Šta je novo?

Kurirske službe

Odbijam da poverujem u ovo :ROFLMAO:
Sta ima da se neveruje.
Ako hoces da doniras odecu u crvenom krstu moras da prilozis racun od hemijskog ciscenja.
Ja naravno necu da dam odecu koja nije oprana ali ja ni svoju odecu ne nosim na hemijsko ciscenje pa samim tim necu ni da placam za odecu koju hocu da poklonim.
Nista nas nesme iznenaditi.
 
Zanima me ovo.
Da li je neko pokusao da se prijavi za ovaj BexShip?
Najvise me zanima ovo stampanje adresnica kod kuce, imate li iskustva sa tim stampanjem?
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-07-31 194017.png
    Screenshot 2022-07-31 194017.png
    249.3 KB · Pregleda: 51
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: mnt
Mislim da smo u firmi imali, ili još uvek imamo to!
Instaliraš aplikaciju i preko nje prijavljuješ pakete, kad uneseš sve podatke program ti odštampa nalepnicu za paket, zalepiš je i čekaš kurira...
Nalepnice su na A4 papiru, ima ih 4 kom pa treba da "objasniš" programu gde da štampa...

To onako odokativno jer nikad nisam koristio app, koleginica je to radila.
 
AKS aplikacija te pre štampe pita na koju nalepnicu da štampa, klikneš na jedno od 4 polja i nema greške.

Nikako da shvatim zašto nemaju nemaju mogućnost bar copy/paste brojeva, ako ne double click na broj za tracking.
 
Mislim da smo u firmi imali, ili još uvek imamo to!
Instaliraš aplikaciju i preko nje prijavljuješ pakete, kad uneseš sve podatke program ti odštampa nalepnicu za paket, zalepiš je i čekaš kurira...
Nalepnice su na A4 papiru, ima ih 4 kom pa treba da "objasniš" programu gde da štampa...

To onako odokativno jer nikad nisam koristio app, koleginica je to radila.
Koja je onda razlika kad cekamo kurira sa i bez nalepnice?:ROFLMAO:
 
Koja je onda razlika kad cekamo kurira sa i bez nalepnice?:ROFLMAO:

Ako već ukucavaš pakete u aplikaciju, onda je razlika što ti zalepiš barkod (I ostale bitne podatke) na paket i nema brige da će neko da pomeša pakete. Kurir dodje, prodje skenerom preko svake nalepnice, potvrdi da je skenirao sve prijavljene pakete ili da neki paket nije prijavljen ili da neki paket nedostaje, odštampa ti papir, ako ti je potreban i nosi pakete.

Ako pakete prijavljuješ na neki drugi način, ne znam kako to sada funkcioniše, jer mi aplikacije koristimo već godinama za obe kurirske službe sa kojima radimo i kurir samo pokupi pakete.
 
Ako je vec bilo uputite me na temu,
Ako zelim da vratim proizvod koji mi je stigao kurirskom sluzbom, odustajanjem od ugovora u roku od 14 dana, da li je obavezno da kurirskom sluzbom vratim ili mogu i u radnji? posto prodavac ima i prodajne objekte po gradu (nije samo online shop) ? Neka iskustva?
 
Ako je vec bilo uputite me na temu,
Ako zelim da vratim proizvod koji mi je stigao kurirskom sluzbom, odustajanjem od ugovora u roku od 14 dana, da li je obavezno da kurirskom sluzbom vratim ili mogu i u radnji? posto prodavac ima i prodajne objekte po gradu (nije samo online shop) ? Neka iskustva?
zar ti nije lakse da ih pozoves i pitas sve to i zavrsis sa dilemom za 2 minuta.
 
Danas je pocela sa radom nova posta u garazi Poste (Kumodraska 248).
Nema saltera ni isporuke, iskljucivo dostava i preuzimanje posiljaka. Kumodraz, Stepa Stepanovic, Vozdovac, Banjica, Jajinci, Dedinje i Senjak.
 
da li neka sluzba prenosi duseke?
 
Imao sam danas situciju sa City Expressom, zovu me kazu ispred smo zgrade u kombiju, ja kazem okej silazi neko za 5 minuta samo da javim mojima kuci i to, oni sidju bukvalno za 6minuta i kurira nema, oni ga cekali nekih 15 min dole nisu znali da je dosao jos ili je napravio krug itd.
Pozovem ga kazem nema te, on kaze bio sam dole 15 minuta i otisao sam , zadrzavas me mnogo a rekao si 5 min... i kaze sutra sam opet mozda u tvom kraju pa se vidimo. Siguran sam da moji nisu pogresili jer nema sanse da ne vide kombi, jedino ako nije pogrsio broj ili zgradu....
Da li uostalom City treba da ima neku najavu tipa stizemo za 15 min do vas ili da dodju makar do ulaznih vrata zgrade? plasim se sada da ce da mi izlome posiljku
 
Imao sam danas situciju sa City Expressom, zovu me kazu ispred smo zgrade u kombiju, ja kazem okej silazi neko za 5 minuta samo da javim mojima kuci i to, oni sidju bukvalno za 6minuta i kurira nema, oni ga cekali nekih 15 min dole nisu znali da je dosao jos ili je napravio krug itd.
Pozovem ga kazem nema te, on kaze bio sam dole 15 minuta i otisao sam , zadrzavas me mnogo a rekao si 5 min... i kaze sutra sam opet mozda u tvom kraju pa se vidimo. Siguran sam da moji nisu pogresili jer nema sanse da ne vide kombi, jedino ako nije pogrsio broj ili zgradu....
Da li uostalom City treba da ima neku najavu tipa stizemo za 15 min do vas ili da dodju makar do ulaznih vrata zgrade? plasim se sada da ce da mi izlome posiljku
To rade non-stop, 99% nije ni bio na adresi...

EDIT: Meni (tj. supruzi) juče doneli polu-otvoren paket, odbili smo da primimo...
Posle nam pošiljaoc javio da je utvrđeno da iz paketa nedostaju gel za tuširanje i dve silikonske kašicice za bebe...
Koliko jaje trebaš da budeš da trkeljišeš pošiljke i uzmeš kašicice za bebe?

Da, City express je u pitanju.
I ne, siguran sam da momak koji dostavlja to nije uradio, već neko og njegovih kolega u sortirnom centru, da li u Bg odakle je krenulo, ili u NS ne znam...
 
Kod mene City kad donese paket ili dođe da preuzme, nazove i kaže "evo me ispred čekam te"...
Ni 10 ni 5 ni minut pre no što dođe nego kad se već parkirao onda zove pa ti bacaj šta god radio i trči njemu paket da daš ili uzmeš...
 
Eto, a nama danas AKS kurir, koji svaki dan skuplja pakete, svratio da pita jel sve OK, nije dobio najavu. A mi nismo imali paket za njega. Poželeo nam prijatan vikend i otišao :)
 
I na kraju se sve svodi da je postekspres najbolji. Ako nije pouzecem paket se nece vratiti nazad i ako bude problem moze da se preuzme paket.
Zove me aks dodji cekam te tamo 5minuta vec,pa sto me cekas 5 minuta,sto me nisi nazvao ranije da kazes da stizes.
Cak i da mogu da se teleportiram za 2min tesko da mogu da odlepim zadnjicu od daske wc solje da obrisem istu i da operem ruke,ako je hladno vreme treba valjda nesta da obucem na sebe i obujem. Slozen proces koji traje do 5min,a oni posle 75 sekundi odu i kazu "cekao sam 15 minuta"
 
budjavi post ekspres poceo da naplacuje kese pri slanju hahahahhaa,kakva bedarija od firme
 
Ja ne znam da li ima nekih gorih od Daily Express-a...

(Prvo saljem iPhone, vrednost 100k primer), kaze brate stigao sam, rekoh ne moras da se zavlacis kod mene ( a takav je prilaz da bi kombi morao da ostavi na ulici koja je jako uska, jos nesto rade i odvija se jednom trakom trenutno), izaci cu ja.

Vidim nisam zalepio kutiju, mislim se ajde da me ne ceka ima selotejp da mi da dve tracice... Kazem mu imas selotejp, kaze nemam brate ne mogu ja tebe da cekam, to si trebao vec da odradis... Rekoh mogao si i do mene da setas ti jedno 10 minuta, pa bi to bilo vise nego sto sam ja za dva minuta izasao. Skocim ja do prodavnice, zalepim, dam mu, on batica uzme i baci ja gledam i ne verujem u kombi iza u kutiju neku...

Kazem mu druze 100k telefon ne mozes da bacas, kaze on to nije moja stvar i da se razbije, nisi ga osigurao dovoljno dobro...


Posle pola sata zovem Daily centralu, da cisto javim kakve budale imaju, javi se dispecerka i kaze kao u fazonu gospodine ako niste osigurali paket nismo mi krivi ako se nesto desi paketu... Osiguranje postoji kada se salje, ali to je ono pro forme verovatno sto stoji kao opcija.

Ne znam za ostale sluzbe kurirske, ali ja sam sa ovima zavrsio.
 
Osigurao = obložio nečim, umotao ...
Pogledaj snimak kako u Nišu postexpress pakuje pošiljke u kombi.
 
Telefon je bio u fabrickoj kutiji.

Radim u jednoj firmi i znam da se sporovi vode haos sa kurirskim sluzbama.

Iskreno kako je moguce da nijedna nema osiguranje necega, lepo mozes da platis i gotovo. Fora verovatno je sto nece da imaju odgovornost.
 
Ja za 500 dinara uzmem rolnu one mekane folije što se stavlja ispod laminata. Ta rolna bi verovatno bila dovoljna za ~200 telefona.
Lagana je i ne treba gomila ali kad se upakuje u to možeš iz aviona da baciš paket, nikad ni jedan problem u transportu.
To ti je 2,5 dinara po paketu da ne bi rizikovao telefone od 100K...
Osnovna funkcija fabričke kutije inače, nije zaštita proizvoda pri transportu već generalna prezentacija proizvoda, kod većine telefona, kad otvoriš kutiju prvo što vidiš je ekran telefona, dakle ekran je direktno ispod kartona kutije, dovoljno da sleti na ćošak neke kutije i to je to.
 
Poslednja izmena:
Ja za 500 dinara uzmem rolnu one mekane folije što se stavlja ispod laminata. Ta rolna bi verovatno bila dovoljna za ~200 telefona.
Lagana je i ne treba gomila ali kad se upakuje u to možeš iz aviona da baciš paket, nikad ni jedan problem u transportu.
To ti je 2,5 dinara po paketu da ne bi rizikovao telefone od 100K...
Osnovna funkcija fabričke kutije inače, nije zaštita proizvoda pri transportu već generalna prezentacija proizvoda, kod većine telefona, kad otvoriš kutiju prvo što vidiš je ekran telefona, dakle ekran je direktno ispod kartona kutije, dovoljno da sleti na ćošak neke kutije i to je to.
Znaš šta rade moji iz transporta za te male i skupe stvari? Drže na suvozacevom sedištu, ne bacaju. Kutija ne bude okrnjena, ni izgrebana. Da ne pričam o drugim stvarima.


Opet mislim to je problem firme, slomi uništi uređaj, platices. Da vidiš kako bi se ponašali onda.
 
Džaba i osiguranje. Nedavno smo imali situaciju u AKS, nema otkup, plaćeno osiguranje, stigao paket, spolja malo naborana najlonska kesa, primalac primi paket. Ispostavilo se da je artikl bio ispod nečeg teškog (najmanje 20kg, sa malom stopom), što nije problem (artikl je od kovanog bloka aluminijuma), nego je to nešto skliznulo niz ovaj proizvod i uz minimalnu štetu na ambalaži spolja i unutra, napravilo dubinsko oštećenje na samom proizvodu. Ni u teoriji, nismo mogli da ga zaštitimo od tako nečega. Reklamacija odbijena, jer nije napravljen zapisnik o oštećenju prilikom preuzimanja.

Sreća, oštećenje je estetsko, ne funkcionalno, pa krajnji korisnik nije pravio problem.
 
Džaba i osiguranje. Nedavno smo imali situaciju u AKS, nema otkup, plaćeno osiguranje, stigao paket, spolja malo naborana najlonska kesa, primalac primi paket. Ispostavilo se da je artikl bio ispod nečeg teškog (najmanje 20kg, sa malom stopom), što nije problem (artikl je od kovanog bloka aluminijuma), nego je to nešto skliznulo niz ovaj proizvod i uz minimalnu štetu na ambalaži spolja i unutra, napravilo dubinsko oštećenje na samom proizvodu. Ni u teoriji, nismo mogli da ga zaštitimo od tako nečega. Reklamacija odbijena, jer nije napravljen zapisnik o oštećenju prilikom preuzimanja.

Sreća, oštećenje je estetsko, ne funkcionalno, pa krajnji korisnik nije pravio problem.

Ovo je veoma dobro zamisljeno ali uopste nije uigrano. Prvo ja mislim da treba da se zapakuje tamo na licu mesta kad saljes,pa osiguras. Kad stigne iskljucivo otpakujes bez ikakvog potpisa,ako je osteceno pravi se zapisnik i revundira se novac na koliko je predmet osiguran.
A ovako u praksi kako izgleda?
Posaljes zapakovano i stigne ti zapakovano i otpakujes kad postar bude vec na 2 promila.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Znaš šta rade moji iz transporta za te male i skupe stvari? Drže na suvozacevom sedištu, ne bacaju. Kutija ne bude okrnjena, ni izgrebana. Da ne pričam o drugim stvarima.
Opet mislim to je problem firme, slomi uništi uređaj, platices. Da vidiš kako bi se ponašali onda.
Mislim da to ne može da se poredi.
Rekao bi da su kuriri na dnu food chain-a, jednostavno ih za sve zabole, a i centrale ih podržavaju pošto niko neće da radi kao kurir.
Loše je i to što sam kurir nije jedini u celom tom putu pošiljke, u magacinu rade neki ljudi koji istovaraju pošiljke, sortiraju ih, prenose levo-desno po magacinu, utovara u neki drugi prevoz pa to ide ili direktno nekom drugom kuriru ili u neki drugi centar gde se ponovo istovara, neadekvatno handluje itd. Sve su to radnici koji obično rade naviše i najteži posao u najgorim uslovima a najmanje su plaćeni. Nikog od njih nije 2% briga za tvoj paket baš kao ni za druge pakete, sem ako nisu neadekvatno upakovani pa sadržaj "ispari".
 
Ovo je veoma dobro zamisljeno ali uopste nije uigrano. Prvo ja mislim da treba da se zapakuje tamo na licu mesta kad saljes,pa osiguras. Kad stigne iskljucivo otpakujes bez ikakvog potpisa,ako je osteceno pravi se zapisnik i revundira se novac na koliko je predmet osiguran.
A ovako u praksi kako izgleda?
Posaljes zapakovano i stigne ti zapakovano i otpakujes kad postar bude vec na 2 promila.
Da, hoće to pakovanje na licu mesta, posebno kada imamo 10 ili 20 paketa u danu, a pakovanje pojedinih traje i po 10 minuta, jer su nepravilnog oblika, pa dok ne napravimo adekvatnu ambalažu.

U svakom slučaju, ovaj paket I da je pred kurirom otvoren, bilo bi ubeđivanje da je tako poslat, jer je ambalaža zaista minimalno oštećenja. Dobro poznajem primaoca, tako da u njega apsolutno ne sumnjam.
 
Da, hoće to pakovanje na licu mesta, posebno kada imamo 10 ili 20 paketa u danu, a pakovanje pojedinih traje i po 10 minuta, jer su nepravilnog oblika, pa dok ne napravimo adekvatnu ambalažu.

U svakom slučaju, ovaj paket I da je pred kurirom otvoren, bilo bi ubeđivanje da je tako poslat, jer je ambalaža zaista minimalno oštećenja. Dobro poznajem primaoca, tako da u njega apsolutno ne sumnjam.

Izvini ali u tom slucaju nikako nemozete da budete u pravu. Nemoze paket da se osigura ako se ne pregleda na licu mesta,nije da opravdavam postu ali odkud oni znaju da ne saljete vi ostecenu robu.
Pregled pred slanje i pregled pred urucenje to je resenje. Ako je po vama neizvodljivo onda ta opcija treba da se ukine i da se salje na odgovornost.
 
Telefon je bio u fabrickoj kutiji.

Radim u jednoj firmi i znam da se sporovi vode haos sa kurirskim sluzbama.

Iskreno kako je moguce da nijedna nema osiguranje necega, lepo mozes da platis i gotovo. Fora verovatno je sto nece da imaju odgovornost.
Beks ima osiguranje, i pošiljalac može da dodatno plati i osigura paket od nepredvidjenih okolnosti. Usluga je dostupna kada pošiljalac plaća dostavu.
 
Nazad
Vrh Dno