1.4 standard)
-i dalje imam monitor i planiram da mi ostane dakle necu tv koristiti kao monitor (monitor je neki lg22'')
-kada prebacim na tv-u na hdmi prikazuje mi samo deo desktopa (kao da se tv nastavlja na monitor)
-pokusao sam da otkacim monitor i da budem samo na tv-u i u ovom slucaju se slika prikazuje preko celog tv ekrana (ali ni tu nije skroz do ruba ima otprilike po 2 prsta sa svake strane crnog okvira,jel to znaci da mu je to maksimum i da ne moze da bude bas full preko celog ekrana?)
-pokusao sam i da u screen resolution prebacim na duplicate display,ali onda mi povuce rezoluciju od monitora i opet je skupljena slika na tv-u
Dakle help,ja hocu da gledam na tv-u filmove koje cu pustiti na kompu a nemam pojma kako to da izvedem,gde gresim??

Stavi na TV-u aspect ratio na "original",to bi trebalo da razvuče sliku onako kako treba.

Poslednja izmena: