Šta je novo?

Kurirske službe

Patike iz Intersporta
13.06.2022. u 21:52 časovaBeogradUtovar U Linijski Kamion
Čekam ih u centru Beograda pa me zanima da li je ovo rekord i da li da se zabrinem?
 
Meni je prošle sedmice Intersport iz NS slao paket, naručio ujutru, sutradan stiglo. Doneo AKS.
 
Reklamirao Intersportu, oni tražili objašnjenje od AKS, ali ga nisu dobili kao ni ja paket.
Srbija - zemlja u kojoj je kurir jači od multinacionalne kompanije.
 
Molim za savet!
Kako u post express-u da izvedem slanje zahteva za ponovno uručenje pošiljke?

Izgubio sam strašno puno vremena oko toga, a Post Express me šeta do glavnog kontakt centra pošte, oni do isporučene pošte - Gde se nikad niko ne javlja na šest telefona koje su mi dali.

Poslao sam prošle nedelje paket iz Beograda u Novi Sad i primalac nije bio na adresi tako da se paket nalazi u njegovoj isporučenoj pošti. Ali on više nije u Novom Sadu.

predveče mu je stigla sms poruka da se njegov paket nalazi u pošti u Vojvođanskoj ulici u Novom Sadu.
On je otišao tamo i nisu uspeli da nađu paket duže od pola sata, i on je morao da ide.
jedini dan kada je ponovo u Novom Sadu je sreda 22.jun i posle toga putuje u inostranstvo a treba da podigne paket. Rekao mi je da ne može u sredu da ode u poštu.

Šetaju me od službe do službe, rekli su mi da napišem zvaničnu reklamaciju sa zahtevom da se ponovi isporuka u sredu, ali nisam dobio nikakav odgovor, a vreme leti.

Kontakt centar post ekspresa nije od pomoći kao ni kontakt centar pošte.
Svi kažu: to morate da vidite i završite i dogovorite sa isporučnom poštom u kojoj se nalazi paket. A do nje ne mogu da dođem jer se niko ne javlja na 4 broja telefona + dva broja telefona koordinatora za ceo Novi Sad. Zovem bukvalno od 7:00 h ujutru sve brojeve potpuno bez uspeha.
Napisao sam email reklamaciju na sajtu pošte ali bojim se da to neće biti rešeno tako da isporuka bude u sredu. Napisao sam u 7am danas, odgovora nema do 15.30h, do koliko radi ta služba (piše).
Naveo sam da se primalac slaže da plati dodatni trošak isporuke.

ima li iko ideju šta bih mogao da uradim u ovom već vrlo kratkom vremenskom periodu?

(Inače, rekli su mi da u pošti može da podigne neko ko ima ličnu kartu sa istim prezimenom ili istim boravištem, kažu na licu mesta bi očitali ličnu kartu, da vide da li se adrese poklapaju. Takve osobe nema.)

Hvala svima i izvinite što i vas cimam ali je neverovatno da ovako jednostavna stvar ne može da se reši preko telefona. Posebno zato što sam govorni automat post express-a kaže da je u slučaju ponovne dostave potrebno poslati email sa zahtevom. ali izgleda da to uopšte nije tačno i niko od službenika ništa ne može da mi potvrdi. 😤😵😕
 
Lično mislim da od toga nema ništa.
Primalac je u sms poruci (ili na viber) dobio broj telefona kurira koji je bio zadužen za isporuku, može da proba da ga pozove i zamoli da ponovo donese paket na istu adresu ali, ako ga pri tome uslovi da bude isporuka između 11 i 13h šanse da donese paket se drastično smanjuje.
 
^ Hvala! Užasno su ovo zakomplikovali i izgubio sam toliko vremena i, kao što kažeš, od toga verovatno neće biti ništa.
Primalac nije dobio broj kurira u SMS poruci.
 
iz iskustva mislim da najvise sansi ima ako posalje kuriru SMS sa brojem posiljke, u jednoj recenici objasni u cemu je problem i NAJLJUBAZNIJE GA ZAMOLI da proveri gde je posliljka i eventualno mu je uruci. i to za vreme radnog vremena. inace ce do sutra da zaborave na sve to a na tel se uglavnom ne javljaju.
 
ne znam. gledam poruke od poste. ili pise da se podigne ili pise da se ocrkuje sa brojem tel kurira. druga cudna stvar je sto paketa nema u posti. sto je nemoguce. meni su lično trazili po arhivi paket kojeg nema a u stvari podigla komsinica i zaboravila da mi kaze. sve mogu da zavrske kako treba ali ih uglavnom mrzi. a sto se tice poruke od poste, to je cudno da nema broja telefona u njoj.

situacija je cudna i mislim da primalac ne zeli da primi posuljku. samo dajem mišljenje.
 
Slažem se. Sve poruke koje sam ja dobio od PE su imale broj kurira.
Da primaocu zaista treba to što je poručio potrudio bi se da paket nekako preuzme.
 
^ Izvinjavam se. Primalac mi se naknadno javio, rekao je da je pogledao poruke i da ima broj kurira. Stoji i u SMS poruci a ima i poziv sa broja moba kurira kada ga je isti zvao da uruči (ali nije bio na adresi).

Preneo sam mu da mu je najbolja šansa da danas pokuša direktno da se dogovori sa kurirom za sredu.

Hvala vam svima puno na ovom savetu! :)
 
Напиши све ово директно на е-mail надлежне радне јединице Поште.
Ја сам тако слао за Београд примаоцу који је инвалид, а курир није покушао доставу,
само је написао да је остављен извештај (а чак ни извештај није оставио, није уопште био на адреси).
Сутра дан су пребацили у другу пошту и задужили за испоруку на шалтеру, а након мог маила,
однели су накнадно тог дана из те друге поште иако је био 31. децембар поподне.

Evo списка контакт е-mail адреса свих радних јединица поште.


G2L2lTY.jpg
 
Poslednja izmena:
Jel Post Express za BG dostavlja pakete subotom? I do kog vremena? Pokušavam da nađem na sajtu ali ne uspevam
 
Uskoro će doći do promena u radu PE službe Pošte Srbije u Beogradu. Za početak se spajaju PE službe pošte 33 (Dedinje) i pošte 152 (Paunov breg) u jednu novu poštu u garaži pošte u Kumodraškoj ulici. Dostava (12-13 reona) i preuzimanje (6-7 reona) sve na jednom mestu, takozvani preradni centar. Ima tu puno propratnih stvari, za koje se ne zna kako će funkcionisati. Radovi su u toku, i po njihovom završetku doći će do spajanja. Ovo ukrupnjavanje se odnosi na ceo Beograd, a ove dve pošte su opitni kunići.
 
Više reona, ali i više ljudi.
Kako vama, zaposlenim, zvuči ideja ukrupnjavanja?

Da li je moguće da izdvajaju PE iz Pošte?
 
Kurira fali na obe pošte, kad se spoje opet će biti u manjku, bar ove dve pošte.
Ako je jeftinije, efikasnije i ako naprave kako treba, sve na jednom mestu što da ne. Poznajući stručni kadar, sumnjam.
Priča se o tome odavno, ja koliko znam to nije moguće dok pošta ne postane AD.
 
AKS- naručen telefon, prodavac javio cifru plus poštarinu. Pojavljuje se AKSovac na adresu, i traži 500 dinara više (inače imamo problem sa AKSovcima u našem reonu, redovno zavrnu za 500-1000 din ako ostaviš nekome da umesto tebe digne paket).

Tako je i ovde bilo, sestra ostavila koleginici. Naravno, koleginica znala koliko para treba da bude i tražila račun. Ovaj joj kaže 'to je toliko i kraj' i da joj neku otpremnicu na koju je nažvrljao samo broj pošiljke.

Lik se igrom slučaja vrati na isto mesto zbog druge dostave, tu se već sestra pojavila i traži razliku nazad, ili fiskalni račun gde se vidi koliko je usluga. Kaže on dao je račun, to je to.

Prijavili smo call centru, i rekli da imamo snimljeno sve (pošto postoje kamere na mestu gde je paket preuzet), i da imaju rok da reše problem i vrate razliku, inače prijavljujemo poreskoj da nisu izdali račun za uslugu.

I što je najgore, ovaj kurir menja kurira koji inače klepa, a izgleda i ovaj klepa kao kolega mu.
 
U prevodu pojeo vuk magarca...
Ni prvi ni poslednji put i ne moze im se stati na put, jos se i rimuje :LOL:
Bezobrazluk i javasluk, to prijavljivanje call centru je cisto gubljenje vremena, oni to i aminuju koliko sam video.
Najcrnje od svega je sto mozes samo da mu se zameris i ne mozes mu nista, insistiras da ti da racun on moze da ti kaze ne radi mu onaj uredjaj sto stampa i slicno.. ti kazes vrati se kad ti bude radio pa uruci.. on ode i napise da se ne javljas na telefon i vrate paket.. borba sa vetrenjacama..
 
Krade te na tvoje oči još te napravi i budalom.
Ovakve probleme bi trebalo da reši Paketomat d express-a pa sledeći put gledaj da prodavac šalje preko njih. Za 500 kinti koje ti je kurir uzeo usput sipaš 2,5 l goriva :)
 
AKS- naručen telefon, prodavac javio cifru plus poštarinu. Pojavljuje se AKSovac na adresu, i traži 500 dinara više (inače imamo problem sa AKSovcima u našem reonu, redovno zavrnu za 500-1000 din ako ostaviš nekome da umesto tebe digne paket).

Tako je i ovde bilo, sestra ostavila koleginici. Naravno, koleginica znala koliko para treba da bude i tražila račun. Ovaj joj kaže 'to je toliko i kraj' i da joj neku otpremnicu na koju je nažvrljao samo broj pošiljke.

Lik se igrom slučaja vrati na isto mesto zbog druge dostave, tu se već sestra pojavila i traži razliku nazad, ili fiskalni račun gde se vidi koliko je usluga. Kaže on dao je račun, to je to.

Prijavili smo call centru, i rekli da imamo snimljeno sve (pošto postoje kamere na mestu gde je paket preuzet), i da imaju rok da reše problem i vrate razliku, inače prijavljujemo poreskoj da nisu izdali račun za uslugu.

I što je najgore, ovaj kurir menja kurira koji inače klepa, a izgleda i ovaj klepa kao kolega mu.
Ja sam oduvek imao problema sa aksom,uvek naplate vise nego sto jeste,imas dve opcije da preuzmes ili da vratis paket. Aks u svakom slucaju naplati postarinu. Bezobrazno i bahato se ponasaju a pre svega su neozbiljni.
Parkiraju se 5 minuta hoda odakle zivis pa te tri puta zovu da pozuris i prete kako ce da odu.
Zato ja najvise i volim postekspres. Pored toga sto je maltene najeftiniji je i pouzdan.
 
Dosta saljem i probao sam svasta ali Postexpres je od ovoga sto imamo najbolji i ima jedno sto drugi nemaju, mozes da podignes u posti ako si zauzet kada isporucuju.
Sledeci po mom iskustvu je D-Express ali tu (kao i kod ostalih) dosta zavisi od krajnjeg kurira, ja prezadovoljan a neko drugi bas i nije.
 
Sve zavisi od kurira - ako je iole normalan, ne bi trebalo da bude problema.

Srećom, nas ima dosta u kancelariji, pa svi naručujemo pakete na adresu firme, tako da svakodnevno dolaze isti kuriri, malo popričamo, malo častimo, može voda, može WC, (do sada) nije bilo nekih loših situacija...
 
Prodavac šalje AKS-om, tu ja ne mogu ništa. Prodavac je stvarno korektan, i ima 2500 ocena bez negativne na KP. Nije on čovek kriv.

Ja u Dejliju, u regionu Subotice i okoline, nisam još naišao na lošeg kurira. Ima jedan kurir, on mi je uvek donosio ugovore iz banke i Telenora, često sam ga zvao da uđe da se okrepi. Kasnije sam sarađivao s njim, kako god sam promenio radno mesto, eto njega igrom slučaja tamo. Verujem da ne postoji bolji kurir od njega u Subotičkom okrugu. Čovek je ljudina. I vozi za Dejli već sigurno 10 godina, što ja znam.

Bex je ok, korektni su momci ovde.

PE nose poštari, u selu je to ok pogotovo jer se svi znamo, naši ljudi nose.

Ali ovi Aksovci... .
 
Mi povremeno šaljemo u Bajmok preko AKS. Evo upravo bio jedan paket. Do sada nismo imali prijavljen problem od strane kupaca. Možda ljudi i ne znaju da ih kurir pokrade 😬

Ili tarifa ide u zavisnosti od prezimena. To smo svojevremeno imali u Temerinu.
 
Mi povremeno šaljemo u Bajmok preko AKS. Evo upravo bio jedan paket. Do sada nismo imali prijavljen problem od strane kupaca. Možda ljudi i ne znaju da ih kurir pokrade 😬

Ili tarifa ide u zavisnosti od prezimena. To smo svojevremeno imali u Temerinu.
Meni se čini da je ovima modus operandi da zakinu kad ne preuzima primalac lično.

Bivši kolega je AKSovca jurio kroz Bajmok, jer ga je dva puta zavrnuo na isti način (ovaj kod majke ostavio pare za paket, a malo je kusura bilo...).. :D

Ima li opcija online da se prijavi neizdavanje računa?
 
Mala pikanterija vezana za slanje post express-om upravo saznah u pošti, za rubriku iz politikinog zabavnika…
Dakle, stigao im je dopis da ako neko šalje, pazite sad, neku KNJIGU, mora da ima fiskalni račun kao dokaz da je kupljena, ako je nova, a ako poželi da pošalje polovnu knjigu mora da priloži potvrdu iz biblioteke da je knjiga polovna.
Ovo važi samo za knjige….dakle, mi smo dno dna na limes.
 
Odbijam da poverujem u ovo :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno