Šta je novo?

laptop za autocad

ivangojkov

Cenjen
Učlanjen(a)
03.04.2010
Poena
151
Interesuje me laptop iskljucivo za autocad cene do 450 evra(za studenta građevine ):wave:

Fokusiraj se na sto vise RAM-a, dual core procesor i na kvalitet ekrana.

ja sam student gradjevine i koristim autocad vec 7, 8 godina al ne bih znao sta da ti preporuchim. Ustedi malo na grafickoj i fokusiraj se na jaci procesor, vise rama i sto veci ekran...

meni se cine da su dobri, mada ne razumem se u laptopove, nisam posedovao jedan u zivotu :) glas mi ide za asus, a u svakom sluchaju radice ti autocad bez problema na oba :)

Poslednja izmena:
Kao sto su ti predlozili ..... bitne stvari su

RAM .... ovo zavisi od toga da li si pocetnik ili napredni user koj crta tj. modeluje velike objekte. Sto veci objekti to vise rama zahteva, da ne bi poceo da stuca i swapuje po HDDu.

Procesor ..... quad core bi bio najbolje resenje, ali jak dual core ce odraditi posao, jer jelte to je laptop a ne radna stanica :)

Ekran .... sto veci to bolje ... cisto da bi imao mesto da stavis vise toolbarova a pritom ne osakatis prostor za crtanje ..... ovo je nebitno ako si napradan user i koristis komande.

Graficka karta .... postoje laptopovi sa ugradjenim "profesijonalnim" grafickim kartama iz serije quadro ili fire GL...... realno to su jadni modeli .... koji generalno ne doprinose performansama. Sto se ovoga tice ATI kartice u nekim slucajevima mogu da se softmoduju u fire GL .... ali ponavljam ... ne znam koliko ti je ovo bitno.

Generalno laptop sa dosta rama i dobrim CPUom ce da ti zavrsi posao, a kad dodjes do dela da ti je laptop slab za projekte koje radis ..... oh well trebao bi da kupis masinu parama koje zaradjujes od tih velikih projekata i nece biti problema :)

Hvala svima na odgovorima ,nego niko mi nije odgovorio sta mislite o ovom ASUS K70AB-TY079D
Procesor AMD Turion 64 X2 Dual-Core RM-75 2.2GHz
Memorija 3072MB (3GB) DDR2 800MHz
HDD 320GB SATA 5400rpm