Šta je novo?

Kurirske službe

Besplatna isporuka ne postoji. To je samo marketinski trik da se privuce musterija. To je sasvim ok.
Postoji odricanje od dela zarade po proizvodu.
 
Imao sam situaciju gde čovek smatra, ako on plaća transport, da ima pravo da bira kurirsku službu i insistira na BEX.
Može, ali, uplata po predračunu i ti šalješ kurira. Uvredio se.
U principu, razumem čoveka. Ima loša iskustva sa drugim kurirskim službama, a za njegov rejon Bex ima nekog dobrog kurira.

Međutim, ne razumem zašto se naljutio na odgovor. S vaše strane je ok da hoćete zbog njega da se akate sa još jednim kurirom i da plati unapred jer ne želite da preuzmete rizik saradnje sa kurirskom službom sa kojom nemate ugovor.
 
Istresao se i nikada se više nije javio. Ili bar nije preko tog maila.

Zato kažem, raznog sveta ima, a prodavac mora da radi po određenim šablonima i ne može svakome da izadje u susret.

Prosečan posetilac/kupac nam je prilično normalan i korektan, ali mi je neverovatan procenat onih koje nije moguće opisati bez reči koje ovaj forum automatski cenzuriše.
Mi smo usko specijalizovana prodavnica, konverzija posetilaca u kupce je preko 90%, jer retko ljudi dodju "samo da pogledam". Verujem da je procentualno učešće kupaca kretena mnogo veće u šire zastupljenim delatnostima.
 
Новости везане за Пост Експрес.

Од сутра, 9. септембра, све пошиљке које се на шалтеру поште предају после 17:00, неће бити отпремане из поште тог дана него тек следећег. Пошиљке послате ПРЕ 17:00 ће бити отпремане истог дана, као и до сада.
На пример, ако пошаљете пакет у понедељак, у 17:41, он ће бити код купца ПРЕКОСУТРА (у среду).
*мада у задње време се често деси да достава не буде у року.

Тако су ми јуче рекли у пошти, а данас потврдили у још неколико других пошта.
 
Nema ništa na sajtu? Možda je to ograničenje za vašu poštu?
 
Meni su juče u lokalnoj pošti rekli do 16.30, ali je pomenula i skraćenje rada kurira za preuzimanje. To prihvatam sa rezervom, jer su se mučili da prime pošiljku popunjenu kroz webexpres. Tek treća službenica je znala šta da radi.

Ali ako je info iz dve pošte, znači da se nešto menja.
 
^Menja se silom prilika, jer je dostava u roku postala izuzetak, a kašnjenje pravilo (bar u mom kraju).

EDIT:
Bar nek promene naziv usluge sa "danas za sutra" na "danas za kad nam se bude dalo da radimo svoj posao". :)
 
Verovatno ce da ukinu drugu smenu za preuzimanje pošiljki. Kod nas je do sada bio presek u 14h, da li dolazi prepodnevni ili poslepodnevni kurir.
Post Express: sad mi reče kurir, šef smene, nije neki od prolaznih, "sistem" radi do 16.30. Zadržali su dve smene, ali su skratili vreme prijema pošiljki za 90 minuta.

Sve posle toga se šalje dan kasnije.
 
Poslednja izmena:
Kod mene u Posti je oduvek do 16:30, to se zove prva otprema i sto se preda do tada ide taj dan, druga otprema je sve predato posle tog vremena a do 19h i to se ponasa kao da je predato sutradan u prvoj otpremi.. na adresnici pise ''primljeno posle prve otpreme''.. Tako je oduvek, no znam da ima lokacija u BG a sigurno i sirom zemlje gde je bilo ako predas do 19h ide isti dan..
 
Šapčani kako kažu imaju praksu da se doveze do ispred zgrade i pozove, i tako na bum, ako si tu, tu si, ako ne, nikom ništa.
Kao, mogu negde u gradu da ostave, pa da preuzmem.Ako već idem u grad, koji će mi oni!

Ma kakva pošta, Ali im nikad neću oprostiti, pre neki dan donosi preporučenu pošiljku, nismo bili kod kuće, pa je sav srećan ostavio ceduljče, ali ne može član porodice da podigne, nego baš lično. Jurio u glavnu poštu, da odgovorim da ponovo donese poštar i da platimo, rekli ok, doći će. Naravno, niko nije došao.
Treba ih bojkotovati max, nek rade samo za eps i infostan.
 
Užasna usluga postekspres za centar Beograda za kurire iz pošta savska.
Nisu ni pokušali uručenje, nije bilo poziva, Bio sam kod kuće, cedulja u sandučetu nije ostavljena, paket me čeka u pošti od 2 kg i neću da idem po njega.
uložio 2 reklamacije do sada da se uradi ponovna, odnosno prva dostava i još uvek ništa. Kaže službenica na reklamacijama da joj se kosa podigne kad čuje pošta u savskoj jer nemaju kurire. Ocena nula.
 
Post Express kurir nije ni pokušao dostavu na moju adresu u centru Beograda. Niti je zvao, niti je zvonio, niti je ostavio izveštaj. u trackingu lažno piše da je pokušana dostava i da me pošiljka čeka u pošti. Pošiljka je teška i želim da mi donesu i zato sam platio.
Istog dana uložio sam reklamaciju preko kontakt centra post express-a i rekli su mi da će sutra biti naknadna dostava. Nije bilo.
Sutradan sam ponovo zvao kontakt centar post express-a za reklamacije, izvinjavali su se i rekli su da će u petak biti naknadna dostava, ali samo ako me u četvrtak pozovu iz pošte i to potvrde da bi stavili na spisak. Niko me nije zvao iz pošte.
Nemam nameru da odem po paket. Ne znam više šta mogu da učinim.
Zvao sam i kontrolora u pošti savska na javno dostupnom broju i nisam uspeo nikoga nikada da dobijem.
Da ne govorim o tome da mi je paket potreban što pre i da se kod njih nalazi od četvrtka prošle sedmice!! Dostava iz Beograda u Beograd. Grrrr.
Any hint?
 
Ja sam imao skoro jednu losu situaciju.
Kad sam slao paket na popravku platio sam ja postarinu,kad je sve bilo zavrseno i paket mi je vracen tek onda sam video da je tezina duplirana,paket je bio oko 300gr a napisano duplo vise. To greska sistemska verovatno,paket je tacno u gram tezak duplo vise nego sto zapravo jeste. Da stvar bude gora posle kad su mi paket vratili (druga kuriska sluzba) oni nisu ni merili paket nego napisali istu tezinu koliko su iz postekspresa napisali. Tako da sam u oba pravca platio dosta vise za postarinu nego sto je trebalo.
Ulozio sam zalbu naravno nista nisu ucinili.
 
Da ne govorim o tome da mi je paket potreban što pre i da se kod njih nalazi od četvrtka prošle sedmice!! Dostava iz Beograda u Beograd. Grrrr.
Any hint?

Ako ti je zaista potreban paket, što pre, onda mi se čini da ti je jedina opcija ovde da odeš po njega.
Ok, kurir nije doneo taj dan kad si očekivao paket, možda/verovatno bi ga doneo sutra, da nisi odma krenuo žalbama i reklamacijama, ovako će te samo staviti na ignore i to je to.
Kuriri se često menjaju najviše zbog loših uslova rada, previše posla, malih plata tako da verujem da jedna pošiljka za koju PE dobije 400-500 din njima ništa ne znači.
I kod mene se desi da me nazove kurir i kaže "izvini, nema ko da dođe po tvoj paket!" onda ja lepo odem do pošte i predam lično, u suprotnom na gubitku je moj kupac i na gubitku sam ja a PE neće ni pola dlake sa glave otpasti zbog toga.

Prošle srede zove me čovek uveče oko 21h, izvinjava se, hitno mu treba nešto da mu pošaljem u četvrtak kako bi bilo isporučeno u petak do 12h. Jako jako retko imam takve situacije da mora da se uradi na brzinu ali naravno gledam maksimalno da ispoštujem čoveka, ipak ja dobijem lovu za to. I u četvrtak oko 19:30 zove me žena iz pošte, kaže bila je zauzeta nije stigla da obradi moj paket a poslednji kamion sa robom je otišao u 19h! Eto problem baš onda kad je čoveku potrebno da sve ide po planu, da je rekao kako nije hitna isporuka sigurno se ne bi desilo ali eto. I ja joj lepo kažem kako obično sve šaljem sa isporukom do 19h jer ništa nije baš toliko hitno ali evo sad je čoveku to hitno potrebno i ona se izvinula, rekla da će probati da nađe rešenje, ja joj se zahvalih i na tome se završilo. Kasnije vidim da je pošiljka dobila tracking broj i da se kreće, i isporučena je kupcu na vreme.
Šta misliš šta bi se desilo da sam joj rekao "ne interesuje me što si ti zaboravila da uradiš svoj posao, ja sam platio da se taj paket isporuči sutra do 12h i to treba tako da bude urađeno."?
 
Poslednja izmena:
@Sirius9
Kurir me nije ni nazvao da kaze da ne može da stigne, vec je uneo lažne podatke da je isporuka pokušana i da je bila neuspešna.
Da me je pozvao sve bih se dogovorio sa njim i ne bi bilo problema.
pošto me nije pozvao a slagao je u zvaničnom dokumentu nemam šta više s njim da razgovaram.
Moje žalbe nisu ni stigle do njega. u Post express kontakt centru obavestili su me dva puta da na dan žalbe treba da primim poziv od kontrolora koji će da potvrdi slanje pošiljke sutradan (ponovno uručenje). To se dva puta nije desilo, dan za danom. Probao sam lepo, a nekad navučeš "bokserske rukavice"jer je to jezik koji razumeju, i budeš jako dosadan i zoveš svaki dan, i šalješ mejlove. Ništa sem toga i ne mogu da uradim.

Možda nisam u mogućnosti da odem u poštu i da podignem paket od više kilograma?

(Želeo sam da akcenat bude na nemogućoj isporuci, nisam ni spomenuo takve sam sve druge probleme imao prilikom pozivanja kurira i netačnih unosa mojih podataka kao primaoca, a u svemu sam sledio uputstvo kontakt centra Post Express-a.)

Ne tražim preko hleba pogaču.
 
Jutros u 8:00 h ujutru uspeo sam da dobijem kontrolora u pošti u savskoj i rekao mi je da će paket biti danas dostavljen. U trackingu vidim da ga je kurir preuzeo. Imam dostavu do 12h, a podne je prošlo... I moram da izađem iz stana jer imam druge obaveze, zato je i bila tražena dostava do podneva.

Problemi sa post ekspresom se nastavljaju... Kakvu ću reklamaciju da im zveknem nakon svega ovoga!
 
^ @owim Meni lično su pošari i svi mogući dostavljači vrlo visoko rangirani u crnoj knjižici za odstrel, pa sam prošle nedelje kad sam imao situaciju sličnu tvojoj ipak pojeo G i otišao do pošte da pokupim paket, ne zbog mene, već više zbog čoveka koji je paket poslao i koji nije kriv za njihovu bahatost, pa nije u redu da plaća povratnu poštarinu.

Naravno, sve sam uredno prijavio (i to da paket nije dostavljen dan kad je trebao da bude, tad čak nije bio ni stavljen u raspored dostave, da nije dostavljen ni naredni, ni treći dan iako je ta dva dana bio zadužen za dostavu), te sam na kraju zahtevao da se moji prigovori imaju smatrati prijavom i žalbom na rad upravnice te pošte i konkretnog poštara koji je bio zadužen za dostavu u mom reonu tih dana... Naravno, sve to za sada bez efekata, osim što su mi naredna dva paketa (ove nedelje) uredno doneta na vrata, što je ranije retko kad bio slučaj, već je najčešća praksa bila da se uopšte ne pojave, nego pošalju onu poruku da je dostava pokušana...

Naravno, oseća se "napetost", verovatno je pao bar blagi ribanjac, npr. juče zove, ja se javljam, kaže tu je za minut, da li sam kući, kažem ja nisam ali supruga jeste, pita da li može da siđe ispred zgrade, rekoh ne može, popni se gore (1. sprat), za to si plaćen. Kreće pametovanje, ne mogu ja njemu da govorim na "ti" bez persiranja, nismo zajedno u školu išli (naravno on meni od starta na ti), reko, gde si išao u školu i sa kim mene ne zanima, donesi paket na vrata da ne dužimo i da ne moram ponovo da te prijavljujem. Naravno doneo paket za pola sata jer uopšte nije bio na adresi, nego klasična APP fora, kao jednom cimne, ja se ne javim (ili mi je zauzet telefon), brže šalje SMS, posle kaže bio na adresi, a papirića (dostavnice) nigde u sandučetu...

Kažem, gamad prve vrste.
 
@Čika_Kure
Svaka ti čast, i veliko hvala na odgovoru, baš mi je trebalo jedno ovakvo iskustvo da sa nekim podelim nerviranje.
koliko sam sama vremena izgubio na telefonske pozive i čekanje kod kuće pa da se niko ne pojavi. Danas je osmi dan kako je paket kod njih u rukama! Trenutni status je da je paket na terenskoj isporuci, stoji mi isporuka do podne, proslo je 13h, nema nikoga, a ja sedim i čekam i propušten druge obaveze da ne bude da nisam bio kod kuće! 🤯
 
Burazeru samo prijavljuj na portalu njihovom, ovo ostalo nikoga ne interesuje ali kad ih nazovu iz centrale e onda padne izvlacenje usiju.
 
Da li mogu da koristim webexpress ako nemam stampac? sta ce biti ako kurir dodje a ja nemam te papire? Ne razumem poentu uopste te "aplikacije" , pa vecina ljudi nema stampac kod kuce. Svakako im olaksavamo posao popunjavajuci sve.

Ako su polupali sve te terenske stampace sto su imali , kao sto jesu, zar ne bi mogli bar neko blokce sa priznanicama da imaju, i kad se kuriru dodeli posiljka dodeli mu se ID iz "opsega" njegovog blokceta, on otcepi i da posiljaocu...
Kao Afrika smo, nista ne moze da se unapredi, vracamo se unazad konstantno
 
Moras da imas odstampano, kurir samo skenira bar kod
 
Instalirao sam sada i aplikaciju "Posta Srbije" , nisam pre koristio, i, koliko vidim, tu nije potrebna nikakva stampa, i uspesno sam poslao zahtev.
E sad, da li sam pogresio sto sam ishejtovao webexpress, mozda i jesam po necijem misljenju, ali izgleda mi da aplikacija i webexpress uopste nisu povezani? Ispravite me ako gresim. Sad je samo pitanje da li ce e neko zaista i pojaviti :D
 
Rezultat - dosao kurir, prilicno brzo, pohvala.
Minus - kad popunis preko telefona, on sve ponovo popunjava i pise na licu mesta na papir,
ne moze nikako da iskoristi podatke iz aplikacije, tako da ona prakticno sluzi samo da kazes "treba mi kurir".
Znaju i kuriri da im je "sistem" sjajan, vidi se to. Nije im lako, to mi je jasno.
Sa druge strane, sasvim je jasno i da se Posta/PE koji i dalje obradjuju veliku vecinu posiljki u Srbiji, namerno unistavaju,
zarad prepustanja trzista privatnicima.
 
Aplikacija je dobra samo da se ne zadržavaš na šalteru kad hoćeš da pošalješ.

Popuniš sve, zapišeš (screenshot-uješ) ID pozivnice, kažeš tamo na šalteru ID broj i to je to. Možeš bukvalno za minut da pošalješ paket.
 
Kod mene radi aplikacija ok, kurir dodje, jedino sto moram da mu dam brojeve telefona da bi mi to odstampao na stampacu, kaze u bazi tamo ima brojeva, zavrsi se sve za 20 sekundi. Samo jos to da isprave i bice sve ok.
 
A kod mene opet funkcioniše drugačije, već sam pominjao.
Napišem broj na paketu, kurir dođe pokupi paket preda ga u pošti i to je to oni tamo unesu i zdravo.
Nedostatak: nemaš dokaz da je kurir preuzeo paket.
 
Ja sam ranije sam popunjavao adresnice, uzmem od kurira blanko i sve spremim, on posle samo upise broj za pracenje i vreme preuzimanja. Sa APP je lakse 100 puta jer pamti moje podatke, podesavanja, imenik za primaoce.
 
Nazad
Vrh Dno