Šta je novo?

LE diode, gde kupiti?

Nikola.L

Slavan
Učlanjen(a)
24.02.2008
Poena
301
LmVbk7j+AAjGsPOjaEAKRU6RQsfX6T+v0300.jpg

diodercc.jpg

Dakle ovako nesto mi treba, druga slika bolje opisuje sta bih zeleo, prva mi je malo prebudzena. E sad, apsolutno nemam pojma ni gde imaju da se kupe u NS-u led diode? Naravno svaka pomoc je dobrodosla, u vidu saveta sta kako povezati i slicno (iako pretpostavljam da nije komplikovano nista), posto sam apsolutni pocetnik sto se tice ovoga.

Hvala.

Sprint u Brace Ribnikar,ITC electronic na trgu preko puta spensa,to je za obicne led,mozda imaju neke malo jace tzv HIGH BRIGHT.
Pocni sa tim slabijim-jeftinim,jer ce jako da boli ako spalis neku koju planiras-kako vidim
za neku rasvetu....
poz.

Meni isto pade radio klub, ali Nikola je trazio za Novoi Sad.

Sprint u Brace Ribnikar. Tu prodavnicu mi drugarica drzi (nije reklama :D ), a kupio sam tonu stvari. Mislim da imaju plave ledovke od 8000 kandela (ako ti uopste trebaju plave) za nekih 10-15 din....ne znam tacno.

Ima ITC i u Beogradu, ne znam sto se smarate sa radio klubom, kad oni imaju bas slabu ponudu i visoke cene :)

Mada LE diode nije tesko naci ;)

Poslednja izmena:
diodercc.jpg

Znam koga bi ovo interesovalo... Samo, kako napraviti ovo?

to su dve neonke stavljene na pozadinu monitora

Inace ukoliko spavate pored upaljenog kompjutera ovo strasno nervira. Ja sam imao kuler master fan 12 led i morao sam da ga cupam jel mi je pola sobe svetlelo kad radi!!

Meni npr ide na zivce svetlo display-a kod dm800(koje se ne moze smanjiti)pa svako vece dobije baby-guz crem-casu ispred :)

uzmes diode, nadjes il ianpravis neku semu ( zavisi kolko dioda hoces ) i adekvatno napajanje..samo ono nisu diode, nego kao sto neko rece neonke...

Pa imaces prekidac na neonkama, tako da ih mozes paliti/gasiti po zelji... Inace mene cak iritira i mala zelena led diodica na ZTE modemu.. heh

pa te diode i mene iritiraju...ovo je nes drugo :)